Thnx Twinkly

En ik heb er zelf geen ervarin mee, maar ik weet niet wat ik daarmee zou doen, het ligt er een beetje aan hoe dat zou werken. Betekent dat bijv. dat zij je volledig begeleid onder toezicht, of dat alles dat ze doet (bijv. toucheren) nog een keer overgedaan wordt door de 'gewone' VK die er neem ik aan bij is, of tja.. Ik vind ook dat zo iemand de kans moet krijgen om het te leren, maar als dat betekent dat ik twee keer zo veel getoucheerd zou moeten worden (bijv.) dan zou ik het toch echt niet zo snel doen eigenlijk

BJ, ik vind het echt supergoed van je om hierover na te denken en er binnenkort actie op te ondernemen. Volgens mij heb jij best een heftige, zware baan en dat betekent nu eenmaal dat je je 100 % zal moeten inzetten wanneer je er bent, je kunt je geen 'offday' permitteren. Misschien is zo'n kantoordienst inderdaad een goede oplossing, en verder heb ik deze zwangerschap héél erg geleerd dat het geen zin heeft om de signalen van je lijf te negeren, want daar maak je het alleen maar veel erger mee.. Tot op het punt dat je het plezier in je zwangerschap kwijt bent en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Succes hiermee!
Asy, je bent een grote lieverd

Rocka, wat ontroerend dat B. zo lief voor L. is, dat lijkt me toch zó schattig om te zien.. En fijn, weer thuis! Ik wens je een práchtige kraamtijd toe

En ik heb met de vervangend leidinggevende gesproken (mijn eigen leidinggevende is met vakantie en ons afdelingshoofd ook) en zij heeft 3 kinderen, waarbij ze ook één zwangerschap met veel fysieke klachten heeft gehad. Dat was voor dit gesprek wel erg fijn, want ze was hierdoor erg begrijpend en stond volledig achter me qua minder gaan werken. Nu is het dus een kwestie van formeel overleggen met de VK en het doorgeven, maar in principe zou ze me vandaag al 'uit de boeken halen' voor aanstaande vrijdag (daarna is de leidinggevende weer terug). En toen ik thuiskwam was ook ons pakketje knuffeltjes voor op de babykamer er, dus ik voel me even erg

Dat mijn liefje vanmorgen is gezakt voor zijn theorie-examen is dan inene niet zo heel erg meer

En ik doe even een

voor de rest, ik vergeet vast een boel mensen, maar ik moet nu echt even gaan liggen..