Ja, precies!quote:Op maandag 21 september 2009 15:42 schreef Totziens het volgende:
je zou ze toch spontaan een kratje bier aanbieden dan.
Voor de scriptie versnellingsgroep? Ik moest het ook elke week voor de studie versnellingsgroep en ik vond het elke week weer vervelend. Ik hou niet van bellen, en al vooral niet als je moet praten over of die persoon al wel braaf z'n huiswerk voor die week heeft gedaan.quote:Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet iemand bellen van m'n scriptiegroepje en ik vind het een beetje eng..
Klein kind..
Ja, de scriptieversnellingsgroep. Was afgelopen woensdag pas voor het eerst, maar het werkt nu al! Ik heb alleen idd ook een beetje een hekel aan mensen bellen, maar het is ook in een minuutje weer gepiept. Volgens mij zit ik ook wel in een leuke groep.quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Voor de scriptie versnellingsgroep? Ik moest het ook elke week voor de studie versnellingsgroep en ik vond het elke week weer vervelend. Ik hou niet van bellen, en al vooral niet als je moet praten over of die persoon al wel braaf z'n huiswerk voor die week heeft gedaan.
Verder vond ik het wel heel leuk, ik zat echt in een super gezellige groep! En het werkte erg goed.
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 16:26 schreef Syrena het volgende:
Ik had vorige week witlof gestoofd. Met een beetje suiker en daarna een lepel balsamico erop. OMFG dat was lekkerIk heb de halve kilo witlof dus in mijn eentje weggekaand
Volgende keer doe ik wel zoetstof denk ik.
Bied mij anders maar spontaan een aanquote:Op maandag 21 september 2009 15:42 schreef Totziens het volgende:
je zou ze toch spontaan een kratje bier aanbieden dan.
We hebben het niet krap hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 17:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij eten gewoon 1 of 2 keer per week biologisch vlees en de rest van de tijd geen vlees, dat werkt ook.Maar goed, ik heb het ook behoorlijk ruim voor een student, ik kan natuurlijk niet inschatten wat andere mensen te besteden hebben.
Daarom zeg ik dus dat dat niet dagelijks hoeft. Maar goed, ieder zijn eigen keuze. Wij eten ook weleens niet-biologisch vlees hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
We hebben het niet krap hoor.Maar gewoon niet ruim genoeg om per week 10,- meer uit te geven (want daar komt het zomaar op neer als je dagelijks een stukje vlees/vis wilt) aan boodschappen. Ik ben wel echt voor, biologisch vlees, maar het is nu nog even iets voor later.
Hihihihi, dat komt neen vast wel halenquote:Op maandag 21 september 2009 17:51 schreef Totziens het volgende:
Aah zussie![]()
Ik heb nog wel een kratje bier in het hok staan, half leeg en half over datum. Belangstelling Neen?
Ik heb de witlof eerst schoongemaakt (door de helft en dan weer door de helft en dan het bitter eruitsnijden). Klontje boter gesmolten in een keteltje, de witlof erbij, even omscheppen met een klein beetje suiker en dan het gas heel laag en de deksel erop. Af en toe eens gekeken of het gaar was (en omscheppen). Toen het gaar was (heb de tijd niet bijgehouden) de boel afgegoten in een vergiet, in het keteltje weer een beetje suiker gestrooid, terug op het vuur, witlof er weer bij en een scheutje witte balasamico erbij, nog eens omscheppen en dan op je bordquote:Op maandag 21 september 2009 17:26 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Dat klinkt lekkerHeb je daar een recept (of iets uitgebreidere uitleg, ik heb nog nooit iets gestoofd geloof ik
) voor?
lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 4x volkoren (1x tosti kaas, lightsalami, mosterd, 1x vegapate)
T: peer
D: cajun aardappeltjes uit de oven, gestoomde groenten (spruitjes, broccoli en sperziebonen) en gebakken ei
T: yoghurt met muesli
nu nog eventjes immunology boek lezen en dan eten maken, zal later even teruglezen..
lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 17:51 schreef Totziens het volgende:
Aah zussie![]()
Ik heb nog wel een kratje bier in het hok staan, half leeg en half over datum. Belangstelling Neen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |