Wij eten gewoon graag dagelijks vlees/visquote:Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus dat dat niet dagelijks hoeft. Maar goed, ieder zijn eigen keuze. Wij eten ook weleens niet-biologisch vlees hoor.
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wij eten gewoon graag dagelijks vlees/vis. En heb er zoveel moeite (zoals de dingen die sigme beschrijft) dan ook weer niet voor over, daar vind ik het dan weer niet belangrijk genoeg voor
. Inmiddels is de bio-industrie toch al vrijwel afgeschaft (t moet volgend jaar geloof ik 100% afgeschaft zijn), dus heel slecht hebben die dieren het al niet meer.
Que?quote:Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wij eten gewoon graag dagelijks vlees/vis. En heb er zoveel moeite (zoals de dingen die sigme beschrijft) dan ook weer niet voor over, daar vind ik het dan weer niet belangrijk genoeg voor
. Inmiddels is de bio-industrie toch al vrijwel afgeschaft (t moet volgend jaar geloof ik 100% afgeschaft zijn), dus heel slecht hebben die dieren het al niet meer.
Nou kom maar halen dan.quote:
Ik vind je avatar wel heel toepasselijk nuquote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Totziens het volgende:
dat moest er nog eens bij komen XM!
Eet ik ook wel eens hoor, is best lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik heb net erwtensoep uit blik gegeten
Da's dan natuurlijk weer helemaal waar; ieder zijn eigen keus.quote:Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef sigme het volgende:
Maar goed, als jij het niet belangrijk vindt, is het niet belangrijk.
Ja, en vooral erg simpel! Ik ging er vanuit dat mn huisgenootje ging koken maar die ging bij dr ex eten.quote:Op maandag 21 september 2009 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eet ik ook wel eens hoor, is best lekker
Hopelijk bevalt het je ook goedquote:Op maandag 21 september 2009 18:53 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt syrena! ik ga het binnenkort proberen
quote:Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.![]()
Hoe kóm je erbij?
Misschien moet je het Groen-Links even vertellen, wat die proberen het in 2020 afgeschaft te krijgen...
Graag gedaan!quote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef sigme het volgende:
Goodbye, wat jij zegt.
Ik zag het zelf net; na posten in het verkeerde topic moest ik eerst zonodig in een pan roeren. Bedankt voor je attentheid.
Ik heb er wel geld voor over, ik heb er het geld alleen niet voor. Ik vind het prima er meer voor te betalen, maar dat kan nu gewoon niet - dus totdat we het financieel zo ruim hebben dat dat wel kan, eten we geen biologisch vlees.quote:Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef sigme het volgende:
Vlees is geen eerste levensbehoefte, ik heb liever niet dat mijn belastinggeld gaat naar mensen die goedkoop vlees willen.
Het is inderdaad een kwestie van wat je belangrijk vindt, je goed recht.
De keuze dat je er zelf geen geld voor over hebt en dat anderen het maar voor je moeten financieren vind ik dan wel tamelijk verwerpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |