ach, dat zei hij niet alleen tegen haar, de playerquote:Op maandag 21 september 2009 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hij begon het gesprek nog met de vraag "hoe kan dat toch, zo'n mooie meid"
Haha inderdaad, voorgeprogrammeerd zinnetje. Vrouw denkt 'Oeh hij vindt me een mooie meid!!'.quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, dat zei hij niet alleen tegen haar, de player
Eens. Neeltje walste enorm over hem heen.quote:Op maandag 21 september 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Die Wim moet echt afleren om zo vaak 'Dus' of 'Juist' te zeggen
Neeltje is véél te vlot voor Wietse hoor, dat gaat niet werken!!
van de andere kant; in dat gesprek werd tenminste nog gewalst...in Wietse's andere pogingen tot conversatie leek het meer op ongemakkelijk puberaal schuifelen op de schooldisco-avondquote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eens. Neeltje walste enorm over hem heen.
'Oh... Das wel een beetje aan afknapper'quote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat Wietse dit ook nodig heeft wat versieren gaat van zijn kant niet echt komen. Het klopt dat Neeltje in het echt net zo leuk is als dat ze op tv is.quote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo'n wals, hè.quote:Op maandag 21 september 2009 13:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
van de andere kant; in dat gesprek werd tenminste nog gewalst...in Wietse's andere pogingen tot conversatie leek het meer op ongemakkelijk puberaal schuifelen op de schooldisco-avond
Dan vraag ik me echt af wat Neeltje in zo'n onbeholpen type als Wietze ziet.quote:Op maandag 21 september 2009 13:44 schreef WhistleRgv het volgende:
[..]
Ik denk dat Wietse dit ook nodig heeft wat versieren gaat van zijn kant niet echt komen. Het klopt dat Neeltje in het echt net zo leuk is als dat ze op tv is.
joh...echt?quote:
Ja, dus je dansmetafoor was vrij suf.quote:
het zullen de paarden wel weer zijn...quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af wat Neeltje in zo'n onbeholpen type als Wietze ziet.
En die hangpens dan?quote:Op maandag 21 september 2009 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dude Jos vind ik ook het knapste man ! Hij ziet er goed uit. Wat betreft Hans ben ik ook met jou eens.
mijn dansmetafoor was briljantquote:Op maandag 21 september 2009 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dus je dansmetafoor was vrij suf.
Joh, echt?![]()
Vond het gewoon arrogant om Fries te gaan praten wat denkt ze wel......quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij heeft wel het leukste meisje erbij zitten: Neeltje
Met zijn handen in zijn zakkenquote:
Nee joh gek, iedereen moet als een gek lopen pompen in de sportschool naast werk kinderen en andere dingen. Iedereen moet een wasbordje hebben op die leeftijd, vooral als je vrijgezel bent! Jij snapt er ook niets van joh!!quote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef Duderella het volgende:
Niets mis met een bescheiden bourgondisch buikje hoor, voor een man op die leeftijd!
Ahahaha huilie.quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Vond het gewoon arrogant om Fries te gaan praten wat denkt ze wel......
Wat dacht ze: Ik ga voor televisie kijken Nederland ff Fries kleppen?![]()
[..]
Met zijn handen in zijn zakken![]()
Ik dacht dat ze bij een 06-lijn werkte...quote:Op maandag 21 september 2009 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Die suzanne van Jos was ook behoorlijk irritant. Beetje erg uit de hoogte.
Zo hond dekhengst zo baasquote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, dat zei hij niet alleen tegen haar, de player
Als ze de gesprekken zo voortzet, 'nee dat meen je niet, je kunt toch wel zelf koken! Hoe oud ben je nou' dan heeft hij het snel gehad.quote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Terwijl hij dat dus wel absoluut nodig heeft. Want geef toe, op je 35e nog elke dag bij je moeder eten..quote:Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze de gesprekken zo voortzet, 'nee dat meen je niet, je kunt toch wel zelf koken! Hoe oud ben je nou' dan heeft hij het snel gehad.Hij zal er niet tegenin gaan, maar absoluut niet haar kiezen. Na een paar dagen boerderij heeft hij het dan wel gezien met haar. Zo'n zachte jongen zit er niet op te wachten om zo aangepakt en afgezeken te worden, humor of niet...
Tineke en Iris zijn veel zachter. Neeltje is leuk maar niet voor hem
Zeker goed dat iemand het zegt, maar kan ook op een andere manier gezegd worden.quote:Op maandag 21 september 2009 16:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Terwijl hij dat dus wel absoluut nodig heeft. Want geef toe, op je 35e nog elke dag bij je moeder eten..Het is goed dat zij er wat van zegt. Of hij kiest voor haar omdat 'ie denkt 'ja, iemand die mijn bloempje eindelijk van mijn muur schraapt' (en later alsnog afgewezen worden door Neeltje zelf want als zij hem interessant BLIJFT vinden vreet ik m'n lul op) of hij kiest voor de makkelijke weg en gaat uiteindelijk op de boerderie wonen met net zo'n mak stil schaap als hijzelf.
Hij is verlegen...maar ik vraag me af hoe hij is als hij iets meer op z'n gemak is met die vrouwen....of één ervan....vraag is alleen of hij niet veel te veel tijd nodig zal gaan hebben om op dat punt te komen...quote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker goed dat iemand het zegt, maar kan ook op een andere manier gezegd worden.![]()
Die jongen kan geen gesprek voeren dus ik denk niet dat dit hem dan aanspreekt op lange termijn. Tussen Wietse aan stilheid en de spontaniteit van Neeltje zitten nog genoeg vrouwen die wél spontaan zijn maar niet over hem heen walsenTandje minder
quote:Op maandag 21 september 2009 17:47 schreef pfaf het volgende:
En wat doet die Jos eigenlijk in dit programma,
Dat zal dan wel de reden zijn, hoewel KRO-onwaardig.quote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Nou, we hebben toch wel 1 macho nodig voor de serie
Haha dat dacht ik ook al.quote:Op maandag 21 september 2009 16:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij een 06-lijn werkte...
Wat vind jij dan langdurig? Hij had het toch over een relatie van 3 jaar en eentje van 1 jaar?quote:Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zal dan wel de reden zijn, hoewel KRO-onwaardig.Maar het is toch opgezet voor boeren die geen tijd hebben voor een sociaal leven? Niet een macho/charmeur/player met kinderen, ex-vrouw en meerdere langdurige relaties in die paar jaar sinds z'n scheiding?
Als heteroseksuele (Alhoewel? Ik kijk 'boer zoekt vrouw'...) man vind ik 'm maar overbodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |