en jij gooit ze er weer uit vervolgensquote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jezus. Jij hebt nooit geld.!
En dan ga je nog rondjes rode wodka geven ook.
Dat was niet die meetquote:Op woensdag 30 september 2009 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en jij gooit ze er weer uit vervolgensof is dat niet meer aan de orde tegenwoordig
?
Nee. Die avond viel het gewoon verkeerd. Normaal moet ik niet snel kotsen van alcohol.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en jij gooit ze er weer uit vervolgensof is dat niet meer aan de orde tegenwoordig
?
Toen had ik wel geld, maar niet bij me. Nu heb ik ook wel geld, maar dat heb ik nodig voor andere dingen. Het is al gereserveerd dusquote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jezus. Jij hebt nooit geld.!
En dan ga je nog rondjes rode wodka geven ook.
Vorige keer had je geen geld zei je.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Toen had ik wel geld, maar niet bij me. Nu heb ik ook wel geld, maar dat heb ik nodig voor andere dingen. Het is al gereserveerd dus
ok, dan waag ik het erop een gesprekje met je aan te knopenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Die avond viel het gewoon verkeerd. Normaal moet ik niet snel kotsen van alcohol.
En de vorige meet was er geen enkel probleem.
Oké dan.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok, dan waag ik het erop een gesprekje met je aan te knopen
dat klopt, de vorige keer was ik er ook nietquote:Op woensdag 30 september 2009 18:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké dan.![]()
Je doet nu net alsof we de vorige keer niet gepraat hebben.
Nee, gewoon niet te lang blijven en niks kopen misschien?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Vorige keer had je geen geld zei je.En toen ik zei dat je een biertje van me zou krijgen kwam je toch maar.
Nou. Dat word dus onder de kraan hangen om iets vocht binnen te krijgen.
Ja weet wel welke keer ik bedoel.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat klopt, de vorige keer was ik er ook niet
maar je was wel de helft van de tijd ''afwezig'' zegmaardus heel lang hebben we niet gepraat toch
?
Zolang wij maar wel op een foto staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:10 schreef Blaxje het volgende:
Vorige meet stond ik echt op alle foto's. Ik hoop dat het deze keer eens anders is
we nemen alleen maar pics van jouquote:Op woensdag 30 september 2009 19:10 schreef Blaxje het volgende:
Vorige meet stond ik echt op alle foto's. Ik hoop dat het deze keer eens anders is
Awwquote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zolang wij maar wel op een foto staan.
Gast, vorige weeek bleek ik dus weer enorm te falen. Ik dacht dat de bus om 9:15 pas kwam, dus ik had een taxi genomen voor 40 euro. Bleek gewoon dat de bus echt tien minuten later reedquote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we nemen alleen maar pics van jou![]()
![]()
maarja, ik ga eens kijken hoeveel geld ik vrijmaken wil voor die avond.
moet ook nog wat n2o kopenen wat andere zooi voor den damesch, ga wel thuis wat drinken voor ik kom om het een beetje binnen een budget te houden denk ik
maarja zelfs dat is niet zeker
ahh jezusquote:Op woensdag 30 september 2009 19:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, vorige weeek bleek ik dus weer enorm te falen. Ik dacht dat de bus om 9:15 pas kwam, dus ik had een taxi genomen voor 40 euro. Bleek gewoon dat de bus echt tien minuten later reedHad ik gewoon niet op "eerder" geklikt bij de mobiele 9292ov site
![]()
/fail
bart en ik ook al bierquote:Op woensdag 30 september 2009 19:20 schreef Tijgertje. het volgende:
En ik krijg een zoete witte wijn met ijs van Kevin omdat Doménique komt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet te lang blijven en niks kopen misschien?
Ik heb er nou al geen zin meer in
Hou erover op.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:20 schreef Tijgertje. het volgende:
Jij gaat zooooveel geld verliezen Kev.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hou erover op.Ik denk nog steeds dat Do niet komt.
Ik kreeg ook al bier van hem.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bart en ik ook al bier
word een dure avond voor em
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |