abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73221111
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Voelt zo slap
Hele volksstammen werken door tot 36 weken en ik haak af binnen 20
Hele volksstammen hebben geen baan, of geen eten, of geen huis, noem maar op. Dit is jouw leven, jouw wereld en jouw lichaam. Kom op, klaar met je schuldgevoel en je verwijten. Kom op voor jezelf en doe wat goed voor je is. Sta achter je eigen keuze en wees er trots op!
Je krijgt pas spijt als je te ver bent doorgegaan (en ik kan het weten helaas). Je haakt niet af, je hebt in Nederland gelukkig de mogelijkheid om te stoppen als het niet gaat. Wees sterk en kies voor jezelf en je kleine. En ik weet zeker, volgende week ben je blij met je beslissing. De keuze maken is het moeilijkste, daarna ben je er blij om.

voor jou!
pi_73221235
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Voelt zo slap
Hele volksstammen werken door tot 36 weken en ik haak af binnen 20
Dat ligt aan twee dingen: je lichaam en het werk wat je doet.

Werk je op kantoor dan zit je en dan kan je makkelijker doorwerken dat dat je hele dagen voor een klas moet staan of noem het maar op. En de ene is 40 weken ziek en de andere heeft nergens last van.

Eer aan jezelf houden hoor. Jij weet het beste wanneer je moet stoppen door je grensen aan te geven.

[edit]Eens is met DJRandall zijn vrouw![/edit]
♥ K, N, R en F ♥
pi_73221282
Eerst maar eens afwachten wat de vlos er van zegt En dat is donderdag al, dus komt goed
pi_73221333
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:36 schreef freecell het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat de vlos er van zegt En dat is donderdag al, dus komt goed
Grote kans dat die gaat zeggen dat het jouw keuze is en dat je naar je lichaam moet luisteren.
Zo'n vk begeleid je met je zwangerschap maar is niet diegene die moet beslissen (lijkt me)
♥ K, N, R en F ♥
pi_73221350
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Dat ligt aan twee dingen: je lichaam en het werk wat je doet.
Nou, geniaal, ik pas op (als in: gastouder, niet als in: ik kijk uit)
En ik heb mijn eigen kotertje ook, dus of je nou voor één of twee zorgt zou niet zoveel uit moeten maken vind ik!
pi_73221426
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Grote kans dat die gaat zeggen dat het jouw keuze is en dat je naar je lichaam moet luisteren.
Zo'n vk begeleid je met je zwangerschap maar is niet diegene die moet beslissen (lijkt me)
Ja, maar 'naar je lichaam luisteren' is zo'n lekker vaag advies Zij geeft vaak wel aan wat haar verstandiger lijkt en laat mij dan de keuze
pi_73221484
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, geniaal, ik pas op (als in: gastouder, niet als in: ik kijk uit)
En ik heb mijn eigen kotertje ook, dus of je nou voor één of twee zorgt zou niet zoveel uit moeten maken vind ik!
Druk dus. Op een kantoor kan je nog eens een dagje gas terugnemen met een bak koffie
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, maar 'naar je lichaam luisteren' is zo'n lekker vaag advies Zij geeft vaak wel aan wat haar verstandiger lijkt en laat mij dan de keuze
dat bedoel ik dus. Ze geeft advies meer niet.
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:44:02 #258
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_73221505
Je doet je ondertitel wel eer aan Freecell
In ieder geval is, wat je ook beslist, elke beslissing die je neemt is dik in orde. Zolang je maar aan jezelf denkt en aan het kindje in je buik. Bovendien heeft je zoontje meer aan een mama die nog enigszins uitgerust is en dingen kan doen dan aan een mama die van ellende niet weet waar ze het zoeken moet. Sterkte!

En doe Tara de groetjes van me
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_73221606
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:07 schreef MsDynabite het volgende:

[..]
Scorpion wat een leuk outfit! Ga je ook met mij shoppen als mijn buik dikker word? Ik krijg mijn vriend echt niet mee, die duwt geld in mijn handen en zegt ga lekker shoppen
K zou het niet erg vinden om geld te krijgen om uit te geven Maar ik wil best mee hoor
♥ K, N, R en F ♥
pi_73221757
Komt goed
Ik hang nu iig lekker achter de laptop met kruikjes overal tegen mijn rug en das lekker!
pi_73221825
Freecell, ik snap hem echt precies, als iemand anders het kan, waarom ik dan niet... Tja... Das moeilijk, niet onder willen doen voor anderen, en zeker niet voor jezelf. Maar wat men hier zegt, het is wel die kleine waar je het voor doet of eigenlijk voor laat.
Toch is het gewoon stom!
Oh en ik heb dus gewoon die "suffe" kantoorbaan en ja dat is makkelijker dan bv zoals BJ in een ziekenhuis waar je echt behoorlijk fysiek druk bent... Maar dat is wat het nu voor mij dus zo lastig maakt... Ik doe al niet zo veel en moet dus nog minder... Dus ook stom! Maar inmiddels heb ik me er aan overgegeven. Moet ook wel anders had lief er wel een stokje voor gestoken. Morgen maar es op het werk overleggen hoe nu verder.
pi_73221873
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En waarom zou het nu, na de echo van vorige week, ineens niet meer goed zijn dan? Jij hebt echo's bij de vleet.

Xenia, hou je het nog vol lieffie?? Ik denk veel aan je. Ben zo benieuwd naar je meisje!!
2weken geleden was een pretecho waar ik gewoon voor moest betalen.

En echo bij de vleet vind ik niet hoor. Vanwege eerder miskraam bij 6-8- en 10 weken een echo gehad.
Daarna die met 18 (de pretecho) en nu de 20 weken echo.
pi_73222105
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:55 schreef ymme het volgende:

[..]

2weken geleden was een pretecho waar ik gewoon voor moest betalen.

En echo bij de vleet vind ik niet hoor. Vanwege eerder miskraam bij 6-8- en 10 weken een echo gehad.
Daarna die met 18 (de pretecho) en nu de 20 weken echo.
Als er dan een hoofd of een arm mist melden ze het je ook wel hoor
En dat je er voor moet betalen maakt het niet een echo minder natuurlijk

Het zal vast allemaal goed zitten dus.
(en 5 echo's is wel een beetje luxe natuurlijk )
pi_73222305
Ik had liever geen miskraam gehad, zodat die extra's echo's in het begin niet aan de orde waren geweest.

En vind dus zelf 5 echo's helemaal geen luxe. Was er enorm blij om. Omdat ik me de eerste weken echt z'n zorgen heb gemaakt, 20x per dag kijken of er al bloed was etc. Was heel goed voor mijn gemoedsrust die extra echo.

En dat het allemaal goed zit, ga ik ook vanuit. Maar er bestaat altijd een kleine kans natuurlijk.

Maar 99% zeker dat ik een lekker gebakje ga halen voor mij en mijn mannetje.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:10:22 #265
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_73222462
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef ymme het volgende:
Ik had liever geen miskraam gehad.
En vind dus zelf 5 echo's helemaal geen luxe. Was er enorm blij om. Omdat ik me de eerste weken echt z'n zorgen heb gemaakt, 20x per dag kijken of er al bloed was etc. Was heel goed voor mijn gemoedsrust die extra echo.

En dat het allemaal goed zit, ga ik ook vanuit. Maar er bestaat altijd een kleine kans natuurlijk.
Nou mooi zo, en dan nu die foto's nog waar je inmiddels al tig keer aan herinnerd bent. Zie een paar bladzijdes terug.
pi_73222515
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef ymme het volgende:
Ik had liever geen miskraam gehad, zodat die extra's echo's in het begin niet aan de orde waren geweest.

Maar 99% zeker dat ik een lekker gebakje ga halen voor mij en mijn mannetje.
Ik denk dat alle zwageren de eerste weken zo vaak naar de wc rennen eigenlijk Tenminste ik wel, zowel bij de eerste als bij de tweede.

Ik had het niet over overbodige luxe, ik had het over luxe!
Ik had zelf ook een echo met 6 weken, dat was ook bepaald geen pretecho en dat was geweldig en heel geruststellend, maar wél luxe, zomaar 3 echo's ipv 2!
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:17:27 #267
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_73222762
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik denk dat alle zwageren de eerste weken zo vaak naar de wc rennen eigenlijk Tenminste ik wel, zowel bij de eerste als bij de tweede.
Inderdaad. Ik ook in ieder geval, zowel bij de eerste, de tweede en de derde.
quote:
Ik had het niet over overbodige luxe, ik had het over luxe!
Ik had zelf ook een echo met 6 weken, dat was ook bepaald geen pretecho en dat was geweldig en heel geruststellend, maar wél luxe, zomaar 3 echo's ipv 2!
Vroeger..... toen ik zwanger was, had je geluk als je een echo kreeg, want toen werd dat nog beschouwd als mogelijk schadelijk voor het kindje en waren ze er al helemaal niet scheutig mee. En toen was een echo met 6 weken uitgesloten omdat er gewoon niets te zien was nog Tegenwoordig ook alleen maar met een inwendige echo bij zo'n prille zwangerschap geloof ik.
pi_73222764
@lijnloos; je moet vooral niet gaan vergelijken hoor... je moet naar je eigen lichaam luisteren... Jij hebt het zwaar met je werk, en dat ik fysiek zwaarder werk heb, wil niet zeggen dat jouw klachten minder worden...

@ymme, 5 echo's (in een halve zwangerschap) is wel een beetje luxe hoor... en ik zou ook niet met je willen ruilen en een miskraam gewild hebben, maaaar een echo geeft ook geen garantie hoor.
En ook als je zelf geen miskraam hebt gehad ben je vaak onzeker, want ook dan weet je niet of het wel goed is...
ik ben ook pas rustig als ik het kindje gezond en wel op de wereld heb gezet...
(en het scheelt voor de onzekerheid al wel een eind dat ik het kindje nu heel veel voel bewegen...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73222791
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:10 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nou mooi zo, en dan nu die foto's nog waar je inmiddels al tig keer aan herinnerd bent. Zie een paar bladzijdes terug.
Mooi zo

Nog geen foto's van gemaakt.
Omdat de wagenbak de verkeerde kleur was. Wil eerst de bruine binnen hebben.
En dan nog Kan aan mij liggen en sorry dat ik het zeg, maar vind het toontje niet erg leuk.
Als ik het zo lees, heb ik echt zoiets van: uuuh rustig aan, mijn ding. Of ik er al tig keer in herinnerd ben of niet hoor.

Gooi deze reactie maar op de hormomen. Maar echt leuk vind ik het niet.
pi_73222826
Hier met 6 weken een knipperend hartje op de echo (niet inwendig overigens)
pi_73223173
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
@lijnloos; je moet vooral niet gaan vergelijken hoor... je moet naar je eigen lichaam luisteren... Jij hebt het zwaar met je werk, en dat ik fysiek zwaarder werk heb, wil niet zeggen dat jouw klachten minder worden...
Lief

Ymme, hoop dat jij morgen een heel lekker gebakje gaat zitten eten met je ! En terecht
pi_73223565
Veel plezier morgen Ymme! En ik hoop dat je lekkere gebakjes gaat eten, jammie!
pi_73223707
Mmmmm ben me nu al aan het bedenken wat het zal worden
pi_73223721
Ymme tuurlijk ga jij morgen een gebakje eten. Wat freecell ook al zei. Het geoefende oog van jouw VK had het vorige week ook wel gezien en gezegd als er iets was. En natuurlijk gaan ze er dieper op in, maar jij kan je gebakje vast klaarzetten hoor!

En ook wat BJ zegt sluit ik me pas aan. Al zou ik elke dag een echo hebben, ik ben pas gerust als ik mijn kindje levend en wel op de wereld heb gezet. Het aller-allerergste lijkt mij namelijk een dood kindje baren. Brrrrrrr
pi_73223756
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:42 schreef ymme het volgende:
Mmmmm ben me nu al aan het bedenken wat het zal worden
Een jongen toch

Als ik nu aan taart denk dan denk ik aan kwarktaart of iets met chocolade. Of een super groot stuk appelgebak met slagroom. En veel slagroom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')