abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 28 september 2009 @ 19:56:50 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73190335
quote:

Tom (26) en Suzanne (26) hadden het onderwerp kinderen wel eens besproken, maar dat Suzanne een aantal maanden na hun eerste ontmoeting al zwanger zou zijn, hadden ze nooit verwacht. De twee hebben elkaar ontmoet tussen de vrachtwagens. Hij is namelijk vrachtwagenchauffeur, maar ook Suzanne heeft net als haar moeder een vrachtwagenrijbewijs. Tom heeft net een nieuwe baan, waarvoor hij maximaal drie nachten per week van huis is. Meer wil hij ook niet, want hij wil geen ‘vader zijn die alleen op zondag het vlees snijdt’. Tom en Suzanne hebben plannen om een huis met een grote tuin te kopen, waar hun dochtertje in de toekomst vrijuit kan spelen.
quote:

Desiré (33) wilde eigenlijk nog geen vaste relatie met haar collega, Michael (29). Na een relatie van zes jaar wilde ze eerst alleen dingen doen. Maar toen ze net een rondreis door Thailand had gepland, bleek ze zwanger van hem. Tot dertien weken wilde Desiré niet geloven dat ze in verwachting was, bang dat het toch nog mis zou gaan. Michael heeft er daarentegen altijd in geloofd. De twee zijn dus nog niet zo lang samen en nog volop aan het klussen in hun huis. Desiré en Michael hebben nog wel wat meningsverschillen over de opvoeding van hun kindje. Zo wil zij bijvoorbeeld per se gastouderopvang, maar zweert hij bij kinderopvang.
quote:

De blind date die voor Alexander (33) en Nathalie (37) geregeld werd, was een groot succes. Vier maanden na het afspraakje vroeg Alexander zijn vriendin ten huwelijk. Inmiddels zijn ze getrouwd en is Nathalie zwanger. De twee zijn erg ambitieus en werken hard: Alexander heeft een eigen zaak en Nathalie is hoofd personeelszaken. Hun grote droom is om ooit samen een eigen zaak te beginnen. Nu er een dochter op komst is, gaan ze allebei vier dagen werken. Alexander en Nathalie willen in eerste instantie echtgenoten zijn en in tweede instantie vader en moeder. Zo hopen ze een stabiele basis te creëren voor hun dochter.
quote:

Ze dacht dat ze een blindedarmontsteking had, maar in het ziekenhuis bleek Dijana (18) in verwachting te zijn. Dat was even schrikken! Zij en haar vriend Charrel (19) moesten wel erg wennen aan het idee, maar zien erg uit naar de komst van hun dochter. Wel verwachten ze dat het zwaar zal zijn om voor hun kindje te zorgen, omdat ze allebei nog op school zitten. Gelukkig springt hun familie bij. De eerste tijd zal Charrels moeder regelmatig op hun dochtertje passen. Wel zo makkelijk, want het jonge stel woont bij hen in. Als ze meer geld gaan verdienen, hopen ze een eigen huisje te vinden.
quote:

Arjen (34) en Sharon (28) zijn heel verschillend: hij is een wetenschapper, zij holistisch masseur, hij houdt van voetbal en motorrijden, zij van poëzie en filosofie. Toch hebben ze ook overeenkomstige interesses: de natuur en… kinderen. Sharon is zwanger van hun eerste, een jongetje, en wil graag thuis in een speciaal bad bevallen. De twee hebben veel zin in het ouderschap. Ze denken dat het zien opgroeien van een nieuw mensje veel geluk, voldoening en verdieping zal brengen in hun relatie en leven. Sharon verwacht dat ze een heel vrolijke moeder zal zijn. Naar eigen zeggen kan ze wel streng zijn, maar wil ze vooral samen met haar zoon het leven ontdekken, in plaats van altijd maar vertellen hoe het moet.

Van de site

Komende uitzending
Generatie 2010
Donderdag, 4 Februari, 2010 - 21:30
quote:
Uniek tv-programma zoekt een gezin waar in januari 2010 een kindje wordt geboren…

In de eerste de maand van het tweede decennium van 2000, januari 2010, zal de NCRV beginnen met een serie unieke televisiedocumentaires. Deze documentaires, GENERATIE 2010, zullen de zwangerschap, geboorte en het leven van een aantal kinderen laten zien die onderdeel uit gaan maken van DE nieuwe generatie.

GENERATIE 2010 zal ieder jaar de jeugd van deze kinderen volgen en in een aantal afleveringen uitzenden. Op integere wijze zal het opgroeien van hen in beeld worden gebracht. Hiermee ontstaat niet alleen een prachtig persoonlijk overzicht, maar zal ook een tijdsbeeld worden neergezet. Hoe wordt de nieuwe generatie groot in Nederland, in de wereld?

[ Bericht 30% gewijzigd door BE op 29-01-2010 18:13:05 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 28 september 2009 @ 20:38:48 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_73191827
waar zijn jullie in hemels naam mee bezig ? Dat kind heeft niet de keuze om op televisie te komen. Denk nou toch eens na en laat die dingen met rust. Ik zou jullie echt vervloeken en mijn ouders als ik in een real live soup was geboren.

echt te lage televisie
pi_73192258
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef Buschetta het volgende:
Ik zou jullie echt vervloeken en mijn ouders als ik in een real live soup was geboren.

Ik heb wel eens van onderwaterbevalligen gehoord, maar nog nooit van een soup bevalling.
Weer wat geleerd
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_73193185
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef easy-going het volgende:
Ik heb wel eens van onderwaterbevalligen gehoord, maar nog nooit van een soup bevalling.
Deze was Real Life Zeep

seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 28 september 2009 @ 21:21:42 #5
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_73193491
quote:
waar zijn jullie in hemels naam mee bezig ? Dat kind heeft niet de keuze om op televisie te komen. Denk nou toch eens na en laat die dingen met rust. Ik zou jullie echt vervloeken en mijn ouders als ik in een real live soup was geboren.

echt te lage televisie
Totaal mee eens.

Wat een ongelofelijk onrecht doe je hier je pasgeboren kind mee aan. Houd je gewoon bezig met het kind zelf en niet met al die troep er om heen.

Je bent of een tokkie als je hier aan mee doet of achterlijk..

En Fok maakt reclame voor dit soort onzin? Ik dacht dat hier verstandige mensen zaten, zeker in 'Ouders'.
  maandag 28 september 2009 @ 21:24:53 #6
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_73193643
quote:

echt te lage televisie
Inderdaad!
Toen ik de OP las, ging hetzelfde door mijn hoofd. Hulde aan jou dat ik het niet meer hoef uit te typen.
This isn't even my final form.
  maandag 28 september 2009 @ 21:32:16 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73193939
quote:

echt te lage televisie
wat een rare taal zeg: 'ik zou jullie echt vervloeken en mijn ouders ook', alsof dit het allerergst is wat je iemand kunt aan doen. Mensen die zo'n keus maken denken er heus over na. Ik zou het zelf niet doen maar zie er geen probleem in.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 28 september 2009 @ 21:34:10 #8
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_73194009
Te kansloos dat FOK! hier medewerking aan verleent. Honderd procent eens met bovenstaande reacties
pi_73194463
nee sorry
  maandag 28 september 2009 @ 21:47:54 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73194631
Doe toch niet zo spastisch allemaal zeg!
De BBC maakt al jaren en jarenlang van dit soort documentaires waar ze (groepen) mensen volgen, sommigen met een aandoening, ik dacht dat er ook iets met tweelingen was.
Niks bizars, niks engs, niks geks, gewoon een registratie.

Maar tegenwoordig kan men niet eens meer een simpele documentaire maken zonder dat mensen als een kip zonder kop dingen als zijnde RLS neersabelen...
pi_73195254
niet zo raar toch? Hier gaan ouders minder schrijven over hun kinderen als die ouder worden, of pseudoniemen gebruiken, vanwege dat recht op privacy van hun kind. Je kind op tv laten volgen is wel een stapje de andere kant op.
  maandag 28 september 2009 @ 22:05:17 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73195328
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:03 schreef poemojn het volgende:
niet zo raar toch? Hier gaan ouders minder schrijven over hun kinderen als die ouder worden, of pseudoniemen gebruiken, vanwege dat recht op privacy van hun kind. Je kind op tv laten volgen is wel een stapje de andere kant op.
Nee, op zich ook niet zo heel raar, maar dat moord en brand schreeuwen meteen alsof je je kind het grootste onrecht aandoet...
Ik weet niet... ik vind een tv documentaire/registratie zelfs minder 'belastend' dan internetposts.
Die zijn veel makkelijker te achterhalen en kopieren en misbruiken dan tv-beelden voor mijn gevoel.
pi_73195652
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, op zich ook niet zo heel raar, maar dat moord en brand schreeuwen meteen alsof je je kind het grootste onrecht aandoet...
Dit is Fok!

Ik vind een tv-serie herkenbaarder en dus ook belastender. Al zal daar hopelijk wel integer mee omgegaan worden, en zul je best gezinnen hebben die (door gebrek aan screening) op internet belastender info doorgeven dan op tv.
  maandag 28 september 2009 @ 22:22:02 #14
238709 Elkafila
pi_73195978
Het is moreel gewoon verwerpelijk en toont des te meer aan dat onze samenleving aan het verloederen is...
  maandag 28 september 2009 @ 22:32:36 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_73196414
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Doe toch niet zo spastisch allemaal zeg!
De BBC maakt al jaren en jarenlang van dit soort documentaires waar ze (groepen) mensen volgen, sommigen met een aandoening, ik dacht dat er ook iets met tweelingen was.
Niks bizars, niks engs, niks geks, gewoon een registratie.
Maar dat zijn mensen die er zelf voor kunnen kiezen. Een kind zal misschien als hij straks 18 jaar is terugkijken en zich ervoor schamen of iets dergelijks (je zal maar met je ondergescheten luier landelijk getoond worden).
This isn't even my final form.
  maandag 28 september 2009 @ 22:36:12 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73196571
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:32 schreef Levolution het volgende:

[..]

Maar dat zijn mensen die er zelf voor kunnen kiezen. Een kind zal misschien als hij straks 18 jaar is terugkijken en zich ervoor schamen of iets dergelijks (je zal maar met je ondergescheten luier landelijk getoond worden).
't zal eerder zijn dat hij zich op zijn 28e zal schamen voor zijn dronken lal-partijen op zijn 16e lijkt me.
  maandag 28 september 2009 @ 22:39:12 #17
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_73196697
Spam gepost door een modje
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  maandag 28 september 2009 @ 22:40:14 #18
238709 Elkafila
pi_73196740
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

't zal eerder zijn dat hij zich op zijn 28e zal schamen voor zijn dronken lal-partijen op zijn 16e lijkt me.
Maar dan is het nog altijd je eigen keuze en je eigen 'fout' geweest.. Weldegelijk een verschil.
  PR/Manusje van alles maandag 28 september 2009 @ 22:53:23 #19
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_73197232
'Moreel verwerpelijk'

Lijkt mij juist iets moois. Blijkbaar krijgen jullie een beeld van big brother praktijken rechtstreeks vanuit de vagina of zo?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 28 september 2009 @ 22:58:22 #20
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73197436
De NCRV had paar jaar terug toch ook zo'n serie. Met Anita Witzier?Carolien Tensen. Dat ze 100 stellen volgenden om zwanger te worden... Da's dan niet raar? Want de baby komt hierna ook op TV?
Programma heet Babyboom..

[ Bericht 12% gewijzigd door Tazz op 28-09-2009 23:03:53 ]
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_73197497
Dat zijn volwassenen die over hun eigen leven beslissen
pi_73197645
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef svann het volgende:

[..]

Deze was Real Life Zeep

[ afbeelding ]      
Filemon toch? Wat een moment ook. Die kon haast niet geloven dat er zo'n klein mensje levend op de wereld gekomen was. Bevallingen zijn geen mediahype, dat is een mooi proces. En dat proberen ze in kaart te brengen. Er waren toch al programma's? Iets als 'de bevalling', 'de kraamafdeling' enz?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 28 september 2009 @ 23:05:11 #23
238709 Elkafila
pi_73197687
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Tazz het volgende:
De NCRV had paar jaar terug toch ook zo'n serie. Met Anita Witzier?Carolien Tensen. Dat ze 100 stellen volgenden om zwanger te worden... Da's dan niet raar? Want de baby komt hierna ook op TV?
Programma heet Babyboom..
Dat vond ik ook moreel verwerpelijk..

Tegen een stel zeugen met pittig kapsel aankijken. Manlief ernaast die over zwakke zaadjes beschikt.. Ik werd er zelf haast onvruchtbaar van..
pi_73198540
mooi programma over het meest natuurlijke in de wereld. Alsof jullie ouders jou uit de spotlight hebben gehouden omwille van de privacy. Tijdens de zwangerschap van mijn vriendin keek ik graag naar dat soort tv. Je leert een hoop
pi_73198619
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:05 schreef Elkafila het volgende:

[..]

Dat vond ik ook moreel verwerpelijk..

Tegen een stel zeugen met pittig kapsel aankijken. Manlief ernaast die over zwakke zaadjes beschikt.. Ik werd er zelf haast onvruchtbaar van..
nou kan het even. Ik gok dat je geen kinderen hebt of er mee bezig bent. Zo ja let dan op hoe je het zegt. Zo nee opbokken ga lekker in onz zitten trollen
Oh ja dat pittig kapsel grapje heeft een baard papagaai

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2009 23:30:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')