Nah zondag moet ik roeien bij de bond en wat testen doen, voorderest zaterdag weinig plannen dus de kans dat ik een biertje doe is aanwezigquote:
Mooi. Dit keer niet in slaap vallen hè?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah zondag moet ik roeien bij de bond en wat testen doen, voorderest zaterdag weinig plannen dus de kans dat ik een biertje doe is aanwezig
Wanneer was dat ook alweer?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi. Dit keer niet in slaap vallen hè?
Vorige keer volgens mijquote:Op woensdag 30 september 2009 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook alweer?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 06:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bart, SORRRY ik was al in slaap gevallen![]()
quote:
Nee.?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
laat die fototoestellen toch lekker thuisje weet toch hoe t 2 meets geleden af is gelopen
De vorige keer ging het goed met de foto's. En ik neem mn camera mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
laat die fototoestellen toch lekker thuisje weet toch hoe t 2 meets geleden af is gelopen
Ik hoef niet op de foto, zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
De vorige keer ging het goed met de foto's. En ik neem mn camera mee.Niet mn schatje, maar mn semi schatje.
juist fotos van jou maken dusquote:Op woensdag 30 september 2009 18:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik hoef niet op de foto, zit ik niet op te wachten.
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef Merel1808 het volgende:
Ik hoor het al, het wordt sowieso een prachtavond
Sowiesoquote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef Merel1808 het volgende:
Ik hoor het al, het wordt sowieso een prachtavond
Nee dus.quote:
Ik hou er niet vanquote:
Ik mag jou vast wel op de foto zetten. Eentje. Promise dattie niet online komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
staan dr al zat onlinequote:
Ik ga niet aan het bier, iig ik haal zelf niksquote:Op woensdag 30 september 2009 18:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
staan dr al zat online
maarja, bier tieten en bier dus
heb dr echt zin an, kan wel wat bier gebruiken![]()
JA, JA EEN RONDJE VAN MIJ! JA EEN RONDJE VAN MIJ HOOR!quote:Op woensdag 30 september 2009 18:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ga niet aan het bier, iig ik haal zelf niksben zo goed als blut
Jezus. Jij hebt nooit geld.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ga niet aan het bier, iig ik haal zelf niksben zo goed als blut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |