abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 17:15:18 #251
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73184693
Rocka van harte met jullie L. wat een superleuke naam.

Mefke jij ook van harte met Driekus en ben heel benieuwd naar je verhaal.
  maandag 28 september 2009 @ 17:18:11 #252
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73184767
Lijnloosje, balen dat je op deze manier moet werken, het lijkt me toch zo vervelend op zo'n manier.. Nouja, ondertussen is je dag vast al wel voorbij En jah, het theorie-examen vind ik dan het minst erge, daar is niet echt een wachtlijst voor en dat kan hij volgende keer gemakkelijk halen, hij had nu maar één foutje teveel. Dus ik jompel gewoon verder Die knuffeltjes zijn zó leuk, vanavond gaan we naar mijn ouders om mijn papa de spullen te geven voor het sierplankje van de commode dat hij gaat maken (het standaard sierplankje vinden we beiden niet mooi) en één van die knuffeltjes wordt daarin verwerkt Het wordt zo gaaf!

Thnx Sorbootje, lief van je En jah, ik vertrouw er gewoon op, en anders zien we wel weer verder. Het gesprek was voor mij inderdaad een stuk gemakkelijker. Errug fijn, ik heb ook even fijn kunnen spuien (ik merk toch wel dat ik sneller geïrriteerd raak de afgelopen twee weken ofzo, ook qua collega's)

BJ, op je kiezen bijten en doorgaan, dat heb ik ook altijd geleerd. En door die instelling heb ik mezelf als eens op de kiezen laten bijten tot ik met een burnout thuiszat en de afgelopen keer heb ik fijn doorgebeten tot ik alle plezier in mijn zwangerschap had verloren. Terwijl ik 3 maanden lang bijna 24/7 misselijk ben geweest en nog steeds genoot heb ik mezelf met deze klachten zó ver over de grens weten te brengen dat het echt geen leuk grapje meer was. Ook met niet echt benoembare klachten heb jij wel degelijk iets om rekening mee te houden. Ook als je 'gewoon' moe bent. Ook als je 'alleen maar' vocht vasthoudt. Meissie, jij hebt een ontzettend heftige baan en dat is onwijs cool als je in goede doen bent, maar nu heb je een kindje in je buik en is je lijf al dag en nacht aan het werk aan iets heel bijzonders. En dat is gewoon een aanslag op je lijf. Ik heb eigenlijk geen recht van spreken want ik doe het zelf net zo hard, maar écht: lúister naar je lichaam

En wat de kraamlijst betreft: ik heb afgelopen woensdag zo ongeveer alles dat ik moest in huis gehaald (op een paar dingies na die ik morgen bij de Hema op kan halen). Ik ben blij dat ik niet meteen als een gek ben gaan kopen aan de hand van de lijstjes die ik overal kreeg, want op de lijst van de kraamzorg stonden een hoop dingen niet die de winkels je allemaal wél aansmeren

Baldira, wat bijzonder dat je bent uitgerekend op je eerste trouw-verjaardag En wat jammer dat je dat allemaal aan moet horen van je moeder. Denk je dat ze wel blij zal zijn het grote nieuws te horen? Ik hoop voor je dat ze bij zal draaien en later nog eens zal zeggen dat het stiekum toch wel erg leuk is dat je niet nog heel lang gewacht hebt

En Mefke, nog meer voor jou! Ik vind het zó leuk voor je dat Driekus er nu is!
3!
pi_73184783
Gefeliciteerd met de kleine driekus van wie de naam+verhaal nog volgt
pi_73184965
Gefeliciteerd met je kleine mannetje Mefke! (dus toch een jongetje he!)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 28 september 2009 @ 17:25:55 #255
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73185014
Mefke woohoo Driekus is er eindelijk!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 28 september 2009 @ 17:26:54 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73185040
Gefeliciteerd Mefke!
pi_73185056
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
Asy
het probleem is dat ik mijn klachten best mee vind vallen...
ben alleen soms errrrg moe en houd vocht vast...
en eigenlijk vind ik dan dat ik me niet moet aanstellen en gewoon door moet bijten.
Maja ik moet ook aan dat kindje denken he?

nog even een vraagje tussendoor; hebben jullie de uitzet al compleet???
tis wel veel zeg!
ik heb net een elektrische kruik aangeschaft bij de Hema, aangezien ons kleintje midden in de winter wordt verwacht...
(en ik vind warmwaterkruiken eng!)
Ik heb welgeteld nul spullen gekocht voor de uitzet. Ik denk dat ik alles nog wel in huis heb van met Eva.
En als ik een extra kruik nodig mocht hebben...dan halen wie tzt.
Wij hebben wel een warmwaterkruik en als je die heel goed dichtschroefd kan er niks mee gebeuren.
pi_73185076
Gefeliciteerd mefke
Ik ben bang dat ik het verhaal niet wil horen, of is het zo erg niet?
pi_73185088
Mefke, gefeliciteerd

Ben benieuwd naar je verhaal en vooral naar de naam
pi_73185179
Mefke, gefeliciteerd met je zoon!!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73185189
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wat dan? En van de 'ervaren' meiden wil ik ook nog wel horen wat je nou wel en niet nodig hebt!
Ik weet niet meer wat er allemaal op de lijst staat maar je hebt lang niet alles nodig.
Neem nou 2 kruiken. Wij hebben er maar 1 en dat ging prima. Nou hangt het er natuurlijk ook vanaf hoe warm je kindje zichzelf kan houden, maar meestal heb je er zo een bij gehaald toch? En anders stuur je even iemand.
Dus ik zou het zonde vinden om bij voorbaat al 2 kruiken te halen.

Dan de thermometer. Daar moet je er ook 2 van hebben. Dat hadden wij dan wel. 1 voor mijzelf en 1 voor het kind. Met 1 kan ook maar dan moet je hem wel heel goed schoonmaken als je hem allebei rectaal gebruikt.

En dan..... waar ik zelf met dikke olifantenpoten ben ingetrapt. De baduitzet. Ook ik heb zo'n thermaal bad enzo... na een maand of 3 ging Eva al in het grote bad. En het bijpassende verschoningskussen met hetzelfde mooie schaapje erop. Leuk leuk, maarhet schaapje zie je helemaal niet als er een hoes overheen zit.
Dus waar ik heen wil. Een gewoon blanco kussen volstaat ook.
pi_73185203
go MEFKE!!!! eeen zooooooon!
We willen alles weten dus kom maar heel snel met je specs!
pi_73185218
Mefke wat fijn dat ie er is, van harte
Fake it till you make it...
pi_73185247
Yeah Mefke, daar is Driekus

Van harte gefeliciteerd, ook voor Mefke man/vriend
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_73185256
Jaaa, nieuws van Mefke en nog heel goed nieuws ook. Gefeliciteerd met jullie zoon! Ik ben erg benieuwd naar zijn naam en het verhaal.

Oh, en we hebben natuurlijk nog een L-van Rocka-foto tegoed
pi_73185259
Mefke!! Gefeliciteerd! Tóch een jongen.. en ik wist nog wel zo zeker dat het een meid was.

Hopelijk gaat alles goed nu met jullie en jullie zoon.
  maandag 28 september 2009 @ 17:37:51 #267
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73185373
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ach joh, het is net als jij en veel anderen hier: 'gewoon' op je tandjes bijten en volhouden. We krijgen er iets moois voor terug.
Ha, die comment was ik ineens kwijt En ja, soms is het even lastig, maar als je dan zo naar je baby-spulletjes kijkt, die lieve pakjes, en bedenkt dat daar binnenkort écht je eigenste kindje inzit.. *smelt*

For you!

Amaranta, wat jij zegt van die kruiken bevestigde mijn kraamzorg-intake-mevrouw ook, op die lijst staat dan ook maar 1 kruik. Mijn schoonmama heeft er nog eentje staan, dus die hoefden we meteen niet meer aan te schaffen. En wat er op de kraamlijst ook nergens terug te vinden is: moltons. Het mócht wel (de zeiltjes ervan dan juist weer niet), maar was niet nodig. En wat er ook op veel kraamlijsten staat, maar niet op die van de kraamzorg (in mijn geval): slaapzakjes. Die heb ik dus ook lekker niet gekocht, dat komt nog wel als beeb-lief er is
3!
pi_73185382
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef Baldria het volgende:
Wow, jullie gaan snel zeg...

In ieder geval gefeliciteerd met de nieuwe verse babies voor diegene de net bevallen zijn enzo..

Ik heb gisteren gewoon met een buikgriepje op de bank gelegen.. Ik dacht eerst van: hé, zwangerschapskwaaltje erbij, overgeven en misselijk zijn.... maar die koorts kon ik niet echt verklaren..
Vandaag nog steeds een beetje rommelig in m'n buik, maar het gaat wel een stuk beter..

Afgelopen vrijdag sprak een moeder mij aan over mijn (nieuwe) huis. Ik zeg zo: "Het is in een kinderrijke buurt." En moeder: " ja, maar jij nog niet hè? Jij gaat nog geen kinderen nemen, jij bent zo jong. Je maakt het schooljaar nu ook maar eerst af, want bij de twee andere kinderen is die zwangerschapsverlof vervanging ook niet helemaal lekker." En ik echt zo van
En vorig jaar begon ze er ook al over (ja, je gaat toch niet meteen aan de kinderen beginnen)

Een leerling uit groep 8, daar moest ik wel om lachen... ze had namelijk vlak voor vorige zomervakantie aan mij gevraagd of ik binnenkort ging trouwen (het weekend daarvoor was ik ten huwelijk gevraagd) en nu zei ze: U neemt vast een kind als u één jaar getrouwd bent.. En ik ben dus uitgerekend op de dag dat ik één jaar getrouwd ben..

En tevens tvp om alles lekker in de gaten te houden

Oja, 14 oktober intake bij verloskundige
Welja, als ouders (van je werk, je bent leerkracht?) zich daar ook mee gaan bemoeien.....
HOewel ik het ook heb meegemaakt. Niet rechtstreeks in mijn gezicht. Maar tijdens een ouderavond werd wel gezegd dat ze nu eens een juf wilden die niet van plan was om zwanger te raken.
Nou sorry, ik bepaal nog altijd zelf wel of ik kinderen wil en ik ga het al helemaal niet uitstellen omdat een ouder dat niet zou willen.
Zelf hebben ze toch ook kinderen???
En nu om haar te plagen ga ik gewoon 12 kinderen krijgen! Elk jaar een !
HA!
pi_73185477
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wat er allemaal op de lijst staat maar je hebt lang niet alles nodig.
Neem nou 2 kruiken. Wij hebben er maar 1 en dat ging prima. Nou hangt het er natuurlijk ook vanaf hoe warm je kindje zichzelf kan houden, maar meestal heb je er zo een bij gehaald toch? En anders stuur je even iemand.
Dus ik zou het zonde vinden om bij voorbaat al 2 kruiken te halen.

Dan de thermometer. Daar moet je er ook 2 van hebben. Dat hadden wij dan wel. 1 voor mijzelf en 1 voor het kind. Met 1 kan ook maar dan moet je hem wel heel goed schoonmaken als je hem allebei rectaal gebruikt.

En dan..... waar ik zelf met dikke olifantenpoten ben ingetrapt. De baduitzet. Ook ik heb zo'n thermaal bad enzo... na een maand of 3 ging Eva al in het grote bad. En het bijpassende verschoningskussen met hetzelfde mooie schaapje erop. Leuk leuk, maarhet schaapje zie je helemaal niet als er een hoes overheen zit.
Dus waar ik heen wil. Een gewoon blanco kussen volstaat ook.
Wij halen het 8 delige badset met standaard bij de babydump voor 50 euro. Het simpele bad idd.

2 kruiken, we krijgen een winterkindje? Zou het dan ook extra schelen? (Ik weet niet van wanneer Eva is..)

En de kussens houden we ook gewoon simpel. Ik had al wel bedacht dat je het motiefje niet ziet Ik wil er nog 1 bij, zodat we boven en beneden kunnen verschonen. (heb er al 1 ooit gratis gekregen)

De thermometer moet wel even nieuw. Dat ding die wij gebruiken wil ik lekker beneden houden en die voor het jonkje boven in zn eigen kamertje.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73185643
Eva is van november maar kon zichzelf prima warm houden en na een kleine, laten we 2 weken zeggen, was de kruik al niet meer nodig.

Over die molton. Er is 1 ding wat niet mag en dat is een soort van dik onderleggertje. Zal zo een plaatje opzoeken. Daar had ik er dus ene stuk of 6 van. UIt de verpakking gescheurd dus konden niet terug.

Ik heb het ledikantje als volgt.

1. Het ledikant
2. Een matrasbeschermer
3. Het matras
(3a) 2 hydrofiele luiers
4. Een molton hoeslaken
(4a) 2 hydrofiele luiers
5). Hoeslake
6. Eva
7. Lakentje
8 Dekentje

Die hydrofiele luiers leg ik er puur voor bescherming van het matras tussen. Ze heeft misschien 1 of 2 keer in bed geplast (buiten de luier zeg maar) maar goed.
pi_73185664
ik heb ook maar 1 (elektrische) kruik gekocht
en koop ook geen slaapzakjes eerst...

eerst maar eens kijken hoe het gaat met een verwarmd bedje en een pyama. (en dekentje)

en qua baddingen; wij hebben alleen een tummytub aangeschaft, want wij hebben ook een ligbad en na een paar maanden gaan we die gewoon gebruiken... net zo makkelijk, minder gesleep enzo...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73185725
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:48 schreef mefke79 het volgende:
driekus is er! Lang verhaal, volgt nog. Het is 't mooiste mannetje ter wereld. O ja naam volgt nog...
Jaaaaaaaaa!
Gefeliciteerd met jullie zoon!
Hardloper.
IG @webkim
pi_73186213
Moltonzeiltje mocht dus van onze kraam niet.

Te dik ofzoiets.
pi_73186294
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook maar 1 (elektrische) kruik gekocht
en koop ook geen slaapzakjes eerst...

eerst maar eens kijken hoe het gaat met een verwarmd bedje en een pyama. (en dekentje)

en qua baddingen; wij hebben alleen een tummytub aangeschaft, want wij hebben ook een ligbad en na een paar maanden gaan we die gewoon gebruiken... net zo makkelijk, minder gesleep enzo...

Eva draagt inmiddels wel een slaapzak. Lakentje/dekentje liggen er ook echt puur voor de sier want daar ligt ze dus nooit onder
Toen ze nog 'baby was' sliep ze in de kinderwagenbak (zelfde opgemaakt als ledikant) en daar had ze ook geen slaapzak aan. Ook geen pyjama overigens. Gewoon het kruippakje ofzo.
  maandag 28 september 2009 @ 18:12:18 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73186346
mefke, een zoon! Van harte gefeliciteerd!!
Ben heel benieuwd naar zijn naam en natuurlijk de foto!

Rocka, waar blijft die foto van L??
  maandag 28 september 2009 @ 18:12:29 #276
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73186353
mefke van harte gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
pi_73186468
Mef, en mef-man natuurlijk, van harte gefeliciteerd met jullie Driekus! Dus toch een zoon hoop dat het goed met jullie gaat en ideedaad zodra je er aan toe bent: foto's, naam en verhaal!

Over de uitzet, wij hebben nog niks (behalve wat losse kleertjes)... Maar hadden ook nog geen plek om het neer te zetten. Binnenkort gaan we dus los!
Wel heb ik inmiddels hét pakket... Was ook iets groter dan ik dacht toen ik het bij de post ophaalde. Maar wel met leuke knuffel, mooie kruikzak en grote opbergbak!
pi_73186577
Mefke van harte met jullie zoon! Ik ben benieuwd naar de naam!
pi_73186618
Rocka en Mefke, gefeliciteerd met jullie mannetjes!
pi_73186671
Ik word er een beetje nostalgisch van...en daarom, terwijl we wachten op fotos van rocka en Mefke
een foto van kleine Eva, slapend in de kinderwagebak

pi_73186674
Vlindur ik heb de lijst eens bekeken maar ik vind het eigenlijk wel meevallen met de hoeveelheid spullen erop. Er staat maar heel weinig op waarvan ik denk dat je het echt niet zult gebruiken. Je zou als je het risico wilt nemen 1 kruik weg kunnen laten. Ik zou dat zelf voor een winterkindje minder snel doen geloof ik. Er is een kans dat je kindje zich niet goed warm kan houden en als je dan om 8 uur 's avonds uit het ziekenhuis thuis komt dan kun je niet even snel nog ergens een kruik halen. De volgende dag wel uiteraard maar dan zit je wel die nacht met dat probleem.

Voor het bedje, die drie hoeslakentjes en lakentjes enzo zou ik wel halen. De kraam verschoont het babybedje in het begin als het goed is dagelijks laat ook je energie en water rekening alvast wat hoger zetten voor de waskosten die je kraam gaat maken . En die moltons vind ik zelf wel prettig als tussenlaagje voor kleine ongelukjes. Houdt het matras wat langer schoon zeg maar. Je mag inderdaad geen zeiltjes meer gebruiken maar bij bijvoorbeeld Hema verkopen ze gewoon die moltons die je zelf ook om je bed doet.

Het enige wat er op die lijst staat wat je echt nog niet nodig hebt is een nagelschaartje. Je mag de eerste zes weken de nageltjes toch nog niet knippen.

*Tip van flip
ga naar www.lijstje.nl en maak daar een lijstje aan compleet met linkjes naar van alles en nog wat van wat je nog nodig hebt of wilt kopen. En geef het adres van het lijstje aan je moeder/schoonmoeder/oma/vriendinnen, iedereen die wel kado's voor je wil kopen maar niet meer weet wat enzo.
Ik was zo blij met alle pakken hydrofiele luiers en spuugdoekjes en lakentjes enzo die ik van mijn moeder en oma kreeg het lijken misschien geen leuke kadootjes om te geven/krijgen maar ze schelen enorm in de kostenpost en in lakentjes en spuugdoekjes enzo is ook nog een hoop leuks te krijgen met printjes enzo

Bij Ikea en Hema en Prenatal hebben ze trouwens ook hydrofiel luiers met kleurtje en printje, als je geen standaard witte wilt.

[ Bericht 6% gewijzigd door huuphuup op 28-09-2009 18:29:35 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73186735
chinchan noemden we haar
pi_73186805
Huup, ik heb idd bij de hema de hydrofieldoeken met een motiefje Ik heb er 21, ook witte, dus die heb ik wel genoeg dacht ik zo Nagelschaartje acht ik ook niet echt nodig, maar als dat het enige is moet ik nog steeds van alles bijlkopen, ik heb namelijk 1 ledikant set. En er moeten nog 2 bij. Zulke dingen moet ik dus nog bijhalen

En oh ja, het kraampakket moet ik nog steeds halen Morgen maar echt doen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73186964
Gefeliciteerd Mefke!!
Ben benieuwd naar de naam!

Vlindur, ik had bij zowel Amber als Tess 2 kruiken nodig. Amber is van oktober, Tess van juni. Beiden konden ze hun temperatuur niet vasthouden.
Hydro's had ik er wel een stuk of 30 van, flanellenluiers had ik ook maar die vond ik waardeloos.
Verder heb ik volgens mij wel alles nodig gehad..
Oh nee, navelbandjes zijn hier ook niet gebruikt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73187012
21 hydrofielluiers?
zei mijn man die achter mijn rug staat mee te lezen,
Dat is veel te veel! Ik gebruik er maar 2 ofzo (aldus mijn man)
  maandag 28 september 2009 @ 18:39:00 #286
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73187093
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73187150
hijs mooi
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73187168
Ach wat een frummeltje zeg.............
pi_73187171
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Test:
http://yfrog.com/13fwuhj
oooooooooooooooooooooooh
Wat een dotje!
Ik wil ook een klein dotje!
Wat super goed gedaan Rocka!

EN waarom heb jij geen zwarte haren???? Zoals in mijn verbeelding? Daar gaat mijn stoererockchickmetzwarteharen beeld van je.
pi_73187290
Ik heb ook wel 20 denk ik en hoewel ze nu allemaal in de kast blijven liggen (vandaag voor het eerst sinds eeuwen weer één gebruikt trouwens) gebruikte ik ze in het begin écht wel
Overal voor! Als grote boer- en spuugdoek over je schouder, om de kruik heen als extra bescherming, als handdoek, onder het hoofdje in de wieg en wandelwagenbak enz.
pi_73187326
Rocka wat een plaatje !! How sweet!

En Mefke meid van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
pi_73187636
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef Vlindur het volgende:
Huup, ik heb idd bij de hema de hydrofieldoeken met een motiefje Ik heb er 21, ook witte, dus die heb ik wel genoeg dacht ik zo Nagelschaartje acht ik ook niet echt nodig, maar als dat het enige is moet ik nog steeds van alles bijlkopen, ik heb namelijk 1 ledikant set. En er moeten nog 2 bij. Zulke dingen moet ik dus nog bijhalen

En oh ja, het kraampakket moet ik nog steeds halen Morgen maar echt doen!
krijg je geen kraampakket van je verzekering?

En nja, ik vond het eerst dus ook een beetje onzinnig om zoveel lakentjes enzo te hebben. Tot ze een keer om 5 uur haar bedje ondergeplast had en om 8 uur met grote golven helemaal ondergespuugd Toen was ik blij dat ik nog een derde set had en heb ik toch maar snel even een snelwasprogramma erin gegooid.

En hydrofiel luiers, 21 is denk ik wel genoeg maar idd wat Freecell zegt, ik gebruik ze overal voor
er ligt er hier standaard 1 in driehoek onder het hoofd in het ledikant en 1 in de wandelwagen. 1 over elk aankleedkussen als beschermlaagje. (extra aankleedkussenhoes is ook geen luxe trouwens heb ik gemerkt ) En ik gebruik er standaard 2 om haar mee af te drogen en dan liggen er ook nog op een stuk of 4 strategische plaatsen een paar die dienst doen als grote spuugdoek. En aangezien ik niet iedere dag was en dat ook niet wil heb ik er ook erg veel, gewoon steeds zonder nadenken een verse kunnen pakken. ik hou dr van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 28 september 2009 @ 18:52:50 #293
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73187644
Eh Vicky ... Ik voel me zo wel heel open en bloot op inet staan
bedankt maar een linkje is echt goed genoeg hoor
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73187647
Oh Rocka, wat een mooie foto zeg! En zo'n lekker klein ding in je armen, kan het nog mooier?
pi_73187822
Jaahhhh Mefke eindelijk!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
pi_73187883
Rocks die foto is zo mooi

de liefde en het geluk spat er vanaf! Nogmaals gefeliciteerd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73188185
Ik kan helaas maar 1 foto van L en Rocka zien....hij lijkt daar wel echt klein!! Echt een dotje!
pi_73188362
Oh Rocka, wat een knapperd!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73188489
Het mannetje hier is vandaag ook weer op de foto geweest! Groeiecho gehad, ben vandaag 30 weken en 1 dag. Alles was goed en hij was nu ongeveer 1480 gram wat gemiddeld was.

Ff een profieletje spammen
pi_73188573
Rocka, hij is prachtig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')