abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 17:17:05 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72809414
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
leuk he, dingen regelen met van die op papier beluste bedrijven

Not .

En het stomme is dat ze al een superdik dossier van me hebben waarin ze kunnen zien dat ik haske doof ben, maar toch moet ik elke keer als ik iets wil regelen weer een bewijsje meesturen .

Bureaucratie .

De IB-groep wist zogenaamd ook niet dat ik een WO-master heb gehaald. Ja hallo, dat staat allemaal in jullie systeem! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72809527
lijkt me trouwens best leuk werk, schrijftolk zijn
al zal je daar zeker wel een opleiding voor moeten doen?

eeh.. ik laat me afleiden, ik ga studeren!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72809569
oh en zo'n veyboard lijkt me ook handig! Heeft jouw schrijftolk dat ook vik?
er gaat een hele wereld voor me open!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72809571
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, ja, ik denk het wel! Ze hebben vandaag het nieuwe contract getekend en geven morgen onze gegevens door aan de huisbaas, als ze hun huur op gaan zeggen. Ik geloof niet dat er nu nog iets in de weg staat!

Oeh, ook spannend voor jou dus! Hou je ons op de hoogte?

Oooh wat ontzettend gaaf! Gefeliciteeeeerd

Will do Ze heeft nog geen makelaar ingeschakeld dus dat zou ook kunnen schelen in de koopprijs, alleen moet ik dan wel alles zelf regelen wss Maar de huisjes zitten op 10 minuten van het centrum lopen af en er is op denk ik 7 minuten fietsen een atletiekbaan !
pi_72809587
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, ja, ik denk het wel! Ze hebben vandaag het nieuwe contract getekend en geven morgen onze gegevens door aan de huisbaas, als ze hun huur op gaan zeggen. Ik geloof niet dat er nu nog iets in de weg staat!

Oeh, ook spannend voor jou dus! Hou je ons op de hoogte?
puik!
Ja doei.
  woensdag 16 september 2009 @ 17:21:34 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72809643
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef Blurred86 het volgende:
lijkt me trouwens best leuk werk, schrijftolk zijn
al zal je daar zeker wel een opleiding voor moeten doen?

Ja, is een tweejarige HBO-opleiding, geloof ik. Dus geen cursus .

Maar het schijnt wel lekker te verdienen .

En de tolk heeft een Veyboard idd .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 september 2009 @ 17:27:33 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72809900
DaD! Gefeliciteerd voor jou en je vriendje!

Yaaaaay!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72809977
Hai !
Ik was gister naar de sauna !
  woensdag 16 september 2009 @ 17:32:11 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72810103
Was het fijn, PFert?

Oe scheisse, ik zie dat mijn vorige post illegaal was mbt de TT! Nouja jammer dan
pi_72810291
Volgende TT: Waar we DaD feliciteren. .

Maar bedankt, meiden! . Ik vind het zelf nog steeds een klein beetje eng om al te hard te juichen, ik zou zo vreselijk teleurgesteld zijn als het toch niet doorging. Maar een klein juichje mag wel al! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 16 september 2009 @ 17:37:00 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72810329
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgende TT: Waar we DaD feliciteren. .

Maar bedankt, meiden! . Ik vind het zelf nog steeds een klein beetje eng om al te hard te juichen, ik zou zo vreselijk teleurgesteld zijn als het toch niet doorging. Maar een klein juichje mag wel al! .
Pff, we blijven niet bezig met de naamtopics .

Het gaat vast goed komen. Ik duim voor je! En ook voor Daph_ .
Niet meer actief op Fok!
pi_72810409
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was het fijn, PFert?

Oe scheisse, ik zie dat mijn vorige post illegaal was mbt de TT! Nouja jammer dan
Ja het was leuk! Wel apart, maar wende snel !
pi_72811461
Zo nu ben ik bijgelezen

Waar is Merel eigenlijk?
pi_72812959
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
Mag ik DaD al feliciteren met haar nieuwe huisje? (geen tijd om terug te lezen nu)

Ze zus van een collega gaat verhuizen en woont in een leuk huisje in Hoofddorp Tweekamerappartementje met een kleine slaapkamer, maar wel met een zeer ruime woonkamer en nette keuken. Als ik goed heb nagedacht kan ik het betalen ! *enthousiast word*

Waar dan??
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72813057
DaD, dan ga ik je nu voorzichtigjes feliciteren! Een huisje voor jullie alleen!! En op de foto's ziet het er echt heel leuk uit!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72813118
hoooi! ik ben weer thuis. heel hard gewerkt vandaag, en toen met de bus naar een winkelcentrum in een of andere buitenwijk om mn h en m pakket op te halen (per ongeluk naar kiala punt gegaan ipv naar mijn huis). het was minder groot dan ik dacht dus vanaf t station lukte t wel weer op de fiets.

jammer genoeg is t jurkje te klein (wel heel leuk) maar de schoenen en de jas hou ik! jeej!

speciaal voor maria: zo zit ie in t echt

en voor de oplettende lezer ook een glimp van mijn nieuwe laarzen
en ja.. de mouwen zijn te lang, maar dat zijn mouwen altijd van jassen bij mij...dus ik let er niet eens meer op...
Kwak
  woensdag 16 september 2009 @ 18:53:28 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72813621
Yay, jas!
Hij lijkt wat meer richting oranje-rood te gaan op de foto, klopt dat? Ik vind de onderkant tof! Ik hoopte al dat ie een beetje uitliep aan de onderkant, rok-effect
Volgens mij kan je rood heel goed hebben, Kwak! Met je engelenblonde haartjes en blanke huid

*duimt ook voor Daph*
pi_72813769
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, jas!
Hij lijkt wat meer richting oranje-rood te gaan op de foto, klopt dat? Ik vind de onderkant tof! Ik hoopte al dat ie een beetje uitliep aan de onderkant, rok-effect
Volgens mij kan je rood heel goed hebben, Kwak! Met je engelenblonde haartjes en blanke huid

*duimt ook voor Daph*
thnx

hij is wel rood rood... mijn telefoon heeft beetje crappe kleuren op camera.

t is zoiets maar dan misshcien net iets donkerder...ik zout eerder rozenrood (niet roserood, maar rozenrood) noemen
Kwak
  woensdag 16 september 2009 @ 19:42:02 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72815565
Mooi jasje kwek!

En yay voor DaD en een pré-yay voor Daph!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 16 september 2009 @ 19:54:32 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72816088
Yay, groepsgenootjes die fijn meewerken en heel slim zijn Alles liep gesmeerd, en ik ben nu alle hand-outs aan het printen en dan is de presentatie gewoon KLAAR voor morgen!
Goede ervaringen met groepswerk morgen ook wel eens vermeld worden

Ik ben erg benieuwd hoe het rood van de jas mij staat! Dieprood is mooi
pi_72816948
Zumbaaa Het was weer leuk vanavond, weer wat nieuws geleerd, dus dat is altijd leuk. Had wel errrrrrrg veel moeite met de buikspieroefeningen, aangezien ik die gister in de les al zoveel had gedaan Maargoed, ik zat vandaag voor het eerst sinds mijn vakantie wel weer onder de 60!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72818215
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Waar dan??
10 minuten lopen van de Kruisweg dacht ik Woon jij in Hoofddorp?

Oh en ga nou nog niet lopen Yay-en allemaal, tis heel lief maar straks gaat het niet door of is het in het echt minder leuk
pi_72821462
Maar je bent nu dus wel semi-actief huizen aan het zoeken, Daph? Dat vind ik al wel een kleine jubel waard
pi_72821744
Wat is het hier tegenwoordig rustig 's avonds! Overdag als ik op mijn werk zit kletsen jullie meer En dan kan ik alleen heel af en toe even een stukje meelezen, haha.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72821966
ik ga morgen voor het eerst maar eens klagen over het boek dat we hebben bij Culture and History.. ik houd van lezen, ik houd van geschiedenis, maar met het lezen van dit boek ontgaat de liefde voor beide zaken mij al na 5 zinnen..

wat een rommeligheid en gare opbouw-structuur

da's tot nu toe eigenlijk het enige minpunt dat ik heb kunnen ontdekken, dát boek
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')