Vanavond scan ik hem in!quote:Op zaterdag 26 september 2009 06:52 schreef Bravebart het volgende:
TVP voor de Polaroid-Pakistaan-foto![]()
Dankjewel schat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
das wel heel karigmaar hij komt eraan
Juh, ik was net thuis toenquote:Op zaterdag 26 september 2009 06:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Vanavond scan ik hem in!Die gast is echt een held.
Maar dude. Ben je al thuis?
Jimbo gast, Jimbo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:53 schreef Blaxje het volgende:
Mijn voorspelling van de komers deze meet:
swarmahoer
Kanovinnie
Blaxje
Tijgertje
Bravebart
MarkM
Rauw.
Heroinjunk
Merel1808
_Xbox_Master_
-SG-
Len93
Surveillance-Fiets
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Die polaroid gast was er weer!Ik scan hem morgen even in.
gihihiquote:
Dan kom je niet, opgelost. Ik zal de OP even aanpassen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:30 schreef s0k het volgende:
Ik vind dat ik mijn eigen meet-topic moet krijgen. Nu sta ik in 1 post met al die plebs. Bah.
Je faalt sowieso met die voorspelling.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:53 schreef Blaxje het volgende:
Mijn voorspelling van de komers deze meet:
Jimbo
swarmahoer
Kanovinnie
Blaxje
Tijgertje
Bravebart
MarkM
Rauw.
Heroinjunk
Merel1808
_Xbox_Master_
-SG-
Len93
Surveillance-Fiets
Ohja, jij komt ookquote:Op zondag 27 september 2009 18:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je faalt sowieso met die voorspelling.
quote:
Uit mn fobo:quote:
Vraag ff of hij dan zn paraplu meeneemt, dan kan hij als zo'n tourguide dat ding omhoog steken, anders zie ik hem over het hoofdquote:Op zondag 27 september 2009 20:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Uit mn fobo:
yeah prima!
net dus terug uit turkije! lekker weer gehad
als ik vrijdag niet naar antwerpen ga kom ik wel langs!
quote:Op zondag 27 september 2009 20:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Uit mn fobo:
yeah prima!
net dus terug uit turkije! lekker weer gehad
als ik vrijdag niet naar antwerpen ga kom ik wel langs!
Jawel. Hij kent alleen chicks. Jij komt ookquote:Op zondag 27 september 2009 21:17 schreef Hyman het volgende:
Komt die scorp[am] ook weer? die kent hier toch niemand van?
Jaa.quote:Op zondag 27 september 2009 21:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jawel. Hij kent alleen chicks. Jij komt ook
Komen er chicks?quote:Op zondag 27 september 2009 21:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds een last-minute afzegging. Als je komt: hulde
Hij zei van wel.quote:
d_a moet komenquote:Op zondag 27 september 2009 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij zei van wel.
Vorige keer was hij in slaap getyft, dus was hij er niet bij
Als (ex-) PUB mod zijnde?quote:Op maandag 28 september 2009 19:28 schreef Christiaan het volgende:
Ik kom wel even een pilsje pakken.
En ik ook! Mijn schoolgenootje! Nog nooit gezien op school, maar dan toch eindelijk voor het eerst in de Stairway?quote:Op maandag 28 september 2009 19:38 schreef Tijgertje. het volgende:
Omijngod. Ik ga Chris ontmoeten? Vet.
Jajajajajajaquote:Op maandag 28 september 2009 19:28 schreef Christiaan het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2009 19:28 schreef Christiaan het volgende:
quote:
Oh, ik miste de niet...quote:
Whehe indeed. Eens kijken hoe PUB er heden ten dage uitziet.quote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En ik ook! Mijn schoolgenootje! Nog nooit gezien op school, maar dan toch eindelijk voor het eerst in de Stairway?
Ik ben al een half jaar ex-PUB-mod hoor, officieel!quote:
Waar ben je dan mod van?quote:Op maandag 28 september 2009 20:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ben al een half jaar ex-PUB-mod hoor, officieel!
quote:Op zondag 27 september 2009 21:11 schreef Blaxje het volgende:
Aangepaste prognose:
Deze mensen komen: HIHI IK ZEI KOMEN
Chicks:
Tijgertje
Heroinjunk
Myraela
Livalo
Merel1808
Dudes:
Jimbo
swarmahoer
Kanovinnie
Blaxje
Bravebart
MarkM
_Xbox_Master_
-SG-
Len93
Surveillance-Fiets
nijnja
Scorp[AM]
Tazar_Yoot
Hyman
Mensen die moeten komen, maar waar we het nog niet zeker van weten:
RenRen-
mstr
D_A
lauwert
oshiro
Christiaan
He's not hard to miss.quote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En ik ook! Mijn schoolgenootje! Nog nooit gezien op school, maar dan toch eindelijk voor het eerst in de Stairway?
Onze roosters zijn precies tegenovergesteld, omdat er maar 1 zaal is waar een heel 1e/2e jaar inpastquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 20:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij bent altijd de suprise act!
Ik kom als ik niets beters te doen hebquote:
je heb de kans jimbo in levende lijven te zien, natuurlijk heb je niks betersquote:Op maandag 28 september 2009 21:01 schreef liiszle het volgende:
[..]je maakt het weer een beetje goed
[..]
Ik kom als ik niets beters te doen heb
jouw zie ik nog wel buiten de meet omquote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je heb de kans jimbo in levende lijven te zien, natuurlijk heb je niks beters
zijn wat?quote:Op maandag 28 september 2009 21:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
jouw zie ik nog wel buiten de meet om
rond 17.00 op t station onder t blauwe bord, kan 10 min eerder of 10 min later zijn, hangt af van de treinenquote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef zoekjewat het volgende:
waar beginnen jullie precies om 17:OO? bij stairway of waar? ik ben bijna nooit in 030meestal @ amsterdam (volgende meeting in amsterdam?
)
EENSCH!! Dan kan ik op de fiets naar huis, veel beter voor mij, ik ben niet zo goed in wakker blijven in de treinquote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef zoekjewat het volgende:
waar beginnen jullie precies om 17:OO? bij stairway of waar? ik ben bijna nooit in 030meestal @ amsterdam (volgende meeting in amsterdam?
)
ik dacht eigelijk dat ie boven de appie zat nuquote:
misschien ik, stappen doe ik een andere x ik moet die avond in amsterdam zijnquote:Op maandag 28 september 2009 22:51 schreef Merel1808 het volgende:
Wie gaan er eigenlijk eten dan? Dan kom ik misschien ook wel mee-eten
ik, je ging toch al meequote:Op maandag 28 september 2009 22:51 schreef Merel1808 het volgende:
Ik wel mee eten maar hangt er een beetje van af hoe laat jullie van plan zijn te etenquote:Op maandag 28 september 2009 22:51 schreef Merel1808 het volgende:
Nee, want dat is echt iets wat je pas kan bereiken als je al het andere al hebt bereikt in je leven; Vulploegleider bij de AH worden, je krantenwijk opzeggen, president van Amerika worden, bijbaan bij de fietsenmaker, etcquote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je heb de kans jimbo in levende lijven te zien, natuurlijk heb je niks beters
Is een plan, ik doe geen 3 uur over eten inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:28 schreef Merel1808 het volgende:
Als de rest toch pas om 8 uur komt, kunnen we ook wel iets later gaan eten, zodat XBM ook mee kan eten?
Puur om wat medestanders van een zenuwinzinking te behouden hoor.quote:
Jaja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Puur om wat medestanders van een zenuwinzinking te behouden hoor.
Mooiquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is een plan, ik doe geen 3 uur over eten inderdaad
Hoe laat kun jij er ongeveer zijn dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga 5uur niet redden hoor, moet ook nog naar school enzo..
6uur red ik welquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe laat kun jij er ongeveer zijn dan?
We kunnen ook gewoon om 6uur gaan eten, ik denk dat het moet lukken om binnen 2uur een bord eten naar binnen te schuivenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef Len93 het volgende:
Je kan ook gewoon thuis/op een station eten?
Niet zo moeilijk lijkt me, vooral omdat Utrecht CS vol met voedselwinkels zit en een Starbucks heeft. ;D
Natuurlijk, maar ik was niet van plan om Utrecht door te crossen met een rolstoel, vooral omgeving Station is niet al te rolstoelvriendelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon om 6uur gaan eten, ik denk dat het moet lukken om binnen 2uur een bord eten naar binnen te schuiven
Ik heb geen idee, ik kom gewoon om 20.00 naar de Stairways en zie dan wel of ik misschien mensen kan spotten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:44 schreef nijnja het volgende:
Wat is nou het plan inderdaad, want ik zie ook dat ik tot 1700 naar school moet
Aangepast rooster gezeik...
-Ben nu wel de woensdag vrij-
Als je er om 8 uur bent, dan zijn wij (de eters) er ook in ieder geval wel, aangezien wij daar gaan eten volgens mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:48 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom gewoon om 20.00 naar de Stairways en zie dan wel of ik misschien mensen kan spotten.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:59 schreef Merel1808 het volgende:
Mensen die mee-eten; vanaf 6 uur meeten onder dat blauwe bord op CS, daarna wandelen naar de Stairway, daar gaan we eten.
Mensen die gewoon komen meeten; vanaf 8 uur meeten onder dat blauwe bord op CS, daarna wandelen naar de Stairway, daar zitten de eters dan al.
Klaar als een klontje
18.10 komen XBM en ik aan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:59 schreef Merel1808 het volgende:
Mensen die mee-eten; vanaf 6 uur meeten onder dat blauwe bord op CS, daarna wandelen naar de Stairway, daar gaan we eten.
Mensen die gewoon komen meeten; vanaf 8 uur meeten onder dat blauwe bord op CS, daarna wandelen naar de Stairway, daar zitten de eters dan al.
Klaar als een klontje
Nou, als je dan heel hard rent en alvast telefonisch doorgeeft wat we voor je moeten bestellen red je het nét denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ok, zover was ik, maar wat nou als je er om half 7 kan zijnBen je dan nog op tijd voor eten?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, als je dan heel hard rent en alvast telefonisch doorgeeft wat we voor je moeten bestellen red je het nét denk ik
quote:
Machts misbruik !quote:
Faalquote:
maar die knuffels krijg je toch nogquote:
goed, dit bepaald mijn komen in grote mate..quote:
je komtquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
goed, dit bepaald mijn komen in grote mate..
HA HA! een grap!quote:
Wij pas om 8 uur.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HA HA! een grap!
Tuurlijk ben ik er, 6 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Len93 het volgende:
Ehm, nu even serieus, ik vroeg het eerder ook al maar ik kreeg een paar lacherige opmerkingen.
Hoe herkennen we elkaar? Sowieso ik ken niemand (qua uiterlijk), ik denk niet dat ik de enige ben.
Of wel.. ik was altijd al een buitenbeentje.
beetje fobos bekijken of even een telefoon nummertje uitruilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eenmaal in de stairway herken je echt wel een paar gezichten , zelfs als het je eerste meet is
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Met je hoofd naar de muur, hebben we ook geen last van jequote:Op woensdag 30 september 2009 01:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben het meisje dat zich ergens in een hoekje verstopt.
Ik liep de eerste keer de Stairway in, kende niemand, draaide weer om, riep Lisszle mequote:Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beetje fobos bekijken of even een telefoon nummertje uitruilen.
eenmaal in de stairway herken je echt wel een paar gezichten , zelfs als het je eerste meet is
lief van drquote:Op woensdag 30 september 2009 01:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik liep de eerste keer de Stairway in, kende niemand, draaide weer om, riep Lisszle me
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Met je hoofd naar de muur, hebben we ook geen last van je
Niet want jij gaat met mij pratenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben het meisje dat zich ergens in een hoekje verstopt.
Okay. Will do.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Met je hoofd naar de muur, hebben we ook geen last van je
En degene die de ass van die noorse chick beet heeft, ben ik dan hoogstwaarschijnlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 01:12 schreef Jimbo het volgende:
oh en als je een langharige gast met zn lul uit zn broek ziet, vooral aanspreken. grote kans dat ik het ben met iets teveel op
Niet hopenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
En degene die de ass van die noorse chick beet heeft, ben ik dan hoogstwaarschijnlijk
quote:Op woensdag 30 september 2009 08:44 schreef liiszle het volgende:
hm, mn afspraak van vrijdag is afgezegd. kans dat ik kom is dus iets groter
quote:Op woensdag 30 september 2009 02:20 schreef Blaxje het volgende:
Complicaties. Misschien kom ik serieus niet
jij komt gewoonquote:Op woensdag 30 september 2009 02:20 schreef Blaxje het volgende:
Sorry, maar dat mag nietquote:Op woensdag 30 september 2009 02:20 schreef Blaxje het volgende:
Hihi, met mij. Ik kom gewoon hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 10:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij komt gewoon![]()
met wie moet ik anders' KUDT ' roepen ?
ghihiiquote:Op woensdag 30 september 2009 10:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hihi, met mij. Ik kom gewoon hoorIk wilde m'n ego even strelen met alle huiliereacties die ik zou krijgen
![]()
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hihi, met mij. Ik kom gewoon hoorIk wilde m'n ego even strelen met alle huiliereacties die ik zou krijgen
![]()
ja , als je een paar newkidsontheblock look alikes ziet , spreek ze aanquote:Op woensdag 30 september 2009 11:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Bier drinken en kut roepen is herkenningsactie? Tof.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja , als je een paar newkidsontheblock look alikes ziet , spreek ze aan
dan mag je bier hoalen kut !
Hangt van mn stage afquote:
SGOED KUDT, AL GE DR MOAR BENT VERREKTE GEKquote:Op woensdag 30 september 2009 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hangt van mn stage afMisschien eet ik mee, misschien ben ik er gewoon om 8 uur, kudt
Wat ben je toch ook een klootzak.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
![]()
je herkent fokkers sowieso welquote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Len93 het volgende:
Ik verwacht dat jullie mij ook gewoon roepen.
Gast hoe ga jij naar het toilet dan, bij de Stairway?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Len93 het volgende:
Ik verwacht dat jullie mij ook gewoon roepen.
hij is er nooit geweest.. hoe moet hij dat weten?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast hoe ga jij naar het toilet dan, bij de Stairway?
Dan is het goed, want die trappetjes zouden 'm de das om doenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij is er nooit geweest.. hoe moet hij dat weten?
daarbij heb ik vernomen dat ie wel zonder rolstoel kan bewegen, alleen niet de hele avond.
Ze zijn ook heel leuk als je genoeg bier op hebtquote:Op woensdag 30 september 2009 16:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan is het goed, want die trappetjes zouden 'm de das om doen
Gast jij kunt slapend nog trap lopenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel leuk als je genoeg bier op hebt
Bier-gewenning, zit in onze twentse genenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast jij kunt slapend nog trap lopen
Bij jou moet ik het nog zien.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bier-gewenning, zit in onze twentse genen
Zij beheerst de kunst van het bier drinken heel goedquote:
Trappetjes op lukt niet, d'raf wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan is het goed, want die trappetjes zouden 'm de das om doen
Idd.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bier-gewenning, zit in onze twentse genen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Len93 het volgende:
Ehm, nu even serieus, ik vroeg het eerder ook al maar ik kreeg een paar lacherige opmerkingen.
Hoe herkennen we elkaar? Sowieso ik ken niemand (qua uiterlijk), ik denk niet dat ik de enige ben.
Of wel.. ik was altijd al een buitenbeentje.
Je mag me nummer wel hebben. Voeg me maar even toe op msn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
En anders zijn nijn en ik heul sterk, en tillen we je er zo van Een Twee Drie HOPPAAAAAAAAA! zo het toilet op.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Len93 het volgende:
[..]
Trappetjes op lukt niet, d'raf wel.![]()
Eventueel kan ik een stukje hinkelen, dat is geen enkel probleem.
Maar hullie zullen zien dat ik een van de meest coole rolstoelers ben die hullie ooit zullen zien.
3 jongens op een wc, dat klinkt spannend.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En anders zijn nijn en ik heul sterk, en tillen we je er zo van Een Twee Drie HOPPAAAAAAAAA! zo het toilet op.
Al zou ik al te laat nietzoveel drinken, want nijnja zit aan de fristie, en je weet hoe dat inhakt op een konijn!
Dat gebeurt wel vaker op de wc hoor, maar dat weten jullie vrouwen alleen nietquote:Op woensdag 30 september 2009 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 jongens op een wc, dat klinkt spannend.![]()
Ik ga niet de WC in, ik help alleen de trap opquote:Op woensdag 30 september 2009 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 jongens op een wc, dat klinkt spannend.![]()
*Geld toeschuift*quote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ga niet de WC in, ik help alleen de trap op
Een gesprek met len:quote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ga niet de WC in, ik help alleen de trap op
Daarna dit:quote:Nr. 16 | Vincent zegt:
Hey
Len zegt:
Ola.
Even een geheugensteun, jij bent?
Nr. 16 | Vincent zegt:
kijk maar naar mijn pic
en denk aan fok
Len zegt:
Dat hielp.
[/quote]quote:
Len zegt:
Wat is je online naam? Misschien wel handig ;o
Nr. 16 | Vincent zegt:
mijn fok naam?
Len zegt:
Gebruikers*
Nr. 16 | Vincent zegt:
kanovinnie
Len zegt:
...
Nr. 16 | Vincent zegt:
kom op man, kijk naar dat plaatje!
Len zegt:
Jaha.
Ik ben niet zo snel van begrip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
[/quote]quote:Op woensdag 30 september 2009 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een gesprek met len:
Eerst dit:
[..]
Daarna dit:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:40 schreef Len93 het volgende:
Oh wacht kut, ik mag helemaal niet drinken als ik ook nog naar huis wil.
Ik moet nog rijden..
Wees welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ik zie 't al voor me, zitten wij vrijdag aan onze cola.quote:
[/quote]op posten van msn gesprekken staat een ban he, dat weet jequote:Op woensdag 30 september 2009 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een gesprek met len:
Eerst dit:
[..]
Daarna dit:
[..]
Dat zorgt voor pracht tafareeltjes.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:43 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ik zie 't al voor me, zitten wij vrijdag aan onze cola.
En de rest straalbezopen op de grond of boven de WC.
Dit was geen MSNquote:Op woensdag 30 september 2009 17:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
op posten van msn gesprekken staat een ban he, dat weet je
Maken wij foto's?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zorgt voor pracht tafareeltjes.
Lijkt me duidelijk.quote:
Nah zondag moet ik roeien bij de bond en wat testen doen, voorderest zaterdag weinig plannen dus de kans dat ik een biertje doe is aanwezigquote:
Mooi. Dit keer niet in slaap vallen hè?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah zondag moet ik roeien bij de bond en wat testen doen, voorderest zaterdag weinig plannen dus de kans dat ik een biertje doe is aanwezig
Wanneer was dat ook alweer?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi. Dit keer niet in slaap vallen hè?
Vorige keer volgens mijquote:Op woensdag 30 september 2009 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook alweer?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 06:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bart, SORRRY ik was al in slaap gevallen![]()
quote:
Nee.?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
laat die fototoestellen toch lekker thuisje weet toch hoe t 2 meets geleden af is gelopen
De vorige keer ging het goed met de foto's. En ik neem mn camera mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
laat die fototoestellen toch lekker thuisje weet toch hoe t 2 meets geleden af is gelopen
Ik hoef niet op de foto, zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
De vorige keer ging het goed met de foto's. En ik neem mn camera mee.Niet mn schatje, maar mn semi schatje.
juist fotos van jou maken dusquote:Op woensdag 30 september 2009 18:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik hoef niet op de foto, zit ik niet op te wachten.
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef Merel1808 het volgende:
Ik hoor het al, het wordt sowieso een prachtavond
Sowiesoquote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef Merel1808 het volgende:
Ik hoor het al, het wordt sowieso een prachtavond
Nee dus.quote:
Ik hou er niet vanquote:
Ik mag jou vast wel op de foto zetten. Eentje. Promise dattie niet online komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
staan dr al zat onlinequote:
Ik ga niet aan het bier, iig ik haal zelf niksquote:Op woensdag 30 september 2009 18:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
staan dr al zat online
maarja, bier tieten en bier dus
heb dr echt zin an, kan wel wat bier gebruiken![]()
JA, JA EEN RONDJE VAN MIJ! JA EEN RONDJE VAN MIJ HOOR!quote:Op woensdag 30 september 2009 18:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ga niet aan het bier, iig ik haal zelf niksben zo goed als blut
Jezus. Jij hebt nooit geld.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ga niet aan het bier, iig ik haal zelf niksben zo goed als blut
en jij gooit ze er weer uit vervolgensquote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jezus. Jij hebt nooit geld.!
En dan ga je nog rondjes rode wodka geven ook.
Dat was niet die meetquote:Op woensdag 30 september 2009 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en jij gooit ze er weer uit vervolgensof is dat niet meer aan de orde tegenwoordig
?
Nee. Die avond viel het gewoon verkeerd. Normaal moet ik niet snel kotsen van alcohol.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en jij gooit ze er weer uit vervolgensof is dat niet meer aan de orde tegenwoordig
?
Toen had ik wel geld, maar niet bij me. Nu heb ik ook wel geld, maar dat heb ik nodig voor andere dingen. Het is al gereserveerd dusquote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jezus. Jij hebt nooit geld.!
En dan ga je nog rondjes rode wodka geven ook.
Vorige keer had je geen geld zei je.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Toen had ik wel geld, maar niet bij me. Nu heb ik ook wel geld, maar dat heb ik nodig voor andere dingen. Het is al gereserveerd dus
ok, dan waag ik het erop een gesprekje met je aan te knopenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Die avond viel het gewoon verkeerd. Normaal moet ik niet snel kotsen van alcohol.
En de vorige meet was er geen enkel probleem.
Oké dan.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok, dan waag ik het erop een gesprekje met je aan te knopen
dat klopt, de vorige keer was ik er ook nietquote:Op woensdag 30 september 2009 18:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké dan.![]()
Je doet nu net alsof we de vorige keer niet gepraat hebben.
Nee, gewoon niet te lang blijven en niks kopen misschien?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Vorige keer had je geen geld zei je.En toen ik zei dat je een biertje van me zou krijgen kwam je toch maar.
Nou. Dat word dus onder de kraan hangen om iets vocht binnen te krijgen.
Ja weet wel welke keer ik bedoel.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat klopt, de vorige keer was ik er ook niet
maar je was wel de helft van de tijd ''afwezig'' zegmaardus heel lang hebben we niet gepraat toch
?
Zolang wij maar wel op een foto staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:10 schreef Blaxje het volgende:
Vorige meet stond ik echt op alle foto's. Ik hoop dat het deze keer eens anders is
we nemen alleen maar pics van jouquote:Op woensdag 30 september 2009 19:10 schreef Blaxje het volgende:
Vorige meet stond ik echt op alle foto's. Ik hoop dat het deze keer eens anders is
Awwquote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zolang wij maar wel op een foto staan.
Gast, vorige weeek bleek ik dus weer enorm te falen. Ik dacht dat de bus om 9:15 pas kwam, dus ik had een taxi genomen voor 40 euro. Bleek gewoon dat de bus echt tien minuten later reedquote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we nemen alleen maar pics van jou![]()
![]()
maarja, ik ga eens kijken hoeveel geld ik vrijmaken wil voor die avond.
moet ook nog wat n2o kopenen wat andere zooi voor den damesch, ga wel thuis wat drinken voor ik kom om het een beetje binnen een budget te houden denk ik
maarja zelfs dat is niet zeker
ahh jezusquote:Op woensdag 30 september 2009 19:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, vorige weeek bleek ik dus weer enorm te falen. Ik dacht dat de bus om 9:15 pas kwam, dus ik had een taxi genomen voor 40 euro. Bleek gewoon dat de bus echt tien minuten later reedHad ik gewoon niet op "eerder" geklikt bij de mobiele 9292ov site
![]()
/fail
bart en ik ook al bierquote:Op woensdag 30 september 2009 19:20 schreef Tijgertje. het volgende:
En ik krijg een zoete witte wijn met ijs van Kevin omdat Doménique komt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet te lang blijven en niks kopen misschien?
Ik heb er nou al geen zin meer in
Hou erover op.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:20 schreef Tijgertje. het volgende:
Jij gaat zooooveel geld verliezen Kev.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hou erover op.Ik denk nog steeds dat Do niet komt.
Ik kreeg ook al bier van hem.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bart en ik ook al bier
word een dure avond voor em
2max en vervolgens 1 p/uquote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
NEE GEK
[..]
Jij mag niet eens bier drinken, heb ik vernomen.
Oh? Niks van gehoord.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
NEE GEK
[..]
Jij mag niet eens bier drinken, heb ik vernomen.
Wat doordacht Stewiequote:Op woensdag 30 september 2009 18:48 schreef -SG- het volgende:
Ja ik hoef ook geen foto's online. Ik bedoel, dan hebben jullie meteen een minderwaardigheidscomplex en dat kan ik julli eniet aandoen.
Dat kan dus nog niet, want je weet nog niet of Do wel komtquote:Op woensdag 30 september 2009 19:20 schreef Tijgertje. het volgende:
En ik krijg een zoete witte wijn met ijs van Kevin omdat Doménique komt.
Eindelijk iemand die nog gelooft dat hij niet komtquote:Op woensdag 30 september 2009 22:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat kan dus nog niet, want je weet nog niet of Do wel komt
Wat een bummer dat ikhet al weetquote:Op woensdag 30 september 2009 22:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wat een bummer als iedereen er straks achterkomt dat ik niet dat wijf op me UI ben
Leer do kennenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die nog gelooft dat hij niet komt
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat een bummer dat ikhet al weet
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat kan dus nog niet, want je weet nog niet of Do wel komt
Ik denk dat er 2 aanstellers zijn, verder zal niemand er veel problemen mee hebben.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zijn er veel mensen die absoluut niet op de foto willen?Als dat er teveel zijn laat ik mijn camera lekker thuis
mooi niet. ik wil foto's makenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zijn er veel mensen die absoluut niet op de foto willen?Als dat er teveel zijn laat ik mijn camera lekker thuis
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
aansteller meldtquote:Op woensdag 30 september 2009 23:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat er 2 aanstellers zijn, verder zal niemand er veel problemen mee hebben.
dat dus, vorige meet waren der ook een paar,ach dan gaan ze dr niet op maar ze moeten niet zo zeikenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat er 2 aanstellers zijn, verder zal niemand er veel problemen mee hebben.
Dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 30 september 2009 23:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maarHeb absoluut geen zin in dat gezeur achteraf van de vorige keer...
als je niet tegen drank kunt, zuip dan ook niet zoveel. Sta je tenminste niet te huigen buiten.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maarHeb absoluut geen zin in dat gezeur achteraf van de vorige keer...
\quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:09 schreef oshiro het volgende:
Sodemieter eens op met die foto's, als mensen niet op de foto willen respecteer je dat maar
Als jij nou gewoon je smoel een keertje houdtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
dan draag je de hele avond je motor helm maar
Anders probeer je niet constant daar bewijs te fotograferen voor je mentor om te laten zien 'dat je heus wel vrienden hebt, maar buiten school'.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
dan draag je de hele avond je motor helm maar
haha niet zo moeilijk doen, pics worden dr toch wel gemaaktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon je smoel een keertje houdt
vriendenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:16 schreef s0k het volgende:
[..]
Anders probeer je niet constant daar bewijs te fotograferen voor je mentor om te laten zien 'dat je heus wel vrienden hebt, maar buiten school'.
Michel lult teveel, maar dat ben ik inmiddels van hem gewendquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:16 schreef Tijgertje. het volgende:
Erik ik vind je attitude enigszins vervelend.
Heb jij mijn haarband eigenlijk nog? Want ik heb weer een pony laten knippen, dus zo'n brede haarband zou superchill zijn, maar is in de winkel nergens te krijgenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha niet zo moeilijk doen, pics worden dr toch wel gemaakt
[..]
vrienden schoolwat zijn dat ?
quote:
Waarom denk je dat ik hem maakquote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]de gramticale fout maakt em nog t leukste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
nu je het zegt...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heb jij mijn haarband eigenlijk nog? Want ik heb weer een pony laten knippen, dus zo'n brede haarband zou superchill zijn, maar is in de winkel nergens te krijgen
hihi alleen als jij dan zoquote:
dan kijk je ze gewoon niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Michel lult teveel, maar dat ben ik inmiddels van hem gewend
Maar sorry hoor, ik hoef gewoon geen foto's van mezelf terug te zien. En ik ben niet de enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |