Geitenkaas is vies!quote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef Jane het volgende:
Wat is dat toch, dat de hele wereld geitenkaas ineens lekker moet vinden?
Borsthaarquote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wietse valt me best mee vandaag![]()
En de hoeveelheid borsthaar van Hans
Dat zei ik vorige week al, leuke meid maar niet voor hemquote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef meami het volgende:
Neeltje en Wietse hebben idd wel een totaal ander levenMismatch naar mijn idee
Ik vond Audrey op het eerste oog wel leuk.quote:Op zondag 27 september 2009 20:42 schreef Jane het volgende:
Die Hans heeft wel een stelletje dozen uitgezocht, zeg!
Zie je wel, ik zei het toch. Die komt wel los!quote:
Nee man da's "cool" tochquote:Op zondag 27 september 2009 20:48 schreef Leonoor het volgende:
Gut wat een foute baas die Peter echt eigenlijk!
Wim is echt zo'n gereformeerde uit Staphorst, die kan het beste gewoon een vrouw met vlot rood kapsel nemen die lekker rustig achter het aanrecht plaats neemt.quote:Op zondag 27 september 2009 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
God wat is Wim een droogkloot zeg. Die nietszeggende kop de hele tijd![]()
Vind het net zo'n lompe dooierik als Gerard van vorig seizoen
Snap niet wat die dames in hem zien!quote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef Jane het volgende:
Oh God, Peter begint over zichzelf in de derde persoon te praten.![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 20:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wim is echt zo'n gereformeerde uit Staphorst, die kan het beste gewoon een vrouw met vlot rood kapsel nemen die lekker rustig achter het aanrecht plaats neemt.
4 van de 5 vrouwen die hij heeft geselecteerd zijn ook van die pittige korte kapsel types uit de biblebelt. Alleen Erie is wel pittig en kort maar volgens mij meer Opzij! dan Biblebelt...quote:Op zondag 27 september 2009 20:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wim is echt zo'n gereformeerde uit Staphorst, die kan het beste gewoon een vrouw met vlot rood kapsel nemen die lekker rustig achter het aanrecht plaats neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |