abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72822222
Het vorige deel: Slank # 850 - Waar we DaD niet feliciteren

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  woensdag 16 september 2009 @ 22:21:34 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72822519

* uniekhoorn is wakker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 16 september 2009 @ 22:22:07 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_72822546
Geen felicitaties
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 16 september 2009 @ 22:23:21 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72822605
Heb vandaag wel nieuwe mascara, oogschaduw en eyeliner gehaald, vanaf vrijdag mag ik weer make=up gebruiken en ik wilde wel 'schoon' beginnen.
Ben benieuwd hoe make-up staat zonder bril, heb werkelijk waar geen idee.

Vriend komt over 10 minuten thuis, zijn we heerlijk samen een week vrij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72822670
Hoe ingebroken PF, via de buitenkant? Pfff een extra slot op de deur mag zeker niet zonder toestemming?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72822740
maar het ís ook heel irritant als een huisgenoot die niet thuis is een wekker heeft die steeds af gaat... ben ook weleens bij een huidsgenoot de kamer in gegaan om m uit te zetten (bij ons pasten de sleutels ook op elkaars kamer). je kunt je huisgenoten toch verder wel gewoon vertrouwen PF? of niet?
Kwak
pi_72822768
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

10 minuten lopen van de Kruisweg dacht ik Woon jij in Hoofddorp?

Oh en ga nou nog niet lopen Yay-en allemaal, tis heel lief maar straks gaat het niet door of is het in het echt minder leuk
Ok, da's lekker centraal (al is de Kruisweg behoorlijk lang). ja idd dus. Ik woon nu op iets minder dan 10 min. fietsen vanaf het station, richting centrum.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 16 september 2009 @ 22:28:30 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72822879
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:22 schreef ElisaB het volgende:
Geen felicitaties
Bennu joarig den?

Ik ga trouwens pitten! Morgen weer om 9.00 in Utrecht zijn *denial*

Smooches and cuddles voor al zij die zich aangesproken voelen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72822928
Vervelend idee lijkt me dat PF. Maar als je wekker continu af gaat, kan ik me ook wel weer voorstellen dat je het doet als huisgenoot zijnde. Maar 'buitenstaanders' kunnen toch niet zo makkelijk in het gebouw en jouw gang komen denk ik?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72822987
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bennu joarig den?

Ik ga trouwens pitten! Morgen weer om 9.00 in Utrecht Amsterdam zijn *denial*

Smooches and cuddles voor al zij die zich aangesproken voelen!
Dus ga ik ook slapen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72823084
Oh nee, eerst een lijstje uiteraard!
O: 2 crackers met chocopasta
L: 2 boterhammen met ossenworst, 500 ml. vivit optimel
T: stroopwafel
T: pruim
D: falafel met Marokkaanse tomatensaus en couscous
T: stukje baklava
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72823357
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
maar het ís ook heel irritant als een huisgenoot die niet thuis is een wekker heeft die steeds af gaat... ben ook weleens bij een huidsgenoot de kamer in gegaan om m uit te zetten (bij ons pasten de sleutels ook op elkaars kamer). je kunt je huisgenoten toch verder wel gewoon vertrouwen PF? of niet?
Nou, ze zijn via buiten, via het raam naar binnen gegaan. M'n wekker (die ik nooit gebruik, heb hem na maanden terug gevonden) is muziek, dus je hoorde alleen een beat..

Maar m'n raam kan dus blijkbaar niet op slot...

En ja ik kan ze wel vertrouwen.. MAAR ik heb verdomme ook een telefoon en je kunt het ook vragen met je hoofd.

Dus.
pi_72823476
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:29 schreef Phaidra het volgende:
Vervelend idee lijkt me dat PF. Maar als je wekker continu af gaat, kan ik me ook wel weer voorstellen dat je het doet als huisgenoot zijnde. Maar 'buitenstaanders' kunnen toch niet zo makkelijk in het gebouw en jouw gang komen denk ik?
Hij ging voor het eerst af in maanden, want daarvoor lag hij bij m'n ouders En nee ze hebben niet mijn sleutels, ze zijn via buiten gekomen..
  Vis een optie? woensdag 16 september 2009 @ 23:03:15 #14
70532 loveli
N
pi_72824635
Heb het ook eens gehad. M'n huisgenootje was niet zo slim om de stekker eruit te trekken/stop even om te draaien en ze heeft een weekend in de logeerkamer geslapen.

Gat in kozijn boren, pin erin. Kunnen ze ook je kamer niet meer in (en jij ook niet als je je sleutel kwijtraakt).
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 16 september 2009 @ 23:05:22 #15
70532 loveli
N
pi_72824720
En ik bedacht me vandaag onder het genot van een Italian Coffee tijdens het laatste stukje van Ghost dat ik Dirty Dancing en Ghost nog nooit helemaal gezien heb.
crap in = crap out
pi_72824729
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
Herkenbaar Maar ik woonde in een klein, tamelijk hecht huis.
pi_72825023
Oh opvallend, ik heb duidelijk nog nooit huisgenoten gehad, ik had er helemaal niet aan gedacht dat je daar last van zou kunnen hebben .
pi_72825087
Toen ik hier nog alleen woonde had m'n huisgenoot in wat nu onze slaapkamer is altijd zijn telefoon op trilstand staan als wekker, en die legde 'ie altijd op de grond neer (laminaatvloer). Ik dreunde echt elke ochtend m'n bed uit. .

Straks hebben we geen huisgenoten meer. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:16:34 #19
33954 ElisaB
pi_72825150
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bennu joarig den?
Over 44 minuten
pi_72825152
Dat met die wekker doet me denken aan mijn ex-vriendje die altijd veel vroeger dan ik moest opstaan, en zijn wekker altijd nog een half uur vroeger zette dan dat hij eruit moest zodat hij lekker kon wakker worden. Betekende dus dat dat ding om de tien minuten ging, net als ik weer in slaap was gevallen. En ik kon er nog zoveel van zeggen, maar hij bleef het doen. Ik kan er nog boos om worden, kom niet aan m'n slaap ja

Maar ik begrijp jou ook wel hoor P.F.

Ik ben heel weinig aan het eten de laatste dagen, vandaag wel meer maar heel raar:

pre-ontbijt: 1 knackebrod met pindakaas light
B: 2 bruine boterhammen ham/kaas/mosterd
T: 2 petit fours (marsepein/chocolade)
T: appel
D: tagliatelle met chorizo, groente en tomatensaus + sla
T: aardbei en kiwi
T: 4 bruine boterhammen met kipfilet
T: appel

En alvast gefeliciteerd ElisaB!
Slaap lekker luitjes
  Vis een optie? woensdag 16 september 2009 @ 23:18:13 #21
70532 loveli
N
pi_72825213
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef Chicolate het volgende:
Oh opvallend, ik heb duidelijk nog nooit huisgenoten gehad, ik had er helemaal niet aan gedacht dat je daar last van zou kunnen hebben .
Lucky you! Als ik jaren geleden een beetje had nagedacht, zou ik me veel minder ergeren aan m'n huisgenoten (en ook niet meer het weekeinde weggaan terwijl ik m'n radio expres had aangezet , omdat m'n huisgenootje altijd haar radio aanzette met stomme cd'tjes op repeat en dan vergat het kreng uit te zetten als ze naar de supermarkt ging). Gelukkig ben ik nu een stuk relaxter.
crap in = crap out
pi_72825366
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Lucky you! Als ik jaren geleden een beetje had nagedacht, zou ik me veel minder ergeren aan m'n huisgenoten (en ook niet meer het weekeinde weggaan terwijl ik m'n radio expres had aangezet , omdat m'n huisgenootje altijd haar radio aanzette met stomme cd'tjes op repeat en dan vergat het kreng uit te zetten als ze naar de supermarkt ging). Gelukkig ben ik nu een stuk relaxter.
Ik heb nu broertjes/ouders om me aan te ergeren (doe de deur achter je kont dicht als het raam openstaat want dan gaat ie klapperen en dat dan 10x per dag), maar die zie ik niet als 'huisgenoten'.

@Elisa: Snel een TTchange .
pi_72825779
Goedenavond nog even!

Vik: wij hadden bij mijn college vandaag een doventolk! Mevrouw zat de hele tijd mee te gebaren (ik kon het volgen, voor mn zusje een CI had, gebaarden we ook altijd) - heb jij dat ook gehad voor je een CI had?

Mijn lijstje van vandaag klopt prima nog steeds, alleen net nog een glaasje rode wijn gedronken.

Oh en huisgenoten lijken mij heel vervelend.. ik zou ook nooit op kamers willen. Maar das persoonlijk natuurlijk - ik kan me ook best voorstellen dat anderen het wel leuk vinden.

Ga nu slapen, welterusten hier!
  woensdag 16 september 2009 @ 23:34:18 #24
33954 ElisaB
pi_72825838
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:22 schreef Chicolate het volgende:
@Elisa: Snel een TTchange .
Ik zou het niet durven
  Vis een optie? woensdag 16 september 2009 @ 23:39:37 #25
70532 loveli
N
pi_72826052
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zou het niet durven
Nu is het moment dat een lurkende mod zich verdienstelijk moet maken.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')