Whehe zoiets heb ik ook. Ik heb standaard 100+ op mn normale rekening staan. En als het minder dreigt te worden haal ik óf iets van mn spaarrekening (eigenlijk nooit, tenzij opeens zeer goede aanbieding of dingen die kapot gaan) óf wacht ik een paar dagen/weken tot er weer vanzelf genoeg op staat. Zo heb ik een paar dagen geleden 100 euro van mn spaarrekening gehaald omdat er anders maar 15 op zou staan en dat vond ik engquote:Op woensdag 16 september 2009 11:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
*hand schudt*
En het helpt niet echt dat ik deze maand het experiment "uitkomen met je loon" ben aangegaan![]()
Ik heb normaal aan het eind van de maand altijd geld over, dat heb ik vorige maand dus allemaal op de spaarrekening gezet. En nu heb ik nog 87 euro en nu krijg ik het benauwd![]()
Wat onzin is, want de 20e komt de toeslag, de 24e loon en volgende maand krijg ik mijn treinkaartjes weer vergoed die ik deze maand heb gekocht. En ik heb veel spaargelden ik kan rood staan.
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het nog wel een beetje weinig Mo, kan je niet wat T's inplannen zodat je stofwisseling doorgaat?
Ik ben een waardeloze shopper, wilde een spijkerbroek kopen maar naar 2 x gepast te hebben ben ik maar weer naar huis gegaan
Heb ik al! Maar dan is het kaartje duurder dan zonderquote:Op woensdag 16 september 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
@ Syreentje: kun je niet beter een voordeelurenabo kopen?
Of 1 retourtje vanaf Utrecht en 2 enkeltjes, dat deed ik altijd met mijn weekendretour naar Groningen en dat was goedkoper.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:10 schreef Syrena het volgende:
Heb ik al! Maar dan is het kaartje duurder dan zonder. Ik reis 's ochtens om 7.23 uur al, dus pas vanaf Utrecht korting. En op de terugweg. Dat zou dan drie keer enkele reis zijn en dat is bij elkaar duurder dan een retour zonder korting
![]()
Als je verder dan niks eet als avondeten behalve die pannenkoekjes kan 't bestquote:Op woensdag 16 september 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena, wat doe je! Ik heb nog een banaan, een ei, vanillesuiker en bloem!En ik ben thuis. Somebody stop me.
Bij het systeem dat ik gebruikte was dat inderdaad zo voor de meeste soorten groente en fruit maar er waren een paar uitzonderingen, waaronder dus bananen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als je verder dan niks eet als avondeten behalve die pannenkoekjes kan 't best![]()
Mini, ze hadden ook de regel dat je zoveel fruit mocht als je maar wil. Dus ik denk dat ze in België nog niks weten van fruitsuikers, laat staan dat je maar twee stuks op een dag mag, en dan geen bananen enzo.
Heb je een receptje voor die gevulde paprika? Ik heb paprika en couscousquote:Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef Blurred86 het volgende:
mijn lijstje is niet helemaal gelukt:
lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 3x allinson volk (1x tosti kaas, lightsalami, ui met mosterd, 1x geroosterd met gekookt ei en beetje extra light mayo) met 1 koffie met halfv melk
T: 2chocolademuffins van de ah (had echt een enorme chocoladecakecraving) +2 koffie halfv melk
D: meergranen macaroni met tomatengroentesaus en quorn kaasballetjes als ik straks nog honger krijg: gevulde paprika met couscous, rozijnen, tomaat, courgette en ui
T: magnetronappel met yoghurt en muesli en kaneel
Zij is mijn oren tijdens collegequote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef Blurred86 het volgende:
@vik: als je de tekst van je schrijftolk niet terug leest, wat heeft het dan voor nut dat ze het helemaal uitwerkt voor je? sorry als ik een hele domme vraag stel hoor, maar ik vroeg het me gewoon af
Ah zo, ik kon me al niet voorstellen dat je die arme vrouw heel het college voor niks zou laten typenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is mijn oren tijdens college. Ik probeer zelf zoveel mogelijk mee te krijgen, maar als ik iets mis of er zijn groepsdiscussies oid, dan loer ik even op het scherm. Het is dus de bedoeling dat ik tijdens het college mee lees ipv dat ik het later terug lees
.
Notquote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
leuk he, dingen regelen met van die op papier beluste bedrijven
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, ja, ik denk het wel! Ze hebben vandaag het nieuwe contract getekend en geven morgen onze gegevens door aan de huisbaas, als ze hun huur op gaan zeggen. Ik geloof niet dat er nu nog iets in de weg staat!
Oeh, ook spannend voor jou dus! Hou je ons op de hoogte?
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, ja, ik denk het wel! Ze hebben vandaag het nieuwe contract getekend en geven morgen onze gegevens door aan de huisbaas, als ze hun huur op gaan zeggen. Ik geloof niet dat er nu nog iets in de weg staat!
Oeh, ook spannend voor jou dus! Hou je ons op de hoogte?
Ja, is een tweejarige HBO-opleiding, geloof ik. Dus geen cursusquote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef Blurred86 het volgende:
lijkt me trouwens best leuk werk, schrijftolk zijn![]()
al zal je daar zeker wel een opleiding voor moeten doen?
Pff, we blijven niet bezig met de naamtopicsquote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgende TT: Waar we DaD feliciteren..
Maar bedankt, meiden!. Ik vind het zelf nog steeds een klein beetje eng om al te hard te juichen, ik zou zo vreselijk teleurgesteld zijn als het toch niet doorging. Maar een klein juichje mag wel al!
.
Ja het was leuk! Wel apart, maar wende snelquote:Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was het fijn, PFert?
Oe scheisse, ik zie dat mijn vorige post illegaal was mbt de TT! Nouja jammer dan
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
Mag ik DaD al feliciteren met haar nieuwe huisje?(geen tijd om terug te lezen nu)
Ze zus van een collega gaat verhuizen en woont in een leuk huisje in HoofddorpTweekamerappartementje met een kleine slaapkamer, maar wel met een zeer ruime woonkamer en nette keuken. Als ik goed heb nagedacht kan ik het betalen
! *enthousiast word*
thnxquote:Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, jas!![]()
Hij lijkt wat meer richting oranje-rood te gaan op de foto, klopt dat? Ik vind de onderkant tof! Ik hoopte al dat ie een beetje uitliep aan de onderkant, rok-effect![]()
Volgens mij kan je rood heel goed hebben, Kwak! Met je engelenblonde haartjes en blanke huid![]()
*duimt ook voor Daph*
10 minuten lopen van de Kruisweg dacht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |