Viel mij ook al op, erg leuk jurkje, staat mooi!quote:Op zondag 20 september 2009 20:35 schreef Leonoor het volgende:
Ik wil het jurkje van Yvon!
Z'n dochters lopen er ook tip-top bij, dus dat moet wel kunnen, technisch-theoretisch gezienquote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef meami het volgende:
Ik zie die vrouwen van Jos niet echt op een boerderij rondlopen met hun poedertjes en dingetjes
Dat is waar. Maar wel duidelijk het type waar Jos op valt. (arm moedertje van me die nu voor niks geschreven heeftquote:Op zondag 20 september 2009 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Z'n dochters lopen er ook tip-top bij, dus dat moet wel kunnen, technisch-theoretisch gezien
quote:Op zondag 20 september 2009 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
"Toch iets in de brief wa me wel aansprak!"
"Oh?!"
"Ja, wa, da ken ik eiglijk nie uitlegge."
"Oh."
Type 'sjaaltje-tijgerprintje-blousje-poedertje-parfumwolkje'quote:Op zondag 20 september 2009 20:41 schreef meami het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wel duidelijk het type waar Jos op valt. (arm moedertje van me die nu voor niks geschreven heeft)
Ik wil Hansquote:Op zondag 20 september 2009 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Hans heeft wel z'n match gevonden met Jo lijkt wel![]()
quote:
Echt erg iddquote:Op zondag 20 september 2009 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme Witse. En dan heeft ie maar vijf minuten, en dan duren die nog een eeuwigheid.
Jos doet t wel soepel!quote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef Honeymooner het volgende:
Volgens mij is Jos wel een beetje een player..
quote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef Honeymooner het volgende:
Volgens mij is Jos wel een beetje een player..
Was dat die in het paars?quote:
Vind ik ook, anders heb je helemaal 5 van die onzekere gastenquote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je denken?Maar wel leuk tv-materiaal tussen al die verlegen boeren
Nee!quote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij net als je moeder ook een brief geschreven?
serieus, al die vrouwen willen toch helemaal niet meer na vandaag, zelfs als hij ze wel kiest?!quote:Op zondag 20 september 2009 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wietse![]()
Eindelijk iemand die hem in een gesprek krijgt
Inderdaad. Ik word hier achter de tv al zenuwachtigquote:Op zondag 20 september 2009 20:47 schreef MissJ het volgende:
omg Wietse![]()
Ik krijg het spontaan benauwd van hem
Dan wil je Hans ook niet graag genoegquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Wietse met z'n briljante openingszin: "Heb je ook nog broers zussen"
Dat hadden ze toch ook wel al een beetje uit dat filmpje kunnen halen, dat hij niet zo'n prater is...quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Leonoor het volgende:
[..]
serieus, al die vrouwen willen toch helemaal niet meer na vandaag, zelfs als hij ze wel kiest?!
quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Leonoor het volgende:
[..]
serieus, al die vrouwen willen toch helemaal niet meer na vandaag, zelfs als hij ze wel kiest?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |