abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73202061
Even een vraagje, maar vanaf hoeveel cm zetten ze een ruggenrpik en vanaf hoeveel cm niet meer? Of verschilt dat per ziekenhuis?
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:32:03 #102
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73202066
Ja duh.. Maar hier geen updates meer over dat reutelende hoopje geluk hier naast me
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:47:40 #103
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73202221
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:31 schreef amaranta het volgende:
Even een vraagje, maar vanaf hoeveel cm zetten ze een ruggenrpik en vanaf hoeveel cm niet meer? Of verschilt dat per ziekenhuis?
Ik weet niet of daar een standaard regel voor is, maar bij mij zetten ze het destijds nog bij 7 cm, omdat de laatste cm's niet vorderden. En als je op het laatst alsnog een keizersnede moet zetten ze hem gewoon nog bij volledige ontsluiting natuurlijk, dus het is niet dat het niet kan.
Ik denk dat het niet zozeer per ziekenhuis verschilt, maar per situatie.

Blaasontsteking is echt veel minder dan zondag, maar nog niet weg... maar ik zie zo tegen die kuur op. Niet tegen de kuur, maar tegen de bijwerkingen. Ik zal wel eens overleggen met de HA denk ik wat raadzaam is. Ik heb wel het idee dat het beter gaat, niet meer zo vaak plassen als eerst, gewoon normale plas, geen buikpijn meer... maar helemaal goed voelt het ook nog niet (af en toe een steekje in de plasbuis helemaal onderin zeg maar )
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:50:59 #104
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73202257
Amaranta, ligt aan de snelheid ook denk ik... Ik ging met 2cm naar het ziekenhuis en 45 min later zat ik op 5. Had ik toen een epiduraal gekregen dan had ik er hooguit 30 min profijt van gehad.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73202303
Goedemorgen allemaal!

Hier een goed nachtje gehad. Manlief is beneden gebleven totdat ik echt vast sliep. Tis een schatje.
Denk dat ik nu echt de kleine voel. En eigenlijk denk ik dat ik hem al een poosje voel. Eerst dacht ik dat het vast iets anders was, en dan voelde ik een week niets meer. Maar nu elke dag wel een keer. Wouw, wat is dat een mooi gevoel zeg! Ik smelt helemaal van elk schopje....
pi_73202315
Ik kreeg de ruggenprik nog bij 6 cm onsluiting, maard at was vooral omdat ik al zo'n 5 uur lang 6 cm ontsluiting had en het niet opschoot zo.
pi_73202367
@Rocka veel plezier in het babietjestopic met je nieuwe gelukje!

@het-is-mij, ik ben wel fan van puzzelspul op de ds en dan vooral sudokuplatinum, pic-pic, en zo heb ik nog wel een paar titels, maar die moet ik effe opzoeken voor je. Ik PM je wel effe (als dat kan?!) met wat van die titels.

@Tan, wat vervelend dat je nu alsnog die kuur zou moeten met bijwerkingen terwijl de symptomen wel minder worden... als ik het zo las, is het ook niet niks die bijwerkingen bij jou.

@mama_papa, mooie fotos van jullie meidje hoor! Zweef lekker verder op de wolk

@Asy, hoop dat jullie beeb snel ook papa gaat schoppen, da's zo leuk voor hem! Althans, mijn lief vond het echt helemaal te gek en ligt nu elke avond een hele tijd met zijn hand klaar op de buik om geschopt te worden (hoewel het blijkt dat ze gewoon mept gezien haar ligging)

@ de nachtbrakers: !

Hier lekker thuis aan den arbeid en straks weer richting zh, ben benieuwd of de pillen werken en de bloeddruk weer binnen de grenzen is gedoken. Lief begon al te dreigen dat we anders echt niks meer gaan doen in het weekend en zo... maar dat is niet helemaal wat ik wil dus hopelijk is het allemaal goed.
pi_73202423
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 07:51 schreef Co_OL het volgende:
Morgen,

Vraagje. Wat is het beste alternatief voor trouwen ivm met het kind wat op komst is?
samenlevingscontract of geregistreerd partnerschap.
Voor samenlevingscontract moet je naar de notaris en kost je een hoop geld. Geregistreerd partnerschap weet ik niet.
Trouwen kan je in veel gemeentes gratis doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73202473
Rocka en Mefke, van harte gefeliciteerd met jullie verse beebjes

Ik heb ook een prachtige echo voorbij zien komen, maar ben vergeten van wie Heel leuk om te zien. En een paar hamburgertjes gespot ook?
Ik wil ook, maar mag pas volgende week maandag

Voel mijn ukje nu trouwens heel duidelijk schoppen en lief heeft het ook al een paar keer op de buik gevoeld. Het was gisteren zelfs een beetje vervelend aangezien er duidelijk tegen mijn blaas werd geschopt (pijnlijk!). Ik heb net wat urine ingeleverd om te checken voor blaasontsteking. Blijf maar aandrang houden en harde buiken als ik het negeer.
pi_73202492
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:32 schreef RockabeIIa het volgende:
dat reutelende hoopje geluk hier naast me
Tot gauw!!

Tan ik heb niet helemaal goed teruggelezen maar heb je al geprobeerd liters cranberrysap achterover te slaan? Als je dat vies vind schijnen er ook tabletten van te bestaan. Het maakt je urine zuur en daar houden de bacterien niet van

Ik ben zo benieuwd naar Mefke, haar verhaal en de naam!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73202549
Alshet gewoon lekker opschiet stoppen ze geloof ik bij een CM of 5 à 6

Meisjes-echo's Meisjesgolf?

mama_papa, wat een prachtige echo joh! Echt mazzel heb je met die foto's!

Twinkly: cola maakt je urine ook zuur Minder goed voor de rest van je dan cranberry, maar mocht je het vies vinden...

(mocht ik onleesbaar tikken, denk er wat spaties tussen, de balk doet af en toe erg moeilijk en ik probeer het elke keer wel over te lezen en er spaties extra in te stoppen, maar vergeet het soms)

Mijn bekkenpijn blijft nu tot 's morgens... Het gaat helemaal niet meer weg
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:10:45 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_73202580
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:09 schreef freecell het volgende:

mama_papa, wat een prachtige echo joh! Echt mazzel heb je met die foto's!

Hier lieten ze hem bij 7 gewoon zitten, maar dat denk ik ook met mijn energiepeil te maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73202597
Doei Rocka en idd tot gauw

En wat zag ik mooie echoplaatjes voorbij komen! Gefeliciteerd Mama-papa en Cool, met jullie naar 't nu lijkt gezonde dochters!

Ymme, balen dat je zo slecht geslapen hebt.

Hier een re-de-lijke nacht achter de rug. Op zich wel genoeg geslapen, maar ik droomde iedere keer dat ik een enorme reuzenbaby kreeg. Kennelijk houdt de schatting van de verloskundige me toch wel bezig..
pi_73202720
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 07:51 schreef Co_OL het volgende:
Morgen,

Vraagje. Wat is het beste alternatief voor trouwen ivm met het kind wat op komst is?
Zowiezo moet je het straks erkennen, dan wordt jij ook wettelijk de vader.

Alternatief is geregistreerd partnerschap. Hou er rekening mee dat dit een afgeklede versie is van trouwen.
Mocht je later willen trouwen dan hoef je ook niets te tekenen volgens mij, dus dat is als het ware de slagroom op de taart.

Verder zal je het gezag moeten regelen. Dan mag je dingen namens je dochter regelen.

Been there...
♥ K, N, R en F ♥
pi_73202892
quote:

Hmz.. persoonlijk zie ik me eigenlijk niet meer als een meisjes-mama Zo stom eigenlijk want het komt alleen maar door het feit dat iedereen zegt dat het wel een jongen zal worden. En daardoor ben ik er al zo aan gewend geraakt. Dat is toch gewoon al te belachelijk eigenlijk?

Wat jammer van de pijn. Ik kan me er momenteel nog niets bij voorstellen, maar hoop zo erg dat de pijn toch nog verdwijnt.
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:28:36 #116
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73202911
merfke proficiat met je zoontje
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:29:35 #117
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73202926
@Twinkly - Cranberriesap drink ik inderdaad, maar ik las dat je dat soort huis-tuin-en-keukenmiddelen beter niet kunt doen als je zwanger bent, omdat het bij zwangeren sneller overslaat naar nierbekkenontsteking, het kan uiteindelijk zelfs leiden tot vroeggeboorte . En omdat ik ook sinds gisterenavond heel licht pijn in mijn linkerzij heb (absoluut niet heftig en misschien staat het er helemaal los van), heb ik net toch maar even een potje pies weggebracht.

Ik ga wel vragen of ik het nog even kan proberen zonder kuur, maar ik vind het wel fijn om de kuur vast te hebben liggen. Ze adviseerde me iig gewoon lekker door te gaan met veel drinken, cranberriesap en extra vit. C, want dat is altijd goed.
pi_73202980
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Hmz.. persoonlijk zie ik me eigenlijk niet meer als een meisjes-mama Zo stom eigenlijk want het komt alleen maar door het feit dat iedereen zegt dat het wel een jongen zal worden. En daardoor ben ik er al zo aan gewend geraakt. Dat is toch gewoon al te belachelijk eigenlijk?

Wat jammer van de pijn. Ik kan me er momenteel nog niets bij voorstellen, maar hoop zo erg dat de pijn toch nog verdwijnt.
Och, ik denk dat het vanzelf komt als je het geslacht hebt gezien. Je hebt dan nog ongeveer 20 weken om aan het idee te wennen. Ik heb trouwens wel steeds dat ik het over een 'hij' heb als ik over ukje praat, maar dat is misschien omdat we nogal snel een woord vermannelijken in de Nederlandse taal. Wellicht is dat anders in het Vlaams?
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:34:50 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_73203009
Ik vergeet volgens mij helemaal mefke te feliciteren

Mefke! Gefeliciteerd!

Hier gisteren ineens wat hectiek omdat ik langs mocht komen voor het infuus. En daarvoor was de intake van de kraamzorg dus dat was allemaal behoorlijk krap, gelukkig was het wel allebei al in het ziekenhuis.
Ik hoop in ieder geval dat de muts die de intake doet, NIET de kraamhulp wordt, want dan word ik gillend gek
Net zoals de vorige keer staat de indicatie op 64 uur
Infuus was weer erg gezellig De mineralen zijn nu beter verdund en gaan nu in een uur en drie kwartier naar binnen, daarna de vitamines in een kwartier en dan nog een uur voor het ijzerinfuus En dan heb je zo 2 liter vocht extra binnen en moet je dus 's nachts elke 2 uur plassen
De vitamine K prik is ook weer gezet, dus nu ben ik er in ieder geval weer vanaf tot aanstaande vrijdag En dan maandag en vrijdag weer en dan ben ik 37 weken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73203062
Nou Troel, dat is niet niks dat infuus. Maar wat je zegt, nog even en je bent er van af.
Waarom is die intake niet bij je thuis??
pi_73203087
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:33 schreef octopussy het volgende:

[..]

Och, ik denk dat het vanzelf komt als je het geslacht hebt gezien. Je hebt dan nog ongeveer 20 weken om aan het idee te wennen. Ik heb trouwens wel steeds dat ik het over een 'hij' heb als ik over ukje praat, maar dat is misschien omdat we nogal snel een woord vermannelijken in de Nederlandse taal. Wellicht is dat anders in het Vlaams?
ja, hier is de baby ook hij. En dat staat los van het geslacht (wat hij of zij kan zijn)
pi_73203102
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:29 schreef Tan het volgende:
@Twinkly - Cranberriesap drink ik inderdaad, maar ik las dat je dat soort huis-tuin-en-keukenmiddelen beter niet kunt doen als je zwanger bent, omdat het bij zwangeren sneller overslaat naar nierbekkenontsteking, het kan uiteindelijk zelfs leiden tot vroeggeboorte . En omdat ik ook sinds gisterenavond heel licht pijn in mijn linkerzij heb (absoluut niet heftig en misschien staat het er helemaal los van), heb ik net toch maar even een potje pies weggebracht.

Ik ga wel vragen of ik het nog even kan proberen zonder kuur, maar ik vind het wel fijn om de kuur vast te hebben liggen. Ze adviseerde me iig gewoon lekker door te gaan met veel drinken, cranberriesap en extra vit. C, want dat is altijd goed.
Tan, ik heb waarschijnlijk geen blaasontsteking maar mijn VK adviseerde me juist om cranberriesap te halen bij de supermarkt.
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:44:13 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_73203146
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:39 schreef amaranta het volgende:
Nou Troel, dat is niet niks dat infuus. Maar wat je zegt, nog even en je bent er van af.
Waarom is die intake niet bij je thuis??
Waarschijnlijk omdat dit de organisatie minder tijd kost
Ze maken gebruik van de kamers van het verloscentrum (zijn ook zusterorganisatie enzo).
Wat mij betreft had het ook telefonisch gemogen hoor, maar bij mij thuis langskomen hoeft wat mij betreft niet zo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73203169
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier lieten ze hem bij 7 gewoon zitten, maar dat denk ik ook met mijn energiepeil te maken.
Ik bedoelde meer dat ze hem er dan niet meer instoppen. Uitzetten doen ze meestal toch pas bij volledige ontsluiting?
pi_73203246
Mefke, Driekus is dus inderdaad een ventje!!!!
GEFELICITEERD!!!!

ben ook benieuwd naar zijn naam en looks!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73203253
Ik hoorde deze week trouwens van iemand die door bekkenproblemen een indicatie had van 10 dagen ipv 8. Komt dat iemand hier bekend voor? Ik zie mogelijkheden
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:51:40 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_73203288
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
Ik hoorde deze week trouwens van iemand die door bekkenproblemen een indicatie had van 10 dagen ipv 8. Komt dat iemand hier bekend voor? Ik zie mogelijkheden

Lijkt me sterk, want bij de eerste intake mogen ze niet meer dan 8 dagen geven Het kan best zijn dat vanwege bekkeninstabiliteit je uiteindelijk die 2 dagen erbij krijgt, ik kreeg er vorige keer 2 dagen van 8 uur bij vanwege de borstvoeding.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73203344
Nou deze workaholic gaat op dr vrije dag even naar dr werk
Wil morgen met leesgroepjes starten maar moet eerst de spullen klaarmaken. En ik ben niet van plan om dat morgen om 7 uur te gaan doen ofzo.
Tot strakkies!
pi_73203361
Wij hadden 64 uur kraamzorg toegewezen gekregen, maar al de eerste dag heb ik met de verloskundige en kraamhulp afgesproken dat wij het niet meer dan 5 uur per dag hoefden te hebben want het zou mij veel te druk worden.
pi_73203365
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:55 schreef amaranta het volgende:
Nou deze workaholic gaat op dr vrije dag even naar dr werk
Wil morgen met leesgroepjes starten maar moet eerst de spullen klaarmaken. En ik ben niet van plan om dat morgen om 7 uur te gaan doen ofzo.
Tot strakkies!
pi_73203397
Jeumig Troel, je bent wel flink onder de pannen zo met die infusen zeg... bah. Hopelijk heb je in elk geval minder na-last dan vorige keer en is het wat beter te verdragen allemaal. Wel fijn dat je de intake ook meteen gehad hebt en wat extra uren krijgt dan.

Freecell voor je bekken...

Amarante werkse! Inderdaad beter nu dan morgen zo vroeg... (hier een ontzettend niet-ochtend-mens)

Oh Leonieke, ik had me ook helemaal ingesteld op een jongen hoor, meer omdat ik zelf niet echt een meisje-meisje ben en een beetje bang was dat een meisje dan "lastig" zou zijn, maar toen we hoorden dat het een meisje wordt was ik eigenlijk direct om. (Mede omdat ik het nu al grappig vind dat mijn moeder hoopt dat alle jurkjes en meisjesdingen bij onze Frummel wel gaan aanslaan, ipv alle drama die ik haar heb aangedaan sinds ik kon praten en een mening had). Dus wat het ook wordt, waarschijnlijk maakt het niet uit en ben je zo om
pi_73203429
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]
Alternatief is geregistreerd partnerschap. Hou er rekening mee dat dit een afgeklede versie is van trouwen.
Mocht je later willen trouwen dan hoef je ook niets te tekenen volgens mij, dus dat is als het ware de slagroom op de taart.
nu het beste voor het kind en straks groots alles vieren
pi_73203526
Een baby is hier sowieso ook "hij"
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:58 schreef Lijnloos het volgende:

Oh Leonieke, ik had me ook helemaal ingesteld op een jongen hoor, meer omdat ik zelf niet echt een meisje-meisje ben en een beetje bang was dat een meisje dan "lastig" zou zijn, maar toen we hoorden dat het een meisje wordt was ik eigenlijk direct om. (Mede omdat ik het nu al grappig vind dat mijn moeder hoopt dat alle jurkjes en meisjesdingen bij onze Frummel wel gaan aanslaan, ipv alle drama die ik haar heb aangedaan sinds ik kon praten en een mening had). Dus wat het ook wordt, waarschijnlijk maakt het niet uit en ben je zo om
Zie, ik denk dat dat ook een rol speelt. Ik heb twee rokken in mijn kast hangen die ik eigenlijk nooit draag en vroeger was het hier ook altijd een drama.
Waarschijnlijk zal ik ook wel direct om zijn, moesten ze zeggen dat het een meisje wordt, maar nu heb ik zoiets: zeg toch maar dat het een jongen zal zijn
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:12:32 #134
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73203664
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Tan, ik heb waarschijnlijk geen blaasontsteking maar mijn VK adviseerde me juist om cranberriesap te halen bij de supermarkt.
Ja klopt, ik bedoelde ook niet dat het slecht is, maar ik bedoelde dat het tijdens een zwangerschap niet verstandig is om 100% te vertrouwen op dergelijke middelen, omdat het verloop van een BO meestal veel sneller en anders is dan bij niet zwangeren.
Maar ik kreeg wel het advies om vooral door te gaan nu met veel drinken, extra vit. C en cranberrie (en/of citroen-)sap. Dat kan zeker geen kwaad en draagt vast een steentje bij.

Mijn plan is als volgt, ik ga er vanuit dat ik een kuur krijg, maar ik vraag wel of ik nog even kan/mag wachten met innemen... omdat het allemaal wel steeds beter gaat t.o.v. zondag. Als de HA zegt dat het niet verstandig is, dan neem ik de kuur gewoon en anders wacht ik, maar heb ik de kuur wel gewoon liggen en kan ik meteen beginnen zodra het erger is.

Ander vraagje van BO-ervaringsdeskundigen hier. Weten jullie nog welke kuur jullie kregen? Ik kreeg altijd Amoxicilline. de BO gaat er bij mij snel mee over, maar ik krijg dus tal van andere klachten ervan.

Iemand ervaring met Nitrofurantoïne?

@Troel, wat vervelend zeg, dat infuus steeds, ik heb geloof ik niet helemaal meegekregen wat er aan de hand is met je?
Wel fijn dat je nu bijna 37 weken bent Nog eventjes 'volhouden' dus.
pi_73203667
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:05 schreef leonieke het volgende:
Een baby is hier sowieso ook "hij"
[..]

Voordat ik wist dat het een meisje zou worden was het voor mij een "Het".
pi_73204014
Zo, even een klein voordeeltje van mijn stomme werk. Ik heb net weer een stoelmassage gekregen. Daarna ben je echt helemaal gaar en ontspannen en heb je helemaal geen zin meer om te werken. Maar het is wel lekker...
pi_73204063
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:28 schreef DJRandall het volgende:
Zo, even een klein voordeeltje van mijn stomme werk. Ik heb net weer een stoelmassage gekregen. Daarna ben je echt helemaal gaar en ontspannen en heb je helemaal geen zin meer om te werken. Maar het is wel lekker...
Oeh, dat klinkt goed.... heb je zon spannende stoel? of gewoon iemand die masseert terwijl je in een stoel zit?
pi_73204154
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:31 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt goed.... heb je zon spannende stoel? of gewoon iemand die masseert terwijl je in een stoel zit?
Je zit in een aparte stoel en iemand masseert je dan. Het is niet echt masseren, maar meer met drukpunten enzo. Het is vooral achteraf lekker, het masseren zelf is wel gevoelig. Maar toch, weinig werkgevers die dat aanbieden...
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:42:39 #139
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73204288
Asyniur baby gevoeld ... die van ons bleef ook altijd stil als kwam voelen...
Twinkly psychologische mijlpaal lijkt me inderdaad best spannend!!!
Rocka
en hopelijk tot snel

Hier weer goedgekeurd door de verlos, donderdag nog wel extra groeiecho met doppler voor controle van doorbloeding van placenta. Maar verder geen hoge bloeddruk / eiwitten etc.

En verders.... ik heb af en toe wat steken onderin en bij mijn liezen en soms in mijn rug. Maar om dat nou voorwerk te noemen Al goed, ik had ook altijd wat langere cyclussen dan 28 dgn, dus we verwachten haar eigenlijk in oktober pas
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73204335
Goede morgen
Ik heb nog weer aardig bijgeslapen. In totaal vanacht en vanochtend 6,5 uur geslapen. Kan ermee door dus.
pi_73204541
Hé Takkembah, dus je houdt het voorlopig nog even spannend? Maar goed, het is al bijna oktober!

Ik ben benieuwd!
pi_73204595
goedemorgen dames! ik heb ook eindelijk weer eens vrij normaal geslapen...
niet bijgelezen, want moet zo de deur uit...

voor iedereen een dikke
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:04:36 #143
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73204796
Inderdaad Sorbo, we houden het spannend. Wie weet haalt een andere LLM mij nog wel in

* Takkembah gaat weer bankhangen en dutten (en hopelijk niet dromen over reuzenbaby's
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73204852
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:04 schreef Takkembah het volgende:
Inderdaad Sorbo, we houden het spannend. Wie weet haalt een andere LLM mij nog wel in

* Takkembah gaat weer bankhangen en dutten (en hopelijk niet dromen over reuzenbaby's
Ja wie weet! (ik in elk geval niet hoor )

Slaap lekker
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:07:31 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73204866
quote:
bijna op de helft...
pi_73204920
quote:

Hier ook.
Dus ik leef met je mee. Het is zo vervelend gewoon
Maar op de één of andere manier, leer ik er mee om gaan. Het is niet anders en we moeten het er toch maar mee doen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:16:52 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73205111
Qua bekkenpijn is het hier al 'van begin af aan' de hele dag pijnlijk. Eigenlijk heb ik alleen heel korte momenten geen pijn (bv als ik in bad lig, maar eruit komen is dan weer zo auwa dat ik het maar uit mijn hoofd laat).
Ik maak me zorgen om de ischias rechts. Eerst kon ik geen 3 kwartier rijden maar net zat ik 15 minuten in de auto en mijn bil was doof en mijn tenen tintelden

Wat betreft baby voelen: iemand zei hier laatst dat wisselen van hand vaak het 'probleem' is dat de baby stopt met bewegen. Manlief heeft dus braaf een uur met zijn hand op mijn buik gezeten. In het begin was Harry inderdaad rustig, maar later bewoog hij weer. Het was alleen zo dat manlief hem niet kon voelen. Maar dat is ook wel logisch... maar manlief vond het toch wel jammer

En ik wou net nog iets zeggen, maar daar zal ik zo wel weer opkomen als ik op invoeren klik
pi_73205303
Goedemorgen dames,

Mefke gefeliciteerd met je Driekusje!!
C_ool en Mama Papa, ook een meisjuh!! inderdaad weer een meisjesgolf ofzo

Ik heb zoooo verrot geslapen vannacht, ik vind het niet leuk meer. Vooral de nachtelijke hongerklop zit ik me behoorlijk aan te irriteren. Maakt niet uit hoeveel ik 's avonds eet, het komt geheid. Nadeel is als ik dus niks eet wordt ik misselijk, dus niet eten is gewoon geen optie. Blijkbaar kost de zwangerschap me gewoon veel energie ofzo? (en 6 dagen in de week werken zal ook wel niet echt helpen )

Nou ja donderdag weer naar de VK maar even horen of die ook zegt dat ik rustiger aan moet doen.

Ik begin ons meisje wel steeds meer te voelen dat is dan wel weer tof en af en toe ook als ik mijn hand op mijn buik leg. Maar wel op een bepaalde plek, zal wel met de placenta te maken hebben.

Nou ja ik hoop dat het verder goed gaat met iedereen!
pi_73205835
Sindell, kan je niet gewoon wat sultanas of crackers naast je bed leggen? Dan hoef je er 's nachts niet uit.
Gewoon lekker aan toegeven trouwens. Als jij honger hebt dan is dat met goede reden. Zwangerschap kost enorm veel energie! Als je dan ook nog eens 6(!) dagen per week werkt dan pleeg je roofbouw op je lichaam.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:43:55 #150
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73205846
Dames met bekkenpijn, ik leef met jullie mee... deze zwangerschap is het me nog redelijk bespaard gebleven, maar ik weet inmiddels wat ik moet doen bij de eerste verschijnselen dankzij Mensendieck. Dat helpt geen zier als het verder gevorderd is trouwens...

Ik had vorige zwangerschap wel een piep klein beetje profijt van zo'n evenwichtsbal om op te zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')