Gratis drank, nice. Volgende keer blijven HJ en ik ook maar even wat langer denk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:31 schreef mstr het volgende:
[..]
M'n vader liet ze binnen en bood ze wat te drinken aan.
Want ik moest me nog ff aankleden enzo
Hij vond het juist wel tof.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haha. Maar je vader vond het niet raar ofzo?
Zo zou mijn ma ook zijn - na enorme irritatieblikquote:
Whehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:07 schreef Tijgertje. het volgende:
Serieus Do, je ouders zijn zoo tof.
Mijn ouders hadden echt de politie gebeld ofzo
Het was echt een geniale nacht.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:14 schreef Hyman het volgende:
Ikk kan niet meer slapen
en ik heb niet gekotst
Ik denk dat ik een probleem had met de lading sausquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..
Ik ook niet. Maar ik had even geen problemen met drank deze nacht.
Blax staat helemaal links, die daarnaast is Nijnja, die vooraan weet ik ook niet, daarachter ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:58 schreef Renesite het volgende:
2 mensen ken ik niet, denk ik.
Ik herken Blaxje, Lau, BB, ik dénk Nijnja of hyman... hmm... en 2 vooraan.
Nee laat maar
1 uur en een kwartier maxquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze hebben er alleen 1½ uur over gedaan om hier te komen.
Mij niet eens herkennen, so sadquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blax staat helemaal links, die daarnaast is Nijnja, die vooraan weet ik ook niet, daarachter ook niet. Dan Lau/Tijgertje en daarna Hyman.
whehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:47 schreef nijnja het volgende:
JA, EN MIJN BEIDE VOETEN ZITTEN ONDER DE BLAREN!!!
Maarja, ik ben nu wel de winkelwagenmanquote:
Dat is geniaal tochquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:49 schreef nijnja het volgende:
Oh en over die foto, bb vertelde net die indiaan dat hij moest opflikkeren met zn camera, en zo hard dat hij het wel verstond, maar hij kon toch geen Nederlands
Ja maar hoe ik drop staquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:49 schreef nijnja het volgende:
Oh en over die foto, bb vertelde net die indiaan dat hij moest opflikkeren met zn camera, en zo hard dat hij het wel verstond, maar hij kon toch geen Nederlands
quote:
Uiteraard nietquote:
Foto 55quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
GEWELDIG! Die foto van blax bij dat bord, die foto die ik maakte, bij de shoarmaboer ofzo
!!! (nummer 127)
Omg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |