Notquote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
leuk he, dingen regelen met van die op papier beluste bedrijven
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, ja, ik denk het wel! Ze hebben vandaag het nieuwe contract getekend en geven morgen onze gegevens door aan de huisbaas, als ze hun huur op gaan zeggen. Ik geloof niet dat er nu nog iets in de weg staat!
Oeh, ook spannend voor jou dus! Hou je ons op de hoogte?
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, ja, ik denk het wel! Ze hebben vandaag het nieuwe contract getekend en geven morgen onze gegevens door aan de huisbaas, als ze hun huur op gaan zeggen. Ik geloof niet dat er nu nog iets in de weg staat!
Oeh, ook spannend voor jou dus! Hou je ons op de hoogte?
Ja, is een tweejarige HBO-opleiding, geloof ik. Dus geen cursusquote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef Blurred86 het volgende:
lijkt me trouwens best leuk werk, schrijftolk zijn![]()
al zal je daar zeker wel een opleiding voor moeten doen?
Pff, we blijven niet bezig met de naamtopicsquote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgende TT: Waar we DaD feliciteren..
Maar bedankt, meiden!. Ik vind het zelf nog steeds een klein beetje eng om al te hard te juichen, ik zou zo vreselijk teleurgesteld zijn als het toch niet doorging. Maar een klein juichje mag wel al!
.
Ja het was leuk! Wel apart, maar wende snelquote:Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was het fijn, PFert?
Oe scheisse, ik zie dat mijn vorige post illegaal was mbt de TT! Nouja jammer dan
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
Mag ik DaD al feliciteren met haar nieuwe huisje?(geen tijd om terug te lezen nu)
Ze zus van een collega gaat verhuizen en woont in een leuk huisje in HoofddorpTweekamerappartementje met een kleine slaapkamer, maar wel met een zeer ruime woonkamer en nette keuken. Als ik goed heb nagedacht kan ik het betalen
! *enthousiast word*
thnxquote:Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, jas!![]()
Hij lijkt wat meer richting oranje-rood te gaan op de foto, klopt dat? Ik vind de onderkant tof! Ik hoopte al dat ie een beetje uitliep aan de onderkant, rok-effect![]()
Volgens mij kan je rood heel goed hebben, Kwak! Met je engelenblonde haartjes en blanke huid![]()
*duimt ook voor Daph*
10 minuten lopen van de Kruisweg dacht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |