Dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 30 september 2009 23:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat er 2 aanstellers zijn, verder zal niemand er veel problemen mee hebben.
Ik dus ook niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maarHeb absoluut geen zin in dat gezeur achteraf van de vorige keer...
als je niet tegen drank kunt, zuip dan ook niet zoveel. Sta je tenminste niet te huigen buiten.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maarHeb absoluut geen zin in dat gezeur achteraf van de vorige keer...
\quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:09 schreef oshiro het volgende:
Sodemieter eens op met die foto's, als mensen niet op de foto willen respecteer je dat maar
Als jij nou gewoon je smoel een keertje houdtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
dan draag je de hele avond je motor helm maar
Anders probeer je niet constant daar bewijs te fotograferen voor je mentor om te laten zien 'dat je heus wel vrienden hebt, maar buiten school'.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
dan draag je de hele avond je motor helm maar
haha niet zo moeilijk doen, pics worden dr toch wel gemaaktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon je smoel een keertje houdt
vriendenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:16 schreef s0k het volgende:
[..]
Anders probeer je niet constant daar bewijs te fotograferen voor je mentor om te laten zien 'dat je heus wel vrienden hebt, maar buiten school'.
Michel lult teveel, maar dat ben ik inmiddels van hem gewendquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:16 schreef Tijgertje. het volgende:
Erik ik vind je attitude enigszins vervelend.
Heb jij mijn haarband eigenlijk nog? Want ik heb weer een pony laten knippen, dus zo'n brede haarband zou superchill zijn, maar is in de winkel nergens te krijgenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha niet zo moeilijk doen, pics worden dr toch wel gemaakt
[..]
vrienden schoolwat zijn dat ?
quote:
Waarom denk je dat ik hem maakquote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]de gramticale fout maakt em nog t leukste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
nu je het zegt...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heb jij mijn haarband eigenlijk nog? Want ik heb weer een pony laten knippen, dus zo'n brede haarband zou superchill zijn, maar is in de winkel nergens te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |