Updatetopicquote:Op zondag 27 september 2009 21:47 schreef DJRandall het volgende:
Maarre, hoe weten jullie nu allemaal die naam al?
quote:Op zondag 27 september 2009 21:52 schreef bixister het volgende:
rocka, nog wel even je sig veranderen in 'look what we did!' he?
Wauw!!!quote:Op zondag 27 september 2009 15:56 schreef RockabeIIa het volgende:ff in het kort:
iets na middernacht braken mijn vliezen en al vrij vlot kwamen er weeën. 9 uur vanochtend ging het hard en toen de vk om half 10 kwam had ik 2 cm. Om 10 uur waren we in het ziekenhuis waar ik toen al 5 cm had. Geen ruggeprik meer dus...
Naja, dan maar dom doorzetten maar op een gegeven moment viel de hartslag steeds weg. Er was lichte paniek, hij moest eruit. Er kwam een arts, een schaar en een pomp aan te pas en toen opeens was ie daar...
53cm, 3840gr pure liefde.
(ps ik gebruik verder zelf zijn naam niet op het web maar wilde toch graag zijn naam laten weten)
Check je hyves, je FOK-inbox zit volquote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef mijsje het volgende:
oh Rocka, respect, 3 knippen... pfff... ik hoop dat het gauw weer genezen is!
Ik hoopte ook op Mefke nieuws, maar helaas, nog niks...
Heb jij Mefke nieuws? Of lees ik het gewoon verkeerd?quote:Op zondag 27 september 2009 23:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Check je hyves, je FOK-inbox zit vol
quote:Op zondag 27 september 2009 23:31 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt even binnen geslopen....
Feliciteerd Rocka en gaat voorlopig weer braaf in lurkstand!
Nee, maar ik doe zelf ook niet aan meldplicht en let daar eigenlijk ook niet opquote:Op maandag 28 september 2009 06:55 schreef martine1984 het volgende:
Sorry heb gister mn meldplicht verzaakt, als iemand dat uberhaubt heeft door gehad... dus bij deze dan meldt meldt.
Oei leuk dus je bet er helemaal klaar voor.quote:Gister hemeltje opgehangen in de baby kamer, dus nu is alles klaar en mag de kleine man komen!Vanacht slecht geslapen, iedere 2 uur wakker.. puk is al de hele tijd enorm onrustig. De hele tijd aan t bewegen tussen de harde buiken door. Nu is het weer even rustig... ik ga zo maar weer terug naar bed kijken of ik nog ff kan slapen.
Ja inderdaad, zou ze eigenlijk iemand op de hoogte stellen?quote:Op maandag 28 september 2009 07:00 schreef Vicky het volgende:
Ben heel benieuwd naae mefke...
quote:Op maandag 28 september 2009 08:03 schreef RockabeIIa het volgende:
We mogen waarschijnlijk om 10 uur naar huis.
quote:Effe foto proberen: - niet dus
quote:Op maandag 28 september 2009 08:03 schreef RockabeIIa het volgende:
We mogen waarschijnlijk om 10 uur naar huis.
Effe foto proberen: - niet dus
Rocka wat sneu. Mag hij geen paracetamolletje? Linde kwam ook met de vacuumpomp en toen kreeg ze in het ziekenhuis meteen paracetamol tegen de hoofdpijn enzoquote:Op maandag 28 september 2009 01:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
och hij is zo misselijk... Heel zielig. Hij kokhalst en huilt. Dus nog ff geen tukje doen. Grrrben dat wel gewend!
Bij mijn weten krijgen ze standaard paracetamol als de vacuumpomp eraan te pas is gekomen maar dat helpt natuurlijk niet tegen de misselijkheidquote:Op maandag 28 september 2009 08:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Rocka wat sneu. Mag hij geen paracetamolletje? Linde kwam ook met de vacuumpomp en toen kreeg ze in het ziekenhuis meteen paracetamol tegen de hoofdpijn enzo
Nou... Ik ben normaal een ongelofelijke taalpurist, maar zowel bij de vorige zwangerschap als deze maak ik dt fouten ('het gebeurd' ed) schrijf ik dingen als 'nieuwschierig' en 'onmiddelijk'.quote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef Sidn3y het volgende:
Ik ga steeds slechter typen, is dat een zwangerschapskwaaltje of moet ik het maar afschuiven op m'n toetsenbord (die ook wel eens kuren heeft). Die backspace-toets draait overuren
Herkenbaar. Het is gewoon genant wat er zo nu en dan uit mijn vingers komt..quote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou... Ik ben normaal een ongelofelijke taalpurist, maar zowel bij de vorige zwangerschap als deze maak ik dt fouten ('het gebeurd' ed) schrijf ik dingen als 'nieuwschierig' en 'onmiddelijk'.
Ik moet er echt bij nadenken en overlezen
Morgen hebben we de echo, erg spannend! Hoop zo dat alles goed is.quote:Op maandag 28 september 2009 10:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
DJ Randall; das idd een echte mijlpaal!!![]()
![]()
gefeliciteerd! en wanneer heb jij je echo???
wat zijn er veel mensen die nu rond de 20 weken zitten zeg! leuk!
ik heb net de 2e laag op de plinten en het plafondrandje geverfd...
en ff beginfoto's van de babykamer gemaakt, wel leuk om straks het verschil te zien denk ik....
zie kinderkamertopicquote:Op maandag 28 september 2009 10:48 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Morgen hebben we de echo, erg spannend! Hoop zo dat alles goed is.
Jij lekker aan het klussen zie ik! Ben benieuwd naar je foto's
Dat dusquote:Op maandag 28 september 2009 11:33 schreef DJRandall het volgende:
ow, het was niet eens in me opgekomen om dat niet te doen. Een 20-weken echo lijkt zo vanzelfsprekend.
Heb er eigenlijk nooit bij nagedacht dat je dat natuurlijk helemaal niet hoeft.
En dat bedoel ik eigenlijk nog niet eens, meer dat m'n handen niet lekker samenwerken waardoor letters gewoon verkeerd eruit komen in volgorde of gewoon helemaal verkeerd.quote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef freecell het volgende:
Nou... Ik ben normaal een ongelofelijke taalpurist, maar zowel bij de vorige zwangerschap als deze maak ik dt fouten ('het gebeurd' ed) schrijf ik dingen als 'nieuwschierig' en 'onmiddelijk'.
Ik moet er echt bij nadenken en overlezen
Ik heb wel 't zelfde als jij. Dat je de letters constant in de verkeerde volgorde typt. Echt om gek van te worden.quote:Op maandag 28 september 2009 12:03 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
En dat bedoel ik eigenlijk nog niet eens, meer dat m'n handen niet lekker samenwerken waardoor letters gewoon verkeerd eruit komen in volgorde of gewoon helemaal verkeerd.
Maar dit is helaas ook heel herkenbaar, soms hele stukken tekst die ik maar weer weg haal omdat ik denk van nou dat loopt voor geen meter of die woorden kan ik maar beter vermijden. Ook in spreektaal overigens met uitdrukkingen en zinsopbouw (en dan kan je niet deleten).
Dat ook inderdaadquote:Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb wel 't zelfde als jij. Dat je de letters constant in de verkeerde volgorde typt. Echt om gek van te worden.
Ik heb dat ook heel vaak, volgens mij omdat het hoofdje van de baby dan al best wel laag zit. Bij bij was de vorige keer bij de vk dat het hoofd bij mn schaambeen lag, ik voel vaak ook echt iets helemaal in mn onderbuik zeg maar, druk eropquote:Op zondag 27 september 2009 19:21 schreef het-is-mij het volgende:
ff tussen de felicitaties door voor de al bevallen dames of dames die ook richting het eind lopen, hebben jullie ook zo'n apart gevoel van onderen?
Net of er iemand of iets uit wil zeg maar en wat steken.
Komt iemand dat bekend voor en weet iemand wat het is?
Oh dat heb ik ook, af en toe kan ik ook bijna niet meer lopen omdat ik het gevoel heb dat er wat uitvalt of dat ik in mijn broek plasquote:Op maandag 28 september 2009 12:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel vaak, volgens mij omdat het hoofdje van de baby dan al best wel laag zit. Bij bij was de vorige keer bij de vk dat het hoofd bij mn schaambeen lag, ik voel vaak ook echt iets helemaal in mn onderbuik zeg maar, druk erop
quote:Op maandag 28 september 2009 10:11 schreef lunastar het volgende:
en het leuke na de geboorte kregen we een héél mooi pakket met spulletjes voor Luna allemaal van die stagiaires
Mee eens hoorquote:Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Och, realistisch zijn is wel goed natuurlijk. Er kan wel wat uitkomen, het is geen pretecho natuurlijk.
Wij halen ons geen doemscenario's in het hoofd, maar we hebben al wel even afgesproken dat een abortus nav de echo hoe dan ook geen optie is.
Ja! precies zoals jij het omschrijft heb ik ookquote:Op maandag 28 september 2009 12:30 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook, af en toe kan ik ook bijna niet meer lopen omdat ik het gevoel heb dat er wat uitvalt of dat ik in mijn broek plas
[..]
quote:Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Och, realistisch zijn is wel goed natuurlijk. Er kan wel wat uitkomen, het is geen pretecho natuurlijk.
Wij halen ons geen doemscenario's in het hoofd, maar we hebben al wel even afgesproken dat een abortus nav de echo hoe dan ook geen optie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |