abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73155228
Rocka, van harte met de geboorte van je zoon. Ik vind de naam erg leuk en origineel!!

Maar wat kun jij sneaky bevallen!

Mefke, wat balen dat het niet opschiet. Heel veel succes in het ziekenhuis. Hij/zij gaat er uitkomen heus!!
pi_73155239
Ik sta 21ste
En ziggyziggyziggy post niet eens dus 20ste.
En Mefke gaat bevallen dus 19de!
pi_73155263
En volgens mij zie ik dutchiebre ook niet zo vaak...
pi_73155265
Heb me vanmiddag door stiefdochters over laten halen even de stad in te gaan... Pfff.. echt elke stap deed pijn in mijn buik. Dit was dus echt de laatste keer zolang ik zwanger ben. Breekt bij thuiskomst ook nog een stuk van mijn kies af.. AARGH! Maar verder was 't wel leuk hoor
pi_73155269
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef freecell het volgende:
Rocka!!!! WOEI!

En Mefke, heel veel succes, en ja, het is balen, maar soms wel echt beter. Héél veel succes en pufze!

We staan trouwens met een hele stapel op-de-helft en bijna-op-de-helft dames nog heel erg onderaan De vorige keer was ik halverwege ook halverwege het lijstje. Waar blijft de volgende babyboom?
Ik vind het ook raar dat er zo weinig mensen onder mij staan. Maar kan ook niet echt vergelijken natuurlijk
pi_73155291
Rocka en Rocka- , gefeliciteerd met jullie kleine mannetje en B. met zijn broertje!

Mefke, ik hoop dat je heel snel je kleintje vast kunt houden, veel sterkte en succes!
pi_73155463
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar dat er zo weinig mensen onder mij staan. Maar kan ook niet echt vergelijken natuurlijk
De vorige keer was het ook wel een beetje zo, maar véél minder

Sorbootje: gewoon niet meer doen joh! Lekker online shoppen!

Weet iemand nog Zwangerschaps en/of voedingsbeha's met padding? De combi voeden/zwanger geeft mij nogal gevoelige en opvallende tepels
pi_73155611
ik heb trouwens ook best een poosje samen met Vlindur, Davinia en Tan onderaan gestaan, kwamen toen ook heeeel weinig nieuwe zwangeren bij...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 27 september 2009 @ 18:53:22 #59
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73155658
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef amaranta het volgende:
En volgens mij zie ik dutchiebre ook niet zo vaak...
Hey zeg! Trek jij die zevenmijlslaarzen eens even gauw uit! Ik wil echt niet weten hoeveelste ik dán sta!

En Sorbootje, bluh, rustigeraan doen dus.. Hiero ook hoor, ik moet elke dag een korte wandeling maken en dan op een bepaalde manier lopen van de Cesar-therapeute, maar na nog geen 5 minuten krijg ik er al een keiharde buik van En bagger van je kies! Doettet zeer?

Freecell, sorry, ik kan je niet helpen.. Met de BH's die ik nu heb loop ik op mijn werk al regelmatig met mijn armen ervoor omdat ik nogal uitsteek bij tijd en wijle
3!
pi_73155733
December is ook een populaire maand, er staan er 11 in het lijstje!!
pi_73155780
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:53 schreef Incantrix het volgende:

Freecell, sorry, ik kan je niet helpen.. Met de BH's die ik nu heb loop ik op mijn werk al regelmatig met mijn armen ervoor omdat ik nogal uitsteek bij tijd en wijle
Nou, dat dus
En bij de prenatal hadden ze wel iets dergelijks, maar alleen in onderwijdte 95
pi_73155806
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:53 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Hey zeg! Trek jij die zevenmijlslaarzen eens even gauw uit! Ik wil echt niet weten hoeveelste ik dán sta!

En Sorbootje, bluh, rustigeraan doen dus.. Hiero ook hoor, ik moet elke dag een korte wandeling maken en dan op een bepaalde manier lopen van de Cesar-therapeute, maar na nog geen 5 minuten krijg ik er al een keiharde buik van En bagger van je kies! Doettet zeer?
Puh of hoeveelste ík dan sta

Ja rustiger aan doen inderdaad, maar ik doe al zo weinig. Ik wilde gewoon wel even het dorp uit zeg maar. Pff, hier heb je gewoon alleen maar en en Friezen.

Kies doet niet pijn. Was al een soort bouwpakketje waar een kroon op moet uiteindelijk, maar 't wel scherp. Maar ik ga mooi niet voor de bevalling naar de tandarts, want ik kan nog geen tien seconden op mijn rug liggen zonder duizelig te worden. (en ik hááát het om naar de tandarts te gaan, ik speel nog even struisvogel)
pi_73155844
Hm, even een dom vraagje misschien.. Ik weet niet precies hoe ver ik ben. Iemand?
Woensdag 19 aug had ik mijn miskraam, en donderdag 27 aug stopt ik pas met bloeden.. Ik twijfel of ik dus nu 5 wk, 4 dgn ben, of 4 wk, 4dgn... Suf eigenlijk he?

Oh en Mefke!!! Succes meid!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73155849
hmmm lastig idd Freecell.... andere van die pads erin doen?

en ik ben bang dat ik straks ook een special voedingsbh mag gaan bestellen.... zit nu al op 75G... (heb normaal 70F) en zie dat op veel sites zelfs die anita voedingsBH's maar tot F gaan.....
zal binnenkort eens een speciaalzaak binnenlopen en vragen of ze ook grotere maten kunnen bestellen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73155918
Oh balen Sorbootje van je kies!! Ik heb ook al zo'n hekel aan de tandarts. Zit nog te twijfelen of ik nog een afspraak wil maken voor controle voor de bevalling...
pi_73156054
Rocka, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73156299
Wow! Rocka! Gefeliciteerd met Rockababy

Mefke, heel veel succes komende uren!

Hier vandaag ook lekker aan de kinderkamer gewerkt. Plankje boven de commode opgehangen en 5 schilderijtjes en ze hangen allemaal recht! (stiekum voel ik me heel stoer, 30+ weken zwanger met een boorhamer in de muur rammen )
  zondag 27 september 2009 @ 19:19:11 #68
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_73156356
(happyme28 weer even op de account van )

Rocker, de kleine rocker is er!! Gefeliciteerd, ook voor Rocka-man en Rocka-broer natuurlijk

Mefke, naar het ziekenhuis maar als het niet opschiet is het niet anders maar hoe dan ook heb je haar/hem binnenkort in je armen.

Vlindur, wel goed blijven eten hoor meid! Zeker als je zo druk bezig bent.
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef freecell het volgende:
We staan trouwens met een hele stapel op-de-helft en bijna-op-de-helft dames nog heel erg onderaan De vorige keer was ik halverwege ook halverwege het lijstje. Waar blijft de volgende babyboom?
Nou, het wil niet echt opschieten hè?! Maar eigenljk horen er nog wel een aantal onder natuurlijk Ik bedoel freubelmuts, Crazyprincess, Morretje zijn ook allemaal zwangert maar wachten (begrijpelijk) nog eventjes. En hoe meer er bevallen, hoe hoger wij komen

Hier heb ik gisteren voor het eerst de beeb gevoel volgens mij en vandaag al weer iets wat wel heel erg veel leek op een mini-schopje. Lief zacht aaitje over mijn buik aan de binnenkant
pi_73156378
RockabeIIa,
van harte gefeliciteerd met jullie 2de zoon Super dat ie er is!

en Mefke; succes meid
  zondag 27 september 2009 @ 19:20:59 #70
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_73156409
Oooooh Rockabella, hij is er al. Geweldige naam, hij staat hier ook op de lijst . En lijkt L op B? Een hele fijne tijd toegewenst met z'n viertjes.

Hè Mefke, dat lijkt me zwaar zeg. Ik hoop dat ze in het ziekenhuis gewoon de boel een handje kunnen helpen, zodat jij ook vandaag de kleine nog mag vasthouden . Hou vol hoor vrouwke .
pi_73156417
ff tussen de felicitaties door voor de al bevallen dames of dames die ook richting het eind lopen, hebben jullie ook zo'n apart gevoel van onderen?
Net of er iemand of iets uit wil zeg maar en wat steken.
Komt iemand dat bekend voor en weet iemand wat het is?

[ Bericht 1% gewijzigd door het-is-mij op 27-09-2009 19:26:35 ]
  zondag 27 september 2009 @ 19:21:31 #72
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_73156431
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:59 schreef Morretje het volgende:
Hm, even een dom vraagje misschien.. Ik weet niet precies hoe ver ik ben. Iemand?
Woensdag 19 aug had ik mijn miskraam, en donderdag 27 aug stopt ik pas met bloeden.. Ik twijfel of ik dus nu 5 wk, 4 dgn ben, of 4 wk, 4dgn... Suf eigenlijk he?
Tegen mij zei de gyn dat ik moest rekenen vanaf de dag van de miskraam (net als dat je uitgaat van de 1e dag van de menstruatie en niet de laatste dag.
pi_73156516
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:21 schreef het-is-mij het volgende:
ff tussen de felicitaties door voor de al bevallen dames of dames die ook richting het eind lopen, hebben jullie ook zo'n apart gevoel van onderen?
Net of er iemand uit wil zeg maar en wat steken.
Komt iemand dat bekend voor en weet iemand wat het is?

Ik voel alleen mijn liezen vrij veel. Maar geen steken... sorry
pi_73156600
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:24 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik voel alleen mijn liezen vrij veel. Maar geen steken... sorry
Dan vertrekt echt mn gezicht bij zo'n steek
zei al tegen , letterlijk en figuurlijk een k**steek zeg maar
  zondag 27 september 2009 @ 19:28:06 #75
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73156627