Ik zal Greys the Slasher even alarmeren iddquote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Statistisch gezien is Bob. dan ten dode opgeschreven
Ik voel een meet aankomen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
Wanneer wordt het vonnis voltrokken?
Puik!quote:
Bob. zit toch veilig in Denemarken, geloof ik, dus don't worryquote:Op zondag 20 september 2009 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, niet tijdens mijn housewarming dus hè.
Statistiek is op zich wel leuk (ik doe het in Excel, om nauwkeurigheid van metingen te bepalen) maar ik heb altijd zo'n vreselijke ruzie met vrijheidsgradenquote:Op zondag 20 september 2009 19:12 schreef Bob. het volgende:
Ik vond statistiek altijd heerlijk, een van mijn lievelingsvakken.En nadat ik twee andere onmogelijke programma's heb moeten gebruiken het afgelopen jaar waardeer ik SPSS ook opeens veel meer, dat is dan opeens heel erg gebruiksvriendelijk.
Ben bij bedrijfs economie begonnen. wacht nog op bericht. dit was de laatste week..quote:Op zondag 20 september 2009 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat heb ik helemaal gemist! Mag je toch weer naar school? En zat die niet in Osdorp ook?
Ik las ook iets over Viking en stage op een school? Best veel gebeurd in de week dat ik er niet was!
Ja, maar tot nu toe heb ik alleen aan m'n eigen auto schade gemaakt, ik wil liever geen anderen meer rakenquote:Op zondag 20 september 2009 19:55 schreef loveli het volgende:
Fileparkeren is simpel, zeker als je bumper toch al vernaggeld is. Boem is ho en plons is nat.
een wat?quote:Op zondag 20 september 2009 19:59 schreef P.F het volgende:
Ik ben een after voor het tunnel fest aan het zoeken.. Hmm
Ben jij ook 76' weegschaal?quote:Op zondag 20 september 2009 20:08 schreef Syrena het volgende:
Een afterparty! Dat snap ik nog en ik ben bijna....BIJNAAAAAA... 33.
*slik*
quote:
Ja, iddquote:Op zondag 20 september 2009 20:16 schreef Syrena het volgende:
[..]Jij ook?
Die worden met het jaar leuker
Vriendje kwam net binnen met de mededeling dat ie toch nog leeft!quote:Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef Totziens het volgende:
Dat beest van jullie pakt die muis maar hoor GBAnders slaap ik tussen jullie in vrijdag
edit: gelukkig *kuch* en uuhrm RIP enzo
Hmmm volgens mij eet ik alleen niet mee, zal even navragen voor de zekerheid. Maareh anders op zich ook wel mooi want dan heb je tijd voor schule!quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vriendje kwam net binnen met de mededeling dat ie toch nog leeft!Maar wel in de bosjes buiten
![]()
Ik ben vrijdagavond nog wel even bezig met school waarschijnlijk hoor, hou daar rekening mee! Maar ik maak wel spinazie uit de oven
Oh, ook prima! Kom je dan ook nog met de bus hier heen? Ben je lang onderweg!quote:Op zondag 20 september 2009 21:11 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hmmm volgens mij eet ik alleen niet mee, zal even navragen voor de zekerheid. Maareh anders op zich ook wel mooi want dan heb je tijd voor schule!
quote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Totziens het volgende:
Ik moet vanuit rotterdam komen, zal me vast minimaal een uur kosten. Eens even opzoeken
edit: ik bel je wel even voordat het een persoonlijk wissewasjestopic van ons wordt![]()
My god, ik heb ook gekeken, die grijnsboer is echt té ergquote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo Boer zoekt Vrouw weer gezien. Zo'n heerlijk programma. En dadelijk ga ik naar bed. Morgen weer vroeg op
.
Jaarlijks terugkerend fenomeen helaas. Ik heb een huisstofmijtallergie en die krijgt een piek in september. Dan is de luchtvochtigheid hoog en blijft alle stof hangen. Het slijmvlies in mijn holtes zet dan op, waardoor het net is alsof ik voorhoofdholte-ontsteking/kaakholte-ontsteking heb, maar dan zonder snot. Mijn neusspray kan het niet meer bijbenen en de allergietabletten doen ook niet veel (ik heb speciale neusspray trouwens, moet ik sowieso elke dag gebruiken).quote:Op zondag 20 september 2009 21:45 schreef Daph_ het volgende:
*knuf* voor Syrena
Wat naar, waardoor heb je hoofdpijn dan, of weet je dat niet?
Ga anders even een curry eten bij de Thaiquote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Syrena het volgende:
Vorig jaar ging het over nadat ik een keer echt ontzettend pittig gegeten hadals ik volgende week nog last heb ga ik het pittigste gerecht dat ik kan vinden maken
quote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Totziens het volgende:
Ik moet vanuit rotterdam komen, zal me vast minimaal een uur kosten. Eens even opzoeken
edit: ik bel je wel even voordat het een persoonlijk wissewasjestopic van ons wordt![]()
You just pulled a TJquote:Op maandag 21 september 2009 08:37 schreef Lastpost het volgende:
Hoef gelukkig pas rond een uur of 1 te beginnen vandaag, beetje brak en verkouden .. krijg je hé als je in de nacht buiten slaapt.
Ik PM je mn 06 wel ff, dan kan je me ff smsje sturen of ik available ben!quote:Op maandag 21 september 2009 08:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja,maar dat gaat dus niet lukken
Nou ja, ik ga ontbijten
Lang verhaal is leuker, maar ik hou het even kort (flauw he):quote:Op maandag 21 september 2009 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
You just pulled a TJ. Waarom sliep jij buiten?!
.
Inderdaad!quote:Op maandag 21 september 2009 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, dat is niet tof Syrena. Sowieso, collega's die direct naar je leidinggevende hobbelen i.p.v. jouzelf even aan te spreken als ze iets dwars zit.
Vooral omdat ik twee dagen gewoon naast d'r zitquote:Op maandag 21 september 2009 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, dat is niet tof Syrena. Sowieso, collega's die direct naar je leidinggevende hobbelen i.p.v. jouzelf even aan te spreken als ze iets dwars zit.
Nee?quote:Op maandag 21 september 2009 09:34 schreef Syrena het volgende:
Ik ga toch ook niet zitten zeuren dat ze al drie jaar de website niet up-to-date heeft?
Alle vrouwen die hier werken doen dat zo. Ik snap niet dat mijn baas er nog intrapt. We werken allemaal wel 1 dag samen, maar een ander ergens op aanspreken? Hooooo maar.quote:Op maandag 21 september 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad!.
Stomme collega.
Zo eentje had ik ook eens. Op mijn allereerste (!) werkdag in een verpleegtehuis was ik een paar bedden vergeten op te maken. Ja, wist ik veel, ik moest nog wegwijs worden daar. Werd ik ook meteen bij de leidinggevende geroepen, omdat collega's geklaagd hadden dat ik een paar bedden geskipt had.
quote:
I second that.quote:Op maandag 21 september 2009 09:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
*hopt binnen*
'86 is ook een goed jaar, maarja, daar zit ook een 6 in he![]()
</nuttige mededeling van de dag>
ik zit vlakbij! Van hier is het maar 400 km. naar kopenhagen!quote:
Mooi lijstje.quote:Op maandag 21 september 2009 11:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Gelijk maar een lijstje als ik toch bezig ben.
O: 2x knackebrod met notenpaté
T: snee brood met gorgonzola
L: yoghurt met druiven en cruesli
D: slastamppot met vegaballetjes en kaas
T: wijntje
Dankjewel.quote:Op maandag 21 september 2009 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi lijstje.
Hoe maak je slastamppot en is dat een beetje lekker?
Met spekjes natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoe maak je slastamppot en is dat een beetje lekker?
Dat zou inderdaad lekker zijn ja, maar wij gaan vanavond voor de vegetarische aanpak. Met kaas en mosterd smaakt het vast ook wel.quote:
Yup, ze hebben biologische spekreepjes. Zit ook nog eens minder zooi in dan in de magere spekreepjes (volgens mij zijn de magere spekreepjes samengesteld uit verwerkt vlees, en dan aan elkaar geplakt met smaakstoffen en aardappelzetmeel, de bio spekreepjes zijn echt gemaakt van in reepjes gesneden spek). En als je ze uitbakt kun je een groot deel van het vet toch mijden, dus je krijgt niet per se meer vet binnen dan wanneer je de bio gebruikt.quote:Op maandag 21 september 2009 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad lekker zijn ja, maar wij gaan vanavond voor de vegetarische aanpak. Met kaas en mosterd smaakt het vast ook wel.
Volgende keer toch eens kijken of AH geen biologische spekjes heeft.
Ik werk in een team dat niemand een team wil noemenquote:Op maandag 21 september 2009 13:20 schreef Totziens het volgende:
Jeetje wat een heen en weer gevlieg Nynke, gelukkig heb je het komende maand nog vrij rustig.![]()
Die biologische spekjes klinken een stuk beter Loveli. Ik ga van de week stamppot andijvie maken en daar kan dat mooi bij.
Syrena wat een stomme collega zeg. Maar kan je baas gewoon niet eerst vragen van goh heb je haar daar op aangesproken? Ik vind het echt belachelijk dat men meteen maar naar de baas rent, lijkt de basisschool verdorie wel.
Kun je ze er weer afhalen? Ik wil ook een gepimpte keuken. Fout is juist goedquote:Op maandag 21 september 2009 15:21 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb mijn keuken gepimpt met plakstickers van de IKEA. OMFG, dat is echt heel fout geworden
Zo ziet het er nu uit:quote:Op maandag 21 september 2009 15:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je ze er weer afhalen? Ik wil ook een gepimpte keuken. Fout is juist goed
www.nu.nlquote:Problematisch alcoholgebruik onder jongeren neemt toe
'Beleidsmakers lopen mijlenver achter'
Ja, precies!quote:Op maandag 21 september 2009 15:42 schreef Totziens het volgende:
je zou ze toch spontaan een kratje bier aanbieden dan.
Voor de scriptie versnellingsgroep? Ik moest het ook elke week voor de studie versnellingsgroep en ik vond het elke week weer vervelend. Ik hou niet van bellen, en al vooral niet als je moet praten over of die persoon al wel braaf z'n huiswerk voor die week heeft gedaan.quote:Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet iemand bellen van m'n scriptiegroepje en ik vind het een beetje eng..
Klein kind..
Ja, de scriptieversnellingsgroep. Was afgelopen woensdag pas voor het eerst, maar het werkt nu al! Ik heb alleen idd ook een beetje een hekel aan mensen bellen, maar het is ook in een minuutje weer gepiept. Volgens mij zit ik ook wel in een leuke groep.quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Voor de scriptie versnellingsgroep? Ik moest het ook elke week voor de studie versnellingsgroep en ik vond het elke week weer vervelend. Ik hou niet van bellen, en al vooral niet als je moet praten over of die persoon al wel braaf z'n huiswerk voor die week heeft gedaan.
Verder vond ik het wel heel leuk, ik zat echt in een super gezellige groep! En het werkte erg goed.
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 16:26 schreef Syrena het volgende:
Ik had vorige week witlof gestoofd. Met een beetje suiker en daarna een lepel balsamico erop. OMFG dat was lekkerIk heb de halve kilo witlof dus in mijn eentje weggekaand
Volgende keer doe ik wel zoetstof denk ik.
Bied mij anders maar spontaan een aanquote:Op maandag 21 september 2009 15:42 schreef Totziens het volgende:
je zou ze toch spontaan een kratje bier aanbieden dan.
We hebben het niet krap hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 17:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij eten gewoon 1 of 2 keer per week biologisch vlees en de rest van de tijd geen vlees, dat werkt ook.Maar goed, ik heb het ook behoorlijk ruim voor een student, ik kan natuurlijk niet inschatten wat andere mensen te besteden hebben.
Daarom zeg ik dus dat dat niet dagelijks hoeft. Maar goed, ieder zijn eigen keuze. Wij eten ook weleens niet-biologisch vlees hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
We hebben het niet krap hoor.Maar gewoon niet ruim genoeg om per week 10,- meer uit te geven (want daar komt het zomaar op neer als je dagelijks een stukje vlees/vis wilt) aan boodschappen. Ik ben wel echt voor, biologisch vlees, maar het is nu nog even iets voor later.
Hihihihi, dat komt neen vast wel halenquote:Op maandag 21 september 2009 17:51 schreef Totziens het volgende:
Aah zussie![]()
Ik heb nog wel een kratje bier in het hok staan, half leeg en half over datum. Belangstelling Neen?
Ik heb de witlof eerst schoongemaakt (door de helft en dan weer door de helft en dan het bitter eruitsnijden). Klontje boter gesmolten in een keteltje, de witlof erbij, even omscheppen met een klein beetje suiker en dan het gas heel laag en de deksel erop. Af en toe eens gekeken of het gaar was (en omscheppen). Toen het gaar was (heb de tijd niet bijgehouden) de boel afgegoten in een vergiet, in het keteltje weer een beetje suiker gestrooid, terug op het vuur, witlof er weer bij en een scheutje witte balasamico erbij, nog eens omscheppen en dan op je bordquote:Op maandag 21 september 2009 17:26 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Dat klinkt lekkerHeb je daar een recept (of iets uitgebreidere uitleg, ik heb nog nooit iets gestoofd geloof ik
) voor?
lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 4x volkoren (1x tosti kaas, lightsalami, mosterd, 1x vegapate)
T: peer
D: cajun aardappeltjes uit de oven, gestoomde groenten (spruitjes, broccoli en sperziebonen) en gebakken ei
T: yoghurt met muesli
nu nog eventjes immunology boek lezen en dan eten maken, zal later even teruglezen..
lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 17:51 schreef Totziens het volgende:
Aah zussie![]()
Ik heb nog wel een kratje bier in het hok staan, half leeg en half over datum. Belangstelling Neen?
Wij eten gewoon graag dagelijks vlees/visquote:Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus dat dat niet dagelijks hoeft. Maar goed, ieder zijn eigen keuze. Wij eten ook weleens niet-biologisch vlees hoor.
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wij eten gewoon graag dagelijks vlees/vis. En heb er zoveel moeite (zoals de dingen die sigme beschrijft) dan ook weer niet voor over, daar vind ik het dan weer niet belangrijk genoeg voor
. Inmiddels is de bio-industrie toch al vrijwel afgeschaft (t moet volgend jaar geloof ik 100% afgeschaft zijn), dus heel slecht hebben die dieren het al niet meer.
Que?quote:Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wij eten gewoon graag dagelijks vlees/vis. En heb er zoveel moeite (zoals de dingen die sigme beschrijft) dan ook weer niet voor over, daar vind ik het dan weer niet belangrijk genoeg voor
. Inmiddels is de bio-industrie toch al vrijwel afgeschaft (t moet volgend jaar geloof ik 100% afgeschaft zijn), dus heel slecht hebben die dieren het al niet meer.
Nou kom maar halen dan.quote:
Ik vind je avatar wel heel toepasselijk nuquote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Totziens het volgende:
dat moest er nog eens bij komen XM!
Eet ik ook wel eens hoor, is best lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik heb net erwtensoep uit blik gegeten
Da's dan natuurlijk weer helemaal waar; ieder zijn eigen keus.quote:Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef sigme het volgende:
Maar goed, als jij het niet belangrijk vindt, is het niet belangrijk.
Ja, en vooral erg simpel! Ik ging er vanuit dat mn huisgenootje ging koken maar die ging bij dr ex eten.quote:Op maandag 21 september 2009 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eet ik ook wel eens hoor, is best lekker
Hopelijk bevalt het je ook goedquote:Op maandag 21 september 2009 18:53 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt syrena! ik ga het binnenkort proberen
quote:Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.![]()
Hoe kóm je erbij?
Misschien moet je het Groen-Links even vertellen, wat die proberen het in 2020 afgeschaft te krijgen...
Graag gedaan!quote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef sigme het volgende:
Goodbye, wat jij zegt.
Ik zag het zelf net; na posten in het verkeerde topic moest ik eerst zonodig in een pan roeren. Bedankt voor je attentheid.
Ik heb er wel geld voor over, ik heb er het geld alleen niet voor. Ik vind het prima er meer voor te betalen, maar dat kan nu gewoon niet - dus totdat we het financieel zo ruim hebben dat dat wel kan, eten we geen biologisch vlees.quote:Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef sigme het volgende:
Vlees is geen eerste levensbehoefte, ik heb liever niet dat mijn belastinggeld gaat naar mensen die goedkoop vlees willen.
Het is inderdaad een kwestie van wat je belangrijk vindt, je goed recht.
De keuze dat je er zelf geen geld voor over hebt en dat anderen het maar voor je moeten financieren vind ik dan wel tamelijk verwerpelijk.
Nou vooruit, dan wil ik het niet betalen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef sigme het volgende:
Je kán het wel betalen, je wíl het niet betalen. Je wil de prijs niet betalen: minder andere uitgaven / minder vlees / meer moeite doen voor je vlees.
Je goed recht, maar kom daarna niet aan met kul.
Doen wij wel voor jequote:Op maandag 21 september 2009 19:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan wil ik het niet betalen.
Ik heb geen tijd/zin om heel Rotterdam door te rennen op zoek naar biologisch vlees, ga niet op andere uitgaven korten omdat ik per se biologisch wil eten, en zowel mijn vriend als ik houden van een dagelijks stukje vlees/vis.
Nee ik ook niet maar ik houd ook van smaak en een goede prijsquote:We zijn niet allemaal wereldverbeteraars.
Mwah, hangt er vanaf hoeveel duurder, en of de kwaliteit beter is, wat ook niet altijd het geval is.quote:Maar dat neemt niet weg dat ik biologisch vlees een goede zaak vind, maar dat ik het dus niet kan betalen zonder er mijn leefgewoonten op aan te passen - en dat laatste vind ik te ver gaan.
Ik heb gisteren broccoli gegetenquote:Op maandag 21 september 2009 21:36 schreef loveli het volgende:
Ook op biologische producten wil men winst maken. Biologische groente wordt vaak net zo snel geteeld als 'normale' groente, waardoor er niet per se meer voedingsstoffen in zitten bleek uit onderzoek. Pas als je bio-dynamisch koopt, zit er echt meer in.
Juist in Rotterdam is het best makkelijk om aan goed biologisch vlees te komen. Er zijn meerdere Groene Weg slagers (zo heet die keten toch? ik ben een tijdje weg uit die buurt) en Gimsel is de grootste reformzaak die ik ken. De smaak van biologisch vlees is veel lekkerder dan van bio-industrievlees. Zei de hypocriet die ook AH kipfilet in de koelkast heeft liggen en zich ernstig afvraagt waarom ook alweer.
Het grote nadeel van het eten van standaard voedsel is dat de kcals er wel inzitten, maar aan de micronutrienten die we hard nodig hebben om de energie uit ons voer beschikbaar te krijgen, hebben we een tekort. Als iedereen bewuster zou eten hadden we een minder groot gezondheidsprobleem in de wereld. Iedereen aan de broccoli!!!
En dat meen ik serieus! Broccoli zit echt bomvol goede stofjes.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Biologische slagers...
Er zijn natuurlijk ook 'keurslagers' maar ook slagers die zelf slachten.
Die koeien komen van een normale melkveebedrijf, hebben jaren in de wei gestaan, beste bestaan van de wereld maar gaan toch zonder 'keurmerk biologisch' in de winkel.
ik heb gister spruitjes gegeten! Er werd drie dagen voor me gekookt:quote:Op maandag 21 september 2009 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Broccoli
Spruitjes hopelijk ook want daar heb ik ook wel eens weer zin in:P
Ja, dat vroeg ik me dus af idd. Hebben de dieren waarvan het vlees bij (keur)slagers ligt per defenitie een beter leven gehad dan de dieren waarvan het vlees bij de supermarkt ligt? Je zou zeggen dat een goede slager ook goed vlees wil; in mijn opinie is dat dan ook afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad...quote:Op maandag 21 september 2009 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Biologische slagers...
Die koeien komen van een normale melkveebedrijf, hebben jaren in de wei gestaan, beste bestaan van de wereld maar gaan toch zonder 'keurmerk biologisch' in de winkel.
wat een grappig intiatief zeg! en leuk ook dat iedereen er dan enthousiast aan mee doet!quote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je dan op wegmisbruikers bent, doe het dan goed![]()
Wat goed, Mootje!Respect voor mensen met een goeie uitspraak in een vreemde taal!
Zumba was weer leukVolgende week heeft de sportschule een western-thema, iedereen komt als cowboy of indiaan
Ik wil wel gewoon mn lesjes volgen, dus driemaal raden als wat ik ga
Vraag me af of twee vlechten voldoende is
Heb ook wel lange indianenoorbellen en dergelijke, maar wil wel gewoon kunnen sporten
Nou datte... en zo zijn er vele..quote:Op maandag 21 september 2009 22:15 schreef cyclechick het volgende:
en ik heb nog nooit biologisch vlees gegeten omdat het bij de AH veel te duur is en ik eigenlijk nooit ergens anders kom. Ik weet hier niet eens een slager te vinden denk ik ....
Dat vind ik ook idd.quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar dan moet je wel heel R'dam door. Ik heb daar ook geen zin in. Met alle respect, maar ik heb wel wat beters te doen dan per boodschap-object een aparte winkel af te gaan
.
Ja dát heeft er dus niets mee te maken.quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En ik wil niemand tegen de borst stuiten hier hoor!![]()
Ik denk dat ik gewoon vooral een echt stadsmeisje ben.
Yeeees?quote:
Ja hee, doe eens gewoon!!quote:Op maandag 21 september 2009 23:34 schreef loveli het volgende:
Co, ik moet je eigenlijk nodig PM'en, maar het komt er steeds niet van.
Uhuh,quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En ik wil niemand tegen de borst stuiten hier hoor!![]()
Ik denk dat ik gewoon vooral een echt stadsmeisje ben.
Hehe herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Uhuh,goed excuus dunkt me.
Maarre knap dat jullie 1x in de week boodschappen doen, ik zou dat echt niet kunnenik weet niet eens wat ik vanavond ga eten, laat staan over een week. Ik doe eigenlijk bijna iedere dag boodschappen.
Er is altijd wel iets dat op is of wat ik de vorige keer vergeten was..
Dat laatste doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dát heeft er dus niets mee te maken.
Als het geld een issue is: je kan ook wachten tot er een 35% kortingssticker opkomt en dan de boel opkopen en in de vriezer gooien.
Ik vind het knap dat je iedere dag gaat, daar zou ik echt geen zin in hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Uhuh,goed excuus dunkt me.
Maarre knap dat jullie 1x in de week boodschappen doen, ik zou dat echt niet kunnenik weet niet eens wat ik vanavond ga eten, laat staan over een week. Ik doe eigenlijk bijna iedere dag boodschappen.
Er is altijd wel iets dat op is of wat ik de vorige keer vergeten was..
RESPECT. Ik vind het sowieso een hel om zaterdag in de stad te lopen, krijg altijd moordneigingen van de mensen voor/naast/achter me die niet doorlopen en tegen me aan duwen en dat ik dan net zo langzaam moet slenteren als zijquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Ook maar even mijn twee centen.![]()
Wat betreft teveel gedoe: ik vind het juist hartstikke leuk om met vriendmanlief zaterdags de hele stad door te lopen voor alle boodschappen.Je zit zo aan 10-15km lopen op die manier, dus het is nog gezond ook.
Op de fiets is dat in een uurtje gepiept lijkt me.
Wat betreft de prijzen: van mij mogen per direct de subsidies op de vleessector worden afgeschaft.
Ik betaal via belastingen voor bio-industrievlees en dat vind ik moeilijk te accepteren.
Ik doe moeite om zo milieuvriendelijk te leven als mogelijk, maar betaal dan via BTW aan dier- en milieuonvriendelijk gemaksvlees mee.![]()
Ik vind dat ik het volste recht heb om dat vervelend te vinden.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: paprika's met turkse geitenkaas en gemalen chili
T: gratis flesje Activia (gekregen op station)
D: onbekend spruitjes, vegaschijf, aerpels
Planning voor vandaag:
O: halve vegaschijf, kliekje spruitjes
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: halve vegaschijf, kliekje spruitjes
D: gegrilde bloemkool met latkes
Je moet ook lekker vroeg gaan, 's middags is ook Arnhem een hel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef cyclechick het volgende:
RESPECT. Ik vind het sowieso een hel om zaterdag in de stad te lopen, krijg altijd moordneigingen van de mensen voor/naast/achter me die niet doorlopen en tegen me aan duwen en dat ik dan net zo langzaam moet slenteren als zijik kan ook gewoon niet slenteren.
En omdat ik een grote treuzelkont ben wat betreft keuzes maken, ben ik alleen in de ah vaak al bijna een uur bezig het is meerdere malen voorgekomen dat ik zonder eten, met enkel een pak melk naar buiten liep omdat ik gewoon niet kon kiezen wat ik zou gaan koken.. how sad
Hé stadsgenoot.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:47 schreef neen het volgende:
Ik was gisteren met m'n huisgenoten naar de kroeg dus ik dronk er bier, om nou in m'n eentje spa rood te gaan drinken vond ik niet zo sociaalverder gister een prima dag.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hé stadsgenoot.![]()
Naar welke kroeg ben je geweest?
Naar 1 Down, onze stamkroeg in Presikhaafquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hé stadsgenoot.![]()
Naar welke kroeg ben je geweest?
Arnhemquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]Woont neen tegenwoordig in Arnhem? of jij in Leeuwarden?
Kk daar hou ik nou van mensen die iets doen aan die slome rukkers!quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan ook niet tegen slenterende mensen. Ik bots soms ook expres tegen mensen aan om mijn ongenoegen te uiten![]()
.
Even op de site gekeken en dat ziet er gezellig uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:51 schreef neen het volgende:
Naar 1 Down, onze stamkroeg in Presikhaaf![]()
Gewoon een kelder onder het winkelcentrum geloof ik, maarja het is de enige in de buurt geloof ik en anders moeten we helemaal naar het centrum fietsenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Even op de site gekeken en dat ziet er gezellig uit.![]()
Hoezo is het ondergronds, is het een bunker of atoomschuilkelder ofzo?
Alternatieve tenten zijn juist leuk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:05 schreef neen het volgende:
Gewoon een kelder onder het winkelcentrum geloof ik, maarja het is de enige in de buurt geloof ik en anders moeten we helemaal naar het centrum fietsen
Zijn er nog leuke dingen in Arnhem? Binnenkort ga ik met deze mensen hier naar een of andere alternatieve tent waar de meningen over zijn verdeeld
De Move hadden ze het over en Dollars had wel eens Live muziek geloof ik... maar niet op donderdag. Dus daar moet ik ook nog zeker een keer kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Alternatieve tenten zijn juist leuk.![]()
Naar welke ga je?
Moordgat is okay, Move ook wel.
Dollars heeft levende muziek die leuk kan zijn.
Ik heb van 19:30 tot 21:30 rondjes gereden om/naar/bij de Ikea en ben tussendoor nog even binnen geweestquote:Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef Syrena het volgende:
Wat een hoerendag is het vandaag gewordenIk hoefde maar VIJF minuutjes te rijden naar die stomme garage. Hebben ze net dat stukje weg afgezet
![]()
Voor degenen die dat nog niet wisten: Ik ben geen held op de weg en al helemaal niet qua richting en zulks. Ik zat dus binnen vijf minuten op een snelweg richting f*kking DUITSLAND. Alwéér! Omdat dat moest van dat bord. Ik ben doorgereden tot ik een bekende plaatsnaam zag ('t durrep waar ik naar de Duitse Aldi ga) ben daarheen gereden en vanuit daar weer naar m'n werk![]()
En toen mijn vader bellen, want die zou me opwachten bij de garage. Maar z'n mobiel stond uit![]()
Ik heb nog nooit zo gevloektNou ja, net toen ik er echt zat van was belde ie mij en kreeg ik een alternatieve route van de meneer van de garage, waarbij ik onder andere LANGS de bezoekersparkeerplaats van Nedcar moest.
Die ben ik dus opgeredenen werd bij het erafrijden tegengehouden door een beveiligingsmeneer
Die suggereerde dat ik er vast langs moest rijden (maar dat had ik inmiddels zelf ook al bedacht). Maak die wegen dan ook wat duidelijker
![]()
Ik ga na het eten een TomTom kopen. Mijn vader:"OH, ze hebben bij de Blokker een systeem voor 63 euro!"
Ik:"NEE! Ik wil gewoon een TomTom en geen rippoff, zit ik zometeen in Polen rond te kratsen op weg naar Geleen"![]()
Dus. En nu heb ik geen honger meeren voel ik me echt heel heel heel stom en ook zielig. Maar vooral
Ik begrijp dat zo goed.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan ook niet tegen slenterende mensen. Ik bots soms ook expres tegen mensen aan om mijn ongenoegen te uiten![]()
.
Ikea in Amsterdam?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb van 19:30 tot 21:30 rondjes gereden om/naar/bij de Ikea en ben tussendoor nog even binnen geweestToen naar de Boelelaan via oudekerk a/d amstel. Ik weet hoe je je voelt
Sportief hoor!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef P.F het volgende:
Kijk mijn sportiviteit:
Maandag: 1 uur roeien
In de planning:
Vandaag: 1 uur roeien
Woensdag: mee roeien in een acht
Donderdag: hardlopen/outdoor
Vrijdag: roeien
Zaterdag: eerste wedstrijd!
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ikea in Amsterdam?Daar ben ik ook geweest, met mijn zus. Maar zij reed en dan let ik op de weg. We hebben ons alleen bij het naar huis gaan een pietsie verreden
we zaten op de verkeerde autoweg, we moesten de andere kant op
Waarom neem je niet gewoon de snelweg? Veel sneller en kan niet misgaan! Ik was gisteren ook in de Ikea overigens!! Wel 's middags. Wat heb jij gekocht?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:45 schreef P.F het volgende:
[..]
JaVan de ene kant is het heel makkelijk, dan rij je er bijna in, maar als je vanaf de verkeerde kant komt (Amstel) dan is het echt een doolhof
Ga rond etenstijd. Dan is er geen kip en zat parkeerplek.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
Ik wás via de snelweg
Ik heb een kastje gekocht... Maar ik wil zo weer voor een tafeltje
Ik vond de discussie van gisteren vrij to the point op een volwassen toon, heb er geen venijn in geproefd of bedoeld, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Wat een venijnig sfeertje hing hier gisteravond, zeg. Brrr. Mag iedereen alsjeblieft zelf weten wat hij met zijn haar geld doet en of hij wel of niet vlees eet en zo ja, wat voor vlees? Ik kan slecht tegen zo'n holier than thou-houding.
Straks weer naar Windesheim en morgen is het alweer woensdag!
Tempus fugit!
besteed die 2 centen maar beter aan bio-vleesquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond de sfeer ook niet echt gemutlich nee... Als ik dan ook nog even mijn 2 centjes mag doneren.
Ik koop er wel een tomaatje voor. Eet steeds minder vlees en mis het eigenlijk ook niet echt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
besteed die 2 centen maar beter aan bio-vlees
Netjes hoor! Was het de bedoeling om nog meer gewicht te verliezen of gaat het vanzelf door bij jou?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
59 kg! Daar ben ik blij mee, valt me niks tegen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
59 kg! Daar ben ik blij mee, valt me niks tegen.
Kweet nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Netjes hoor! Was het de bedoeling om nog meer gewicht te verliezen of gaat het vanzelf door bij jou?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb van 19:30 tot 21:30 rondjes gereden om/naar/bij de Ikea en ben tussendoor nog even binnen geweestToen naar de Boelelaan via oudekerk a/d amstel. Ik weet hoe je je voelt
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vond de discussie van gisteren vrij to the point op een volwassen toon, heb er geen venijn in geproefd of bedoeld, eerlijk gezegd.
Ja ik zal het proberen, maar zwarte broekjes fotograferen niet zo makkelijk. Dat heeft de neiging om een zwart gat te worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes, Blurred!
DaD; mweheAch moet zo af en toe kunnen
![]()
Co: foto dus he!
Ehm, gaat wel. Hoe is het met jullie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoi Muis!![]()
Hoe gaat het met de gezondheid?
*huil ende kras.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom even hoi zeggen tegen Moblo, en ook tegen Kaas!
Hoi Cootjequote:
Koekies!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi Cootje. Als ik me beter voel moeten we nog een keer in A'dam afspreken! Je krijgt nog koekies.
O, is het weer die tijdquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:14 schreef Totziens het volgende:
Ik heb ook enorm last van haaruitvalBen ik de enige? Ik meen me vaag te herinneren dat ik dat wel vaker rond de herfst heb maar weet het niet meer zeker.
Aangezien ik net een stuk droge kipfilet zit weg te slikken omdat ik over 17 minuten moet werken, krijg je die zeker niet voor 23.30.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En ik wil melden dat ik nog geen PM van je heb mogen ontvangen.![]()
En dat ik net voor 19.95 het perfecte zwarte broekje bij de WE heb gescoord. Zit echt hartstikke mooi, al zeg ik het zelf.
Daar zou ik ook boos om worden! Het is niet meer dan terecht dat als je het meest kan, dat je dan het meest verdient...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:04 schreef Goodbye het volgende:![]()
Over een uurtje Pilates! Hopelijk kan ik dan even mijn gedachten verzetten, want ik ben vandaag flink chagrijnig geworden toen ik er achter kwam dat al mijn (uitzendkracht-)collega's meer verdienen dan ik terwijl ik er het langst zit en qua takenpakket het meest kan. Het is niet misgunnen, maar ik gun het mezelf eigenlijk ook gewoon
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muiski!![]()
Ik had geen inspiratie wat ik voor mijn (geslaagde) zus zou kopen, dus ik heb bij de Hema een wijnfles-cadeau-zak gehaald, met een fles met snoephartjes erin en een stuk chocola waarop 'Hoera" staat (wat uiteindelijk in Hoer-a veranderde omdat ik vlak voor de kassa het ding uit mn jatten liet kletteren en het toen niet meer durfde om te wisselen).
Hey Muis!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom even hoi zeggen tegen Moblo, en ook tegen Kaas!
Ik eet koe dan ook niet biologisch. Varken & kio eet ik eigenlijk nooit meer uit de gewone handel, maar rund wel. Ik heb laatst weer een boer in de buurt gespot die z'n eigen rundvlees verkoopt (melkvee), en dat heeft dan wel mijn voorkeur.quote:Op maandag 21 september 2009 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Biologische slagers...
Van wie moet je waarom een POP schrijven?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef Totziens het volgende:
Aaah wat vervelend toch om een persoonlijk ontwikkelingsplan te moeten schrijven als je niet goed weet wat je wilt.
Join the clubquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef Totziens het volgende:
Aaah wat vervelend toch om een persoonlijk ontwikkelingsplan te moeten schrijven als je niet goed weet wat je wilt.
gecondoleerd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Join the clubDat moet ik nu ook voor het eerst doen!
Op de uni nooit gehad. Nu moet ik een POP maken, een PAP, een SWOT-analyse, een streefprofiel... pffff.
Persoonlijk activiteiten plan, dus: hoe ga je je POP realiseren?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Totziens het volgende:
[..]
gecondoleerd.Wat is een PAP trouwens?
Hihihihihiquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Totziens het volgende:
[..]
soesje vroeg trouwens nog hoe je spinazie klaar moest maken en hoe een ei koken ook alweer zat.![]()
Jeps, verse spinazie zelfs met aardappels en een vegaburger.quote:
Ik dacht laatst dat het een typo was, maar die dingen heten sinaasappels!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:44 schreef Totziens het volgende:
[..]
Jeps, verse spinazie zelfs met aardappels en een vegaburger.![]()
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen kipfilet
L: 2 boterhammen pindakaas en gekookt ei
T: Kiwi
D: Kip siam
T: Sinasappel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |