En dan nu de uitleg van je hilįrische grap....?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Als koeien, schapen en geiten kunnen praten dan weten we pas hoeveel het er zijn...............![]()
![]()
Hij bedoelt zeker dat alle homo's zich aan dieren vergrijpenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dan nu de uitleg van je hilįrische grap....?
Ik dacht aan kinderen!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij bedoelt zeker dat alle homo's zich aan dieren vergrijpen
Nee, hij bedoelt dat homoseksuele boeren in de wei neukenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij bedoelt zeker dat alle homo's zich aan dieren vergrijpen
quote:
Het ging mij erom dat ik het een domme veronderstelling vond dat specifiek homo's dat doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh...
Maar de verhalen over mannen die dieren pakken op hun eigen boerderij komen vaak genoeg voor...
Eet smakelijk, ander onderwerp...
Ja natuurlijk, maar vaak gebeurt dat toch niet echt. Paar seizoenen geleden hadden we er nog eentje die nog nooit in een supermarkt geweest was.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:28 schreef Lienekien het volgende:
Nou, zeeuwse. Boeren kunnen over het algemeen prima autorijden en gaan er heus wel eens op uit om vrienden te bezoeken, de stad in te gaan, naar de bioscoop of een concert.
Het is niet paarden, het is perdenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef Jojogirl het volgende:
Zit Peter nu te liegen dat ie Hanneke nog nooit had gezien in het paardenwereldje
Eerst had je het nog over de gemiddelde boer, maar je bedoelt dus de verlegen boer.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:44 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar vaak gebeurt dat toch niet echt. Paar seizoenen geleden hadden we er nog eentje die nog nooit in een supermarkt geweest was.
Kijk als je als boerenzoon zelf wat extravert en geinteresseerd bent in mensen, dan is er geen probleem, dan zoeken ze het inderdaad zelf wel op.
Maar ben je een verlegen type en je bent geen boer, dan moet je om brood op de plank te krijgen, toch naar je werk, heb je collega's enz.
Ben je een verlegen type en je bent boer, dan zie je vaak maar heel weinig mensen. Dat bedoel ik maar te zeggen.
Ja, die opeenstapeling van gźnante situaties is erg vervelend, lijkt mij. Dat leek je bij Wietse ook te kunnen zien in zijn gezicht, die teleurstelling vanwege zijn eigen falen en de wetenschap dat hij er nog zoveel te gaan had.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:31 schreef Teslynd het volgende:
Iedereen die een beetje verlegen is, zal al raar doen op die bank met 10 interviews waarin je je van je mooiste kant moet laten zien. Als je van de dichtklappende verlegenheid bent, zal het een drama worden: je weet dat het niets was en dat de volgende ook niets worden zullen. Elke volgende mislukking is een bevestiging. Maar sociale vaardigheid reikt wel verder dan Salonfähigkeit.
Ik vond 't gewoon zielig voor Wietse.. Hij wou wel maar 't ging gewoon niet. Ze hadden hem wel een cursusje mogen geven van te voren oid.. Of een lijstje met vragen die hij kan stellen laten maken/geven.. Oke, niet echt spontaan, maar als dat de manier is waardoor je wel kan praten..quote:Op donderdag 24 september 2009 12:08 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, die opeenstapeling van gźnante situaties is erg vervelend, lijkt mij. Dat leek je bij Wietse ook te kunnen zien in zijn gezicht, die teleurstelling vanwege zijn eigen falen en de wetenschap dat hij er nog zoveel te gaan had.
Ik vond het ook sneu voor hem. Maar aan de andere kant: er mankeert hem niets aan zijn intelligentie en ook niet aan zijn zelfreflectie (hij gaf zelf aan heel goed te weten dat hij moeite heeft met praten). Dus dan had hij zichzelf misschien ook beter moeten voorbereiden. Gewoon wat vragen bedenken en die bij de hand houden. Bij voorkeur afgestemd op de vrouw in kwestie om het wat persoonlijker te maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:29 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik vond 't gewoon zielig voor Wietse.. Hij wou wel maar 't ging gewoon niet. Ze hadden hem wel een cursusje mogen geven van te voren oid.. Of een lijstje met vragen die hij kan stellen laten maken/geven.. Oke, niet echt spontaan, maar als dat de manier is waardoor je wel kan praten..
Idd, ben erg benieuwd hoe ze dan zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:21 schreef yyentle het volgende:
Ben benieuwd naar zondagavond, dan zien we ze toch een beetje in een andere situatie.
Nou pak eens Gerrit van 2 seizoenen terug, zag je meteen wat voor gevoel voor humor hij had betreft vrouwenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:05 schreef bloodymary het volgende:
je ziet niet echt hoe de boeren zijn.
Vergeet niet dat je dan ook kon SMS'en welke vrouw boer Frans vorig jaar had gekozen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:05 schreef bloodymary het volgende:
Dat met dat uitgaan vind ik altijd de saaiste aflevering. Het is dan meer om te laten zien wat voor leuke dingen ze allemaal wel niet doen, je ziet niet echt hoe de boeren zijn. Dat komt de volgende keer pas als ze op de boerderie gaan! Ik vind het trouwens een pluspunt van het programma dat ze meteen de keuze laten zien en die niet als soort cliffhanger voor de volgende keer bewaren. Dat zou SBS doen, is altijd zo irritant.
ja die jos is inderdaad een beetje popie jopiequote:Op vrijdag 25 september 2009 17:21 schreef yyentle het volgende:
Ik vond Wietse de leukste boer.![]()
Die Jos vond ik de eerste keer helemaal niet leuk; hij leek me zo'n zonnebankmannetje, maar vorige week vond ik hem toch weer iets leuker.
Ben benieuwd naar zondagavond, dan zien we ze toch een beetje in een andere situatie.
quote:
Je klik op http://www.kro.nl/KROgemist.aspx en dan scrol je naar beneden tot je BzV ziet..quote:Op zondag 27 september 2009 18:17 schreef Duderella het volgende:
Weten jullie of en wanneer het wordt herhaald?
O dat is waar! Mooi zo. Dank Baaike!quote:Op zondag 27 september 2009 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je klik op http://www.kro.nl/KROgemist.aspx en dan scrol je naar beneden tot je BzV ziet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |