Hoe laat kun jij er ongeveer zijn dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga 5uur niet redden hoor, moet ook nog naar school enzo..
6uur red ik welquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe laat kun jij er ongeveer zijn dan?
We kunnen ook gewoon om 6uur gaan eten, ik denk dat het moet lukken om binnen 2uur een bord eten naar binnen te schuivenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef Len93 het volgende:
Je kan ook gewoon thuis/op een station eten?
Niet zo moeilijk lijkt me, vooral omdat Utrecht CS vol met voedselwinkels zit en een Starbucks heeft. ;D
Natuurlijk, maar ik was niet van plan om Utrecht door te crossen met een rolstoel, vooral omgeving Station is niet al te rolstoelvriendelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon om 6uur gaan eten, ik denk dat het moet lukken om binnen 2uur een bord eten naar binnen te schuiven
Ik heb geen idee, ik kom gewoon om 20.00 naar de Stairways en zie dan wel of ik misschien mensen kan spotten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:44 schreef nijnja het volgende:
Wat is nou het plan inderdaad, want ik zie ook dat ik tot 1700 naar school moet
Aangepast rooster gezeik...
-Ben nu wel de woensdag vrij-
Als je er om 8 uur bent, dan zijn wij (de eters) er ook in ieder geval wel, aangezien wij daar gaan eten volgens mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:48 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom gewoon om 20.00 naar de Stairways en zie dan wel of ik misschien mensen kan spotten.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:59 schreef Merel1808 het volgende:
Mensen die mee-eten; vanaf 6 uur meeten onder dat blauwe bord op CS, daarna wandelen naar de Stairway, daar gaan we eten.
Mensen die gewoon komen meeten; vanaf 8 uur meeten onder dat blauwe bord op CS, daarna wandelen naar de Stairway, daar zitten de eters dan al.
Klaar als een klontje
18.10 komen XBM en ik aan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:59 schreef Merel1808 het volgende:
Mensen die mee-eten; vanaf 6 uur meeten onder dat blauwe bord op CS, daarna wandelen naar de Stairway, daar gaan we eten.
Mensen die gewoon komen meeten; vanaf 8 uur meeten onder dat blauwe bord op CS, daarna wandelen naar de Stairway, daar zitten de eters dan al.
Klaar als een klontje
Nou, als je dan heel hard rent en alvast telefonisch doorgeeft wat we voor je moeten bestellen red je het nét denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ok, zover was ik, maar wat nou als je er om half 7 kan zijnBen je dan nog op tijd voor eten?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, als je dan heel hard rent en alvast telefonisch doorgeeft wat we voor je moeten bestellen red je het nét denk ik
quote:
Machts misbruik !quote:
Faalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |