Nou... Ik ben normaal een ongelofelijke taalpurist, maar zowel bij de vorige zwangerschap als deze maak ik dt fouten ('het gebeurd' ed) schrijf ik dingen als 'nieuwschierig' en 'onmiddelijk'.quote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef Sidn3y het volgende:
Ik ga steeds slechter typen, is dat een zwangerschapskwaaltje of moet ik het maar afschuiven op m'n toetsenbord (die ook wel eens kuren heeft). Die backspace-toets draait overuren
Herkenbaar. Het is gewoon genant wat er zo nu en dan uit mijn vingers komt..quote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou... Ik ben normaal een ongelofelijke taalpurist, maar zowel bij de vorige zwangerschap als deze maak ik dt fouten ('het gebeurd' ed) schrijf ik dingen als 'nieuwschierig' en 'onmiddelijk'.
Ik moet er echt bij nadenken en overlezen
Morgen hebben we de echo, erg spannend! Hoop zo dat alles goed is.quote:Op maandag 28 september 2009 10:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
DJ Randall; das idd een echte mijlpaal!!![]()
![]()
gefeliciteerd! en wanneer heb jij je echo???
wat zijn er veel mensen die nu rond de 20 weken zitten zeg! leuk!
ik heb net de 2e laag op de plinten en het plafondrandje geverfd...
en ff beginfoto's van de babykamer gemaakt, wel leuk om straks het verschil te zien denk ik....
zie kinderkamertopicquote:Op maandag 28 september 2009 10:48 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Morgen hebben we de echo, erg spannend! Hoop zo dat alles goed is.
Jij lekker aan het klussen zie ik! Ben benieuwd naar je foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |