Echt erg iddquote:Op zondag 20 september 2009 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme Witse. En dan heeft ie maar vijf minuten, en dan duren die nog een eeuwigheid.
Jos doet t wel soepel!quote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef Honeymooner het volgende:
Volgens mij is Jos wel een beetje een player..
quote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef Honeymooner het volgende:
Volgens mij is Jos wel een beetje een player..
Was dat die in het paars?quote:
Vind ik ook, anders heb je helemaal 5 van die onzekere gastenquote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je denken?Maar wel leuk tv-materiaal tussen al die verlegen boeren
Nee!quote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij net als je moeder ook een brief geschreven?
serieus, al die vrouwen willen toch helemaal niet meer na vandaag, zelfs als hij ze wel kiest?!quote:Op zondag 20 september 2009 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wietse![]()
Eindelijk iemand die hem in een gesprek krijgt
Inderdaad. Ik word hier achter de tv al zenuwachtigquote:Op zondag 20 september 2009 20:47 schreef MissJ het volgende:
omg Wietse![]()
Ik krijg het spontaan benauwd van hem
Dan wil je Hans ook niet graag genoegquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Wietse met z'n briljante openingszin: "Heb je ook nog broers zussen"
Dat hadden ze toch ook wel al een beetje uit dat filmpje kunnen halen, dat hij niet zo'n prater is...quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Leonoor het volgende:
[..]
serieus, al die vrouwen willen toch helemaal niet meer na vandaag, zelfs als hij ze wel kiest?!
quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Leonoor het volgende:
[..]
serieus, al die vrouwen willen toch helemaal niet meer na vandaag, zelfs als hij ze wel kiest?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |