Ik heb welgeteld nul spullen gekocht voor de uitzet. Ik denk dat ik alles nog wel in huis heb van met Eva.quote:Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
Asy![]()
het probleem is dat ik mijn klachten best mee vind vallen...
ben alleen soms errrrg moe en houd vocht vast...
en eigenlijk vind ik dan dat ik me niet moet aanstellen en gewoon door moet bijten.
Maja ik moet ook aan dat kindje denken he?
nog even een vraagje tussendoor; hebben jullie de uitzet al compleet???
tis wel veel zeg!
ik heb net een elektrische kruik aangeschaft bij de Hema, aangezien ons kleintje midden in de winter wordt verwacht...
(en ik vind warmwaterkruiken eng!)
Ik weet niet meer wat er allemaal op de lijst staat maar je hebt lang niet alles nodig.quote:Op maandag 28 september 2009 16:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat dan? En van de 'ervaren' meiden wil ik ook nog wel horen wat je nou wel en niet nodig hebt!
Ha, die comment was ik ineens kwijtquote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ach joh, het is net als jij en veel anderen hier: 'gewoon' op je tandjes bijten en volhouden. We krijgen er iets moois voor terug.
Welja, als ouders (van je werk, je bent leerkracht?) zich daar ook mee gaan bemoeien.....quote:Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef Baldria het volgende:
Wow, jullie gaan snel zeg...
In ieder geval gefeliciteerd met de nieuwe verse babiesvoor diegene de net bevallen zijn enzo..
Ik heb gisteren gewoon met een buikgriepje op de bank gelegen.. Ik dacht eerst van: hé, zwangerschapskwaaltje erbij, overgeven en misselijk zijn.... maar die koorts kon ik niet echt verklaren..
Vandaag nog steeds een beetje rommelig in m'n buik, maar het gaat wel een stuk beter..
Afgelopen vrijdag sprak een moeder mij aan over mijn (nieuwe) huis. Ik zeg zo: "Het is in een kinderrijke buurt." En moeder: " ja, maar jij nog niet hè? Jij gaat nog geen kinderen nemen, jij bent zo jong. Je maakt het schooljaar nu ook maar eerst af, want bij de twee andere kinderen is die zwangerschapsverlof vervanging ook niet helemaal lekker." En ik echt zo van![]()
![]()
En vorig jaar begon ze er ook al over (ja, je gaat toch niet meteen aan de kinderen beginnen)
Een leerling uit groep 8, daar moest ik wel om lachen... ze had namelijk vlak voor vorige zomervakantie aan mij gevraagd of ik binnenkort ging trouwen (het weekend daarvoor was ik ten huwelijk gevraagd) en nu zei ze: U neemt vast een kind als u één jaar getrouwd bent.. En ik ben dus uitgerekend op de dag dat ik één jaar getrouwd ben..
En tevens tvp om alles lekker in de gaten te houden
Oja, 14 oktober intake bij verloskundige![]()
Wij halen het 8 delige badset met standaard bij de babydump voor 50 euro. Het simpele bad idd.quote:Op maandag 28 september 2009 17:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat er allemaal op de lijst staat maar je hebt lang niet alles nodig.
Neem nou 2 kruiken. Wij hebben er maar 1 en dat ging prima. Nou hangt het er natuurlijk ook vanaf hoe warm je kindje zichzelf kan houden, maar meestal heb je er zo een bij gehaald toch? En anders stuur je even iemand.
Dus ik zou het zonde vinden om bij voorbaat al 2 kruiken te halen.
Dan de thermometer. Daar moet je er ook 2 van hebben. Dat hadden wij dan wel. 1 voor mijzelf en 1 voor het kind. Met 1 kan ook maar dan moet je hem wel heel goed schoonmaken als je hem allebei rectaal gebruikt.
En dan..... waar ik zelf met dikke olifantenpoten ben ingetrapt. De baduitzet. Ook ik heb zo'n thermaal bad enzo... na een maand of 3 ging Eva al in het grote bad. En het bijpassende verschoningskussen met hetzelfde mooie schaapje erop. Leuk leuk, maarhet schaapje zie je helemaal niet als er een hoes overheen zit.
Dus waar ik heen wil. Een gewoon blanco kussen volstaat ook.
Jaaaaaaaaa!quote:Op maandag 28 september 2009 16:48 schreef mefke79 het volgende:
driekus is er! Lang verhaal, volgt nog. Het is 't mooiste mannetje ter wereld. O ja naam volgt nog...
quote:Op maandag 28 september 2009 17:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook maar 1 (elektrische) kruik gekocht
en koop ook geen slaapzakjes eerst...
eerst maar eens kijken hoe het gaat met een verwarmd bedje en een pyama. (en dekentje)
en qua baddingen; wij hebben alleen een tummytub aangeschaft, want wij hebben ook een ligbad en na een paar maanden gaan we die gewoon gebruiken... net zo makkelijk, minder gesleep enzo...
ooooooooooooooooooooooohquote:
krijg je geen kraampakket van je verzekering?quote:Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef Vlindur het volgende:
Huup, ik heb idd bij de hema de hydrofieldoeken met een motiefjeIk heb er 21, ook witte, dus die heb ik wel genoeg dacht ik zo
Nagelschaartje acht ik ook niet echt nodig, maar als dat het enige is moet ik nog steeds van alles bijlkopen, ik heb namelijk 1 ledikant set. En er moeten nog 2 bij. Zulke dingen moet ik dus nog bijhalen
En oh ja, het kraampakket moet ik nog steeds halenMorgen maar echt doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |