Het gaat weer een leuk seizoen worden haha!
Ik vond Hans maar eng eigenlijk, met zn stare-down (een kat zou jaloers zijn) en zn gemaakte maniertjes. Het wonderlijkste was nog dat die meiden dan enthousiast buiten kwamen, hij was zo leuk en ze hadden zo'n fijn gesprek gehad!
Jos, het blijkt uit alles waarom hij de populairste is, hij komt echt over als iemand die niet dom is, sociaal erg vaardig en natuurlijk voor zijn leeftijd knap. Opvallend vond ik verder dat zn vorige relatie stuk liep omdat zij nog een kinderwens had, logisch gezien zijn leeftijd, maar ik ben benieuwd of de vrouwen die hij uitkoos daar geen probleem mee zullen krijgen.
Peter, wat komt hij vreselijk lomp en onsympathiek over. Ik lag wel in een deuk om dat meisje dat aan 1 stuk doorratelde over dr paard, daar zou je toch knettergek van worden als die de hele dag tegen je aan teut.
Ik ben benieuwd of hij in zn eigen omgeving iets sympathieker is.
Het was echt mooi om te zien dat Wietse eindelijk loskwam dankzij die Neeltje. Ik vraag me alleen heel erg af hoe zij een leven met hem voorstelt. Hij lijkt mij niet iemand die geschikt is om er veel op uit te trekken, terwijl zij waarschijnlijk iemand is met een groot netwerk en volle agenda. Het doet me erg denken aan boer Teus uit seizoen 1 met dat donkere meisje met bril, leek in de serie heel leuk te gaan, maar naderhand werkte het toch niet.
Wim, lieve man wel. Ik moest erg lachen om die Erie, wat een geinige vrouw! Maar ik denk dat iemand als Cynthia in t dagelijks leven meer bij hem past.
Mijn lijstje is dan ook:
Hans - Audrey
Jos - Jacqueline
Peter - Hanneke
Wietse - gaat voor Neeltje, maar later toch Tineke
Wim - Cynthia
[ Bericht 3% gewijzigd door Etoile op 21-09-2009 09:05:52 ]
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.