Ze zijn ook heel leuk als je genoeg bier op hebtquote:Op woensdag 30 september 2009 16:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan is het goed, want die trappetjes zouden 'm de das om doen
Gast jij kunt slapend nog trap lopenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel leuk als je genoeg bier op hebt
Bier-gewenning, zit in onze twentse genenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast jij kunt slapend nog trap lopen
Bij jou moet ik het nog zien.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bier-gewenning, zit in onze twentse genen
Zij beheerst de kunst van het bier drinken heel goedquote:
Trappetjes op lukt niet, d'raf wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan is het goed, want die trappetjes zouden 'm de das om doen
Idd.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bier-gewenning, zit in onze twentse genen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Len93 het volgende:
Ehm, nu even serieus, ik vroeg het eerder ook al maar ik kreeg een paar lacherige opmerkingen.
Hoe herkennen we elkaar? Sowieso ik ken niemand (qua uiterlijk), ik denk niet dat ik de enige ben.
Of wel.. ik was altijd al een buitenbeentje.
Je mag me nummer wel hebben. Voeg me maar even toe op msn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
En anders zijn nijn en ik heul sterk, en tillen we je er zo van Een Twee Drie HOPPAAAAAAAAA! zo het toilet op.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Len93 het volgende:
[..]
Trappetjes op lukt niet, d'raf wel.![]()
Eventueel kan ik een stukje hinkelen, dat is geen enkel probleem.
Maar hullie zullen zien dat ik een van de meest coole rolstoelers ben die hullie ooit zullen zien.
3 jongens op een wc, dat klinkt spannend.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En anders zijn nijn en ik heul sterk, en tillen we je er zo van Een Twee Drie HOPPAAAAAAAAA! zo het toilet op.
Al zou ik al te laat nietzoveel drinken, want nijnja zit aan de fristie, en je weet hoe dat inhakt op een konijn!
Dat gebeurt wel vaker op de wc hoor, maar dat weten jullie vrouwen alleen nietquote:Op woensdag 30 september 2009 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 jongens op een wc, dat klinkt spannend.![]()
Ik ga niet de WC in, ik help alleen de trap opquote:Op woensdag 30 september 2009 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 jongens op een wc, dat klinkt spannend.![]()
*Geld toeschuift*quote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ga niet de WC in, ik help alleen de trap op
Een gesprek met len:quote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ga niet de WC in, ik help alleen de trap op
Daarna dit:quote:Nr. 16 | Vincent zegt:
Hey
Len zegt:
Ola.
Even een geheugensteun, jij bent?
Nr. 16 | Vincent zegt:
kijk maar naar mijn pic
en denk aan fok
Len zegt:
Dat hielp.
[/quote]quote:
Len zegt:
Wat is je online naam? Misschien wel handig ;o
Nr. 16 | Vincent zegt:
mijn fok naam?
Len zegt:
Gebruikers*
Nr. 16 | Vincent zegt:
kanovinnie
Len zegt:
...
Nr. 16 | Vincent zegt:
kom op man, kijk naar dat plaatje!
Len zegt:
Jaha.
Ik ben niet zo snel van begrip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
[/quote]quote:Op woensdag 30 september 2009 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een gesprek met len:
Eerst dit:
[..]
Daarna dit:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:40 schreef Len93 het volgende:
Oh wacht kut, ik mag helemaal niet drinken als ik ook nog naar huis wil.
Ik moet nog rijden..
Wees welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ik zie 't al voor me, zitten wij vrijdag aan onze cola.quote:
[/quote]op posten van msn gesprekken staat een ban he, dat weet jequote:Op woensdag 30 september 2009 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een gesprek met len:
Eerst dit:
[..]
Daarna dit:
[..]
Dat zorgt voor pracht tafareeltjes.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:43 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ik zie 't al voor me, zitten wij vrijdag aan onze cola.
En de rest straalbezopen op de grond of boven de WC.
Dit was geen MSNquote:Op woensdag 30 september 2009 17:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
op posten van msn gesprekken staat een ban he, dat weet je
Maken wij foto's?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zorgt voor pracht tafareeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |