Nou meid, maar er zijn meer vissen in de zee hoor!quote:Op maandag 21 september 2009 01:25 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben een van die afgewezen vrouwen van Peter
Of ze is al voor BZV afgewezen door Peter!quote:Op maandag 21 september 2009 02:55 schreef Teslynd het volgende:
Afgewezen op de speeddate of al als brief terzijde gelegd?
quote:Op maandag 21 september 2009 02:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou meid, maar er zijn meer vissen in de zee paarden in de wei hoor!
Was je ook op de speeddate? (of heeft 'ie jou niet gekozen uit de brieven?)quote:Op maandag 21 september 2009 01:25 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ken een van die afgewezen vrouwen van Peter
Ik denk het ook!quote:Op maandag 21 september 2009 06:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Jos, die heeft al gekozen! Het wordt Jacqueline
*ken* staat er nuquote:Op maandag 21 september 2009 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was je ook op de speeddate? (of heeft 'ie jou niet gekozen uit de brieven?)
Valt mee, hoor. Hans had ook een bloem voor elke vrouw die afgewezen werd met een dank-je-wel-voor-je-komst. Dat vind ik ook heel liefquote:Op maandag 21 september 2009 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Was erg lief van Jos. Wel sneu dat de blom van Hans daardoor een beetje in het niet viel
quote:Op maandag 21 september 2009 02:25 schreef Jane het volgende:
Wietse is gewoon heel, heel erg verlegen, maar volgens mij is het wel gewoon echt een aardige gozer. Ik krijg er geen psycho-gevoelens bij iig.
Dat stond er de hele tijd al. Ik had de quote verneukt.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 02:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou meid, maar er zijn meer vissen in de zee hoor!
Hans kijk een beetje eng uit zijn ogen! vind hem ook niet echt mooi.quote:Op maandag 21 september 2009 11:18 schreef peterfan het volgende:
Ik krijg psycho gevoelens bij Hans, ben een beetje bang voor hem...
Ik bedoelde ook niet het gebaar (want dat is natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 09:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Valt mee, hoor. Hans had ook een bloem voor elke vrouw die afgewezen werd met een dank-je-wel-voor-je-komst. Dat vind ik ook heel lief.
Hans is vooral lief en zorgzaam.
Jos is charmant..
Was dat eigenlijk die meid waar hij op afknapte omdat zij alleen maar over paarden praatte? (want in het stukje dat ze lieten zien ging het alleen maar over paarden, geloof ikquote:Op maandag 21 september 2009 11:21 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
, maar ik ken die meid die meteen zei dat er nog meer mannen op aarde zijn.
Ja dude Jos vind ik ook het knapste man ! Hij ziet er goed uit. Wat betreft Hans ben ik ook met jou eens.quote:Op maandag 21 september 2009 01:14 schreef Duderella het volgende:
Ik vind Hans eng!
Jos! Die vind ik leuk! Als het een Amerikaanse filmster op leeftijd was geweest, had ik het geloofd. Knappe man met een enorme charme. En volgens mij niet dom ook.
Yep, dat was 'r. Zou ze nog steeds zo'n grote bek hebben na het zien van de aflevering of zit ze nu stilletjes op de schouder van haar kno^H^H^Hpaard uit te huilen?quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
Was dat eigenlijk die meid waar hij op afknapte omdat zij alleen maar over paarden praatte? (want in het stukje dat ze lieten zien ging het alleen maar over paarden, geloof ik)
Volgens mij wel. Ik heb het niet helemaal gezien, maar toen ik haar accent hoorde aan het eind ging ik eens goed kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk die meid waar hij op afknapte omdat zij alleen maar over paarden praatte? (want in het stukje dat ze lieten zien ging het alleen maar over paarden, geloof ik)
Volgens mij is die Neeltje ook veel jonger dan Wietsequote:Op maandag 21 september 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Die Wim moet echt afleren om zo vaak 'Dus' of 'Juist' te zeggen
Neeltje is véél te vlot voor Wietse hoor, dat gaat niet werken!!
En hij begon het gesprek nog met de vraag "hoe kan dat toch, zo'n mooie meid"quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind zo'n bloem met kaartje nog mooier dan zo'n groot boeketquote:Op maandag 21 september 2009 11:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet het gebaar (want dat is natuurlijk). Maar meer dat het gebaar van Hans ondergesneeuwd werd door de grootte van Jos zijn gebaar. Maar Hans had wel voor iedereen een leuk persoonlijk berichtje erop geschreven. Cute!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |