abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72973895
Goodbye, wat jij zegt .
Ik zag het zelf net; na posten in het verkeerde topic moest ik eerst zonodig in een pan roeren. Bedankt voor je attentheid .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72973933
Maar goed, wat ik dus in het verkeerde topic postte was o.a. dat ik vandaag eindelijk de moed verzameld had de hanenboer te bellen en dat ik nu weer een haan heb. En ook een nieuw hennetje. En dat ik hoop volgend jaar dan weer kuikentjes te krijgen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72974353
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Daarom zeg ik dus dat dat niet dagelijks hoeft. Maar goed, ieder zijn eigen keuze. Wij eten ook weleens niet-biologisch vlees hoor.
Wij eten gewoon graag dagelijks vlees/vis . En heb er zoveel moeite (zoals de dingen die sigme beschrijft) dan ook weer niet voor over, daar vind ik het dan weer niet belangrijk genoeg voor . Inmiddels is de bio-industrie toch al vrijwel afgeschaft (t moet volgend jaar geloof ik 100% afgeschaft zijn), dus heel slecht hebben die dieren het al niet meer.
pi_72974579
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wij eten gewoon graag dagelijks vlees/vis . En heb er zoveel moeite (zoals de dingen die sigme beschrijft) dan ook weer niet voor over, daar vind ik het dan weer niet belangrijk genoeg voor . Inmiddels is de bio-industrie toch al vrijwel afgeschaft (t moet volgend jaar geloof ik 100% afgeschaft zijn), dus heel slecht hebben die dieren het al niet meer.
Wat een onzin zeg.
Hoe kóm je erbij?
Misschien moet je het Groen-Links even vertellen, wat die proberen het in 2020 afgeschaft te krijgen...
pi_72974869
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Que?

Maar goed, als jij het niet belangrijk vindt, is het niet belangrijk.
Jij liever eng hormonenvlees met restjes antibiotica dan ik.
pi_72975071
Oh en Syrena: wat een gedoe allemaal! TomTom rules, daarmee kom je in de kleinste gehuchten zonder problemen .
pi_72975131
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef neen het volgende:

[..]

lekker

Nou kom maar halen dan.

GB: de zoon van de slager was er zaterdagavond ook en haalde ons weer eens door de war volgens mij. Hij probeerde me volgens mij ook ietwat te versieren dus ik was snel weer weg.

Ik heb net erwtensoep uit blik gegeten
  maandag 21 september 2009 @ 18:48:57 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72975159
Je hebt het toch wel eerst opgewarmd TZ?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72975186
dat moest er nog eens bij komen XM!
pi_72975194
Vanavond shoarma met knoflooksaus , lots of sla en patatjes
  maandag 21 september 2009 @ 18:51:14 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72975220
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Totziens het volgende:
dat moest er nog eens bij komen XM!
Ik vind je avatar wel heel toepasselijk nu .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 september 2009 @ 18:53:08 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72975288
bedankt syrena! ik ga het binnenkort proberen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72975358
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef Totziens het volgende:

[..]

Ik heb net erwtensoep uit blik gegeten
Eet ik ook wel eens hoor, is best lekker
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72975384
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef sigme het volgende:
Maar goed, als jij het niet belangrijk vindt, is het niet belangrijk.
Da's dan natuurlijk weer helemaal waar; ieder zijn eigen keus.
pi_72975479
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Eet ik ook wel eens hoor, is best lekker
Ja, en vooral erg simpel! Ik ging er vanuit dat mn huisgenootje ging koken maar die ging bij dr ex eten.
pi_72975483
Oh, ik ga trouwens pizza eten! Zo'n kleine verse van de Appie
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72975498
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:53 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt syrena! ik ga het binnenkort proberen
Hopelijk bevalt het je ook goed De wortels waren niet bijzonder, die kook ik de volgende keer weer gewoon. Kon niet echt zeggen dat de smaak beter was.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72975535
iemand drukte op gas ipv rem? Jeetje, daar zullen wel wat gewonden/doden zijn gevallen?
  maandag 21 september 2009 @ 19:03:45 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72975652
pi_72975988
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
Hoe kóm je erbij?
Misschien moet je het Groen-Links even vertellen, wat die proberen het in 2020 afgeschaft te krijgen...
Ik meende dat laatst gelezen te hebben. Ik zoek het even op zo.
pi_72976088
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef sigme het volgende:
Goodbye, wat jij zegt .
Ik zag het zelf net; na posten in het verkeerde topic moest ik eerst zonodig in een pan roeren. Bedankt voor je attentheid .
Graag gedaan!

Ik heb mijn pizzaatje op *burp*
pi_72976180
Ok, t zal wel iets van klok-klepel zijn, t wordt dus idd niet afgeschaft voorlopig.

En ik heb er gewoon niet zoveel moeite mee - dat geeft toch niet? Alle respect voor mensen die er voor op de barricades gaan staan (bij wijze van spreken), maar ik lig er gewoon niet wakker van.. hoewel ik het er wel mee eens ben dat biologisch vlees beter is, maar zolang ik dat niet kan betalen en wel gewoon dagelijks vlees wil eten, is dat geen optie. Ze zouden dat goedkoper moeten proberen te krijgen, d.m.v. subsidies ofzo.
pi_72976390
Vlees is geen eerste levensbehoefte, ik heb liever niet dat mijn belastinggeld gaat naar mensen die goedkoop vlees willen.

Het is inderdaad een kwestie van wat je belangrijk vindt, je goed recht.
De keuze dat je er zelf geen geld voor over hebt en dat anderen het maar voor je moeten financieren vind ik dan wel tamelijk verwerpelijk.
pi_72976541
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef sigme het volgende:
Vlees is geen eerste levensbehoefte, ik heb liever niet dat mijn belastinggeld gaat naar mensen die goedkoop vlees willen.

Het is inderdaad een kwestie van wat je belangrijk vindt, je goed recht.
De keuze dat je er zelf geen geld voor over hebt en dat anderen het maar voor je moeten financieren vind ik dan wel tamelijk verwerpelijk.
Ik heb er wel geld voor over, ik heb er het geld alleen niet voor. Ik vind het prima er meer voor te betalen, maar dat kan nu gewoon niet - dus totdat we het financieel zo ruim hebben dat dat wel kan, eten we geen biologisch vlees.

En hiermee zijn we natuurlijk lang niet de enigen, als je het niet kunt betalen, is het geen kwestie meer van een keuze. Wanneer het betaalbaarder wordt, zouden veel meer mensen voor biologisch vlees gaan, gewoon omdat iedereen ook wel inziet dat het een betere keuze is. Dáárom vind ik dat het goedkoper zou moeten kunnen worden.

Hetzelfde is zoiets als max-havelaarbananen of -koffie, dat is ook 3 keer zo duur als de gewone variant. Dat wordt gewoon te duur, hoewel ik zeker voor het initatief ben. Ik kan het alleen gewoon niet betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')