Noujaaa lekkere service!quote:Op maandag 28 september 2009 19:23 schreef Vlindur het volgende:
Huup, jawel, maar we moeten het kraampakket zelf ophalenEn dat kan vanaf 6 maanden, dus ik zal er morgen es even langs.
Wat een frommelke is het ookquote:Op maandag 28 september 2009 19:33 schreef RockabeIIa het volgende:
heb snel mefke van de lijst gehaald
http://yfrog.com/5jslmyj
nog 1 van ons mannetje met haartjes dan <3
quote:Op maandag 28 september 2009 19:33 schreef RockabeIIa het volgende:
heb snel mefke van de lijst gehaald
http://yfrog.com/5jslmyj
nog 1 van ons mannetje met haartjes dan <3
Ik had vrijdag al ongesteld moeten worden, werd dat niet maar dacht nog dat zal eerdaags wel gebeuren.quote:Op maandag 28 september 2009 19:32 schreef Lijnloos het volgende:
MsDynabite, welkom hier en gefeliciteerd met dit onverwachte nieuws. Wat mooi ook dat het jullie nu toch gelukt is op de "natuurlijke" manier... heb je het je partner al verteld, of moet ie nog verrast worden?
He nou, ik wilde net zeggen dat het verplicht was om ALLE topics door te lezen en dat ze woensdag om 12.00 stipt een overhoring zou krijgen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:37 schreef freecell het volgende:
MsDynabyte, gefeliciteerd en welkom
Je hoeft echt geen 570 delen bij te lezen om mee te mogen doen hoor, je bent gewoon hartstikke welkom in deze heksenketel
[..]
Wat een frommelke is het ookIk ga er helemaal weer zin in krijgen als ik zulke foto's zie!
Tegen de tijd dat ik al die delen gelezen zou hebben zijn jullie vast al bij deel 1070, wat posten jullie snel en veel! Ik hoop dat ik jullie een beetje kan bij houden, want ik zit niet hele dagen achter de pc. Ben druk met het huishouden, 2 dames en hun scholen en verenigingen en heb daarnaast een vriend die niets moet hebben van computers dus het erg vervelend vind dat wanneer hij thuis is ik achter de laptop zou kruipen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:37 schreef freecell het volgende:
MsDynabyte, gefeliciteerd en welkom
Je hoeft echt geen 570 delen bij te lezen om mee te mogen doen hoor, je bent gewoon hartstikke welkom in deze heksenketel
[..]
quote:Op maandag 28 september 2009 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
He nou, ik wilde net zeggen dat het verplicht was om ALLE topics door te lezen en dat ze woensdag om 12.00 stipt een overhoring zou krijgen.
Wel grappig dat je dan juist zo'n computergerelateerde nick hebt.quote:Op maandag 28 september 2009 19:49 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik al die delen gelezen zou hebben zijn jullie vast al bij deel 1070, wat posten jullie snel en veel! Ik hoop dat ik jullie een beetje kan bij houden, want ik zit niet hele dagen achter de pc. Ben druk met het huishouden, 2 dames en hun scholen en verenigingen en heb daarnaast een vriend die niets moet hebben van computers dus het erg vervelend vind dat wanneer hij thuis is ik achter de laptop zou kruipen.
Verder bedankt voor het welkom heten door een ieder die dat al gedaan heeft.
Dank je! En deze nick gebruikte ik destijds al toen ik veel achter de computer zat en moderator was in een grote internationale chatroom. Ik zelf houd best van een beetje computeren.quote:Op maandag 28 september 2009 19:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dan juist zo'n computergerelateerde nick hebt.
Of keek je op je pc en dcht je..... laat ik mezelf dynabite noemen?
Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens. Geniet ervan!
Ooh, dit klinkt wel interessant...quote:Op maandag 28 september 2009 19:57 schreef Lois het volgende:
Voor de zwangeren onder ons:
[Oproep] Verwacht jij in december of januari een kindje?
[ afbeelding ]
idemquote:Op maandag 28 september 2009 20:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ooh, dit klinkt wel interessant...![]()
Alleen wordt Harry in februari verwacht...
Als je mod bent geweest op een grote internationale chatroom dan kun je dit wel bijhouden.quote:Op maandag 28 september 2009 20:02 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Dank je! En deze nick gebruikte ik destijds al toen ik veel achter de computer zat en moderator was in een grote internationale chatroom. Ik zelf houd best van een beetje computeren.
En wat betreft het snelle posten hier, ik hoop echt dat ik jullie kan bij houden. Hihi.
Voor nu iedereen een fijne avond, ik ga even lekker bank hangen en tv kijken.
1 tip: Wordt geen moderator op FOK!.quote:Op maandag 28 september 2009 20:02 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Dank je! En deze nick gebruikte ik destijds al toen ik veel achter de computer zat en moderator was in een grote internationale chatroom. Ik zelf houd best van een beetje computeren.
En wat betreft het snelle posten hier, ik hoop echt dat ik jullie kan bij houden. Hihi.
Voor nu iedereen een fijne avond, ik ga even lekker bank hangen en tv kijken.
nee, een beeb, das ook hip!quote:Op maandag 28 september 2009 20:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen Harry in je buik!
Tegen die tijd is je beeb er al joh...quote:Op maandag 28 september 2009 19:49 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik al die delen gelezen zou hebben zijn jullie vast al bij deel 1070, wat posten jullie snel en veel! Ik hoop dat ik jullie een beetje kan bij houden, want ik zit niet hele dagen achter de pc. Ben druk met het huishouden, 2 dames en hun scholen en verenigingen en heb daarnaast een vriend die niets moet hebben van computers dus het erg vervelend vind dat wanneer hij thuis is ik achter de laptop zou kruipen.
Verder bedankt voor het welkom heten door een ieder die dat al gedaan heeft.
Volgens mij zitten er hier ook genoeg op zwangerschapspagina...waarom niet beidenquote:Op maandag 28 september 2009 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je mod bent geweest op een grote internationale chatroom dan kun je dit wel bijhouden.
En, stomme vraag, maar waarom Fok! en niet bijvoorbeeld zwangerschapspagina ofzo?
In de tijd dat ik mod was in die chatroom zat ik ook heel veel achter de pc. Nu niet meer dus.quote:Op maandag 28 september 2009 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je mod bent geweest op een grote internationale chatroom dan kun je dit wel bijhouden.
En, stomme vraag, maar waarom Fok! en niet bijvoorbeeld zwangerschapspagina ofzo?
Oeh, dat was even heel confrontered om te lezen Juupquote:
Die heeft de eerste 4 maanden alleen maarquote:Op maandag 28 september 2009 20:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
hehehe, das zeker hip!
Zeker als het net zo'n coole kikker wordt als L
OOOOOOOWHHHH wat een lief frummeltje en door dat mutsje lijkt 'ie nog kleinerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef Xenia het volgende:
Rocka wat een schatje![]()
![]()
En dat truitje... supercute![]()
Wat zul je trots zijn!
Mefke eindelijk! Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan? Gefeliciteerd!![]()
[..]
Oeh, dat was even heel confrontered om te lezen Juup![]()
Ik word nog steeds heen en weer geslingerd tussen enorme angst voor de keizersnede en enorm verlangen om eindelijk mijn kindje echt bij me te hebben. Heel erg dubbel.
En alsof dat nog niet genoeg is zijn we sinds eergisteren ook heel erg aan het twijfelen over haar naam. Ik was al maanden uit de naam, heb al van alles besteld met haar naam erop en ineens schoot er een andere naam in mijn hoofd die ik ook erg leuk vind. Envindt hem zelfs leuker. Twijfels alom!
quote:Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef Co_OL het volgende:
Rocka Gefeliciteerd![]()
Mefke gefeliciteerd![]()
Vandaag de 20 weken echo gehad!!!Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Xenia oeiKomt vast doordat het nog zo kortdag is en de zenuwen toeslaan!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Freecell?quote:Op maandag 28 september 2009 21:02 schreef leonieke het volgende:
FreecellVan harte gefeliciteerd met jullie zoon
Ik ben zo nieuwsgierig naar de naam en het verhaal
Welkom MsDynabite. Wat fijn dat je hier komt meeposten
quote:Op maandag 28 september 2009 21:12 schreef leonieke het volgende:
Mijn god... ik heb mijn bericht zelfs 3 keer nagelezen in mijn frank is niet gevallen![]()
Uiteraard: mefke, van harte gefeliciteerdFreecell, jij wacht wel nog even met bevallen, hé
Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruikenquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef leonieke het volgende:
Ik weet zelfs niet onder welke noemer dit valt, maar dementie kan het volgens mij niet zijn
quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruiken.
Tot hoe lang na de bevalling kan ik dat gebruiken?quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk is dat hequote:Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef mama_papa het volgende:
Vandaag zijn vriendlief en ik in ondertrouw gegaan![]()
Vanavond de 20 weken echo gehad! We krijgen een gezonde dochter!!!!!!![]()
Ik wist het, ik wist het, ik wist het!!!![]()
We hebben 4 foto's meegekregen! 1 waar ons dochtertje helemaal goed op te zien is en 1 van het geslacht, 1 van het neusje en mondje en nog 1 van het ruggetje![]()
We zitten hier nu op een hele grote roze wolk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben zo gelukkig dat het gezond is!!
Het is nog zo onwerkelijk... Vrijdag ben ik mama... Superleuk, supergeweldig, supergek.quote:Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef Juup© het volgende:
![]()
Ik ben echt benieuwd hoe jij het gaat vinden als moeder zijnde, en de naam daar komen jullie echt wel uit denk ikIk heb geen ervaring met een keizersnede
maar ik kan mij jouw angst wel enigszins begrijpen.
Bij mij klopte die niet. De chinese kalender zei een jongetje, maar ik krijg een meisjequote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Volgens de Chinese conceptiekalender wordt het een meisje, dus ik ben benieuwd
Oh en bij wie klopte de kalenderuitslag ?
In de post van Rocka van 19.33 uur staat een linkje.quote:Op maandag 28 september 2009 21:26 schreef leonieke het volgende:
En waar ziet iedereen eigenlijk de foto van Rocka's rocker? Kijk ik daar nu zo over?
Bij ons klopte het geloof ik wel...quote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Rocka en Mefke Gefeliciteerd met jullie zonen
Co_ol en mama_papa gefeliciteerd met jullie meisjes op komst.
Wij hebben zelf donderdag de 20 weken echo. Enerzijds willen we wel weten wat het gaat worden. (nog steeds twijfel)
Volgens de Chinese conceptiekalender wordt het een meisje, dus ik ben benieuwd
Oh en bij wie klopte de kalenderuitslag ?
Komende zaterdag, en idd er is een soort kinderboerderij bij en heeeel veel speelgoed en trampolines e.d. voor de kinderen, zowel binnen als buiten en dat komt goed uit want zaterdag is het volgens het KNMI vies regenachtig weer.quote:Op maandag 28 september 2009 21:58 schreef Xenia het volgende:
[..]
Het is nog zo onwerkelijk... Vrijdag ben ik mama... Superleuk, supergeweldig, supergek.
Hebben jullie de babyparty al gehad? Was toch op een hele mooie locatie tussen de beestjes?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Lijnloos het volgende:
Oh en Xenia even een hele dikkevoor je zorgen/angst en nieuwsgierigheid alles bij elkaar. Lijkt me ook heel gek als je zo naar een datum toeleeft, stiekum ook wel heel vreemd vind ik... je weet wel dat ze komt, maar zo precies,
Maar ze komt wel!
![]()
Heel veel plezier zaterdag! Ik lig dan in het ziekenhuis, maar ik ga zeker aan jullie denken zaterdag.quote:Op maandag 28 september 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Komende zaterdag, en idd er is een soort kinderboerderij bij en heeeel veel speelgoed en trampolines e.d. voor de kinderen, zowel binnen als buiten en dat komt goed uit want zaterdag is het volgens het KNMI vies regenachtig weer.
Ligt eraan wat je vast wil laten leggen. JE zou een testament op kunnen stellenquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:51 schreef Co_OL het volgende:
Morgen,
Vraagje. Wat is het beste alternatief voor trouwen ivm met het kind wat op komst is?
jup, en nooit eens shownieuwsquote:Op dinsdag 29 september 2009 06:10 schreef het-is-mij het volgende:
Hallo
Laten ze altijd maar de helft van de uitzending van hart van nederland zien eigenlijk?
Ze zeggen 9 maanden op 9 maanden af toch... dus op zn minst nog 9 maanden na, vind ikquote:Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tot hoe lang na de bevalling kan ik dat gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |