Ik vind 3 jaar best langdurig ja. Hoe lang was hij gescheiden, negen jaar? Vier van de negen een relatie is een nette score.quote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat vind jij dan langdurig? Hij had het toch over een relatie van 3 jaar en eentje van 1 jaar?
quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 3 jaar best langdurig ja.
In ieder geval behoorlijk wat homoseksuele boeren.quote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel transeksuele of allochtonen boeren zouden er zijn?
Hij was ook echt de knapste van het stel, en ik heb daar verstand vanquote:Op maandag 21 september 2009 20:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jammer dat die Indiër er niet meer is nee. Temeer daar hij Tukker is.
Ik vond het ook wel opvallend ja.quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind 3 jaar best langdurig ja. Hoe lang was hij gescheiden, negen jaar? Vier van de negen een relatie is een nette score.Maar dat langdurig is het punt niet, wat wel het punt is, is dat Jos kennelijk geen hulp nodig heeft bij het vinden van een vrouw, in tegenstelling tot de rest. Als je toch zulke boeren gaat 'helpen' kun je evengoed spin-offs als 'bankier zoekt vrouw' of 'profvoetballer zoekt vrouw' gaan uitzenden.
Langdurig 1 jaar?quote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef Teslynd het volgende:
Nou, ik vind 3 jaar echt geen lange relatie. Dat is maar net een vàste.
Van boer Frans werd ergens gezegd dat hij net een langdurige relatie achter de rug had. Die bleek nog geen jaar geduurd te hebben...
Ik denk dat niemand hem écht in het programmaformat vindt passenquote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef Jane het volgende:
Tja, ik vind Jos toch ook niet echt in het programmaformat passen. Maar ja, ik vind het ook helemaal niet zo'n leuke man als sommigen hier, dus dat speelt ook mee.
Om de twee weken te aanschouwen in het ALS.quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In ieder geval behoorlijk wat homoseksuele boeren.
Jan vond Pauline, toch? (al was dat niet helemaal volgens het boekje).quote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel opvallend ja.
Maar misschien hebben ze na vorig jaar (waarbij geen enkele deelnemer uiteindelijk iemand vond) toch iets safer willen zijn.
Ja maar dat was pas maanden na de uitzendingen. Er zullen uit die reeks ook best andere boeren zijn die toch iemand vonden uit hun stapel brieven, of via via, maar dat staat dan los van de uitzendingen. Ik kreeg de indruk dat de redactie vorig jaar best teleurgesteld was, en ik kan me dat wel voorstellen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jan vond Pauline, toch? (al was dat niet helemaal volgens het boekje).
Toch denk ik dat niet. Ik denk dat Wietse heel verlegen is als hij iemand niet kent, maar ik denk dat als hij je kent en hij op zijn gemak is hij wel los komt. Dat zie je al doordat hij wel een beetje gaat kletsen bij de drukke vrouwen, die zelf veel praten. Maar als die vrouwen ook niet veel zeggen, dan weet hij het al helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Wietse/Neeltje = Jochum/Marieke gaat niet werken
Inderdaad ja! Wietse heeft een extraverte dame nodig! Maar die moet wel tegen dat introverte kunnen, want een kletskous zal Wietse nooit worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Toch denk ik dat niet. Ik denk dat Wietse heel verlegen is als hij iemand niet kent, maar ik denk dat als hij je kent en hij op zijn gemak is hij wel los komt. Dat zie je al doordat hij wel een beetje gaat kletsen bij de drukke vrouwen, die zelf veel praten. Maar als die vrouwen ook niet veel zeggen, dan weet hij het al helemaal niet.
Ja, klopt, op het moment dat zo'n vrouw zich aan dat stille gaat storen, dan weet je dat het einde verhaal is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Wietse heeft een extraverte dame nodig! Maar die moet wel tegen dat introverte kunnen, want een kletskous zal Wietse nooit worden.
Ja, ik denk dat je daar gelijk in hebt. Het kan wel werken, maar gemiddeld gezien denk ik dat het de nodige wrijving in de hand zal werken op den duur.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef Lienekien het volgende:
Je leest juist wel dat extravert niet per definitie goed combineert met introvert. Je wilt herkenning zien in je partner, dat geeft bevestiging van dat je oké bent zoals je bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:57 schreef Zenschaatser het volgende:
Nieuws over Boer JanSchuurfeestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk hoor, hij leek me heel sympathiek ook
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:57 schreef Zenschaatser het volgende:
Nieuws over Boer JanLeuk voor boer JanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allochtone boeren zullen er zeer weinig zijn, tenzij je boeren met bv. een Duitse of Belgische moeder mee gaat tellen. Buiten de enkele geadopteerde boerenzoon/-dochter misschien een aantal groentekwekers?quote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel transeksuele of allochtonen boeren zouden er zijn?
Die zeilende boer uit Zeeland was toch Jan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:40 schreef marcodej het volgende:
Was dat die boer met die enorm goeie bek met tanden?
Nee, je begrijpt het niet goed. Ze zitten in hetzelfde wereldje en dezelfde regio, hebben elkaar wel ooit gezien, maar nog nooit echt ontmoet.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Zit Peter nu te liegen dat ie Hanneke nog nooit had gezien in het paardenwereldje
Als koeien, schapen en geiten kunnen praten dan weten we pas hoeveel het er zijn...............quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In ieder geval behoorlijk wat homoseksuele boeren.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die zeilende boer uit Zeeland was toch Jan?
Ik zit nu op uitzending gemist te kijken
Zit Peter nu te liegen dat ie Hanneke nog nooit had gezien in het paardenwereldje
En wat ik van Wietse vind, weet ik nog niet. Ik twijfel tussen leuk en vreselijk irritant.
Hans draait de hele tijd hetzelfde trucje af.
Jos ook een beetje maar wel met veel flair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |