quote:Op woensdag 30 september 2009 08:44 schreef liiszle het volgende:
hm, mn afspraak van vrijdag is afgezegd. kans dat ik kom is dus iets groter
quote:Op woensdag 30 september 2009 02:20 schreef Blaxje het volgende:
Complicaties. Misschien kom ik serieus niet
jij komt gewoonquote:Op woensdag 30 september 2009 02:20 schreef Blaxje het volgende:
Sorry, maar dat mag nietquote:Op woensdag 30 september 2009 02:20 schreef Blaxje het volgende:
Hihi, met mij. Ik kom gewoon hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 10:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij komt gewoon![]()
met wie moet ik anders' KUDT ' roepen ?
ghihiiquote:Op woensdag 30 september 2009 10:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hihi, met mij. Ik kom gewoon hoorIk wilde m'n ego even strelen met alle huiliereacties die ik zou krijgen
![]()
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hihi, met mij. Ik kom gewoon hoorIk wilde m'n ego even strelen met alle huiliereacties die ik zou krijgen
![]()
ja , als je een paar newkidsontheblock look alikes ziet , spreek ze aanquote:Op woensdag 30 september 2009 11:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Bier drinken en kut roepen is herkenningsactie? Tof.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja , als je een paar newkidsontheblock look alikes ziet , spreek ze aan
dan mag je bier hoalen kut !
Hangt van mn stage afquote:
SGOED KUDT, AL GE DR MOAR BENT VERREKTE GEKquote:Op woensdag 30 september 2009 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hangt van mn stage afMisschien eet ik mee, misschien ben ik er gewoon om 8 uur, kudt
Wat ben je toch ook een klootzak.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
![]()
je herkent fokkers sowieso welquote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Len93 het volgende:
Ik verwacht dat jullie mij ook gewoon roepen.
Gast hoe ga jij naar het toilet dan, bij de Stairway?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Len93 het volgende:
Ik verwacht dat jullie mij ook gewoon roepen.
hij is er nooit geweest.. hoe moet hij dat weten?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast hoe ga jij naar het toilet dan, bij de Stairway?
Dan is het goed, want die trappetjes zouden 'm de das om doenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij is er nooit geweest.. hoe moet hij dat weten?
daarbij heb ik vernomen dat ie wel zonder rolstoel kan bewegen, alleen niet de hele avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |