quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
Ik hoorde deze week trouwens van iemand die door bekkenproblemen een indicatie had van 10 dagen ipv 8. Komt dat iemand hier bekend voor? Ik zie mogelijkheden
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:55 schreef amaranta het volgende:
Nou deze workaholic gaat op dr vrije dag even naar dr werk![]()
Wil morgen met leesgroepjes starten maar moet eerst de spullen klaarmaken. En ik ben niet van plan om dat morgen om 7 uur te gaan doen ofzo.
Tot strakkies!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Alternatief is geregistreerd partnerschap. Hou er rekening mee dat dit een afgeklede versie is van trouwen.
Mocht je later willen trouwen dan hoef je ook niets te tekenen volgens mij, dus dat is als het ware de slagroom op de taart.
Zie, ik denk dat dat ook een rol speelt. Ik heb twee rokken in mijn kast hangen die ik eigenlijk nooit draagquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:58 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Leonieke, ik had me ook helemaal ingesteld op een jongen hoor, meer omdat ik zelf niet echt een meisje-meisje ben en een beetje bang was dat een meisje dan "lastig" zou zijn, maar toen we hoorden dat het een meisje wordt was ik eigenlijk direct om. (Mede omdat ik het nu al grappig vind dat mijn moeder hoopt dat alle jurkjes en meisjesdingen bij onze Frummel wel gaan aanslaan, ipv alle drama die ik haar heb aangedaan sinds ik kon praten en een mening had). Dus wat het ook wordt, waarschijnlijk maakt het niet uit en ben je zo om![]()
Ja klopt, ik bedoelde ook niet dat het slecht is, maar ik bedoelde dat het tijdens een zwangerschap niet verstandig is om 100% te vertrouwen op dergelijke middelen, omdat het verloop van een BO meestal veel sneller en anders is dan bij niet zwangeren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tan, ik heb waarschijnlijk geen blaasontsteking maar mijn VK adviseerde me juist om cranberriesap te halen bij de supermarkt.
Voordat ik wist dat het een meisje zou worden was het voor mij een "Het".quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:05 schreef leonieke het volgende:
Een baby is hier sowieso ook "hij"![]()
[..]
Oeh, dat klinkt goed.... heb je zon spannende stoel? of gewoon iemand die masseert terwijl je in een stoel zit?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:28 schreef DJRandall het volgende:
Zo, even een klein voordeeltje van mijn stomme werk. Ik heb net weer een stoelmassage gekregen. Daarna ben je echt helemaal gaar en ontspannen en heb je helemaal geen zin meer om te werken. Maar het is wel lekker...
Je zit in een aparte stoel en iemand masseert je dan. Het is niet echt masseren, maar meer met drukpunten enzo. Het is vooral achteraf lekker, het masseren zelf is wel gevoelig. Maar toch, weinig werkgevers die dat aanbieden...quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed.... heb je zon spannende stoel? of gewoon iemand die masseert terwijl je in een stoel zit?
Ja wie weet! (ik in elk geval niet hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:04 schreef Takkembah het volgende:
Inderdaad Sorbo, we houden het spannend. Wie weet haalt een andere LLM mij nog wel in
* Takkembah gaat weer bankhangen en dutten (en hopelijk niet dromen over reuzenbaby's![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:09 schreef freecell het volgende:
Mijn bekkenpijn blijft nu tot 's morgens... Het gaat helemaal niet meer weg
Hier ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:09 schreef freecell het volgende:
Mijn bekkenpijn blijft nu tot 's morgens... Het gaat helemaal niet meer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |