quote:
Oh, ik miste de niet...quote:
Whehe indeed. Eens kijken hoe PUB er heden ten dage uitziet.quote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En ik ook! Mijn schoolgenootje! Nog nooit gezien op school, maar dan toch eindelijk voor het eerst in de Stairway?
Ik ben al een half jaar ex-PUB-mod hoor, officieel!quote:
Waar ben je dan mod van?quote:Op maandag 28 september 2009 20:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ben al een half jaar ex-PUB-mod hoor, officieel!
quote:Op zondag 27 september 2009 21:11 schreef Blaxje het volgende:
Aangepaste prognose:
Deze mensen komen: HIHI IK ZEI KOMEN
Chicks:
Tijgertje
Heroinjunk
Myraela
Livalo
Merel1808
Dudes:
Jimbo
swarmahoer
Kanovinnie
Blaxje
Bravebart
MarkM
_Xbox_Master_
-SG-
Len93
Surveillance-Fiets
nijnja
Scorp[AM]
Tazar_Yoot
Hyman
Mensen die moeten komen, maar waar we het nog niet zeker van weten:
RenRen-
mstr
D_A
lauwert
oshiro
Christiaan
He's not hard to miss.quote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En ik ook! Mijn schoolgenootje! Nog nooit gezien op school, maar dan toch eindelijk voor het eerst in de Stairway?
Onze roosters zijn precies tegenovergesteld, omdat er maar 1 zaal is waar een heel 1e/2e jaar inpastquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 20:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij bent altijd de suprise act!
Ik kom als ik niets beters te doen hebquote:
je heb de kans jimbo in levende lijven te zien, natuurlijk heb je niks betersquote:Op maandag 28 september 2009 21:01 schreef liiszle het volgende:
[..]je maakt het weer een beetje goed
[..]
Ik kom als ik niets beters te doen heb
jouw zie ik nog wel buiten de meet omquote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je heb de kans jimbo in levende lijven te zien, natuurlijk heb je niks beters
zijn wat?quote:Op maandag 28 september 2009 21:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
jouw zie ik nog wel buiten de meet om
rond 17.00 op t station onder t blauwe bord, kan 10 min eerder of 10 min later zijn, hangt af van de treinenquote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef zoekjewat het volgende:
waar beginnen jullie precies om 17:OO? bij stairway of waar? ik ben bijna nooit in 030meestal @ amsterdam (volgende meeting in amsterdam?
)
EENSCH!! Dan kan ik op de fiets naar huis, veel beter voor mij, ik ben niet zo goed in wakker blijven in de treinquote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef zoekjewat het volgende:
waar beginnen jullie precies om 17:OO? bij stairway of waar? ik ben bijna nooit in 030meestal @ amsterdam (volgende meeting in amsterdam?
)
ik dacht eigelijk dat ie boven de appie zat nuquote:
misschien ik, stappen doe ik een andere x ik moet die avond in amsterdam zijnquote:Op maandag 28 september 2009 22:51 schreef Merel1808 het volgende:
Wie gaan er eigenlijk eten dan? Dan kom ik misschien ook wel mee-eten
ik, je ging toch al meequote:Op maandag 28 september 2009 22:51 schreef Merel1808 het volgende:
Ik wel mee eten maar hangt er een beetje van af hoe laat jullie van plan zijn te etenquote:Op maandag 28 september 2009 22:51 schreef Merel1808 het volgende:
Nee, want dat is echt iets wat je pas kan bereiken als je al het andere al hebt bereikt in je leven; Vulploegleider bij de AH worden, je krantenwijk opzeggen, president van Amerika worden, bijbaan bij de fietsenmaker, etcquote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je heb de kans jimbo in levende lijven te zien, natuurlijk heb je niks beters
Is een plan, ik doe geen 3 uur over eten inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:28 schreef Merel1808 het volgende:
Als de rest toch pas om 8 uur komt, kunnen we ook wel iets later gaan eten, zodat XBM ook mee kan eten?
Puur om wat medestanders van een zenuwinzinking te behouden hoor.quote:
Jaja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Puur om wat medestanders van een zenuwinzinking te behouden hoor.
Mooiquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is een plan, ik doe geen 3 uur over eten inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |