Hele volksstammen hebben geen baan, of geen eten, of geen huis, noem maar op. Dit is jouw leven, jouw wereld en jouw lichaam. Kom op, klaar met je schuldgevoel en je verwijten. Kom op voor jezelf en doe wat goed voor je is. Sta achter je eigen keuze en wees er trots op!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Voelt zo slap
Hele volksstammen werken door tot 36 weken en ik haak af binnen 20
Dat ligt aan twee dingen: je lichaam en het werk wat je doet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Voelt zo slap
Hele volksstammen werken door tot 36 weken en ik haak af binnen 20
Grote kans dat die gaat zeggen dat het jouw keuze is en dat je naar je lichaam moet luisteren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:36 schreef freecell het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat de vlos er van zegtEn dat is donderdag al, dus komt goed
Nou, geniaal, ik pas opquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dat ligt aan twee dingen: je lichaam en het werk wat je doet.
Ja, maar 'naar je lichaam luisteren' is zo'n lekker vaag adviesquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Grote kans dat die gaat zeggen dat het jouw keuze is en dat je naar je lichaam moet luisteren.
Zo'n vk begeleid je met je zwangerschap maar is niet diegene die moet beslissen (lijkt me)
Druk dus. Op een kantoor kan je nog eens een dagje gas terugnemen met een bak koffiequote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, geniaal, ik pas op(als in: gastouder, niet als in: ik kijk uit)
En ik heb mijn eigen kotertje ook, dus of je nou voor één of twee zorgt zou niet zoveel uit moeten maken vind ik!
dat bedoel ik dus. Ze geeft advies meer niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar 'naar je lichaam luisteren' is zo'n lekker vaag adviesZij geeft vaak wel aan wat haar verstandiger lijkt en laat mij dan de keuze
K zou het niet erg vinden om geld te krijgen om uit te gevenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:07 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Scorpion wat een leuk outfit! Ga je ook met mij shoppen als mijn buik dikker word? Ik krijg mijn vriend echt niet mee, die duwt geld in mijn handen en zegt ga lekker shoppen
2weken geleden was een pretecho waar ik gewoon voor moest betalen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En waarom zou het nu, na de echo van vorige week, ineens niet meer goed zijn dan? Jij hebt echo's bij de vleet.
Xenia, hou je het nog vol lieffie?? Ik denk veel aan je. Ben zo benieuwd naar je meisje!!
Als er dan een hoofd of een arm mist melden ze het je ook wel hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:55 schreef ymme het volgende:
[..]
2weken geleden was een pretecho waar ik gewoon voor moest betalen.
En echo bij de vleet vind ik niet hoor. Vanwege eerder miskraam bij 6-8- en 10 weken een echo gehad.
Daarna die met 18 (de pretecho) en nu de 20 weken echo.
Nou mooi zo, en dan nu die foto's nog waar je inmiddels al tig keer aan herinnerd bent. Zie een paar bladzijdes terug.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef ymme het volgende:
Ik had liever geen miskraam gehad.
En vind dus zelf 5 echo's helemaal geen luxe. Was er enorm blij om. Omdat ik me de eerste weken echt z'n zorgen heb gemaakt, 20x per dag kijken of er al bloed was etc. Was heel goed voor mijn gemoedsrust die extra echo.
En dat het allemaal goed zit, ga ik ook vanuit. Maar er bestaat altijd een kleine kans natuurlijk.
Ik denk dat alle zwageren de eerste weken zo vaak naar de wc rennen eigenlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef ymme het volgende:
Ik had liever geen miskraam gehad, zodat die extra's echo's in het begin niet aan de orde waren geweest.
En vind dus zelf 5 echo's helemaal geen luxe. Was er enorm blij om. Omdat ik me de eerste weken echt z'n zorgen heb gemaakt, 20x per dag kijken of er al bloed was etc. Was heel goed voor mijn gemoedsrust die extra echo.
En dat het allemaal goed zit, ga ik ook vanuit. Maar er bestaat altijd een kleine kans natuurlijk.
Maar 99% zeker dat ik een lekker gebakje ga halen voor mij en mijnmannetje.
![]()
Inderdaad. Ik ook in ieder geval, zowel bij de eerste, de tweede en de derde.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk dat alle zwageren de eerste weken zo vaak naar de wc rennen eigenlijkTenminste ik wel, zowel bij de eerste als bij de tweede.
Vroeger.....quote:Ik had het niet over overbodige luxe, ik had het over luxe!
Ik had zelf ook een echo met 6 weken, dat was ook bepaald geen pretecho en dat was geweldig en heel geruststellend, maar wél luxe, zomaar 3 echo's ipv 2!
Mooi zoquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou mooi zo, en dan nu die foto's nog waar je inmiddels al tig keer aan herinnerd bent. Zie een paar bladzijdes terug.
Liefquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
@lijnloos; je moet vooral niet gaan vergelijken hoor... je moet naar je eigen lichaam luisteren... Jij hebt het zwaar met je werk, en dat ik fysiek zwaarder werk heb, wil niet zeggen dat jouw klachten minder worden...![]()
Een jongen tochquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:42 schreef ymme het volgende:
Mmmmm ben me nu al aan het bedenken wat het zal worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |