Ik denk niet dat het heel veel nut heeft, het is toch wel terug te vinden, maar okquote:Op zondag 27 september 2009 15:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat je ook even de naam van B. moet wijzigen zo googlebaar die namen samenDat wilde ze liever niet.
Gefeliciteerd Rocka!! En wat is het een mooierd
succesquote:Op zondag 27 september 2009 16:02 schreef mefke79 het volgende:
dames, ik kom even![]()
Er zit geen enkele vooruitgang in, dus wij gaan richting ziekenhuis en worden ook officieel overgedragen. Tis enorm balen, maar zo doormodderen is absoluut niet handig. Dus hopelijk tot snel!
Andere LLM'ers, veel succces!
ik sta ook nog steeds halverwege het lijstje en ben al 26 weken en 3 dagenquote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef freecell het volgende:
Rocka!!!!WOEI!
En Mefke, heel veel succes, en ja, het is balen, maar soms wel echt beter. Héél veel succes en pufze!
We staan trouwens met een hele stapel op-de-helft en bijna-op-de-helft dames nog heel erg onderaanDe vorige keer was ik halverwege ook halverwege het lijstje. Waar blijft de volgende babyboom?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 27 september 2009 18:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik sta ook nog steeds halverwege het lijstje en ben al 26 weken en 3 dagen
maaaaar aan de andere kant.... denk dat ik de Top 25 in ga vandaag
(wanneer Mefke bevalt....)
hier ook plinten... maar dan mijn man waar ik vanochtend nog zo boos op was.quote:Op zondag 27 september 2009 18:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
@mefke; jammer dat het niet echt doorzet en veel succes in het ziekenhuis!
@Rocka: wat een snelle bevalling, wel erg vervelend dat het uiteindelijk toch nog een beetje spannend werd... maar je hebt er een zoontje bij!!ben heeeel benieuwd naar het resultaat.
@vlindur; wat toevallig, ik dus ook druk met de plinten in de weer geweest... ga morgen nog een 2e laag doen... (en dinsdag samen met vriendlief nog een andere kamer)
Mijn schoonouders kwamen net onverwachts langs.. normaal hou ik daar niet zo van, maar deze keer was het eigenlijk erg leuk! en ze zijn ook maar een uurtje geweest..
en wat ik zo grappig vind; ik merk echt verschil in de band met mijn schoonmoeder nu ik zwanger ben... ze vind het allemaal ook echt ZO leuk en spannend!![]()
(ik heb sowiezo wel een erg leuke schoonmoeder hoor... )
Ik vind het ook raar dat er zo weinig mensen onder mij staan. Maar kan ook niet echt vergelijken natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef freecell het volgende:
Rocka!!!!WOEI!
En Mefke, heel veel succes, en ja, het is balen, maar soms wel echt beter. Héél veel succes en pufze!
We staan trouwens met een hele stapel op-de-helft en bijna-op-de-helft dames nog heel erg onderaanDe vorige keer was ik halverwege ook halverwege het lijstje. Waar blijft de volgende babyboom?
De vorige keer was het ook wel een beetje zo, maar véél minderquote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat er zo weinig mensen onder mij staan. Maar kan ook niet echt vergelijken natuurlijk
Hey zeg! Trek jij die zevenmijlslaarzen eens even gauw uit!quote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef amaranta het volgende:
En volgens mij zie ik dutchiebre ook niet zo vaak...
Nou, dat dusquote:Op zondag 27 september 2009 18:53 schreef Incantrix het volgende:
Freecell, sorry, ik kan je niet helpen.. Met de BH's die ik nu heb loop ik op mijn werk al regelmatig met mijn armen ervoor omdat ik nogal uitsteek bij tijd en wijle
Puh of hoeveelste ík dan staquote:Op zondag 27 september 2009 18:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hey zeg! Trek jij die zevenmijlslaarzen eens even gauw uit!Ik wil echt niet weten hoeveelste ik dán sta!
![]()
En Sorbootje, bluh, rustigeraan doen dus.. Hiero ook hoor, ik moet elke dag een korte wandeling maken en dan op een bepaalde manier lopen van de Cesar-therapeute, maar na nog geen 5 minuten krijg ik er al een keiharde buik vanEn bagger van je kies! Doettet zeer?
Nou, het wil niet echt opschieten hè?!quote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef freecell het volgende:
Tegen mij zei de gyn dat ik moest rekenen vanaf de dag van de miskraam (net als dat je uitgaat van de 1e dag van de menstruatie en niet de laatste dag.quote:Op zondag 27 september 2009 18:59 schreef Morretje het volgende:
Hm, even een dom vraagje misschien.. Ik weet niet precies hoe ver ik ben. Iemand?
Woensdag 19 aug had ik mijn miskraam, en donderdag 27 aug stopt ik pas met bloeden.. Ik twijfel of ik dus nu 5 wk, 4 dgn ben, of 4 wk, 4dgn... Suf eigenlijk he?
quote:Op zondag 27 september 2009 19:21 schreef het-is-mij het volgende:
ff tussen de felicitaties door voor de al bevallen dames of dames die ook richting het eind lopen, hebben jullie ook zo'n apart gevoel van onderen?
Net of er iemand uit wil zeg maar en wat steken.
Komt iemand dat bekend voor en weet iemand wat het is?
Dan vertrekt echt mn gezicht bij zo'n steekquote:Op zondag 27 september 2009 19:24 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik voel alleen mijn liezen vrij veel. Maar geen steken... sorry
quote:Op zondag 27 september 2009 19:21 schreef het-is-mij het volgende:
ff tussen de felicitaties door voor de al bevallen dames of dames die ook richting het eind lopen, hebben jullie ook zo'n apart gevoel van onderen?
Net of er iemand of iets uit wil zeg maar en wat steken.
Ah, dus toch.. dank je wel. Heb nog geen tijd gehad om de vk even te bellen. Dan hebben we stiekem al meer dagen gesprokkeld dan ik dacht..quote:Op zondag 27 september 2009 19:21 schreef marky het volgende:
[..]
Tegen mij zei de gyn dat ik moest rekenen vanaf de dag van de miskraam (net als dat je uitgaat van de 1e dag van de menstruatie en niet de laatste dag.
ik heb normaal 75F en nu 75G. Ik heb mijn Anita voedingsbeha gekocht bij babyplanet. Hadden ze gewoon daar liggen. Geen enkel probleem. Heb eigenlijk alleen niet gekeken of ze nog H hebben...quote:Op zondag 27 september 2009 19:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ben bang dat ik straks ook een special voedingsbh mag gaan bestellen.... zit nu al op 75G... (heb normaal 70F) en zie dat op veel sites zelfs die anita voedingsBH's maar tot F gaan.....
zal binnenkort eens een speciaalzaak binnenlopen en vragen of ze ook grotere maten kunnen bestellen....
Waar lees je dat ze 3 knippen heeft gehad?quote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef mijsje het volgende:
oh Rocka, respect, 3 knippen... pfff... ik hoop dat het gauw weer genezen is!
Ik hoopte ook op Mefke nieuws, maar helaas, nog niks...
Hiero Amarantaquote:Op zondag 27 september 2009 20:02 schreef RockabeIIa het volgende:voeden gaat goed, tis zo'n lekker mannetje! Hij lijkt op B maar is toch heel anders en ook deze knul heeft donkerrode haartjes
Oh en de rede voor de snelle handeling met zuignap en 3 knips () ... Hij is een sterrenkijkertje...
Davinia je kan ook van die tussenstukjes kopen om je bh-bandomvang te vergroten. Ik heb ze bij de Bijenkorf gekocht. Misschien een goedkopere oplossing of zitten ze verder ook niet meer goed?quote:Op zondag 27 september 2009 21:21 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ, ik heb nog 2 voedingsbeha's maat 75G die niet meer passen. ik ben nl een breedtemaat gegroeid.
En bij Naron (www.naron.nl) in Breda (denk ik) hebben ze echt supergrote maten, ook voedingsbeha's. daar heb ik mijn beha's vandaan, namelijk.
En ik ga over een aantal weken weer opnieuw shoppen voor een breedtemaat extra (heb nu een bh gekocht 80F, same difference, eigenlijk, maar zit wel stukken lekkerder)
happyme, wat leuk dat je de beeb hebt gevoeld!
jeuj, rocka, ook al zoveel knips!Sterkte ermee!
Uhm dit wilde ik eigenlijk posten, maar kon het niet omdat onze poes (die dus ook een look a like is) nu al ene paar weken van huis isquote:Op zondag 27 september 2009 21:29 schreef Poppejans het volgende:
Aoraki, wat doet mijn kat bij jou thuis?! Ik heb een aardige lookalike hier rondlopen haha
Updatetopicquote:Op zondag 27 september 2009 21:47 schreef DJRandall het volgende:
Maarre, hoe weten jullie nu allemaal die naam al?
quote:Op zondag 27 september 2009 21:52 schreef bixister het volgende:
rocka, nog wel even je sig veranderen in 'look what we did!' he?
Wauw!!!quote:Op zondag 27 september 2009 15:56 schreef RockabeIIa het volgende:ff in het kort:
iets na middernacht braken mijn vliezen en al vrij vlot kwamen er weeën. 9 uur vanochtend ging het hard en toen de vk om half 10 kwam had ik 2 cm. Om 10 uur waren we in het ziekenhuis waar ik toen al 5 cm had. Geen ruggeprik meer dus...
Naja, dan maar dom doorzetten maar op een gegeven moment viel de hartslag steeds weg. Er was lichte paniek, hij moest eruit. Er kwam een arts, een schaar en een pomp aan te pas en toen opeens was ie daar...
53cm, 3840gr pure liefde.
(ps ik gebruik verder zelf zijn naam niet op het web maar wilde toch graag zijn naam laten weten)
Check je hyves, je FOK-inbox zit volquote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef mijsje het volgende:
oh Rocka, respect, 3 knippen... pfff... ik hoop dat het gauw weer genezen is!
Ik hoopte ook op Mefke nieuws, maar helaas, nog niks...
Heb jij Mefke nieuws? Of lees ik het gewoon verkeerd?quote:Op zondag 27 september 2009 23:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Check je hyves, je FOK-inbox zit vol
quote:Op zondag 27 september 2009 23:31 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt even binnen geslopen....
Feliciteerd Rocka en gaat voorlopig weer braaf in lurkstand!
Nee, maar ik doe zelf ook niet aan meldplicht en let daar eigenlijk ook niet opquote:Op maandag 28 september 2009 06:55 schreef martine1984 het volgende:
Sorry heb gister mn meldplicht verzaakt, als iemand dat uberhaubt heeft door gehad... dus bij deze dan meldt meldt.
Oei leuk dus je bet er helemaal klaar voor.quote:Gister hemeltje opgehangen in de baby kamer, dus nu is alles klaar en mag de kleine man komen!Vanacht slecht geslapen, iedere 2 uur wakker.. puk is al de hele tijd enorm onrustig. De hele tijd aan t bewegen tussen de harde buiken door. Nu is het weer even rustig... ik ga zo maar weer terug naar bed kijken of ik nog ff kan slapen.
Ja inderdaad, zou ze eigenlijk iemand op de hoogte stellen?quote:Op maandag 28 september 2009 07:00 schreef Vicky het volgende:
Ben heel benieuwd naae mefke...
quote:Op maandag 28 september 2009 08:03 schreef RockabeIIa het volgende:
We mogen waarschijnlijk om 10 uur naar huis.
quote:Effe foto proberen: - niet dus
quote:Op maandag 28 september 2009 08:03 schreef RockabeIIa het volgende:
We mogen waarschijnlijk om 10 uur naar huis.
Effe foto proberen: - niet dus
Rocka wat sneu. Mag hij geen paracetamolletje? Linde kwam ook met de vacuumpomp en toen kreeg ze in het ziekenhuis meteen paracetamol tegen de hoofdpijn enzoquote:Op maandag 28 september 2009 01:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
och hij is zo misselijk... Heel zielig. Hij kokhalst en huilt. Dus nog ff geen tukje doen. Grrrben dat wel gewend!
Bij mijn weten krijgen ze standaard paracetamol als de vacuumpomp eraan te pas is gekomen maar dat helpt natuurlijk niet tegen de misselijkheidquote:Op maandag 28 september 2009 08:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Rocka wat sneu. Mag hij geen paracetamolletje? Linde kwam ook met de vacuumpomp en toen kreeg ze in het ziekenhuis meteen paracetamol tegen de hoofdpijn enzo
Nou... Ik ben normaal een ongelofelijke taalpurist, maar zowel bij de vorige zwangerschap als deze maak ik dt fouten ('het gebeurd' ed) schrijf ik dingen als 'nieuwschierig' en 'onmiddelijk'.quote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef Sidn3y het volgende:
Ik ga steeds slechter typen, is dat een zwangerschapskwaaltje of moet ik het maar afschuiven op m'n toetsenbord (die ook wel eens kuren heeft). Die backspace-toets draait overuren
Herkenbaar. Het is gewoon genant wat er zo nu en dan uit mijn vingers komt..quote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou... Ik ben normaal een ongelofelijke taalpurist, maar zowel bij de vorige zwangerschap als deze maak ik dt fouten ('het gebeurd' ed) schrijf ik dingen als 'nieuwschierig' en 'onmiddelijk'.
Ik moet er echt bij nadenken en overlezen
Morgen hebben we de echo, erg spannend! Hoop zo dat alles goed is.quote:Op maandag 28 september 2009 10:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
DJ Randall; das idd een echte mijlpaal!!![]()
![]()
gefeliciteerd! en wanneer heb jij je echo???
wat zijn er veel mensen die nu rond de 20 weken zitten zeg! leuk!
ik heb net de 2e laag op de plinten en het plafondrandje geverfd...
en ff beginfoto's van de babykamer gemaakt, wel leuk om straks het verschil te zien denk ik....
zie kinderkamertopicquote:Op maandag 28 september 2009 10:48 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Morgen hebben we de echo, erg spannend! Hoop zo dat alles goed is.
Jij lekker aan het klussen zie ik! Ben benieuwd naar je foto's
Dat dusquote:Op maandag 28 september 2009 11:33 schreef DJRandall het volgende:
ow, het was niet eens in me opgekomen om dat niet te doen. Een 20-weken echo lijkt zo vanzelfsprekend.
Heb er eigenlijk nooit bij nagedacht dat je dat natuurlijk helemaal niet hoeft.
En dat bedoel ik eigenlijk nog niet eens, meer dat m'n handen niet lekker samenwerken waardoor letters gewoon verkeerd eruit komen in volgorde of gewoon helemaal verkeerd.quote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef freecell het volgende:
Nou... Ik ben normaal een ongelofelijke taalpurist, maar zowel bij de vorige zwangerschap als deze maak ik dt fouten ('het gebeurd' ed) schrijf ik dingen als 'nieuwschierig' en 'onmiddelijk'.
Ik moet er echt bij nadenken en overlezen
Ik heb wel 't zelfde als jij. Dat je de letters constant in de verkeerde volgorde typt. Echt om gek van te worden.quote:Op maandag 28 september 2009 12:03 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
En dat bedoel ik eigenlijk nog niet eens, meer dat m'n handen niet lekker samenwerken waardoor letters gewoon verkeerd eruit komen in volgorde of gewoon helemaal verkeerd.
Maar dit is helaas ook heel herkenbaar, soms hele stukken tekst die ik maar weer weg haal omdat ik denk van nou dat loopt voor geen meter of die woorden kan ik maar beter vermijden. Ook in spreektaal overigens met uitdrukkingen en zinsopbouw (en dan kan je niet deleten).
Dat ook inderdaadquote:Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb wel 't zelfde als jij. Dat je de letters constant in de verkeerde volgorde typt. Echt om gek van te worden.
Ik heb dat ook heel vaak, volgens mij omdat het hoofdje van de baby dan al best wel laag zit. Bij bij was de vorige keer bij de vk dat het hoofd bij mn schaambeen lag, ik voel vaak ook echt iets helemaal in mn onderbuik zeg maar, druk eropquote:Op zondag 27 september 2009 19:21 schreef het-is-mij het volgende:
Net of er iemand of iets uit wil zeg maar en wat steken.
Oh dat heb ik ook, af en toe kan ik ook bijna niet meer lopen omdat ik het gevoel heb dat er wat uitvalt of dat ik in mijn broek plasquote:Op maandag 28 september 2009 12:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel vaak, volgens mij omdat het hoofdje van de baby dan al best wel laag zit. Bij bij was de vorige keer bij de vk dat het hoofd bij mn schaambeen lag, ik voel vaak ook echt iets helemaal in mn onderbuik zeg maar, druk erop
quote:Op maandag 28 september 2009 10:11 schreef lunastar het volgende:
en het leuke na de geboorte kregen we een héél mooi pakket met spulletjes voor Luna allemaal van die stagiaires
Mee eens hoorquote:Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Och, realistisch zijn is wel goed natuurlijk. Er kan wel wat uitkomen, het is geen pretecho natuurlijk.
Wij halen ons geen doemscenario's in het hoofd, maar we hebben al wel even afgesproken dat een abortus nav de echo hoe dan ook geen optie is.
Ja! precies zoals jij het omschrijft heb ik ookquote:Op maandag 28 september 2009 12:30 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook, af en toe kan ik ook bijna niet meer lopen omdat ik het gevoel heb dat er wat uitvalt of dat ik in mijn broek plas
[..]
quote:Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Och, realistisch zijn is wel goed natuurlijk. Er kan wel wat uitkomen, het is geen pretecho natuurlijk.
Wij halen ons geen doemscenario's in het hoofd, maar we hebben al wel even afgesproken dat een abortus nav de echo hoe dan ook geen optie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is vast goed, je hebt immers pas een echo gehad en als er écht iets mis was dan had je VK dat ook wel gezien (denk ik) en het tegen je gezegd.quote:Op maandag 28 september 2009 12:15 schreef ymme het volgende:
Hier as woensdag de 20 weken echo
Vind het echt spannend gewoon. En soms bedenk ik me echt nare dingen, wat ik gewoon niet moet doen natuurlijk
quote:Op maandag 28 september 2009 01:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]wat bedoel jij?!
och hij is zo misselijk... Heel zielig. Hij kokhalst en huilt. Dus nog ff geen tukje doen. Grrrben dat wel gewend!
Nahquote:
Autoquote:
Vamp, is er weer een klein vampje onderweg?quote:Op maandag 28 september 2009 13:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar jij weet er volgens mij best een beetje vanaf...
Fijn dat jullie thuis zijn en wat een heerlijke reaktie van ( jezelf en) B!!
Is t kleinste manneke ook al wat minder misselijk?
Ach joh, het is net als jij en veel anderen hier: 'gewoon' op je tandjes bijten en volhouden. We krijgen er iets moois voor terug.quote:Op maandag 28 september 2009 14:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
AutoIk hoop echt dat hij zijn rijbewijs tijdig haalt, het zou zo fijn zijn als hij me strakkies met weeën naar het ziekenhuis kan rijden..
Ow, en ik lees net dat je bent goedgekeurdIk neem er een stoopwafel op
Asy, ja, ik weet het inderdaad, dat kwam heel snel ook al he? Vind het echt naar voor je..Ik heb alleen de laatste keer besloten niet meer zo over mijn grenzen te gaan, dus nu trek ik sneller aan de bel. Dat ik dan die 3,5 week voor mijn verlof nog weer dingen anders moet gaan doen, so be it. Het zal allemaal wel, mijn kleine dikke gaat voor hoor
Lees jij dát tussen de regels door hahahah?quote:Op maandag 28 september 2009 14:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Vamp, is er weer een klein vampje onderweg?
Als dit je bloeddruk is (onderdruk dan) zou ik me zeker geen zorgen maken. Die van mij staat aan 11quote:Op maandag 28 september 2009 13:53 schreef amaranta het volgende:
Zo, ik ben weer terug van de VK. Ben goedgekeurd, maar omdat ik een branderig gevoel had bij het plassen (en laatst ook al toen mijn man en ik wilden sexen) wil ze tohc dat ik even naar mn urine laat kijken.
Bloed was oke, 7.9 waarbij 7.5 gemmiddeld is en hij bij veel vrouwen naar 7.2 zakt, wat hoog dus maar oke.
Weet bij God niet wat het betekent verder maargoed. Oke dus.
1. Nu heb ik zin in koekjesquote:Op maandag 28 september 2009 15:50 schreef Lijnloos het volgende:
Jeetje nog steeds geen mefke? Ik hoop toch echt dat alles goed gaat met haar/hen...
Incantrix, wat balen van je lief... Maar gelukkig is het zijn theorie, die kun je wat makkelijker herkansen dan d praktijk moet je maar denken... Maar gelukkig ben je al in jompelmood!
Amarante weer goedgekeurd (en volgens
mij nog wat mensen...)en hmmm jummm stroopwafel.
Hier een hele langzame en saaie dag op kantoor... Gelukkig kan ik me een beetje vermaken door de
leuke appjes op Facebook (aquarium en tuintje)! Zo wordt het steeds dichter bij kwart over 5. Morgen lekker thuis werken en dan weer voor controle naar zh. Straks bij thuiskomst wel meteen de babykamer checken waar de schone ouders vandaag het behangwerk hebben afgemaakt
Het is echt veel zeg, van wat je allemaal nodig hebt, ik heb deze lijst uitgeprint en we hebben nog niet eens de helft nuquote:Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
nog even een vraagje tussendoor; hebben jullie de uitzet al compleet???
tis wel veel zeg!
ik heb net een elektrische kruik aangeschaft bij de Hema, aangezien ons kleintje midden in de winter wordt verwacht...
(en ik vind warmwaterkruiken eng!)
Er staan ook wel dingen op waarvan ik denk dat je dat best achterwege kunt laten... of in elk geval pas later aanschaffen.. Maar inderdaad je moet gruwelijk veel hebben. Gek kun je ervan wordenquote:Op maandag 28 september 2009 16:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is echt veel zeg, van wat je allemaal nodig hebt, ik heb deze lijst uitgeprint en we hebben nog niet eens de helft nu![]()
We moeten nog de kruiken, de kamer (is al besteld) het badspul en nog een aankleedkussen en bedje spul en nog zoveel meer. Gelukkig hebben we nog even he!
Wat dan? En van de 'ervaren' meiden wil ik ook nog wel horen wat je nou wel en niet nodig hebt!quote:Op maandag 28 september 2009 16:18 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Er staan ook wel dingen op waarvan ik denk dat je dat best achterwege kunt laten... of in elk geval pas later aanschaffen.. Maar inderdaad je moet gruwelijk veel hebben. Gek kun je ervan worden
zal vanavond wel ff kijken wat ik wel en niet gebruikte. Zit nu op iphone en dat leest niet altijd even lekker.quote:Op maandag 28 september 2009 16:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat dan? En van de 'ervaren' meiden wil ik ook nog wel horen wat je nou wel en niet nodig hebt!
Ah, tof! Bedankt alvast!quote:Op maandag 28 september 2009 16:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
zal vanavond wel ff kijken wat ik wel en niet gebruikte. Zit nu op iphone en dat leest niet altijd even lekker.
ik zag al zoiets erbij staan ja.. Morgen maar es uitproberen, voor als de vissies te langzaam gaan.quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Vicky het volgende:
Farmtown lijnloos??
Ik ken het ja, ik heb in principe ook helemaal niets meer te doen. Maar durf eigenlijk ook niet om filmpjes etc te kijken aangezien mijn baas recht op mijn pc kan kijken.quote:Op maandag 28 september 2009 16:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
ik zag al zoiets erbij staan ja.. Morgen maar es uitproberen, voor als de vissies te langzaam gaan.
DjR, het bedrijf waar ik werk wordt volgend jaar overgenomen en nu mag niks meer centjes kosten waar door bijna alles
wat mijn afdeling doet is geannuleerd. Met als gevolg dat we met 8 man uit ons neus zitten te eten en het internet uitlezen (levende rss-feeds enzo)
quote:Op maandag 28 september 2009 16:48 schreef mefke79 het volgende:
driekus is er! Lang verhaal, volgt nog. Het is 't mooiste mannetje ter wereld. O ja naam volgt nog...
quote:Op maandag 28 september 2009 16:48 schreef mefke79 het volgende:
driekus is er! Lang verhaal, volgt nog. Het is 't mooiste mannetje ter wereld. O ja naam volgt nog...
Ik heb ook veel meer!quote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef sproet-je het volgende:
Vlindur: ik moet eerlijk zeggen dat ik met de kleertjes dan wel een beetje heb overdreven, hahahaha. Daar heb ik toch wel wat meer van dan ze op de lijst zeggen.
Ik heb welgeteld nul spullen gekocht voor de uitzet. Ik denk dat ik alles nog wel in huis heb van met Eva.quote:Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
Asy![]()
het probleem is dat ik mijn klachten best mee vind vallen...
ben alleen soms errrrg moe en houd vocht vast...
en eigenlijk vind ik dan dat ik me niet moet aanstellen en gewoon door moet bijten.
Maja ik moet ook aan dat kindje denken he?
nog even een vraagje tussendoor; hebben jullie de uitzet al compleet???
tis wel veel zeg!
ik heb net een elektrische kruik aangeschaft bij de Hema, aangezien ons kleintje midden in de winter wordt verwacht...
(en ik vind warmwaterkruiken eng!)
Ik weet niet meer wat er allemaal op de lijst staat maar je hebt lang niet alles nodig.quote:Op maandag 28 september 2009 16:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat dan? En van de 'ervaren' meiden wil ik ook nog wel horen wat je nou wel en niet nodig hebt!
Ha, die comment was ik ineens kwijtquote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ach joh, het is net als jij en veel anderen hier: 'gewoon' op je tandjes bijten en volhouden. We krijgen er iets moois voor terug.
Welja, als ouders (van je werk, je bent leerkracht?) zich daar ook mee gaan bemoeien.....quote:Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef Baldria het volgende:
Wow, jullie gaan snel zeg...
In ieder geval gefeliciteerd met de nieuwe verse babiesvoor diegene de net bevallen zijn enzo..
Ik heb gisteren gewoon met een buikgriepje op de bank gelegen.. Ik dacht eerst van: hé, zwangerschapskwaaltje erbij, overgeven en misselijk zijn.... maar die koorts kon ik niet echt verklaren..
Vandaag nog steeds een beetje rommelig in m'n buik, maar het gaat wel een stuk beter..
Afgelopen vrijdag sprak een moeder mij aan over mijn (nieuwe) huis. Ik zeg zo: "Het is in een kinderrijke buurt." En moeder: " ja, maar jij nog niet hè? Jij gaat nog geen kinderen nemen, jij bent zo jong. Je maakt het schooljaar nu ook maar eerst af, want bij de twee andere kinderen is die zwangerschapsverlof vervanging ook niet helemaal lekker." En ik echt zo van![]()
![]()
En vorig jaar begon ze er ook al over (ja, je gaat toch niet meteen aan de kinderen beginnen)
Een leerling uit groep 8, daar moest ik wel om lachen... ze had namelijk vlak voor vorige zomervakantie aan mij gevraagd of ik binnenkort ging trouwen (het weekend daarvoor was ik ten huwelijk gevraagd) en nu zei ze: U neemt vast een kind als u één jaar getrouwd bent.. En ik ben dus uitgerekend op de dag dat ik één jaar getrouwd ben..
En tevens tvp om alles lekker in de gaten te houden
Oja, 14 oktober intake bij verloskundige![]()
Wij halen het 8 delige badset met standaard bij de babydump voor 50 euro. Het simpele bad idd.quote:Op maandag 28 september 2009 17:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat er allemaal op de lijst staat maar je hebt lang niet alles nodig.
Neem nou 2 kruiken. Wij hebben er maar 1 en dat ging prima. Nou hangt het er natuurlijk ook vanaf hoe warm je kindje zichzelf kan houden, maar meestal heb je er zo een bij gehaald toch? En anders stuur je even iemand.
Dus ik zou het zonde vinden om bij voorbaat al 2 kruiken te halen.
Dan de thermometer. Daar moet je er ook 2 van hebben. Dat hadden wij dan wel. 1 voor mijzelf en 1 voor het kind. Met 1 kan ook maar dan moet je hem wel heel goed schoonmaken als je hem allebei rectaal gebruikt.
En dan..... waar ik zelf met dikke olifantenpoten ben ingetrapt. De baduitzet. Ook ik heb zo'n thermaal bad enzo... na een maand of 3 ging Eva al in het grote bad. En het bijpassende verschoningskussen met hetzelfde mooie schaapje erop. Leuk leuk, maarhet schaapje zie je helemaal niet als er een hoes overheen zit.
Dus waar ik heen wil. Een gewoon blanco kussen volstaat ook.
Jaaaaaaaaa!quote:Op maandag 28 september 2009 16:48 schreef mefke79 het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2009 17:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook maar 1 (elektrische) kruik gekocht
en koop ook geen slaapzakjes eerst...
eerst maar eens kijken hoe het gaat met een verwarmd bedje en een pyama. (en dekentje)
en qua baddingen; wij hebben alleen een tummytub aangeschaft, want wij hebben ook een ligbad en na een paar maanden gaan we die gewoon gebruiken... net zo makkelijk, minder gesleep enzo...
ooooooooooooooooooooooohquote:
krijg je geen kraampakket van je verzekering?quote:Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef Vlindur het volgende:
Huup, ik heb idd bij de hema de hydrofieldoeken met een motiefjeIk heb er 21, ook witte, dus die heb ik wel genoeg dacht ik zo
Nagelschaartje acht ik ook niet echt nodig, maar als dat het enige is moet ik nog steeds van alles bijlkopen, ik heb namelijk 1 ledikant set. En er moeten nog 2 bij. Zulke dingen moet ik dus nog bijhalen
En oh ja, het kraampakket moet ik nog steeds halenMorgen maar echt doen!
Yay!quote:Op maandag 28 september 2009 19:13 schreef Meimeltje het volgende:
Het mannetje hier is vandaag ook weer op de foto geweest! Groeiecho gehad, ben vandaag 30 weken en 1 dag. Alles was goed en hij was nu ongeveer 1480 gram wat gemiddeld was.
Ff een profieletje spammen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |