abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 september 2009 @ 21:35:06 #101
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73162251
Oeh, RockabeIIa, je hebt gewoon vandaag op die prachtige zondag je tweede zoon op de wereld gezet!!! Gefeliciteerd!

Heel erg leuke naam, helemaal passend bij B., vind ik. (Klinkt Engels, maar tegelijkertijd ook kloppend Nederlands, zoiets. Snapt u?)

Geniet van je gezin, heel veel geluk voor jullie vieren.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73162707
waah rocka, wat een geweldig nieuws! Je baby is er! wat goed! heel veel geloek gewenst met jullie zondagskind. B & vader ook heel hartelijk gefeliciteerd natuurlijk! ik vind 't een hele leuke naam.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 02-10-2009 22:51:15 ]
pi_73162995
Rocka gefeliciteerd met je zoon!!
pi_73163040
de baby is MOOI

[ Bericht 4% gewijzigd door RockabeIIa op 02-10-2009 22:54:18 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73163103
Maarre, hoe weten jullie nu allemaal die naam al?
pi_73163162
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:47 schreef DJRandall het volgende:
Maarre, hoe weten jullie nu allemaal die naam al?
Updatetopic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zondag 27 september 2009 @ 21:49:28 #107
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73163233
de baby heeft een geweldige naam

gefeliciteerd

[ Bericht 3% gewijzigd door RockabeIIa op 02-10-2009 22:54:35 ]
pi_73163389
rocka, nog wel even je sig veranderen in 'look what we did!' he?

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 04-10-2009 12:51:08 ]
pi_73163658
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:52 schreef bixister het volgende:
rocka, nog wel even je sig veranderen in 'look what we did!' he?

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 04-10-2009 12:51:22 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73164517
Rocka en gezin, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje
  zondag 27 september 2009 @ 22:26:57 #111
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73165763
Mefke, waar je je op dit moment ook bevinden mag, ik hoop heel erg dat alles goed gaat met jou en kleine Driekus
.... met gevoel voor drama....
pi_73166850
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:56 schreef RockabeIIa het volgende:
ff in het kort:
iets na middernacht braken mijn vliezen en al vrij vlot kwamen er weeën. 9 uur vanochtend ging het hard en toen de vk om half 10 kwam had ik 2 cm. Om 10 uur waren we in het ziekenhuis waar ik toen al 5 cm had. Geen ruggeprik meer dus...
Naja, dan maar dom doorzetten maar op een gegeven moment viel de hartslag steeds weg. Er was lichte paniek, hij moest eruit. Er kwam een arts, een schaar en een pomp aan te pas en toen opeens was ie daar...
53cm, 3840gr pure liefde.

(ps ik gebruik verder zelf zijn naam niet op het web maar wilde toch graag zijn naam laten weten )
Wauw!!! Gefeliciteerd Rocka, Rockaman en Rockabroertje!
Leuke naam ook
#geen
pi_73166986
Mef, hopelijk is alles nu achter de rug en kan je lekker van Driekus genieten
#geen
  zondag 27 september 2009 @ 22:57:30 #114
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_73167097
Yeah Rocka, you dit it! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van L.

Mefke, ik hoop dat je inmiddels met Driekus in je armen aan het genieten bent.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_73167677
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef mijsje het volgende:
oh Rocka, respect, 3 knippen... pfff... ik hoop dat het gauw weer genezen is!

Ik hoopte ook op Mefke nieuws, maar helaas, nog niks...
Check je hyves, je FOK-inbox zit vol
#geen
pi_73167854
quote:
Op zondag 27 september 2009 23:13 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Check je hyves, je FOK-inbox zit vol
Heb jij Mefke nieuws? Of lees ik het gewoon verkeerd?

(Edit) Ik ga koesen, mocht Mefke nog niet bevallen zijn dan wens ik dr alle sterkte en succes! En anders lees ik het nieuws vast morgen wel

Welterusten iedereen!

[ Bericht 23% gewijzigd door Vlinder op 27-09-2009 23:27:55 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73168120
Vampje komt even binnen geslopen....
Feliciteerd Rocka en gaat voorlopig weer braaf in lurkstand!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_73169001
Rocka gefeliciteerd!
  maandag 28 september 2009 @ 01:31:57 #119
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73170585
quote:
Op zondag 27 september 2009 23:31 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt even binnen geslopen....
Feliciteerd Rocka en gaat voorlopig weer braaf in lurkstand!
wat bedoel jij?!

och hij is zo misselijk... Heel zielig. Hij kokhalst en huilt. Dus nog ff geen tukje doen. Grrr ben dat wel gewend!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73171044
Aggos Rocka, wat sneu voor hem. En ook voor jou, ben je eindelijk bevallen, moet je nog nachtbraken. Nou ja, hoort erbij, en nu heb je een lief klein beebje om naar te kijken en te troosten en te knuffelen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73171493
Hopelijk zijn jij en kleine L. nu lekker aan het slapen.
  maandag 28 september 2009 @ 05:30:36 #122
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73171506
Rocka succes met voeden

Ik kwam even lurken voor Mefke nieuwsm naar nog niets zo te zien

Hopelijk heeft iedereen goed geslapen , hier wel iig, alleen was het een beetje te warm, want ik werd helemaal opgezwollen wakker
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73171527
hoi, ik ben er ook weer, lag al langer wakker en had toen zo'n pijn aan heupen en knie of bekken, weet ik het dus zit hier maar ff lekker met een kopske t en ga over uurtje als de mr. naar het werk is wel weer ff slapen hehe.

Gaat alles nog oke Takkembah?
Behalve het opzwellen?
Word deze week weer frisser dus miss. minder last van zwellingen?

@ Rocka, ach wat sneu, t eind voor hem iets te snel gegaan?
Was jij nou in zo'n bevalhotel of hoe noem je dat?
  maandag 28 september 2009 @ 06:28:34 #124
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73171543
Rockabelle, vriendlief en B. van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje L.!
Fijn dat het allemaal zo lekker gaat!

Mefke: Ik hoop dat je kindje inmiddels geboren is en dat alles goed gaat! Als nog nog bezig bent: Heel veel sterkte!

Morrtje: Jou had ik nog helemaal niet gefeliciteerd! Bij deze!

De eerste afspraak bij de verloskundige is gemaakt; ik mag volgende week donderdag voor het eerst! Ik vind trouwens dat het lijstje ondermij ook nog erg kort is, maar ik verwacht dat dat de komende tijd wel goedkomt.
Zo, en dan nu richting werk!
A grand adventure has begun.
pi_73171593
Goedemorgen Dames,

Sorry heb gister mn meldplicht verzaakt, als iemand dat uberhaubt heeft door gehad... dus bij deze dan meldt meldt.

Rocka je kleine man is geboren, gefeliciteerd! ben benieuwd naar de foto's. Geniet er van!

Gister hemeltje opgehangen in de baby kamer, dus nu is alles klaar en mag de kleine man komen! Vanacht slecht geslapen, iedere 2 uur wakker.. puk is al de hele tijd enorm onrustig. De hele tijd aan t bewegen tussen de harde buiken door. Nu is het weer even rustig... ik ga zo maar weer terug naar bed kijken of ik nog ff kan slapen.
pi_73171609
Ben heel benieuwd naae mefke...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73171617
quote:
Op maandag 28 september 2009 06:55 schreef martine1984 het volgende:
Sorry heb gister mn meldplicht verzaakt, als iemand dat uberhaubt heeft door gehad... dus bij deze dan meldt meldt.
Nee, maar ik doe zelf ook niet aan meldplicht en let daar eigenlijk ook niet op
quote:
Gister hemeltje opgehangen in de baby kamer, dus nu is alles klaar en mag de kleine man komen! Vanacht slecht geslapen, iedere 2 uur wakker.. puk is al de hele tijd enorm onrustig. De hele tijd aan t bewegen tussen de harde buiken door. Nu is het weer even rustig... ik ga zo maar weer terug naar bed kijken of ik nog ff kan slapen.
Oei leuk dus je bet er helemaal klaar voor.
Hier ook idd gisteravond zoals ik al schreef, harde buiken, steken, druk kind en vroeg wakker dus ik doe met je mee en ga zo ook weer ri. bed.
Hoest verder met je? Postte je laatst niet dat je niet zo lekker in je vel zat ivm prive problemen?
pi_73171623
quote:
Op maandag 28 september 2009 07:00 schreef Vicky het volgende:
Ben heel benieuwd naae mefke...
Ja inderdaad, zou ze eigenlijk iemand op de hoogte stellen?
pi_73171651
oeh, nog steeds geen Mefke nieuws...

Duch, ik heb je mail gezien, ik ga hem op m'n gemak weer beantwoorden. kan een paar dagen duren, want ik moet voor m'n werk (een tweedaagse) in een hotel vannacht...
pi_73171669
Het is mij, lief dat je er naar vraagt. Het gaat een stuk beter zat er van de week ff helemaal door heen. Maar heb weer wat hernieuwde energie gevonden... moet ook wel want ik heb straks een klein mannetje waar ik voor moet zorgen.

Gister mn buurjongetje gezien, wat een mooi mannetje is dat zeg Mn lief en ik hadden zoiets van, nu willen wij ook!

Ik ga weer terug naar bed
  maandag 28 september 2009 @ 07:25:45 #131
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73171717
Ik had verwacht dat ik nieuws zou lezen over mefke Nog maar afwachten dan, hoop dat alles goed gaat!

Jeetje Rocka wat zielig voor je kleine mannetje! Hoop dat hij snel niet meer misselijk is!

Ik heb zo slecht geslapen vannacht, ben gewoon te zenuwachtig Om half 12 in ondertrouw en vanavond de echo.. Nu moet ik dus eerst nog een hele dag zenuwachtig zijn voor de echo
Kindje moet wel goed gaan liggen hoor, wil weten wat het geslacht is

voor iedereen die het nodig heeft
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73171758
Rocka, wat zielig voor het kleine mannetje, ik hoop dat hij zich snel beter gaat voelen.

Nog geen nieuws van Mefke... ik ben echt benieuwd!

ik heb het trouwens gisteren aangedurfd om de eerste grote aankopen te doen... de bugaboo kinderwagen en een maxicosi met isofix alles wordt pas rond de kerst geleverd, dus moet nog heeeel lang wachten, maar wel lekker met 25% korting bij de prenatal. Van de besparing kan ik weer lekker allemaal andere spulletjes kopen dus.
  maandag 28 september 2009 @ 07:33:12 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73171760
Spannende maar ook leuke dag dan voor jullie, mama-papa

Ik ben ook benieuwd naar mefke en driekus nieuws...
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 07:43:59 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_73171818
Nou jaaa zeg, zie ik nu pas dat er een joekeloekus is! Gefeliciteerd Rocka, Rockman en B.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_73171832
Geen mefke nieuws nog, nou ja dan is ze vast nog druk ezig met driekus! Zet em op meid!!!

Rocka wat sneu nou dat jullie kleine mannetje zo misselijk was vannacht... Hoop dat het nu weer iets beter gaat met hem (en jou natuurlijk)!

Mama_papa, veel plezier vandaag!

Martine ook al helemaal klaar voor de start... AF! (nee hoor..;) )
het is mij, hoop dat je nog effe kunt slapen ipv nachtbraken straks... Ook jij hebt binnenkort de energie hard
nodig!
  maandag 28 september 2009 @ 07:55:01 #136
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73171885
Goodmornings lieve dikkies

Ahh, Rocka, wat sneu voor het kleine mannetje..

Martine, heel erg sorry, het was mij niet opgevallen, maar ik ben altijd vooral erg gefocust op wie er wel zijn enzo (en ik onthou het gewoon allemaal niet zo goed meer ).. Maar ik ben wél heel blij voor je dat je je wat beter in je vel voelt

Mama_papa, twee spannende dingen op één dag! Bijzonder dus, geniet ervan (en die zenuwen horen er een beetje bij geloof ik, maar het komt vast wel goed ).

Nikki, gefeliciteerd met je aankopen Leuk is dat he?

Ik had het niet echt verwacht, maar hoopte toch iets te lezen over Mefke. Hoop maar dat alles ok is en dat ze een prachtig wolkje in haar armen heeft mogen sluiten gisteren

Pfff, nou, ik ga naar mijn werk, maar ik wil niet. Een weekend is eigenlijk niet lang genoeg meer om te herstellen van een werkweekm dus ik denk dat ik ze vandaag maar alvast voor ga bereiden dat ik er nog een dagje vanaf ga snoepen qua werkdagen en dat ik ga stoppen met de vrijdag werken. Woensdag moet ik naar de VK, dus dan is het een kwestie van even overleggen en dan is het geregeld, want die heeft een tijd terug al gezegd dat ik misschien nog minder zou moeten gaan werken maar dat heb ik in eerste instantie kunnen voorkomen met aangepast werk. Ik weet dus zeker dat zij het hartgrondig met me eens zal zijn. De vrijdag eraf zou betekenen dat ik 3 weken een dagje minder werk, daarna heb ik verlof. Ik denk dat ik ze zo niet al te veel benadeel, dus laten ze het eens wagen moeilijk te gaan doen

En dan moet ik nu weg, dagdag!
3!
  maandag 28 september 2009 @ 08:03:22 #137
190853 RockabeIIa
pi_73171939
We mogen waarschijnlijk om 10 uur naar huis.
Effe foto proberen: - niet dus
pi_73171950
Oh, wat zielig voor L. Rocka Voelt hij zich al wat beter?
Spannend Mama_Papa!! Maar wel leuk spannend
Hopelijk kun je nog lekker uitrusten het-is-mij
Groot gelijk Icantrix, denk aan je lijf!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 28 september 2009 @ 08:05:41 #139
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73171959
Rocka, Rocka-man en B. gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!
Geniet!
pi_73171960
quote:
Op maandag 28 september 2009 08:03 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 28 september 2009 @ 08:12:35 #141
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73171997
Had gehoopt ook al wat nieuws te kunnen lezen van Mefke, maar nie dus F5-en dan maar vandaag

Mama_Papa heeeeel veel plezier vandaag ondertrouw en echo! Dat moet een leuke dag worden
ps wanneer is de echte grote dag??

Nikkie aan kopen gedaan en wat je zegt met de korting kan je weer veel andere leuke dingen kopen. Kan rottere dingen bedenken dan shoppen voor je kleintje
pi_73172091
quote:
Op maandag 28 september 2009 08:03 schreef RockabeIIa het volgende:

ik heb m al gezien op je FB en hij is mooooooooi
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73172201
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:31 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]
och hij is zo misselijk... Heel zielig. Hij kokhalst en huilt. Dus nog ff geen tukje doen. Grrr ben dat wel gewend!
Rocka wat sneu. Mag hij geen paracetamolletje? Linde kwam ook met de vacuumpomp en toen kreeg ze in het ziekenhuis meteen paracetamol tegen de hoofdpijn enzo
  maandag 28 september 2009 @ 08:48:54 #144
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73172334
Rocka, fijn dat jullie straks naar huis mogen! Ben benieuwd naar de foto

De echte grote dag is 26 mei 2010, ze hadden pas plek in februari. Maarja dan ben ik uitgerekend Dus daarom hebben we het maar naar mei verschoven, een dag na mijn verjaardag
Bedankt iedereen Ik zal hier vanavond meer posten als ik meer weet van de echo
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73172349
Oh ik werd wakker en dacht gelijk aan Mefke.
Maar nog geen nieuws. F5 F5
pi_73172386
Mefke kom eens trots vertellen over Driekus? We zijn zo nieuwsgierig
pi_73172416
Gaaaap... ik lag nog zó lekker te slapen. Word ik door de postbode wakker gebeld. Nou had hij wel een geweldig mooi koekadekentje voor me, dus 't is hem vergeven. Daarnaast dróómde ik dat ik de oven aan het schoonmaken was. Da's nog eens misplaatste nesteldrang.
pi_73172434
goedemorgen dames

@Mefke; ik had al een vers beebje verwacht... ik hoop voor je dat je inmiddels wel bent bevallen en lekker samen aan het genieten bent...

@Rocka, tradities moet je niet altijd in ere houden hoor van8 maar eens een nacht doorslapen hoop ik voor je! en wat sneu dat je kleine mannetje zo misselijk is....

@martine fijn dat je er weer bent, en ik kan het niet zo goed meer bijhouden met zoveel meldplichtigen....

@MP; alvast heel veel succes en plezier met de echo! ik was ook zoooooo zenuwachtig die dag.... (en mochten pas aan het einde van de middag).

@Icantrix, succes met werken, ik hoop dat het een beetje gaat lukken. En ik vind het heek knap en verstandig dat je erover nadenkt om wat te minderen.
Ik zit daar stiekem ook wel mee in mijn achterhoofd... Ga dat volgende week ook maar eens met mijn VK bespreken. MOet deze week 1 cursusdag en 2 werkdagen, heb me voor die werkdagen al beter gemeld, maar kan maar zo dat ik die cursusdag nog even laat schieten, wordt me echt ff een beetje te druk.
En dan daarna maar weer eens verder kijken, hoe mijn rooster eruit ziet en of ik tussendoor af en toe een kantoordag kan gaan doen iom mijn leidinggevende....

en ik heb weer rot geslapen, was een vlieg in onze kamer en ik ben wel 20 keer geprikt denk ik, dus jeuk jeuk jeuk.... en vaak plassen en gewoon algehele onrust dus....
nu eerst maar eens ontbijten, misschien poging tot plintjes verven en dan ga ik rond de middag nog ff wat uurtjes slaap inlassen denk ik....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73172440
quote:
Op maandag 28 september 2009 08:36 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Rocka wat sneu. Mag hij geen paracetamolletje? Linde kwam ook met de vacuumpomp en toen kreeg ze in het ziekenhuis meteen paracetamol tegen de hoofdpijn enzo
Bij mijn weten krijgen ze standaard paracetamol als de vacuumpomp eraan te pas is gekomen maar dat helpt natuurlijk niet tegen de misselijkheid

Rocka en baby lekker naar huis straks, hoera

Mefke, we wachten vol spanning!!!
pi_73172457
Ik hoop dat we snel meer weten van Mefke! Maar Driekus heeft zich vást inmiddels gemeld!
  maandag 28 september 2009 @ 09:04:23 #151
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_73172520
Oh Rocka, gefeliciteerd met je tweede zoon!!! Coole naam!

[ Bericht 6% gewijzigd door RockabeIIa op 04-10-2009 12:47:20 ]
  maandag 28 september 2009 @ 09:07:00 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_73172562
Nog geen nieuws van Mefke begrijp ik Hopelijk is er al wel een Driekus en is ze nu eindelijk aan het genieten!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73172767
L. is moooi! En hij heeft een geniaal shirtje/rompertje!
Ik ben zo benieuwd of Driekus er al is. Vast wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 04-10-2009 12:47:32 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_73172846
Goedemorgen!

*wacht op mefke*
pi_73172951
Mefke, hopelijk heb je driekus inmiddels in je armen
Fake it till you make it...
pi_73172954
*wacht mee*
pi_73172956
Nog geen Mefke nieuws, maar hopelijk betekend dat niet dat ze niet aan het genieten is.

Rocka enorm gefeliciteerd met je nieuwe kleine man Klinkt als een niet erg plezierig einde van de bevalling. Ik hoop dat de misselijkheid snel over is en dat jullie over een half uurtje lekker naar huis mogen.

Morretje ik had je nog niet gefeliciteerd dacht ik, dus bij deze Dat hebben jullie snel gedaan weer.
En waren er nog meer nieuwe buiten degenen die het eigenlijk nog niet willen vertellen?

Mama_papa veel plezier vandaag en succes vanavond!

Ik ga steeds slechter typen, is dat een zwangerschapskwaaltje of moet ik het maar afschuiven op m'n toetsenbord (die ook wel eens kuren heeft). Die backspace-toets draait overuren
pi_73172974
Nou moe, ik wil ook foto's zien van joekeloekes....
pi_73173107
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef Sidn3y het volgende:

Ik ga steeds slechter typen, is dat een zwangerschapskwaaltje of moet ik het maar afschuiven op m'n toetsenbord (die ook wel eens kuren heeft). Die backspace-toets draait overuren
Nou... Ik ben normaal een ongelofelijke taalpurist, maar zowel bij de vorige zwangerschap als deze maak ik dt fouten ('het gebeurd' ed) schrijf ik dingen als 'nieuwschierig' en 'onmiddelijk'.
Ik moet er echt bij nadenken en overlezen
pi_73173173
Rocka en Rocka mannen, van harte gefeliciteerd met jullie tweede zoon en broertje
Wat een toffe naam heeft tie gekregen

En ik ben ook zeer benieuwd naar Mefke....
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 28 september 2009 @ 10:01:58 #161
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73173542
goedemorgend

ik miste iemand in het lijstje.. ROcka proficiat met je zoontje

Mefke succes meid
pi_73173692
Oh ik had Morretje ook nog niet gefeliciteerd super leuk Morretje!!

Ik ben net weer terug van de verloskundige en weer helemaal goedgekeurd. Hij wordt nu geschat op 6 pond. Het kindje ligt ingedaald, nog niet vast, dus ik hoef gelukkig niet te gaan liggen als donderdag tijdens mijn afstudeerpresentatie de vliezen breken
Wat ik me wel afvraag is of jullie ervaring hebben met een bijna afgestudeerde stagaire die je bevalling begeleidt. Is dat vervelend? Er zijn dan wel veel mensen om je heen. Ik heb wel aangegeven dat ik het niet fijn vind wanneer ze ook allemaal aan me zitten en tegen me praten. Maar ik kan het me niet goed voorstellen nog, misschien ben ik op dat moment wel zo van de wereld dat het me niets kan schelen.
De kraamzorg vroeg ook al of er een stagaire mee mag. Ik heb zoiets van die mensen moeten ook afstuderen dus moet ik ze wel een kans geven. Maar als het vervelend is en de bevalling tegenwerkt...
  maandag 28 september 2009 @ 10:11:58 #163
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73173732
je kunt nog altijd dan aangeven dat je nu liever minder volk rond je wilt...
Bij Luna had ik ook stagiaires maar toen het echte werk begon heeft de gyn het toch overgepakt hoor.. en het leuke na de geboorte kregen we een héél mooi pakket met spulletjes voor Luna allemaal van die stagiaires
pi_73173739
Rocka, gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje

En Morretje met je zwangerschap
pi_73173742
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou... Ik ben normaal een ongelofelijke taalpurist, maar zowel bij de vorige zwangerschap als deze maak ik dt fouten ('het gebeurd' ed) schrijf ik dingen als 'nieuwschierig' en 'onmiddelijk'.
Herkenbaar. Het is gewoon genant wat er zo nu en dan uit mijn vingers komt..
pi_73173954
Zo, het kost ff, maar dan ben je eindelijk bijgelezen. Wat een bedrijvigheid hier.

Nog geen Mefke en Driekus nieuws dus, spannend!

Ow ja, hier eindelijk een mijlpaal: 20 weken
pi_73173984
Helemaal geen nieuws van mefke?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73174479
DJ Randall; das idd een echte mijlpaal!! gefeliciteerd! en wanneer heb jij je echo???

wat zijn er veel mensen die nu rond de 20 weken zitten zeg! leuk!

ik heb net de 2e laag op de plinten en het plafondrandje geverfd...
en ff beginfoto's van de babykamer gemaakt, wel leuk om straks het verschil te zien denk ik....
pi_73174518
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
DJ Randall; das idd een echte mijlpaal!! gefeliciteerd! en wanneer heb jij je echo???

wat zijn er veel mensen die nu rond de 20 weken zitten zeg! leuk!

ik heb net de 2e laag op de plinten en het plafondrandje geverfd...
en ff beginfoto's van de babykamer gemaakt, wel leuk om straks het verschil te zien denk ik....
Morgen hebben we de echo, erg spannend! Hoop zo dat alles goed is.

Jij lekker aan het klussen zie ik! Ben benieuwd naar je foto's
pi_73174807
Rocka, gefeliciteerd met jullie knulletje.
Hopelijk voelt hij zich snel weer beter.
pi_73174835
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:48 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Morgen hebben we de echo, erg spannend! Hoop zo dat alles goed is.

Jij lekker aan het klussen zie ik! Ben benieuwd naar je foto's
zie kinderkamertopic volgende week de behangfoto's en de meubeltjes
pi_73174961
In mijn kerk zijn er best veel mensen die helemaal geen SEO laten doen, omdat ze niet voor een onmogelijke ethische keuze willen komen te staan.
Ik snap het wel, maar ik wil wél graag een SEO, ook om even te spieken binnen.
pi_73175225
20 weken echo
pi_73175451
ow, het was niet eens in me opgekomen om dat niet te doen. Een 20-weken echo lijkt zo vanzelfsprekend.
Heb er eigenlijk nooit bij nagedacht dat je dat natuurlijk helemaal niet hoeft.

Al zou dat voor mij ook echt geen optie zijn hoor, ik moet gewoon weer ff gluren. Freecell, kan me voorstellen dat je het dus wel wilt.
pi_73175519
Rocka van harte gefeliciteerd met je rocker!
pi_73175552
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:33 schreef DJRandall het volgende:
ow, het was niet eens in me opgekomen om dat niet te doen. Een 20-weken echo lijkt zo vanzelfsprekend.
Heb er eigenlijk nooit bij nagedacht dat je dat natuurlijk helemaal niet hoeft.
Dat dus

Hier weer heerlijk geslapen vannacht

Vanochtend lag Tinus heel vreemd en hij was zo druk, dat ik er gewoon een gevoelige plek op mijn buik van had Gekke vent

Mefke, meis, waar zit je? Kom eens updaten!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73175629
Het is echt nog maar nèt standaard Mijn zus heeft hem alleen bij de jongste gehad en bij de oudste 2 niet.
Omdat het nog relatief nieuw is zijn er vrij veel fout-positief uitslagen (ze denken iets te zien, later blijkt er niks aan de hand) waar je wel vrij onzeker van kan worden.

En je kan bij ernstig gehandicapte of misschien niet levensvatbare kinderen voor heel moeilijke keuzes komen te staan.

Wij willen de echo wel omdat sommige dingen heel handig zijn om te weten voor de geboorte, zodat je direct na de geboorte kan ingrijpen
pi_73176179
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef freecell het volgende:
En dat bedoel ik eigenlijk nog niet eens, meer dat m'n handen niet lekker samenwerken waardoor letters gewoon verkeerd eruit komen in volgorde of gewoon helemaal verkeerd.
Maar dit is helaas ook heel herkenbaar, soms hele stukken tekst die ik maar weer weg haal omdat ik denk van nou dat loopt voor geen meter of die woorden kan ik maar beter vermijden. Ook in spreektaal overigens met uitdrukkingen en zinsopbouw (en dan kan je niet deleten).

Edit, maar het komt dus wel weer goed na de zwangerschap, wat een opluchting
pi_73176237
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:03 schreef Sidn3y het volgende:

[..]

En dat bedoel ik eigenlijk nog niet eens, meer dat m'n handen niet lekker samenwerken waardoor letters gewoon verkeerd eruit komen in volgorde of gewoon helemaal verkeerd.
Maar dit is helaas ook heel herkenbaar, soms hele stukken tekst die ik maar weer weg haal omdat ik denk van nou dat loopt voor geen meter of die woorden kan ik maar beter vermijden. Ook in spreektaal overigens met uitdrukkingen en zinsopbouw (en dan kan je niet deleten).
Ik heb wel 't zelfde als jij. Dat je de letters constant in de verkeerde volgorde typt. Echt om gek van te worden.
pi_73176344
Halloooooooo, even snel vanaf het werk, weer via mijn eigen account.

Nog geen Mefke nieuws... ik hoop dat je al lekker met je kleintje in je armen ligt meis!

mama_papa heeft haar 20-weken echo vandaag toch? Hoop dat alles goed is!

DJRandall, jij veel succes morgen!

Hier nog 4 nachtjes slapen, ben ook zeer nieuwsgierig en benieuwd. Inderdaad ook nooit bij ons opgekomen om de SEO niet te doen. Toch wel prettig om te weten of alles in orde is.
pi_73176345
Zinsopbouw inderdaad
En door een domme verspreking deed ik vorige week in een groep de uitspraak: 'stel, wij kunnen geen kinderen krijgen'
Ik word nog steeds uitgelachen

(het gaat bij ons wel héél makkelijk zeg maar)
pi_73176382
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik heb wel 't zelfde als jij. Dat je de letters constant in de verkeerde volgorde typt. Echt om gek van te worden.
Dat ook inderdaad
Bij mij kwam het tussen de zwangerschappen in weer goed
pi_73176448
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:21 schreef het-is-mij het volgende:
ff tussen de felicitaties door voor de al bevallen dames of dames die ook richting het eind lopen, hebben jullie ook zo'n apart gevoel van onderen?
Net of er iemand of iets uit wil zeg maar en wat steken.
Komt iemand dat bekend voor en weet iemand wat het is?
Ik heb dat ook heel vaak, volgens mij omdat het hoofdje van de baby dan al best wel laag zit. Bij bij was de vorige keer bij de vk dat het hoofd bij mn schaambeen lag, ik voel vaak ook echt iets helemaal in mn onderbuik zeg maar, druk erop

Rocka, hopelijk ben je nu lekker thuis met je kleine menneke, en ook ik ben erg benieuwd naar foto's!

Mefke ligt hopelijk te genieten van haar zoon/dochter in het ziekenhuis, of is misschien al wel op weg naar huis hoop ik voor haar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73176500
Hier as woensdag de 20 weken echo
Vind het echt spannend gewoon. En soms bedenk ik me echt nare dingen, wat ik gewoon niet moet doen natuurlijk
pi_73176584
Och, realistisch zijn is wel goed natuurlijk. Er kan wel wat uitkomen, het is geen pretecho natuurlijk.
Wij halen ons geen doemscenario's in het hoofd, maar we hebben al wel even afgesproken dat een abortus nav de echo hoe dan ook geen optie is.
pi_73176816
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:13 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb dat ook heel vaak, volgens mij omdat het hoofdje van de baby dan al best wel laag zit. Bij bij was de vorige keer bij de vk dat het hoofd bij mn schaambeen lag, ik voel vaak ook echt iets helemaal in mn onderbuik zeg maar, druk erop
Oh dat heb ik ook, af en toe kan ik ook bijna niet meer lopen omdat ik het gevoel heb dat er wat uitvalt of dat ik in mijn broek plas
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:11 schreef lunastar het volgende:
en het leuke na de geboorte kregen we een héél mooi pakket met spulletjes voor Luna allemaal van die stagiaires
daar doe ik het voor!
pi_73176826
nou moe.. nog geen Mefke nieuws...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73176903
Mefke heeft vast helemaal geen tijd om te internetten, die ligt verliefd naar haar kindje te kijken
pi_73177295
Goedemiddag ladies!
Wat staan er veel echos op de planning vandaag en de komende dagen. ZO spannend!
pi_73177402
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Och, realistisch zijn is wel goed natuurlijk. Er kan wel wat uitkomen, het is geen pretecho natuurlijk.
Wij halen ons geen doemscenario's in het hoofd, maar we hebben al wel even afgesproken dat een abortus nav de echo hoe dan ook geen optie is.
Mee eens hoor
pi_73177618
20-weken echo is bij ons gepland voor volgende week woensdag. Ik hoop uiteraard op een positieve echo maar durf hier geen uitspraken doen dat er geen abortus zou aan te pas komen, moest er iets heel slecht uitkomen.
  maandag 28 september 2009 @ 13:02:03 #193
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73177638
Hier ook baby heel laag in bekken.. dezemorgend was het precies of kopje in de weg zat voor goed op zadel te kunnen gaan zitten... ben dan maar schuin op zadel gaan zitten... morgen is vragen aan gyn of dit kan....
pi_73177666
Kwam ook ff Mefke-nieuws checken....nog geen update dus, jammer!
Hopelijk is haar driekus er!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73177782
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:30 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh dat heb ik ook, af en toe kan ik ook bijna niet meer lopen omdat ik het gevoel heb dat er wat uitvalt of dat ik in mijn broek plas
[..]

Ja! precies zoals jij het omschrijft heb ik ook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 28 september 2009 @ 13:12:13 #196
190853 RockabeIIa
pi_73177874
We zijn thuis
De kraamzorg is er ook al. B is ook net thuis en met tranen in de ogen heb ik versteld gestaan hoe lief hij is voor zijn broer. Hetzelfde recept, zo anders...
Echt fantastisch!

Ik ben ook benieuwd hoe het met mef is...
pi_73177974

Nogmaals gefeliciteerd Rocka. Je klinkt supergelukkig.
Ik ben zo benieuwd naar foto's van je kleine rocker!
pi_73178082
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef freecell het volgende:

Poe, daar hebben wij niet eens over nagedacht eigenlijk. Begin nu toch wel een beetje nare kriebels te krijgen van al jullie verhalen.
Het is ook nog niet in me opgekomen dat er een optie op abortus zou zijn. Misschien omdat dit sowieso nooit bespreekbaar bij ons is geweest. We zijn daar allebei erg overtuigd in dat we dat nooit zouden doen. Daarom ook nooit een nekplooimeting gedaan.

Ik wil helemaal niet denken aan slechte scenario's, die hebben we (hoop ik) allemaal al achter de rug. Ik blijf dus gewoon nog even mijn mijn kop in het zand zitten tot morgen...

Edit: Fijn voor je Rockabella. Dat moet een gelukzalig moment zijn..
  maandag 28 september 2009 @ 13:22:54 #199
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_73178187
Daar is L!
Van harte Rocka en gezinnetje..

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 04-10-2009 12:49:19 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_73178203
Rocka
Fijn dat je weer gesetteld bent
En nu lekker rustig aan doen hè?