abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73212299
He Martine, da's nie handig van dat glas. Stomme aannemer
MsD, voor de terugkerende lunch... bah zeg, maar gelukkig houdt dat ook op als het goed is.

Oh, ben trouwens weer terug van het ziekenhuis, duurde effe dit keer. Voorlichting bleek niks met de bloeddruk te maken te hebben maar meer een soort intake te zijn voor het ziekenhuis en bevallen straks. Met meteen ook een verwijzing richting diëtiste ivm hoge BMI (hoewel zijzelf ook al aangaf dat het meer een soort gesprek wordt om te zien hoe of wat mogelijk is voor na de bevalling, want sporten daar in het ziekenhuis was geen optie, en mijn eigen sport al helemaal niet... en afvallen tijdens de zwangerschap mocht ook niet van haar... oftewel, voorlopig geen fluit aan doen ) Vervolgens "gezellig" door naar de verloskundige, alwaar de bloeddruk weer iets hoger was dan vorige keren, nu 95 als onderdruk. Dat was wel weer even een domper, dat ook aangegeven bij de vk zelf met de vraag hoe nu verder. Nou medicijnen blijven, maar moet nu echt rust gaan nemen... Geen training meer geven (1 uurtje in de week, maar toch), niet te veel afspraken meer en halve dagen werken was haar advies. Ga dus zo mijn teamleider maar eens van het goede nieuws op de hoogte brengen. Zal ie wel niet heel tof vinden, maar ach... we hadden toch al geen fluit te doen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:44:28 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73212537
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Keshet het volgende:
...

Ik zat me net ineens wat af te vragen.
Zou de omvang van een buik in verhouding staan met de lengte van je bovenlichaam? Alle babietjes hebben natuurlijk een bepaalde ruimte nodig en krijgen ze die de ene kant op niet dan gaan ze de andere kant op lijkt me?
Dus: Is de buikomvang aan het einde van een zwangerschap bij een vrouw die 1.65 lang is groter dan de buikomvang van een vrouw die 1.80 lang is zeg maar?
Dit zat ik me ineens af te vragen omdat ik het idee heb dat m'n buik begint te groeien, maar ik ben nog maar 8 weken en 5 dagen dus dat lijkt me een beetje snel? (Ik ben zelf 1.89m en had het (waan?) idee dat het door mijn lengte wel even zou gaan duren voordat er wat te zien was, wat ik stiekem best jammer vond.)

Ps: Sorry voor de megapost.
Je ziet iha wel dat mensen met een kort bovenlijf meer naar buiten dragen dan mensen met een lang bovenlijf. maar dit gaat niet altijd op. het hangt ook af van je postuur (posture) en hoe sterk je buikspieren zijn.

ga je het stokje overnemen van incantrix met de megaposts? nice!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73212578
Dank dank

Ik ben er best trost op. K draagt het meer naar voren en zit nog in de S maatjes. Ze moet echt de 36 hebben en soms zit die nog heel ruim. Ach het gaat vanzelf beter zitten

Oh en ik heb geen problemen met de borstomvangtoename

Maar goed ik heb K hier al op gewezen maar ze geeft aan dat ze maar 1 week hier zit en dan niet meer.
Of jullie moeten goede argumenten hebben

Voorlopig is ze dus maar lurker via mij (als ik ze een link stuur)
♥ K, N, R en F ♥
pi_73212827
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:44 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

ga je het stokje overnemen van incantrix met de megaposts? nice!
Jouw post van de vorige pagina doet er niet veel voor onder

Keshet, je kunt ook door de wat opblazen darmen wat 'dikker' lijken, maar dit is meestal niet door de groei van je baarmoeder. Maar als je erg slank bent, kan je wel vroeger al wat tonen.

Lijnloos, vervelend dat je minder moet gaan werken, maar het is wel belangrijk dat je jezelf en de kleine even voorop zet. Sterkte!

Hier nu meerdere keren per dag kleine plopjes erg apart hoor.
pi_73213426
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:55 schreef happyme28 het volgende:
Lijnloos, vervelend dat je minder moet gaan werken, maar het is wel belangrijk dat je jezelf en de kleine even voorop zet. Sterkte!

Hier nu meerdere keren per dag kleine plopjes erg apart hoor.
I know, en dat maakt het op zich wel makkelijker, maar ik vind het wel jammer zeg maar... ben ook iemand die niet wil piepen en dus al helemaal niet naar de dokter wil of zo. Dus met de zwangerschap was voor mezelf ook een soort "doel" om vooral nergens last van te hebben of te krijgen.. beetje debiel, dat weet ik ook wel, maar zo zit ik helaas wel in elkaar. Maar goed, wat moet moet, en anders dan bind mijn lief me vast ben ik bang.

Oh, veel plopjes zijn
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:14:55 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_73213432
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:12 schreef Tan het volgende:
@Troel, wat vervelend zeg, dat infuus steeds, ik heb geloof ik niet helemaal meegekregen wat er aan de hand is met je?
Wel fijn dat je nu bijna 37 weken bent Nog eventjes 'volhouden' dus.
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:07 schreef MsDynabite het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wat tegenwoordig een normale indicatie is voor het aantal uur kraamzorg.
Maar 64 uur klinkt redelijk en gezien je smiley ben je er geloof ik ook wel blij mee.

Waarom krijg je vitamine K injecties?
Normale indicatie is 49 uur, maar het blijft altijd maar de vraag of dat ook geleverd kan worden (maar dat is het bij mij helaas net zo goed). De 16 uur die ik daarbovenop krijg hebben te maken met een psychiatrische aandoening die ik heb, waardoor ik maximaal 2 uur per dag, maximaal 8 dagen meer zorg krijg. Maar ook als je een post partum depressie gehad hebt, kom je in aanmerking voor die extra uren. En ook al heb je en die psychiatrische aandoening en een ppd gehad, dan nog krijg je niet meer dan die 64 uur (tenslotte kun je moeilijk verwachten dat iemand meer dan 8 uur per dag bij je komt werken ).

En verder wat Davinia zegt: ik neem zwaar verminderd voedingsstoffen op en dus ook de vitamines en mineralen. Normaalgesproken is dat geen probleem en is het met wat kunst- en vliegwerk te regelen (slikken van vitaminepillen, overigens wel in een compleet andere dosis dan de multivitamine die je in de winkel kan krijgen ), maar tijdens de zwangerschap wordt alles wat er is zowat door de kleine opgepeuzeld Wat over is kan ik zelf gebruiken en dat is veel te weinig

Vitamine K is onder andere belangrijk voor de bloedstolling, dus dat is iets wat voor de bevalling toch echt op peil moet zijn. Hetzelfde voor het ijzergehalte in mijn bloed, dus kreeg ik gisteren ook een zakje roest
En het was dus ineens zo hectisch omdat ik nu 35 weken ben en de kans nog steeds erg groot is dat met 37 weken de kleine gehaald wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73214526
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:18 schreef Incantrix het volgende:

Baldira, wat bijzonder dat je bent uitgerekend op je eerste trouw-verjaardag En wat jammer dat je dat allemaal aan moet horen van je moeder. Denk je dat ze wel blij zal zijn het grote nieuws te horen? Ik hoop voor je dat ze bij zal draaien en later nog eens zal zeggen dat het stiekum toch wel erg leuk is dat je niet nog heel lang gewacht hebt
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:38 schreef amaranta het volgende:

[..]

Welja, als ouders (van je werk, je bent leerkracht?) zich daar ook mee gaan bemoeien.....
HOewel ik het ook heb meegemaakt. Niet rechtstreeks in mijn gezicht. Maar tijdens een ouderavond werd wel gezegd dat ze nu eens een juf wilden die niet van plan was om zwanger te raken.
Nou sorry, ik bepaal nog altijd zelf wel of ik kinderen wil en ik ga het al helemaal niet uitstellen omdat een ouder dat niet zou willen.
Zelf hebben ze toch ook kinderen???
En nu om haar te plagen ga ik gewoon 12 kinderen krijgen! Elk jaar een !
HA!
Ja, ik ben leerkracht.. Dusseh Incantrix, het was dus niet mijn moeder, want die reageerde wel leuk.
En amaranta, ik ben benieuwd naar je elftal plus reserve!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:52:56 #208
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73214679
Oh jemig, meiden, wat doen jullie me aan zeg, ik loop achter! Dan moet ik nu héél veel typen!

MsDynabyte, wat leuk, ontzettend gefeliciteerd en welkom hier! Alstijd gezellig als er mensen met ons mee komen posten

Meimeltje, wat een práchtig plaatje heb je daar Zo mooi! Daar kun je toch niet anders van dan heel verliefd zijn?

Rocka, je foto's zijn echt gewéldig, wat superlief en mooi en prachtig om te zien We zien je snel weer aan de andere kant van de tunnel (vrij letterlijk zelfs voor de dames die nog in dit topic 'wonen' ).. Dagdag, geniet van je kleine ventje (zal het missen om 's-nachts wakker te liggen en een postje van jou hier terug te vinden)

Freecell, wat een bagger dat de pijn nu helemaal niet meer weggaat. Ik heb het helaas ook.. Ik hoop voor je dat je misschien toch manieren kunt vinden om het rustigeraan te doen, op deze manier is het geen feestje he? Heb je al gesproken met de mensen voor wie je gastouder bent ondertussen?

Xenia, dikke voor jou! Nog heel eventjes! Ik begrijp heel goed dat je tegen de keizersnede opziet, maar dat kleine beebje in je buik gaat het vast allemaal héél erg goed maken Heb je nog iemand kunnen spreken over dat badje direct na de geboorte?

Twinkly, bak zand lenen? Ennuhm, grats met je persoonlijke mijlpaal, ik denk dat ik wel kan begrijpen dat dat zo voelt. Laat die beeb lekker nog maar ff rondzwemmen daro

Co_Ol, wat leuk!! Gefeliciteerd!!

mama_papa, ook een meisje, wat superleuk! En de plaatjes zijn werkelijk práchtig

Sc0rpi0n, ik wilde even zeggen dat ik het gezellig en hip vind dat je zo actief met ons meepost En de kleding die jullie hebben aangeschaft is móói!!

Sorbootje, 8 pond, wow.. Kan me voorstellen dat je droomt van reuzenbaby's..

Och Tan, naar van die blaasontsteking, ik hoop echt voor je dat het uiteindelijk allemaal zonder die kuur kan Het gaat in elk geval al beter, da's fijn..

En Lijnloos moet dus minder gaan werken.. Vind je het vervelend? Ik bedoel, de bloeddruk natuurlijk sowieso, maar als ik zo lees hoe het op dit moment bij jullie op het werk is lijkt het me niet vervelend om eerder naar huis te moeten. Dikke voor jou!

Octopussy, leuk dat je lief de schoppen ook kan voelen, maar het verhaal erachteraan over harde buiken en aandrang tot plassen is wel echt een beetje minder. Ik heb hier ook zo'n trampolinespringer, beetje jammer.. Hoop dat je geen BO blijkt te hebben

Troel, ik denk tussen de regels door te lezen dat het infuus in elk geval minder pijnlijk was, daar wil ik wel even een voor doen! en al bijna 37 weken, wow!

Takkembah, onze nieuwe lijst-aanvoerster

En Asy, voor jou nog een keer, het blijft worstelen voor jou he? Wel jammer dat je lief de beeb nog niet heeft kunnen voelen, maar die harde schop die je had? Zulke ga je echt vaker krijgen hoor, en dan voelt hij het vanzelf ook een keer (mijn lief heeft al een keer een schop voor zijn kaak gekregen )..

Martine, ARGH! Wat een bluh actie van de aannemer zeg Dat zou ik niet zo goed kunnen handelen ook denk ik.. En ik kan wel zeggen dat ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost, maar deze week wordt het sowieso niet meer Sjucht.. Nouja, je hebt in elk geval een stickertje zullen we maar denken dan..

Davinia voor de sticker!

Lunastar, in elk geval goedgekeurd, fijn! Wel vervelend van het wroeten en de harde buiken

Och Freubelmuts, die misselijkheid is wel echt vervelend he? Succes ermee, ik weet uit ervaring dattie wel overgaat, maar ondertussen kun je er zeker nog flink last van hebben

Keshet Een medestander

En Happy, jeuj voor veel plopjes! Lief is dat he?

Hiero even een klein dipje. Het is niet heel erg, ik had een tijdje terug al zo'n vermoeden dat dit zou gaan komen en ik weet dat dit waarschijnlijk de laatste keer is dat ik dit gevecht met mezelf voer, maar het is voor de laatste keer toch nog even een beetje confronterend. Een dagje minder werken in de week gaat 'm naar alle waarschijnlijkheid niet worden. Gisteren met lief uitgebreid besproken terwijl we in bed lagen en het is stiekum wel duidelijk: met een dagje in de week minder werken ga ik er gewoon niet komen. Als ik heel eerlijk tegenover mezelf ben is het alweer zo ver afgegleden dat ik, net als Freecell, geen momenten meer heb zoals een paar weken geleden, dat het lichaam voldoende tijd heeft gehad om te herstellen van inspanningen. Na een weekend, na een nacht rusten, na een middag op de bank, het maakt allemaal niet meer zo veel uit.

Vandaag op mijn werk weer een prachtigmooi dieptepunt toen ik net nadat ik was begonnen alweer 3 x achter elkaar door mijn heup zakte en toen wist ik het nog zekerder: dit is klaar voor mij, werken zit er gewoon niet meer in. Vandaag dus heel stilletjes alle dingen die ik nog had liggen afgemaakt of voorbereid voor degene die het van me over zal nemen en zonder dat iemand het door had gevoelsmatig afscheid genomen. Toen ik wegging heb ik tegen mijn (nog steeds briljant begrijpende en superlieve) vervangend leidinggevende gezegd dat het niet meer gaat en dat ik de bui al zie hangen (hoewel ik denk dat mijn trillipje en rode ogen ook best een weggever waren ) en ze drukte me op het hart vooral te doen wat goed voor mij en de koter is en dat wat niet kan nu eenmaal écht niet kan. Lekker even lopen snotteren op de fiets naar huis en heel bibberig nu, maar ik weet gewoon dat de VK me hierin morgen zal steunen en dan is het nu dus gewoon klaar, geloof ik.. Zomaar ineens..

Sorry voor het hele verhaal, maar ik moet het echt even kwijt.. Toen ik de laatste keer op de rem trapte vroeg ik me al af of ik september qua werk nog wel vol zou maken, maar toen het even beter ging had ik echt wel weer ff goede hoop.. Maar helaas. En het is niet eens dat ik nog héél erg graag wil werken ofzo, maar met verlof weggaan voelt heel anders als dit, ik voel me alsof ik faal en dat slaat nergens op, maar ik moet er wel ff overheen komen geloof ik.
3!
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:54:24 #209
95408 Incantrix
pi_73214733
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:48 schreef Baldria het volgende:
Ja, ik ben leerkracht.. Dusseh Incantrix, het was dus niet mijn moeder, want die reageerde wel leuk.
En amaranta, ik ben benieuwd naar je elftal plus reserve!
Oooww, sorry! Gelukkig maar, nog steeds een reactie hoor, maar in elk geval minder erg wanneerje eigen moeder zulke dingen zou zeggen.. Maar dan vind ik ook echt wel: waar bemoeit dat mens zich mee??
3!
pi_73214808
Incantrix, volgens mij heb jij de meest goede keuze gemaakt nu die er maar te maken valt hoor, hoop niet dat je je ook maar enigszins een schuldgevoelletje aan praat.
Je hebt het hartstikke lang vol gehouden, en hebt best een zware zwangerschap!
Ga je nog naar yoga vanavond? ik vanavond weer naar de gym
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:58:38 #211
95408 Incantrix
pi_73214875
Thnx lief Popje Daar moet ik even een beetje van huilen Ik heb me voorgenomen wél naar Yoga te gaan ookal is vandaag echt geen goede dag, maar vorige keer was ik ook blij dat ik toch gegaan was.. Hoe bevalt het gymmen jou eigenlijk?

Je bent een lieverd
3!
pi_73215090
Nou scorpionse K kom gezellig kletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
pi_73215143
Een kusje voor Incantrix
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73215314
Incantrix je maakt de goede keuze als je voor je zelf kiest. Jij en de kleine zijn momenteel het belangrijkste! en je werkgever komt er wel weer overheen.... De VK zal je morgen ook steunen. Neem je rust meid.

Over dat raam, ja ik baal maar ik kan het relativeren. Gelukkig ken ik de aannemer heel goed (is mn ex zwager) en hij baalt er ook verschrikkelijk van. Hij gaat het proberen het glas eventueel vrijdag of zaterdag nog te plaatsen... ligt er aan hoe laat hij het vrijdag geleverd krijgt. En het plaatsen is maar een uurtje werk dus dat zou nog tijdens de kraamtijd kunnen mocht Puk nog voor het glas er is komen. Ach ik probeer positief te blijven.

Vanavond laaste sessie van de zwangerschapsgym... dus hij moet vanavond nog even blijven zitten.
pi_73215492
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef amaranta het volgende:
Nou scorpionse K kom gezellig kletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
ik zal de boodschap overbrengen

[ Bericht 0% gewijzigd door Sc0rPi0n op 29-09-2009 17:26:42 ]
♥ K, N, R en F ♥
pi_73215602
Incantrix, wat een heftig moment voor jou. Het is ook gewoon kut dat zoiets moois als een zwangerschap zulke vervelende gevolgen kan hebben voor je lichaam. Je lichaam en dat kleine lijfje in je buik zullen je dankbaar zijn dat je voorrang aan ze geeft. Fijn trouwens dat je een begripvolle leidinggevende hebt. Niet zo hard zijn voor jezelf
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:38:52 #217
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73215989
He, Trixie, wat naar, zeg! Helaas weet ik echt hoe het voelt...
Heel goed dat je voor je lichaam en je beebje kiest! Het is echt, echt, echt het beste, hoor!

Dikke voor jou, en hopelijk kom je snel bij, en kan je goed genieten van je verlof!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73216166
Inca tuurlijk moet je stoppen! En je hebt het inderdaad super lang volgehouden al!
Succes morgen bij de vk.

Ik heb vanavond mijn eerste dikkebuiken gym. Met bijna 30 wk een cursus van 10 lessen
Ze zien me al 'aankomen'.
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:47:52 #219
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73216226
Incantrix:
Luisteren naar je lichaam is niet zo moeilijk. Begrijpen wat het je probeert te vertellen soms wel.
Op basis van wat je hier schrijft denk ik dat je de voor jou en je mini de beste keuze aan het maken bent!

Klein voordeel: Vanaf nu kun je je mega-posts misschien camoufleren door ze in meerdere kleine posts te stoppen.
A grand adventure has begun.
pi_73216390
Rocka, wat een droppie heb je gemaakt... zwijmel zwijmel rammel rammel....

Mefke daar is je mannetje dan! Gefeliciteerd meid, en ook je man van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
pi_73216555
Daar is ik weer!
Driekus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is inmiddels een dagje oud en ik heb eindelijk even tijd gevonden om te kijken. Dank voor alle aanmoedigingen en felicitaties. Ik had wel al even via de telefoon gespiekt, maar dat werkt toch niet heel handig bij hele verhalen.
Zondagmiddag zijn we naar het ziekenhuis vertrokken. Daar aangekomen bleek mijn baarmoedermond niet helemaal verstreken en waren mijn rug en benen op van de weeen. Inleiden zou geen zin hebben en dus kreeg ik een slaapmiddel. Dat heb ik geweten, ik was in twee minuten onder zeil. Uiteindelijk die nacht prima geslapen. Dag erop bleek ik al 5/6 cm te hebben en kon er dus wel ingeleid worden. Om een uurtje of 11 zijn de vliezen gebroken en het infuus aangesloten. Om half drie mocht ik al persen en kwart over drie was ie er. Hij doet het goed, heeft al een paar keer gedronken bij mij en ik ben echt nu al dol op em.
Ik heb verder nog niets bijgelezen, maar dat doe ik snel. Nog heel veel succes allemaal en tot in het babytopic!
ps foto's volgen, kon zo snel geen mooie via de telefoon maken en de goede foto's staan niet op de laptop
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73216629
Mefke, wat een prachtige naam voor Driekus!
wat balen dat je toch in het ziekenhuis moest bevallen, maar heel fijn dat je je kindje lekker bij je hebt nu!
pi_73216843
Mefke, nogmaals van harte met jullie zoon! En een super naam heeft ie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:22:40 #224
95408 Incantrix
pi_73217188
Sniff, wat zijn jullie allemaal toch lieverds Fijn om mijn hart even uit te mogen storten.. Na een fikse snottersessie op de bank ben ik er wel weer wat rustiger onder geloof ik. Strakjes naar yoga, even mijn hoofd leegmaken, en het gewoon accepteren. 3 weken voor mijn verlof stoppen is geen heel slechte score he? : * ) Vlindur, Octopussy, Davinia, Amaranta, Keshet en Martine: !!

Martine, fijn dat je het wel kunt relativeren voor jezelf En dat je hem kent en hij evt. zaterdag nog wil terugkomen ervoor is dan wel weer heel fijn, dat geeft denk ik ook al wel meer rust Het komt in elk geval wel weer goed!

Amaranta, jeetje, hadden ze eerder geen plek voor je? Ben wel benieuwd of wat is voor je, ik hoop dat je er iets aan hebt!

Keshet: whaha, dát is dan wel weer waar he? Offeh, misschien heb ik dan alleen maar meer tijd om handen om mega-super-megaposts te maken, zodat jullie helemáál een muisarm krijgen van het voorbij scrollen van mijn posts

And last but not least: Jaaahhh!! Daar is ze dan, verse mama Mefke, en wat een leuke naam heeft Driekus! Nogmaals ontzettend gefeliciteerd, en als ik het zo lees is de bevalling zelf verder wel goed gegaan, fijn om te lezen.. Heel erg veel geluk!
3!
pi_73217241
Incantrix, ik kan me je gevoel van falen goed voorstellen, maar probeer het zo te zien; je zou juist falen als je de signalen zou negeren en gewoon door zou denderen. Dapper dat je de juiste keuze voor jou en je kindje maakt. Heel veel -en voor jou en 't kleine mensje in je buik!

Mefke, wat een leuke naam! (hoewel Driekus natuurlijk ook een leuke naam is ) En fijn dat 't goed gaat!
pi_73217281
super mefke
pi_73217295
Mef! Daar is ie dan! Wat een supermooie naam heeft ie! Stond hier ook hoog op het lijstje! Heel erg gefeliciteerd met je ventje! Geniet!
pi_73217308
Oh ik kwam wel weer een beetje met mosterd na de maaltijd Incantrix...
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:30:08 #229
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73217396
Mefke! Eindelijk! En dan nog zo'n leuke, vrolijke naam voor jullie Driekus Gefeliciteerd

Icantrix, ik geef je groot gelijk... eigenlijk ben je nog veel te lang doorgegaan vind ik als je zo drie keer door je heup zakt... Ik hoop dat je snel lichamelijk een beetje bijtrekt.
pi_73217548
Incantrix maar goed van je dat je deze keuze hebt gemaakt! Jij en je kindje zijn nu echt het belangrijkste. En ik weet zeker dat je volgende week kan genieten van je keuze. Het is nu misschien nog even zwaar, maar je had niets beters kunnen doen!

Mefke: ben blij dat het goed met je gaat en wat een lieve naam!

En hier even een update: Die roze wolk is inderdaad erg mooi! We komen net terug van de 20-weken echo en het ziet er allemaal heel gezond uit. Ik zit qua groei ook precies op schema en we hebben een ondeugend ding dat steeds weg draaide.
We hebben onszelf maar getrakteerd op een Big Mac menu en McFlurry in plaats van de geplande witlof

Edit: De McFlurry ligt in de wc, hahahaha
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:39:16 #231
95408 Incantrix
pi_73217654
Sorboortje, nee joh gekkie, je komt precies op tijd Het is fijn ff te horen/bevestiging te krijgen dat ik er goed aan doe op deze manier, het is zo lastig soms.. Maar je hebt ook gewoon gelijk, falen is in dit geval niet goed voor mezelf en de kleine te zorgen, thnx.. Zo had ik het nog niet bekeken

Tan, ik heb denk ik geluk dat ik vanavond yoga heb en morgenochtend zwangerschapszwemmen, dat verlicht mijn klachten altijd wel wat En voor mijn doen was ik al behoorlijk bijtijds, maar eerder was waarschijnlijk wel beter geweest nog.. Maar thnx

En DJRandall, jij ook dank Toen ik halve dagen ging werken was dat uiteindelijk ook een opluchting, dus over een paar dagen zal dit denk ik ook wel weer op z'n plekkie vallen En wat fijn dat de 20 weken-echo er goed uitzag zeg! Jeuj! Weten jullie ook wat het wordt/is, of willen jullie een verassing na de bevalling? Ow, en ik wilde net nog iets bij-editten over jeej en mekdonnels enzo, maarehm, de mcflurry ging even in z'n achteruit.. Nouja, hoop dat je er wel van genoten hebt..
3!
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:42:08 #232
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73217716
Goed gedaan mef!

incantrix, lang genoeg geleden. Nu maar ff voor jezelf kiezen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73217781
Jeetje Incantrix, wat een kloterige maar moedige beslissing heb je genomen... ik ben pas op de helft zeg maar van jouw beslissing maar heb het er stiekum best zwaar mee (voor mezelf, dat bedrijf zal me echt bommen)... maar om helemaal te stopppen is wel heftig. Dikke knuffel en jouw kant op hoor! Waarschijnlijk zal je vk morgen mee gaan in deze beslissing en dan kun je het wellicht voor jezelf ook wat meer onderbouwen en ook richting je werk... je bent echt geen piepert hoor!!!!

Mefke, wat een mooie naam zeg! Ben ook wel heel benieuwd naar de foto's maar geniet nog effe lekker van je mannetje(s) ook, want dat gaat natuurlijk wel een beetje voor. Fijn ook dat hij het zo goed doet! Zijn jullie eigenlijk alweer thuis, of nog in het zh? In elk geval genieten

Amarante ook al zo'n last-minute cursus... hier nog zo een. Wij beginnen 12 oktober en dan ben ik dus ook 30 weken alweer (verkapte vandaag 28 weken mijlpaal notatie)... en ook met 10 weken te gaan... ach ja, die kleine komt toch wel, of je de laatste les nou gehad hebt of nie.
pi_73217913
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef Incantrix het volgende:
En DJRandall, jij ook dank Toen ik halve dagen ging werken was dat uiteindelijk ook een opluchting, dus over een paar dagen zal dit denk ik ook wel weer op z'n plekkie vallen En wat fijn dat de 20 weken-echo er goed uitzag zeg! Jeuj! Weten jullie ook wat het wordt/is, of willen jullie een verassing na de bevalling? Ow, en ik wilde net nog iets bij-editten over jeej en mekdonnels enzo, maarehm, de mcflurry ging even in z'n achteruit.. Nouja, hoop dat je er wel van genoten hebt..
We weten niet wat het is. Een complete verrassing dus. Het is wel een hele last die van me af is. Het was wel zuur, want voor ons kwam een stelletje naar buiten met een klein kindje. Die hadden zichtbaar slecht nieuws gehad op de echo.

En de Flurry was heerlijk, dus maakt niet uit he....
pi_73218299
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:17 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik wou zeggen ik heb wel cup G (normaal F), maar die zit niet in mijn kont onderlichaam
mag ik heel klein vragen hoe groot je bent en wat je weegt?
Als ik niet zwanger ben 1.75 bij 68 KG

Mijn borsten zijn redelijk ongewijzigd, maar ik voed natuurlijk ook nog

Arme Freubelmuts, zomaar kotsen in het openbaar!

Ms Dynabite: (twee-eiïge) tweelingen zijn overerfbaar via de familie van de VROUW. JIJ moet daar namelijk een dubbele eisprong voor hebben, wat hij heeft maakt verder niet uit

Martine, balen van je ruit

Keshet: ik begon bij 7 weken wat op te bollen en ik ben dus 1.75 Het kan dus wel hoor

@Lijnloos: ik was ook van plan deze keer probleemloos door de zwangerschap heen te hobbelen en gewoon door te gaan met alles tot de 34e week. PLannen werken niet altijd hè?

Incantrix: goede keuze joh! Knapperd ben je!

Morgen weer gastouderen en donderdag naar de vlos. Ik ontdekte net bij mezelf dat ik het niet erg zou vinden als ze zegt dat ik moet stoppen Ik zie het allemaal niet meer zo zitten met pijn en werken en gedoe, maar ik ben pas halverwege en zonder werken zie ik het dus wél zitten Maar eens even overleggen met de vlos
pi_73218378
Mefke, toffe naam trouwens Heb ik hier ook voorgesteld, maar TARA is nogal Gronings en vindt alles wat ook maar Fries zou kunnen klinken een slecht plan

Fijn dat het goed was Randal!

Ow, ik heb sinds een paar dagen dat het soms ineens lijkt of mijn bril heel goor is voor een tijdje. Mijn bril is schoon en ik heb het ook als ik hem niet op heb Herkenbaar ergens?
pi_73218499
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef freecell het volgende:
Mefke, toffe naam trouwens Heb ik hier ook voorgesteld, maar TARA is nogal Gronings en vindt alles wat ook maar Fries zou kunnen klinken een slecht plan

Fijn dat het goed was Randal!

Ow, ik heb sinds een paar dagen dat het soms ineens lijkt of mijn bril heel goor is voor een tijdje. Mijn bril is schoon en ik heb het ook als ik hem niet op heb Herkenbaar ergens?
Ik heb lenzen en soms moet ik echt even knipperen, want dan lijk ik niet scherp meer te zien. Dacht dat het wel aan mij of het weer zou liggen...
pi_73218655
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:48 schreef DJRandall het volgende:

[..]

We weten niet wat het is. Een complete verrassing dus. Het is wel een hele last die van me af is. Het was wel zuur, want voor ons kwam een stelletje naar buiten met een klein kindje. Die hadden zichtbaar slecht nieuws gehad op de echo.

En de Flurry was heerlijk, dus maakt niet uit he....
Dat is inderdaad zuur.
Wij hebben min of meer hetzelfde meegemaakt, alleen was het stel dat naar buiten kwam met slecht nieuws iemand uit onze vriendengroep
pi_73218710
Heb wel eens gelezen dat je ogen achteruit kunnen gaan bij zwangerschap. Misschien ook iets hormonaals?

Ze doen hier zwangerschapsgym en zwangerschapszwemmen allebei op de maandagavond
Zwemmen en water vind ik altijd wel erg fijn, maar bij de gym is het informatie-aspect en de gezelligheid misschien wat leuker? Waar kiezen jullie voor?
pi_73218948
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:08 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Ik heb lenzen en soms moet ik echt even knipperen, want dan lijk ik niet scherp meer te zien. Dacht dat het wel aan mij of het weer zou liggen...
Nou dat dus

En mijn ogen zijn inderdaad wel iets achteruit, maar dat is meer algemeen. Dit komt echt in 'vegen' zeg maar

Octo: mijn zwangergym was zéér onzinnig, ik weet niet in wat voor buurt je woont, maar als het gemiddelde IQ drmatisch is: ga lekker zwemmen
pi_73220088
Sorry, even geen zin om alles te gaan lezen.
Maar moet even mijn gevoel hier neerzetten.

Vanmiddag belde mijn vader, met het als eerste zin "ymme, ga even zitten en blijf vooral rustig". Oh nee slecht nieuws dus. En ja hoor. Een hele goede vriend van mijn ouders (meer als fam. vroeger alle vakantie met hun gedaan en contact is altijd goed gebleven) heeft een hersenbloeding gehad en het is einde verhaal Nu dus wachten wanneer hij zijn laaste adem gaat uit blazen.

Zit ook nog een verhaal vooraf, zondag zijn we wezen fietsen met mijn ouders. Toen werd hij naar 10 min niet lekekr in orde. Hoofdpijn, zweten en grauwe kleur in gezicht. Na HAP, daar was bloeddruk goed. Moest hij de volgende dag maar naar zijn HA. Die zei gisteren dus dat het waarschijnlijk een buikgriep was( had een beetje last van zijn buik en diaree). Na toen ik dat hoorde, riep ik al meteen, dat kan niet! Die hoofdpijn moeten ze niet negeren.

En wil echt geen gelijk hebben, maar ik zei 't toch verdomme!

Vind het nu echt even onwerkelijk. Mijn moeder zij straks ook al "ik geloof het niet, moet hem eerst zien straks als het zo ver is". Hij ligt nu in Zwolle in het ziekenhuis, omdat hij daar was voor zijn werk.

Maar mén, wat een hel zeg.
pi_73220133
K gaat ook lekker zwangerschapszwemmen.

Oh en er zit een kans is dat K zich ook gaat registreren om hier te lurken/posten (lees: mij te controleren wat ik bij allemaal vreemden vrouwen doe )

Ach argumenten dat het toch wel prettig is dat je je kwaaltjes kan bespreken met iemand die in dezelfde fase zit is toch wel doorslaggevend

Mefke leuke naam! Zag dat een zoontje van een oudklasgenote ook zo heette. Zal dus wel een populaire naam zijn.
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:05:12 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73220142
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:52 schreef Incantrix het volgende:
En Asy, voor jou nog een keer, het blijft worstelen voor jou he? Wel jammer dat je lief de beeb nog niet heeft kunnen voelen, maar die harde schop die je had? Zulke ga je echt vaker krijgen hoor, en dan voelt hij het vanzelf ook een keer (mijn lief heeft al een keer een schop voor zijn kaak gekregen )..

Hiero even een klein dipje. <knip>

Sorry voor het hele verhaal, maar ik moet het echt even kwijt.. Toen ik de laatste keer op de rem trapte vroeg ik me al af of ik september qua werk nog wel vol zou maken, maar toen het even beter ging had ik echt wel weer ff goede hoop.. Maar helaas. En het is niet eens dat ik nog héél erg graag wil werken ofzo, maar met verlof weggaan voelt heel anders als dit, ik voel me alsof ik faal en dat slaat nergens op, maar ik moet er wel ff overheen komen geloof ik.
Ikke worstelen? Nee hoor, hooguit 's nachts in bed met het voedingskussen
of met uit de auto stappen
En met dat schoppen komt wel goed hoor! Alleen keek mijn lief een beetje sipjes

Meisje, je hebt de goede beslissing genomen. Je hebt het al zo lang volgehouden. Nu mag moet je aan jezelf gaan denken en aan je beebje...
ik denk dat ik ook binnenkort moet stoppen; merk dat door de ischias ook de korte stukken autorijden steeds moeilijker gaan en als ik niet meer kan autorijden dan houdt het op...

[ Bericht 38% gewijzigd door Asyniur op 29-09-2009 20:11:34 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:08:46 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73220232
ymme, wat rot!

mefke, wat heeft driekus een mooie naam gekregen

DJRandall, een goede echo

freecell, als je zoveel last hebt meisje, waarom sla je er dan niet zelf de pin in?
zonder zwangerschap: 10cm kleiner dan jij, zelfde gewicht
pi_73220408
Oh en morgen natuurlijk de 20 weken echo om 12.00 uur
Wil hier toch een bijzonder moment van maken. En ga echt wel een gebakje eten als alles helemaal goed is hoor! Dit is toch een speciaal moment zoiets vind ik. En wil dat niet vergeten.
pi_73220445
MsDynabyte, welkom!!! en gefeliciteerd!

@Rocka, jammer dat we je hier moeten gaan missen, vooral snachts maaaaar we komen je straks wel achterna in het andere topic

@Freecell , pijn is echt niet leuk!

@Xenia, je hebt bijna een beebje!!! spannend joh!

@MP; jouw echofoto's zijn echt zoooooo mooi en duidelijk! en een meisje! wat lief!

@Tan; hoe is het nu met je blaas? nog veel buikpijn? of helpt de cranberrysap al een beetje? hoop dat je onder die kuur uit kunt komen, zou vervelend zijn als je de rest van de zwangerschap met een schimmel loopt...

@Lijnloos, minderen met werken is nooit makkelijk... tenminste ik denk er zelf ook over, maar weet nog niet zo goed hoe ik het ter sprake moet brengen en hoe we het het beste kunnen oplossen enzo...

@En Asy en Happy, fijn he? om je kindje te voelen? Ik vind het nog elke keer bijzonder....
en ons kleintje wordt steeds sterker, en dan is het nog lolliger... (voel ook steeds meer hoe het ligt enzo...)

Davinia, Lunastar en Martine weer goedgekeurd! jeuuuuujjjj

en speciaal voor jou Trixje, een hele dikke enorme , ik vind het zooooo vervelend voor je, je wilt zoooo graag en dan lukt het toch niet.. denk dat jij en vriendlief heel goed weten wat het beste voor jou en jullie kindje is... misschien inderdaad die knoop maar doorhakken, hoe moeilijk het ook is....
(ik zit zelf ook al de hele week te denken hoe ik het het beste kan aanpakken en wat nou wijsheid is... )..
in elk geval heeeeel veel sterkte ermee en nog een dikke
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73220592
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef ymme het volgende:
Wil hier toch een bijzonder moment van maken. En ga echt wel een gebakje eten als alles helemaal goed is hoor! Dit is toch een speciaal moment zoiets vind ik. En wil dat niet vergeten.
Wij hebben hem een dag later ... en we hebben besloten dat we het willen weten. of het een Sc0rp jr wordt of een K jr
♥ K, N, R en F ♥
pi_73220615
BJ: Wijsheid is naar je lichaam en gevoel luisteren
Wat niet meer gaat, gaat niet meer.
Ook al is wil nog heel sterk aanwezig. Maar je mag aan jezelf denken hoor.

Ook voor Freecell, Incanatrix en Asy....
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:19:36 #249
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_73220643
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef ymme het volgende:
En waarom zou het nu, na de echo van vorige week, ineens niet meer goed zijn dan? Jij hebt echo's bij de vleet.

Xenia, hou je het nog vol lieffie?? Ik denk veel aan je. Ben zo benieuwd naar je meisje!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_73220748
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:08 schreef Asyniur het volgende:

freecell, als je zoveel last hebt meisje, waarom sla je er dan niet zelf de pin in?
zonder zwangerschap: 10cm kleiner dan jij, zelfde gewicht
Voelt zo slap
Hele volksstammen werken door tot 36 weken en ik haak af binnen 20
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')