1 tip: Wordt geen moderator op FOK!.quote:Op maandag 28 september 2009 20:02 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Dank je! En deze nick gebruikte ik destijds al toen ik veel achter de computer zat en moderator was in een grote internationale chatroom. Ik zelf houd best van een beetje computeren.
En wat betreft het snelle posten hier, ik hoop echt dat ik jullie kan bij houden. Hihi.
Voor nu iedereen een fijne avond, ik ga even lekker bank hangen en tv kijken.
nee, een beeb, das ook hip!quote:Op maandag 28 september 2009 20:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen Harry in je buik!
Tegen die tijd is je beeb er al joh...quote:Op maandag 28 september 2009 19:49 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik al die delen gelezen zou hebben zijn jullie vast al bij deel 1070, wat posten jullie snel en veel! Ik hoop dat ik jullie een beetje kan bij houden, want ik zit niet hele dagen achter de pc. Ben druk met het huishouden, 2 dames en hun scholen en verenigingen en heb daarnaast een vriend die niets moet hebben van computers dus het erg vervelend vind dat wanneer hij thuis is ik achter de laptop zou kruipen.
Verder bedankt voor het welkom heten door een ieder die dat al gedaan heeft.
Volgens mij zitten er hier ook genoeg op zwangerschapspagina...waarom niet beidenquote:Op maandag 28 september 2009 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je mod bent geweest op een grote internationale chatroom dan kun je dit wel bijhouden.
En, stomme vraag, maar waarom Fok! en niet bijvoorbeeld zwangerschapspagina ofzo?
In de tijd dat ik mod was in die chatroom zat ik ook heel veel achter de pc. Nu niet meer dus.quote:Op maandag 28 september 2009 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je mod bent geweest op een grote internationale chatroom dan kun je dit wel bijhouden.
En, stomme vraag, maar waarom Fok! en niet bijvoorbeeld zwangerschapspagina ofzo?
Oeh, dat was even heel confrontered om te lezen Juupquote:
Die heeft de eerste 4 maanden alleen maarquote:Op maandag 28 september 2009 20:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
hehehe, das zeker hip!
Zeker als het net zo'n coole kikker wordt als L
OOOOOOOWHHHH wat een lief frummeltje en door dat mutsje lijkt 'ie nog kleinerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef Xenia het volgende:
Rocka wat een schatje![]()
![]()
En dat truitje... supercute![]()
Wat zul je trots zijn!
Mefke eindelijk! Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan? Gefeliciteerd!![]()
[..]
Oeh, dat was even heel confrontered om te lezen Juup![]()
Ik word nog steeds heen en weer geslingerd tussen enorme angst voor de keizersnede en enorm verlangen om eindelijk mijn kindje echt bij me te hebben. Heel erg dubbel.
En alsof dat nog niet genoeg is zijn we sinds eergisteren ook heel erg aan het twijfelen over haar naam. Ik was al maanden uit de naam, heb al van alles besteld met haar naam erop en ineens schoot er een andere naam in mijn hoofd die ik ook erg leuk vind. Envindt hem zelfs leuker. Twijfels alom!
quote:Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef Co_OL het volgende:
Rocka Gefeliciteerd![]()
Mefke gefeliciteerd![]()
Vandaag de 20 weken echo gehad!!!Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Xenia oeiKomt vast doordat het nog zo kortdag is en de zenuwen toeslaan!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Freecell?quote:Op maandag 28 september 2009 21:02 schreef leonieke het volgende:
FreecellVan harte gefeliciteerd met jullie zoon
Ik ben zo nieuwsgierig naar de naam en het verhaal
Welkom MsDynabite. Wat fijn dat je hier komt meeposten
quote:Op maandag 28 september 2009 21:12 schreef leonieke het volgende:
Mijn god... ik heb mijn bericht zelfs 3 keer nagelezen in mijn frank is niet gevallen![]()
Uiteraard: mefke, van harte gefeliciteerdFreecell, jij wacht wel nog even met bevallen, hé
Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruikenquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef leonieke het volgende:
Ik weet zelfs niet onder welke noemer dit valt, maar dementie kan het volgens mij niet zijn
quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruiken.
Tot hoe lang na de bevalling kan ik dat gebruiken?quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |