Neeltje!!!quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij heeft wel het leukste meisje erbij zitten: Neeltje
Neeltje is wel een avond ruzie waardquote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
als 't een vriendin is, dan wist je dat toch al wel?!quote:Op zondag 20 september 2009 21:30 schreef Zhenar het volgende:
Ook leuk dat een vriendin van mij door is, dat geeft toch een extra dimensie aan zo'n programma![]()
Ja, dat wist ik ook wel, maar dan vind ik het nog wel leukquote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als 't een vriendin is, dan wist je dat toch al wel?!
Ik geloof dat ik me kapot ga ergerenquote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef maril het volgende:
Ja, ik geloof inderdaad dat ik "Wietse de verlegen boer" het interessantste ga vinden.
In sommige situaties promoveren hele vage kennissen heel snel tot vriendenquote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als 't een vriendin is, dan wist je dat toch al wel?!
Hi hi .ik ook lolquote:Op zondag 20 september 2009 21:34 schreef MissX het volgende:
Het was wel heel pijnlijk af en toe, ik zat echt met m'n handen voor mijn gezicht en af en toe moest ik zappen.
En wat vond je ervan dat je moeder dat wel zou willen?quote:Op zondag 20 september 2009 21:26 schreef meami het volgende:
[..]
Ik zou best willen schrijven, maar ik wil dus gewoon NIET op tv. Ik snap ook niet dat iemand dat zou willen
quote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef MissJ het volgende:
Wietse is wel een echt baas ja![]()
En Jos is gewoon een lekkere kerel die ik wil even zou willen ehm... ja dat dus
Haha, dat zei ik ook al jaquote:Op zondag 20 september 2009 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
HEt zusje van Rita Verdonk?
Iddquote:Op zondag 20 september 2009 21:33 schreef alors het volgende:
Leuke tv weer. Ik vind het ook wel dapper dat Wietse, die zelf ook wel weet dat hij geen spraakwonder is, toch doorzet en zo'n stap neemt ook nog op tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Hoe oud ben jij dan? Als ik naar je avatar kijk heb ik het idee dat je een dochter van Jos had kunnen zijn qua leeftijdquote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef MissJ het volgende:
Wietse is wel een echt baas ja![]()
En Jos is gewoon een lekkere kerel die ik wil even zou willen ehm... ja dat dus
Ze zoekt een stoere manquote:Op zondag 20 september 2009 21:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Neeltje, wat een leuke tekst heeft ze ook geschreven
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2009/Wietse/Neeltje.aspx
quote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gooi maar even die openingspost van Meddo er in, gewoon copy/pasten van die wiki
Ja nou ehh niet heel erg tofquote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat vond je ervan dat je moeder dat wel zou willen?
En dan zelf naar Wegmisbruikers gaan kijkenquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zo'n mooie OP gemaakt![]()
Daar dacht ik ook al aan, kan je zijn dochters ontmoetenquote:Op zondag 20 september 2009 21:42 schreef meami het volgende:
[..]
Ja nou ehh niet heel erg tofStel je voor dat je dan zelf nog op tv moet verschijnen bij een kennismaking ofzo
Neeltje is leukquote:Op zondag 20 september 2009 21:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Neeltje, wat een leuke tekst heeft ze ook geschreven
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2009/Wietse/Neeltje.aspx
Hij ziet er goed uit, dus dat zal op het eerste gezicht al aantrekken.quote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef Adelante het volgende:
Wietse had wel wat lekkere wijven ook nog op de bank zitten, waar die dan op afkomen???
ik vind ook wel dat Wietse erg verstandig heeft gekozen! Hij weet wel wat hij nodig heeft.quote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wietse, wat 'n stumperd eigenlijk
Hij heeft ook echt de vrouwtjes gekozen die hem uit de tent lokken, precies wat 'ie nodig heeft. Hij is wat dat betreft wel nuttig bezig
Ach ja, stille wateren he ...
Hoezo?quote:
Ik vond Peter z'n keuzes nog best meevallen, zitten wel een paar leuke meiden tussenquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef kvd het volgende:
Ik moest zo lachen om Peter
'Waarom heb je me gekozen?'
'Het zal iets in je brief zijn geweest'
![]()
Yeah right, je hebt ze geselecteerd op de foto's![]()
Tineke en Iris lijken me ook erg leuk voor Wietsequote:Op zondag 20 september 2009 22:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind ook wel dat Wietse erg verstandig heeft gekozen! Hij weet wel wat hij nodig heeft.
Precies de 2 uitgekozen die ik opnoemdequote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef Meddo het volgende:
Nou wat een aflevering![]()
Dieptepunt natuurlijk de stiltes van wietse![]()
En sommige vrowenBen je rond de dertig en dan loop je er als een suffe huisvrouw met bijbehorend pittig, rood kort kapsel bij
Of stoot ik hier nu teveel mensen tegen het hoofd?
[ afbeelding ]
Of de paardentandarts![]()
[ afbeelding ]
Dat was een vraagquote:Op zondag 20 september 2009 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat was Peter die elke weekend gaat stappen ! Volgens mij Wietse niet.
Johquote:Op zondag 20 september 2009 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens mij Wietse niet.
Hans is wel apart, maar leest wel de brieven en weet waar de vrouwen over geschreven hebben. De tegenpool van Peterquote:Op zondag 20 september 2009 23:58 schreef Meddo het volgende:
Die Hans ja![]()
Aan het begin van de dag is ie neergeploft en hij heeft zich niet bewogen totdat alle vrouwen geweest waren![]()
[ afbeelding ]
Nou meid, maar er zijn meer vissen in de zee hoor!quote:Op maandag 21 september 2009 01:25 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben een van die afgewezen vrouwen van Peter
Of ze is al voor BZV afgewezen door Peter!quote:Op maandag 21 september 2009 02:55 schreef Teslynd het volgende:
Afgewezen op de speeddate of al als brief terzijde gelegd?
quote:Op maandag 21 september 2009 02:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou meid, maar er zijn meer vissen in de zee paarden in de wei hoor!
Was je ook op de speeddate? (of heeft 'ie jou niet gekozen uit de brieven?)quote:Op maandag 21 september 2009 01:25 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ken een van die afgewezen vrouwen van Peter
Ik denk het ook!quote:Op maandag 21 september 2009 06:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Jos, die heeft al gekozen! Het wordt Jacqueline
*ken* staat er nuquote:Op maandag 21 september 2009 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was je ook op de speeddate? (of heeft 'ie jou niet gekozen uit de brieven?)
Valt mee, hoor. Hans had ook een bloem voor elke vrouw die afgewezen werd met een dank-je-wel-voor-je-komst. Dat vind ik ook heel liefquote:Op maandag 21 september 2009 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Was erg lief van Jos. Wel sneu dat de blom van Hans daardoor een beetje in het niet viel
quote:Op maandag 21 september 2009 02:25 schreef Jane het volgende:
Wietse is gewoon heel, heel erg verlegen, maar volgens mij is het wel gewoon echt een aardige gozer. Ik krijg er geen psycho-gevoelens bij iig.
Dat stond er de hele tijd al. Ik had de quote verneukt.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 02:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou meid, maar er zijn meer vissen in de zee hoor!
Hans kijk een beetje eng uit zijn ogen! vind hem ook niet echt mooi.quote:Op maandag 21 september 2009 11:18 schreef peterfan het volgende:
Ik krijg psycho gevoelens bij Hans, ben een beetje bang voor hem...
Ik bedoelde ook niet het gebaar (want dat is natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 09:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Valt mee, hoor. Hans had ook een bloem voor elke vrouw die afgewezen werd met een dank-je-wel-voor-je-komst. Dat vind ik ook heel lief.
Hans is vooral lief en zorgzaam.
Jos is charmant..
Was dat eigenlijk die meid waar hij op afknapte omdat zij alleen maar over paarden praatte? (want in het stukje dat ze lieten zien ging het alleen maar over paarden, geloof ikquote:Op maandag 21 september 2009 11:21 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
, maar ik ken die meid die meteen zei dat er nog meer mannen op aarde zijn.
Ja dude Jos vind ik ook het knapste man ! Hij ziet er goed uit. Wat betreft Hans ben ik ook met jou eens.quote:Op maandag 21 september 2009 01:14 schreef Duderella het volgende:
Ik vind Hans eng!
Jos! Die vind ik leuk! Als het een Amerikaanse filmster op leeftijd was geweest, had ik het geloofd. Knappe man met een enorme charme. En volgens mij niet dom ook.
Yep, dat was 'r. Zou ze nog steeds zo'n grote bek hebben na het zien van de aflevering of zit ze nu stilletjes op de schouder van haar kno^H^H^Hpaard uit te huilen?quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
Was dat eigenlijk die meid waar hij op afknapte omdat zij alleen maar over paarden praatte? (want in het stukje dat ze lieten zien ging het alleen maar over paarden, geloof ik)
Volgens mij wel. Ik heb het niet helemaal gezien, maar toen ik haar accent hoorde aan het eind ging ik eens goed kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk die meid waar hij op afknapte omdat zij alleen maar over paarden praatte? (want in het stukje dat ze lieten zien ging het alleen maar over paarden, geloof ik)
Volgens mij is die Neeltje ook veel jonger dan Wietsequote:Op maandag 21 september 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Die Wim moet echt afleren om zo vaak 'Dus' of 'Juist' te zeggen
Neeltje is véél te vlot voor Wietse hoor, dat gaat niet werken!!
En hij begon het gesprek nog met de vraag "hoe kan dat toch, zo'n mooie meid"quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind zo'n bloem met kaartje nog mooier dan zo'n groot boeketquote:Op maandag 21 september 2009 11:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet het gebaar (want dat is natuurlijk). Maar meer dat het gebaar van Hans ondergesneeuwd werd door de grootte van Jos zijn gebaar. Maar Hans had wel voor iedereen een leuk persoonlijk berichtje erop geschreven. Cute!
ach, dat zei hij niet alleen tegen haar, de playerquote:Op maandag 21 september 2009 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hij begon het gesprek nog met de vraag "hoe kan dat toch, zo'n mooie meid"
Haha inderdaad, voorgeprogrammeerd zinnetje. Vrouw denkt 'Oeh hij vindt me een mooie meid!!'.quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, dat zei hij niet alleen tegen haar, de player
Eens. Neeltje walste enorm over hem heen.quote:Op maandag 21 september 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Die Wim moet echt afleren om zo vaak 'Dus' of 'Juist' te zeggen
Neeltje is véél te vlot voor Wietse hoor, dat gaat niet werken!!
van de andere kant; in dat gesprek werd tenminste nog gewalst...in Wietse's andere pogingen tot conversatie leek het meer op ongemakkelijk puberaal schuifelen op de schooldisco-avondquote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eens. Neeltje walste enorm over hem heen.
'Oh... Das wel een beetje aan afknapper'quote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat Wietse dit ook nodig heeft wat versieren gaat van zijn kant niet echt komen. Het klopt dat Neeltje in het echt net zo leuk is als dat ze op tv is.quote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo'n wals, hè.quote:Op maandag 21 september 2009 13:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
van de andere kant; in dat gesprek werd tenminste nog gewalst...in Wietse's andere pogingen tot conversatie leek het meer op ongemakkelijk puberaal schuifelen op de schooldisco-avond
Dan vraag ik me echt af wat Neeltje in zo'n onbeholpen type als Wietze ziet.quote:Op maandag 21 september 2009 13:44 schreef WhistleRgv het volgende:
[..]
Ik denk dat Wietse dit ook nodig heeft wat versieren gaat van zijn kant niet echt komen. Het klopt dat Neeltje in het echt net zo leuk is als dat ze op tv is.
joh...echt?quote:
Ja, dus je dansmetafoor was vrij suf.quote:
het zullen de paarden wel weer zijn...quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af wat Neeltje in zo'n onbeholpen type als Wietze ziet.
En die hangpens dan?quote:Op maandag 21 september 2009 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dude Jos vind ik ook het knapste man ! Hij ziet er goed uit. Wat betreft Hans ben ik ook met jou eens.
mijn dansmetafoor was briljantquote:Op maandag 21 september 2009 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dus je dansmetafoor was vrij suf.
Joh, echt?![]()
Vond het gewoon arrogant om Fries te gaan praten wat denkt ze wel......quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Met zijn handen in zijn zakkenquote:
Nee joh gek, iedereen moet als een gek lopen pompen in de sportschool naast werk kinderen en andere dingen. Iedereen moet een wasbordje hebben op die leeftijd, vooral als je vrijgezel bent! Jij snapt er ook niets van joh!!quote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef Duderella het volgende:
Niets mis met een bescheiden bourgondisch buikje hoor, voor een man op die leeftijd!
Ahahaha huilie.quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Vond het gewoon arrogant om Fries te gaan praten wat denkt ze wel......
Wat dacht ze: Ik ga voor televisie kijken Nederland ff Fries kleppen?![]()
[..]
Met zijn handen in zijn zakken![]()
Ik dacht dat ze bij een 06-lijn werkte...quote:Op maandag 21 september 2009 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Die suzanne van Jos was ook behoorlijk irritant. Beetje erg uit de hoogte.
Zo hond dekhengst zo baasquote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, dat zei hij niet alleen tegen haar, de player
Als ze de gesprekken zo voortzet, 'nee dat meen je niet, je kunt toch wel zelf koken! Hoe oud ben je nou' dan heeft hij het snel gehad.quote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Terwijl hij dat dus wel absoluut nodig heeft. Want geef toe, op je 35e nog elke dag bij je moeder eten..quote:Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze de gesprekken zo voortzet, 'nee dat meen je niet, je kunt toch wel zelf koken! Hoe oud ben je nou' dan heeft hij het snel gehad.Hij zal er niet tegenin gaan, maar absoluut niet haar kiezen. Na een paar dagen boerderij heeft hij het dan wel gezien met haar. Zo'n zachte jongen zit er niet op te wachten om zo aangepakt en afgezeken te worden, humor of niet...
Tineke en Iris zijn veel zachter. Neeltje is leuk maar niet voor hem
Zeker goed dat iemand het zegt, maar kan ook op een andere manier gezegd worden.quote:Op maandag 21 september 2009 16:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Terwijl hij dat dus wel absoluut nodig heeft. Want geef toe, op je 35e nog elke dag bij je moeder eten..Het is goed dat zij er wat van zegt. Of hij kiest voor haar omdat 'ie denkt 'ja, iemand die mijn bloempje eindelijk van mijn muur schraapt' (en later alsnog afgewezen worden door Neeltje zelf want als zij hem interessant BLIJFT vinden vreet ik m'n lul op) of hij kiest voor de makkelijke weg en gaat uiteindelijk op de boerderie wonen met net zo'n mak stil schaap als hijzelf.
Hij is verlegen...maar ik vraag me af hoe hij is als hij iets meer op z'n gemak is met die vrouwen....of één ervan....vraag is alleen of hij niet veel te veel tijd nodig zal gaan hebben om op dat punt te komen...quote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker goed dat iemand het zegt, maar kan ook op een andere manier gezegd worden.![]()
Die jongen kan geen gesprek voeren dus ik denk niet dat dit hem dan aanspreekt op lange termijn. Tussen Wietse aan stilheid en de spontaniteit van Neeltje zitten nog genoeg vrouwen die wél spontaan zijn maar niet over hem heen walsenTandje minder
quote:Op maandag 21 september 2009 17:47 schreef pfaf het volgende:
En wat doet die Jos eigenlijk in dit programma,
Dat zal dan wel de reden zijn, hoewel KRO-onwaardig.quote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Nou, we hebben toch wel 1 macho nodig voor de serie
Haha dat dacht ik ook al.quote:Op maandag 21 september 2009 16:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij een 06-lijn werkte...
Wat vind jij dan langdurig? Hij had het toch over een relatie van 3 jaar en eentje van 1 jaar?quote:Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zal dan wel de reden zijn, hoewel KRO-onwaardig.Maar het is toch opgezet voor boeren die geen tijd hebben voor een sociaal leven? Niet een macho/charmeur/player met kinderen, ex-vrouw en meerdere langdurige relaties in die paar jaar sinds z'n scheiding?
Als heteroseksuele (Alhoewel? Ik kijk 'boer zoekt vrouw'...) man vind ik 'm maar overbodig.
Ik vind 3 jaar best langdurig ja. Hoe lang was hij gescheiden, negen jaar? Vier van de negen een relatie is een nette score.quote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat vind jij dan langdurig? Hij had het toch over een relatie van 3 jaar en eentje van 1 jaar?
quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 3 jaar best langdurig ja.
In ieder geval behoorlijk wat homoseksuele boeren.quote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel transeksuele of allochtonen boeren zouden er zijn?
Hij was ook echt de knapste van het stel, en ik heb daar verstand vanquote:Op maandag 21 september 2009 20:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jammer dat die Indiër er niet meer is nee. Temeer daar hij Tukker is.
Ik vond het ook wel opvallend ja.quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind 3 jaar best langdurig ja. Hoe lang was hij gescheiden, negen jaar? Vier van de negen een relatie is een nette score.Maar dat langdurig is het punt niet, wat wel het punt is, is dat Jos kennelijk geen hulp nodig heeft bij het vinden van een vrouw, in tegenstelling tot de rest. Als je toch zulke boeren gaat 'helpen' kun je evengoed spin-offs als 'bankier zoekt vrouw' of 'profvoetballer zoekt vrouw' gaan uitzenden.
Langdurig 1 jaar?quote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef Teslynd het volgende:
Nou, ik vind 3 jaar echt geen lange relatie. Dat is maar net een vàste.
Van boer Frans werd ergens gezegd dat hij net een langdurige relatie achter de rug had. Die bleek nog geen jaar geduurd te hebben...
Ik denk dat niemand hem écht in het programmaformat vindt passenquote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef Jane het volgende:
Tja, ik vind Jos toch ook niet echt in het programmaformat passen. Maar ja, ik vind het ook helemaal niet zo'n leuke man als sommigen hier, dus dat speelt ook mee.
Om de twee weken te aanschouwen in het ALS.quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In ieder geval behoorlijk wat homoseksuele boeren.
Jan vond Pauline, toch? (al was dat niet helemaal volgens het boekje).quote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel opvallend ja.
Maar misschien hebben ze na vorig jaar (waarbij geen enkele deelnemer uiteindelijk iemand vond) toch iets safer willen zijn.
Ja maar dat was pas maanden na de uitzendingen. Er zullen uit die reeks ook best andere boeren zijn die toch iemand vonden uit hun stapel brieven, of via via, maar dat staat dan los van de uitzendingen. Ik kreeg de indruk dat de redactie vorig jaar best teleurgesteld was, en ik kan me dat wel voorstellen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jan vond Pauline, toch? (al was dat niet helemaal volgens het boekje).
Toch denk ik dat niet. Ik denk dat Wietse heel verlegen is als hij iemand niet kent, maar ik denk dat als hij je kent en hij op zijn gemak is hij wel los komt. Dat zie je al doordat hij wel een beetje gaat kletsen bij de drukke vrouwen, die zelf veel praten. Maar als die vrouwen ook niet veel zeggen, dan weet hij het al helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Wietse/Neeltje = Jochum/Marieke gaat niet werken
Inderdaad ja! Wietse heeft een extraverte dame nodig! Maar die moet wel tegen dat introverte kunnen, want een kletskous zal Wietse nooit worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Toch denk ik dat niet. Ik denk dat Wietse heel verlegen is als hij iemand niet kent, maar ik denk dat als hij je kent en hij op zijn gemak is hij wel los komt. Dat zie je al doordat hij wel een beetje gaat kletsen bij de drukke vrouwen, die zelf veel praten. Maar als die vrouwen ook niet veel zeggen, dan weet hij het al helemaal niet.
Ja, klopt, op het moment dat zo'n vrouw zich aan dat stille gaat storen, dan weet je dat het einde verhaal is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Wietse heeft een extraverte dame nodig! Maar die moet wel tegen dat introverte kunnen, want een kletskous zal Wietse nooit worden.
Ja, ik denk dat je daar gelijk in hebt. Het kan wel werken, maar gemiddeld gezien denk ik dat het de nodige wrijving in de hand zal werken op den duur.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef Lienekien het volgende:
Je leest juist wel dat extravert niet per definitie goed combineert met introvert. Je wilt herkenning zien in je partner, dat geeft bevestiging van dat je oké bent zoals je bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:57 schreef Zenschaatser het volgende:
Nieuws over Boer JanSchuurfeestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk hoor, hij leek me heel sympathiek ook
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:57 schreef Zenschaatser het volgende:
Nieuws over Boer JanLeuk voor boer JanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allochtone boeren zullen er zeer weinig zijn, tenzij je boeren met bv. een Duitse of Belgische moeder mee gaat tellen. Buiten de enkele geadopteerde boerenzoon/-dochter misschien een aantal groentekwekers?quote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel transeksuele of allochtonen boeren zouden er zijn?
Die zeilende boer uit Zeeland was toch Jan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:40 schreef marcodej het volgende:
Was dat die boer met die enorm goeie bek met tanden?
Nee, je begrijpt het niet goed. Ze zitten in hetzelfde wereldje en dezelfde regio, hebben elkaar wel ooit gezien, maar nog nooit echt ontmoet.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Zit Peter nu te liegen dat ie Hanneke nog nooit had gezien in het paardenwereldje
Als koeien, schapen en geiten kunnen praten dan weten we pas hoeveel het er zijn...............quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In ieder geval behoorlijk wat homoseksuele boeren.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die zeilende boer uit Zeeland was toch Jan?
Ik zit nu op uitzending gemist te kijken
Zit Peter nu te liegen dat ie Hanneke nog nooit had gezien in het paardenwereldje
En wat ik van Wietse vind, weet ik nog niet. Ik twijfel tussen leuk en vreselijk irritant.
Hans draait de hele tijd hetzelfde trucje af.
Jos ook een beetje maar wel met veel flair.
En dan nu de uitleg van je hilárische grap....?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Als koeien, schapen en geiten kunnen praten dan weten we pas hoeveel het er zijn...............![]()
![]()
Hij bedoelt zeker dat alle homo's zich aan dieren vergrijpenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dan nu de uitleg van je hilárische grap....?
Ik dacht aan kinderen!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij bedoelt zeker dat alle homo's zich aan dieren vergrijpen
Nee, hij bedoelt dat homoseksuele boeren in de wei neukenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij bedoelt zeker dat alle homo's zich aan dieren vergrijpen
quote:
Het ging mij erom dat ik het een domme veronderstelling vond dat specifiek homo's dat doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh...
Maar de verhalen over mannen die dieren pakken op hun eigen boerderij komen vaak genoeg voor...
Eet smakelijk, ander onderwerp...
Ja natuurlijk, maar vaak gebeurt dat toch niet echt. Paar seizoenen geleden hadden we er nog eentje die nog nooit in een supermarkt geweest was.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:28 schreef Lienekien het volgende:
Nou, zeeuwse. Boeren kunnen over het algemeen prima autorijden en gaan er heus wel eens op uit om vrienden te bezoeken, de stad in te gaan, naar de bioscoop of een concert.
Het is niet paarden, het is perdenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef Jojogirl het volgende:
Eerst had je het nog over de gemiddelde boer, maar je bedoelt dus de verlegen boer.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:44 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar vaak gebeurt dat toch niet echt. Paar seizoenen geleden hadden we er nog eentje die nog nooit in een supermarkt geweest was.
Kijk als je als boerenzoon zelf wat extravert en geinteresseerd bent in mensen, dan is er geen probleem, dan zoeken ze het inderdaad zelf wel op.
Maar ben je een verlegen type en je bent geen boer, dan moet je om brood op de plank te krijgen, toch naar je werk, heb je collega's enz.
Ben je een verlegen type en je bent boer, dan zie je vaak maar heel weinig mensen. Dat bedoel ik maar te zeggen.
Ja, die opeenstapeling van gênante situaties is erg vervelend, lijkt mij. Dat leek je bij Wietse ook te kunnen zien in zijn gezicht, die teleurstelling vanwege zijn eigen falen en de wetenschap dat hij er nog zoveel te gaan had.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:31 schreef Teslynd het volgende:
Iedereen die een beetje verlegen is, zal al raar doen op die bank met 10 interviews waarin je je van je mooiste kant moet laten zien. Als je van de dichtklappende verlegenheid bent, zal het een drama worden: je weet dat het niets was en dat de volgende ook niets worden zullen. Elke volgende mislukking is een bevestiging. Maar sociale vaardigheid reikt wel verder dan Salonfähigkeit.
Ik vond 't gewoon zielig voor Wietse.. Hij wou wel maar 't ging gewoon niet. Ze hadden hem wel een cursusje mogen geven van te voren oid.. Of een lijstje met vragen die hij kan stellen laten maken/geven.. Oke, niet echt spontaan, maar als dat de manier is waardoor je wel kan praten..quote:Op donderdag 24 september 2009 12:08 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, die opeenstapeling van gênante situaties is erg vervelend, lijkt mij. Dat leek je bij Wietse ook te kunnen zien in zijn gezicht, die teleurstelling vanwege zijn eigen falen en de wetenschap dat hij er nog zoveel te gaan had.
Ik vond het ook sneu voor hem. Maar aan de andere kant: er mankeert hem niets aan zijn intelligentie en ook niet aan zijn zelfreflectie (hij gaf zelf aan heel goed te weten dat hij moeite heeft met praten). Dus dan had hij zichzelf misschien ook beter moeten voorbereiden. Gewoon wat vragen bedenken en die bij de hand houden. Bij voorkeur afgestemd op de vrouw in kwestie om het wat persoonlijker te maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:29 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik vond 't gewoon zielig voor Wietse.. Hij wou wel maar 't ging gewoon niet. Ze hadden hem wel een cursusje mogen geven van te voren oid.. Of een lijstje met vragen die hij kan stellen laten maken/geven.. Oke, niet echt spontaan, maar als dat de manier is waardoor je wel kan praten..
Idd, ben erg benieuwd hoe ze dan zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:21 schreef yyentle het volgende:
Ben benieuwd naar zondagavond, dan zien we ze toch een beetje in een andere situatie.
Nou pak eens Gerrit van 2 seizoenen terug, zag je meteen wat voor gevoel voor humor hij had betreft vrouwenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:05 schreef bloodymary het volgende:
je ziet niet echt hoe de boeren zijn.
Vergeet niet dat je dan ook kon SMS'en welke vrouw boer Frans vorig jaar had gekozen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:05 schreef bloodymary het volgende:
Dat met dat uitgaan vind ik altijd de saaiste aflevering. Het is dan meer om te laten zien wat voor leuke dingen ze allemaal wel niet doen, je ziet niet echt hoe de boeren zijn. Dat komt de volgende keer pas als ze op de boerderie gaan! Ik vind het trouwens een pluspunt van het programma dat ze meteen de keuze laten zien en die niet als soort cliffhanger voor de volgende keer bewaren. Dat zou SBS doen, is altijd zo irritant.
ja die jos is inderdaad een beetje popie jopiequote:Op vrijdag 25 september 2009 17:21 schreef yyentle het volgende:
Ik vond Wietse de leukste boer.![]()
Die Jos vond ik de eerste keer helemaal niet leuk; hij leek me zo'n zonnebankmannetje, maar vorige week vond ik hem toch weer iets leuker.
Ben benieuwd naar zondagavond, dan zien we ze toch een beetje in een andere situatie.
quote:
Je klik op http://www.kro.nl/KROgemist.aspx en dan scrol je naar beneden tot je BzV ziet..quote:Op zondag 27 september 2009 18:17 schreef Duderella het volgende:
Weten jullie of en wanneer het wordt herhaald?
O dat is waar! Mooi zo. Dank Baaike!quote:Op zondag 27 september 2009 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je klik op http://www.kro.nl/KROgemist.aspx en dan scrol je naar beneden tot je BzV ziet..
Geitenkaas is vies!quote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef Jane het volgende:
Wat is dat toch, dat de hele wereld geitenkaas ineens lekker moet vinden?
Borsthaarquote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wietse valt me best mee vandaag![]()
En de hoeveelheid borsthaar van Hans
Dat zei ik vorige week al, leuke meid maar niet voor hemquote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef meami het volgende:
Neeltje en Wietse hebben idd wel een totaal ander levenMismatch naar mijn idee
Ik vond Audrey op het eerste oog wel leuk.quote:Op zondag 27 september 2009 20:42 schreef Jane het volgende:
Die Hans heeft wel een stelletje dozen uitgezocht, zeg!
Zie je wel, ik zei het toch. Die komt wel los!quote:
Nee man da's "cool" tochquote:Op zondag 27 september 2009 20:48 schreef Leonoor het volgende:
Gut wat een foute baas die Peter echt eigenlijk!
Wim is echt zo'n gereformeerde uit Staphorst, die kan het beste gewoon een vrouw met vlot rood kapsel nemen die lekker rustig achter het aanrecht plaats neemt.quote:Op zondag 27 september 2009 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
God wat is Wim een droogkloot zeg. Die nietszeggende kop de hele tijd![]()
Vind het net zo'n lompe dooierik als Gerard van vorig seizoen
Snap niet wat die dames in hem zien!quote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef Jane het volgende:
Oh God, Peter begint over zichzelf in de derde persoon te praten.![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 20:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wim is echt zo'n gereformeerde uit Staphorst, die kan het beste gewoon een vrouw met vlot rood kapsel nemen die lekker rustig achter het aanrecht plaats neemt.
4 van de 5 vrouwen die hij heeft geselecteerd zijn ook van die pittige korte kapsel types uit de biblebelt. Alleen Erie is wel pittig en kort maar volgens mij meer Opzij! dan Biblebelt...quote:Op zondag 27 september 2009 20:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wim is echt zo'n gereformeerde uit Staphorst, die kan het beste gewoon een vrouw met vlot rood kapsel nemen die lekker rustig achter het aanrecht plaats neemt.
Dus het is niet alleen een verlegen karakter, maar ook onervarenheid... Ahaquote:Op zondag 27 september 2009 20:52 schreef MissJ het volgende:
Ahhh Wietse heeft nog nooit een relatie gehad
Neus? wie?quote:Op zondag 27 september 2009 20:52 schreef Adelante het volgende:
Ah, die met die neus zoekt een vaderfiguur
Die blonde bij Wytse die bij haar vadere er ook alles uit moest trekken. Ik ken de namen nog niet echtquote:
Ik snap wie je bedoeltquote:Op zondag 27 september 2009 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die blonde bij Wytse die bij haar vadere er ook alles uit moest trekken. Ik ken de namen nog niet echt
Ik moest lachen. Misschien mag ze toch geselecteerd worden, ondanks dat ze er niet was? Net als Renske toen bij Joris?quote:Op zondag 27 september 2009 20:55 schreef Jane het volgende:
Jos is gewoon een gladde griezel.
Bij nader inzien gun ik hem die schorre paardenfluisteraar wel.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:55 schreef Jane het volgende:
Jos is gewoon een gladde griezel.
Bij nader inzien gun ik hem die schorre paardenfluisteraar wel.
Die was echt geschminkt als clown bassie iddquote:Op zondag 27 september 2009 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik gun hem die ene met het meeste make-up. Marieke
Inderdaad, ik vind Jos echt arrogant overkomen zo van: "kijk mij".quote:Op zondag 27 september 2009 20:57 schreef Jane het volgende:
Jacqueline is gewoon te leuk voor gladde Jos.
Wel mooie televisie als hij haar kiest, maar zij niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |