2max en vervolgens 1 p/uquote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
NEE GEK
[..]
Jij mag niet eens bier drinken, heb ik vernomen.
Oh? Niks van gehoord.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
NEE GEK
[..]
Jij mag niet eens bier drinken, heb ik vernomen.
Wat doordacht Stewiequote:Op woensdag 30 september 2009 18:48 schreef -SG- het volgende:
Ja ik hoef ook geen foto's online. Ik bedoel, dan hebben jullie meteen een minderwaardigheidscomplex en dat kan ik julli eniet aandoen.
Dat kan dus nog niet, want je weet nog niet of Do wel komtquote:Op woensdag 30 september 2009 19:20 schreef Tijgertje. het volgende:
En ik krijg een zoete witte wijn met ijs van Kevin omdat Doménique komt.
Eindelijk iemand die nog gelooft dat hij niet komtquote:Op woensdag 30 september 2009 22:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat kan dus nog niet, want je weet nog niet of Do wel komt
Wat een bummer dat ikhet al weetquote:Op woensdag 30 september 2009 22:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wat een bummer als iedereen er straks achterkomt dat ik niet dat wijf op me UI ben
Leer do kennenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die nog gelooft dat hij niet komt
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat een bummer dat ikhet al weet
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat kan dus nog niet, want je weet nog niet of Do wel komt
Ik denk dat er 2 aanstellers zijn, verder zal niemand er veel problemen mee hebben.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zijn er veel mensen die absoluut niet op de foto willen?Als dat er teveel zijn laat ik mijn camera lekker thuis
mooi niet. ik wil foto's makenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zijn er veel mensen die absoluut niet op de foto willen?Als dat er teveel zijn laat ik mijn camera lekker thuis
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
aansteller meldtquote:Op woensdag 30 september 2009 23:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat er 2 aanstellers zijn, verder zal niemand er veel problemen mee hebben.
dat dus, vorige meet waren der ook een paar,ach dan gaan ze dr niet op maar ze moeten niet zo zeikenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat er 2 aanstellers zijn, verder zal niemand er veel problemen mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |