Hij is verlegen...maar ik vraag me af hoe hij is als hij iets meer op z'n gemak is met die vrouwen....of één ervan....vraag is alleen of hij niet veel te veel tijd nodig zal gaan hebben om op dat punt te komen...quote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker goed dat iemand het zegt, maar kan ook op een andere manier gezegd worden.![]()
Die jongen kan geen gesprek voeren dus ik denk niet dat dit hem dan aanspreekt op lange termijn. Tussen Wietse aan stilheid en de spontaniteit van Neeltje zitten nog genoeg vrouwen die wél spontaan zijn maar niet over hem heen walsenTandje minder
quote:Op maandag 21 september 2009 17:47 schreef pfaf het volgende:
En wat doet die Jos eigenlijk in dit programma,
Dat zal dan wel de reden zijn, hoewel KRO-onwaardig.quote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Nou, we hebben toch wel 1 macho nodig voor de serie
Haha dat dacht ik ook al.quote:Op maandag 21 september 2009 16:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij een 06-lijn werkte...
Wat vind jij dan langdurig? Hij had het toch over een relatie van 3 jaar en eentje van 1 jaar?quote:Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zal dan wel de reden zijn, hoewel KRO-onwaardig.Maar het is toch opgezet voor boeren die geen tijd hebben voor een sociaal leven? Niet een macho/charmeur/player met kinderen, ex-vrouw en meerdere langdurige relaties in die paar jaar sinds z'n scheiding?
Als heteroseksuele (Alhoewel? Ik kijk 'boer zoekt vrouw'...) man vind ik 'm maar overbodig.
Ik vind 3 jaar best langdurig ja. Hoe lang was hij gescheiden, negen jaar? Vier van de negen een relatie is een nette score.quote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat vind jij dan langdurig? Hij had het toch over een relatie van 3 jaar en eentje van 1 jaar?
quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 3 jaar best langdurig ja.
In ieder geval behoorlijk wat homoseksuele boeren.quote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel transeksuele of allochtonen boeren zouden er zijn?
Hij was ook echt de knapste van het stel, en ik heb daar verstand vanquote:Op maandag 21 september 2009 20:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jammer dat die Indiër er niet meer is nee. Temeer daar hij Tukker is.
Ik vond het ook wel opvallend ja.quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind 3 jaar best langdurig ja. Hoe lang was hij gescheiden, negen jaar? Vier van de negen een relatie is een nette score.Maar dat langdurig is het punt niet, wat wel het punt is, is dat Jos kennelijk geen hulp nodig heeft bij het vinden van een vrouw, in tegenstelling tot de rest. Als je toch zulke boeren gaat 'helpen' kun je evengoed spin-offs als 'bankier zoekt vrouw' of 'profvoetballer zoekt vrouw' gaan uitzenden.
Langdurig 1 jaar?quote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef Teslynd het volgende:
Nou, ik vind 3 jaar echt geen lange relatie. Dat is maar net een vàste.
Van boer Frans werd ergens gezegd dat hij net een langdurige relatie achter de rug had. Die bleek nog geen jaar geduurd te hebben...
Ik denk dat niemand hem écht in het programmaformat vindt passenquote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef Jane het volgende:
Tja, ik vind Jos toch ook niet echt in het programmaformat passen. Maar ja, ik vind het ook helemaal niet zo'n leuke man als sommigen hier, dus dat speelt ook mee.
Om de twee weken te aanschouwen in het ALS.quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In ieder geval behoorlijk wat homoseksuele boeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |