mmmmm ja taaaaaartquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een jongen toch
Als ik nu aan taart denk dan denk ik aan kwarktaart of iets met chocolade. Of een super groot stuk appelgebak met slagroom. En veel slagroom.
Grappig toch ook, dat dat zo verschilt per zwangere. Natuurlijk, ik ben ook enorm aan het broekstarenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef ymme het volgende:
Ik had liever geen miskraam gehad, zodat die extra's echo's in het begin niet aan de orde waren geweest.
En vind dus zelf 5 echo's helemaal geen luxe. Was er enorm blij om. Omdat ik me de eerste weken echt z'n zorgen heb gemaakt, 20x per dag kijken of er al bloed was etc. Was heel goed voor mijn gemoedsrust die extra echo.
En dat het allemaal goed zit, ga ik ook vanuit. Maar er bestaat altijd een kleine kans natuurlijk.
Maar 99% zeker dat ik een lekker gebakje ga halen voor mij en mijnmannetje.
![]()
Ik baal ook van die slagader, want die kan je bij mij héél goed voelen en overstemt soms getrappelquote:foto Op dinsdag 29 september 2009 22:29 schreef leonieke het volgende:
Verdorie, stomme buik(slag)ader![]()
Ik had het wel fijn gevonden moest het het hartje van het kindje zijn
(maar ik had zelf al gedacht dat het niet kon, hoor
)
Ik heb hier een grote chocoladeletter liggen...quote:
Ja, van getrappel heb ik nog geen 'last'quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik baal ook van die slagader, want die kan je bij mij héél goed voelen en overstemt soms getrappel
Volgens mij ga je dat zeeer binnenkort zeker voelen! Ik voelde bij precies 19 weken voor het eerst wat, echt zo bijzonder is datquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, van getrappel heb ik nog geen 'last'
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Pas op, ik eet je hand er bij af
Komt welquote:foto Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, van getrappel heb ik nog geen 'last'
Vrijdag ben ik 19 weken dus dat zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dat zeeer binnenkort zeker voelen! Ik voelde bij precies 19 weken voor het eerst wat, echt zo bijzonder is dat
* freecell danst een rondje om Octo heen!quote:foto Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef octopussy het volgende:
8+ posts over gebakjes![]()
Ymme, we zijn gewoon jaloers dat jij zo vaak je kindje hebt mogen zien.Geniet er maar van morgen. Ik ben het met de anderen eens dat je niet druk moet maken want als er echt iets grondig mis was geweest dan had de vlos het al eerder gezien.
Freecell, niet zo mokken! (en een)
Urine-uitslag is trouwens in 3 delen hier. Testje wat ze direct konden doen was niets op te zien. Nu is er iets op kweek gezet waar ik morgenmiddag de uitslag van krijg en een kweek naar het ziekenhuis waar ik over 3 dagen pas wat over hoor. Ze testen zwangere vrouwen kennelijk op meerdere bacterieculturen.
Ik hoop eigenlijk dat ze wel iets vinden want als dit geen BO is dan zit ik straks nog de hele zwangerschap met die voortdurende aandrang en harde buiken![]()
![]()
Mja, zo voel(de) ik me ook. Maar jezelf vergelijken met mensen die zich beter voelen dan jij heeft weinig zinquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Voelt zo slap
Hele volksstammen werken door tot 36 weken en ik haak af binnen 20
3 data's, zo die hebben er zin in!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik 19 weken dus dat zou wel fijn zijn(al is het heel raar want mijn 20-weken echo mocht vanaf 6 oktober, maar dat is dan volgende week dinsdag terwijl ik dan nog geen 20 weken ben). Ik vraag me echt af of ze in Jette een beetje kunnen rekenen gezien het feit dat ik al 3 data heb gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop