abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 18:21:46 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72736094
Het vorige deel: Slank 849 De herfst in!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 september 2009 @ 18:22:07 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72736104
Lapo:

* Viking84 duimt ook voor DaD en feliciteert vooral niet.

Men, wat een saai college was dat zeg . En een chaotisch college ook. En dat moet ons leren hoe wij onze lessen moeten organiseren. Riiiiight . Ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van dat Windesheim, maar ja, ik heb ze nu eenmaal nodig om mijn papiertje te halen. Morgen nog en dan zit het er weer op voor deze week . En dan dodag naar mijn stageplek, want daar moet het tenslotte allemaal gebeuren . Even snel eten, opdrachtje maken en dan vanavond lekker bankhangen.
Niet meer actief op Fok!
pi_72736171
ja, ik ga DaD ook niet feliciteren

ik ga wel duimen!
Ja doei.
pi_72736270
Mag je ook in dit topic als je wilt aankomen
  maandag 14 september 2009 @ 18:29:51 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72736313
Oh schijnbaar had ik een klassiek geval van IBTL!

Jeuj voor de stage, Vik! En voor het bankhangen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72736373
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Gierigesloeber het volgende:
ja hoor
Ja doei.
pi_72736401
Ik heb een headhunter aan de telefoon die me probeert over te halen voor een nieuwe baan
  maandag 14 september 2009 @ 18:33:07 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72736422
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Gierigesloeber het volgende:
Tuurlijk! Welkom, wat is je doel, hoe wil je het bereiken??
Wat eet je nu?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72736507
D&D, ik duim voor je!
Natuurlijk vooral vanwege omdat een noordelijke slankmeet me leuk lijkt .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72736528
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een headhunter aan de telefoon die me probeert over te halen voor een nieuwe baan
Je hebt toch nét een nieuwe baan?

Laat je je wegkopen / verleiden?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72736592
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt toch nét een nieuwe baan?

Laat je je wegkopen / verleiden?
Ja ik heb net een nieuwe baan Ik heb haar even verteld dat ik net iets meer dan 2 maanden een nieuwe werkgever heb dus ze heeft niet verder gevraagd of ik interesse had in andere banen, maar er is schijnbaar iemand die mij aanbevolen heeft, waardoor ze mijn naam heeft gekregen..

Ik blijf lekker zitten waar ik zit hoor
pi_72736765
DaD, wat spannend! Leuk! Ik hoop op een goede afloop
Zelfde hoop ik overigens voor sigme

Lijst:
O: 2 eieren
T: eclair
L: gevulde paprika
T: restje uiensoep
D: curry-pompoenpuree met kikkererwten en spinazie en een lik zure room
T: appeltje
S: yoga, anderhalf uur
T: wodka
pi_72736769
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tuurlijk! Welkom, wat is je doel, hoe wil je het bereiken??
Wat eet je nu?
Ben nu 1.88, weeg 65 kilo , mijn doel is rond de 85 kilo. En dan niet chubby zegmaar, omdat ik 10 uur in de week in de sportschool ben. Ik wil dat bereiken dus door veel krachttraining te doen, en veel pasta te eten. Ik eet nu bar slecht
pi_72736808
Een naamtopic! . En eentje met goed karma! .
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef sigme het volgende:
D&D, ik duim voor je!
Natuurlijk vooral vanwege omdat een noordelijke slankmeet me leuk lijkt .
Die housewarming gaat er komen hoor, als we het huisje krijgen! Ik heb Do2 al gewaarschuwd dat 'ie dan weg moet zijn. Hij zou jou alleen ook best wel willen ontmoeten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72736933
niet gefeliciteerd DaD!

tvp
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72737037
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een naamtopic! . En eentje met goed karma! .
[..]

Die housewarming gaat er komen hoor, als we het huisje krijgen! Ik heb Do2 al gewaarschuwd dat 'ie dan weg moet zijn. Hij zou jou alleen ook best wel willen ontmoeten.
Dan ben ik bang door de mand te vallen . Doe mij maar een groep lawaaiďge meiden, dan zit ik wel ergens stilletjes in de hoek. Naast uniekhoorn ofzo - ook al zo'n held volgens mij .
pi_72737123
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan ben ik bang door de mand te vallen . Doe mij maar een groep lawaaiďge meiden, dan zit ik wel ergens stilletjes in de hoek. Naast uniekhoorn ofzo - ook al zo'n held volgens mij .
Oh, maar dan zit je naast Do2 hoor. . We zijn allebei niet zulke sociale wonderen. .
pi_72737461
Ach ja. Ik ben een keer of vier ofzo naar POL-meets geweest. Ik vind dat toch altijd wel schattig, zo'n verzameling sociaal uitgedaagden die samen sociaal doen. Het heeft echt iets heel liefs - niemand doet naar . En dat met POL-ers notabene.
pi_72737684
tvp!
pi_72738151
Ik had mn opdrachten voor morgen al af, wat een moeite kost het dan opeens om toch maar verder te werken . Ik ga meteen op internet naar leuk speelgoed (lenzen/objectieven) zitten kijken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 14 september 2009 @ 19:41:54 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72738579
Whoehoe, ik ga noorder slankies ontmoeten

Maar eerst slapen

terusten mooie slankies!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72739936
Slaap lekker Uniekie!
Ik heb gestreken! Net ontdekt dat ik de strijkplank heel laag kan zetten en dus tegelijkertijd op de bank TV kan kijken. Awesome

En vandaag een heel slecht lijstje, dat post ik maar niet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72740143
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72740222
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
Slaap lekker Uniekie!
Ik heb gestreken! Net ontdekt dat ik de strijkplank heel laag kan zetten en dus tegelijkertijd op de bank TV kan kijken. Awesome
Dat hoort hier: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.
pi_72740253
tvp: net toch wezen wielrennen ondanks dat het net begon met regenen toen ik de deur uit wilde stappen! Lekker rondje gedaan!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72740266
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
Slaap lekker Uniekie!

En vandaag een heel slecht lijstje, dat post ik maar niet
pi_72740559
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Het meest vrijgezelle ding: Een motorblok van mijn Honda reviseren, op de keukentafel, en die daar weken laten liggen.
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
Zou 'ie nog vrijgezel zijn?
pi_72740684
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Zou 'ie nog vrijgezel zijn?
Ik heb ook zo hard om die televisieopmerking gelachen. .
pi_72740940
Ik voorzie een Grote Liefde. Hij op de hangende op de bank, kijkend naar de zijdelingse tv, zij op de andere bank, liggend strijken.
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 20:42:55 #30
70532 loveli
N
pi_72740966
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

Ben nu 1.88, weeg 65 kilo , mijn doel is rond de 85 kilo. En dan niet chubby zegmaar, omdat ik 10 uur in de week in de sportschool ben. Ik wil dat bereiken dus door veel krachttraining te doen, en veel pasta te eten. Ik eet nu bar slecht
Welkom! Voor dat je heel veel pasta gaat eten, kun je je beter eerst inlezen in sportvoeding. Koolhydraten heb je misschien wel nodig om het een en ander te kunnen verbranden, maar vergeet ook je eiwitten en vetten niet. Vooral met eiwitten kun je spierweefsel opbouwen.

Je bent zeker nog vrij jong? No worries, de kilo's komen vanzelf wel een keer
crap in = crap out
pi_72741137
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef sigme het volgende:
Ik voorzie een Grote Liefde. Hij op de hangende op de bank, kijkend naar de zijdelingse tv, zij op de andere bank, liggend strijken.
In mijn huis ligt er niks wekenlang op de tafel, laat staan een motorblok Ook niet als dat uit mijn auto komt om met liefde gemaakt te worden

En nu ga ik dat topic eens even tjekken Ik doe onbewust vast nog meer vrijgezelle dingen
(jooggingbroek aantrekken zodra de voordeur dicht is? *check* )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 14 september 2009 @ 20:50:05 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72741277
Ik wil ook wel naar de Noorder-meet komen hoor! Ik heb haske Drents bloed door mijn adertjes lopen!

Ook even bluh omdat het met RPM ook niet zo lekker gaat sinds ik terug ben van vakantie. Krijg elke keer veel pijn in mn rechterschouder. Ik vrees dat het is omdat ik het of overbelast heb, of gewoon het pijnseizoen weer gaat beginnen (lees: herfst & winter; kou en regen = pijn, veel pijn).

Oh DaD: niet gefeliciteerd

Sigme
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 20:50:15 #33
70532 loveli
N
pi_72741286
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

In mijn huis ligt er niks wekenlang op de tafel, laat staan een motorblok Ook niet als dat uit mijn auto komt om met liefde gemaakt te worden
crap in = crap out
pi_72741479
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik moest al aan jou denken bij die opmerking!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72741521
Ze hebben Zumba bij de sportschool
pi_72741629
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Daph_ het volgende:
Ze hebben Zumba bij de sportschool
Oeh leuk, proberen zou ik zeggen!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72741708
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh leuk, proberen zou ik zeggen!
Het lijkt me errugg leuk Is het erg vermoeiend, die (eerste) les?
pi_72741902
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee, had er eigenlijk niet zo heel veel moeite mee! Tuurlijk, je bent een beetje moe, maar het kan altijd erger. Het is gewoon heel erg leuk om te doen
pi_72742034
Oki, dan durf ik het aan Als je zegt dat je helemaal dood bent dan sla ik nog maar even over Maar ik zag dat er Zumba is op zondagmiddag van 12 tot 1, mooie tijd
pi_72742048
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Je gaat je het rambam zweten Maar het is echt wel lekker
Nu moet ik zeggen dat ik niet bij een sportschool Zumba doe, maar bij een dansschool. Er was een demo van de sportschool afgelopen zondag en hun Zumba was een stuk tammer dan die van ons
pi_72742128
XM, op mijn housewarming mag iedereen komen hoor! Niet alleen de noorderlingen! En jeetje, wat rot toch, van die pijn in je lijf. Was het dan maar altijd zomer hč!

Die vriendin belde trouwens net nog even om het er over te hebben, en we hebben afgesproken dat we morgenmiddag komen kijken, zodat het meteen in orde kan worden gemaakt als zij woensdag het nieuwe contract hebben ondertekend en de huur bij de huidige huisbaas opzeggen. . Spannend! Camera ligt al klaar!
pi_72742172
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Je gaat je het rambam zweten Maar het is echt wel lekker
Nu moet ik zeggen dat ik niet bij een sportschool Zumba doe, maar bij een dansschool. Er was een demo van de sportschool afgelopen zondag en hun Zumba was een stuk tammer dan die van ons
Ik had het niet over zweten Dat doe ik inderdaad best wel erg Maargoed, ik heb altijd zoooooo'n voldaan gevoel na de les!

Lekkere tijd inderdaad Daph! Mijn sportschool is dicht op zondag
pi_72742226
Oh zweten vind ik niet zo erg, maar niet dat ik bekaf ben en 3 dagen moet bijkomen van een uurtje Zumba

Ik ga vrijdag eerst maar weer eens een rondje hardlopen, moet alleen de afstand nog even bedenken. Ik wil van tevoren een rondje bedenken zodat ik niet te ver loop. Zal eens kijken of ik met de tip van PF wat kan (meerdere kleinere rondjes)
  maandag 14 september 2009 @ 21:09:50 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72742238
Ja, baal ontzettend DaD... Heb eindelijk iets gevonden dat ik leuk vind en kán en nou begint dat rotlijf weer te protesteren. Vrijdag ff advies vragen aan de fysio. Misschien ff tijdelijk 2x per week ipv 3x per week. Bah .

En spannend van je huissie!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72742284
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik had het niet over zweten Dat doe ik inderdaad best wel erg Maargoed, ik heb altijd zoooooo'n voldaan gevoel na de les!

Lekkere tijd inderdaad Daph! Mijn sportschool is dicht op zondag
Zonde! Zondag is juist zo'n fijne dag om te sporten vind ik.. Ze hebben alleen spinning ('s ochtends om 10 uur geloof ik) en Zumba op zondag, verder niks
pi_72742323
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
Oh zweten vind ik niet zo erg, maar niet dat ik bekaf ben en 3 dagen moet bijkomen van een uurtje Zumba

Ik ga vrijdag eerst maar weer eens een rondje hardlopen, moet alleen de afstand nog even bedenken. Ik wil van tevoren een rondje bedenken zodat ik niet te ver loop. Zal eens kijken of ik met de tip van PF wat kan (meerdere kleinere rondjes)
Nee, hoef je niet op te rekenen, denk ik. Ik krijg altijd enorm veel spierpijn van Pilates, en dat is qua energieniveau véle malen rustiger dan Zumba (maar weer vermoeiend op een andere manier).
  maandag 14 september 2009 @ 21:14:19 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72742466
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, op mijn housewarming mag iedereen komen hoor! Niet alleen de noorderlingen! En jeetje, wat rot toch, van die pijn in je lijf. Was het dan maar altijd zomer hč!

Die vriendin belde trouwens net nog even om het er over te hebben, en we hebben afgesproken dat we morgenmiddag komen kijken, zodat het meteen in orde kan worden gemaakt als zij woensdag het nieuwe contract hebben ondertekend en de huur bij de huidige huisbaas opzeggen. . Spannend! Camera ligt al klaar!
Dus het gaat toch echt echt echt door? .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 21:15:30 #48
70532 loveli
N
pi_72742528
Voor zumba moet je wel een beetje aanleg hebben. Ik ging er niet door zweten, mischien deels omdat ik m'n armen weinig gebruikte (had al genoeg aan m'n hoofd met de pasjes en iedereen om me heen).

Vandaag heb ik een halter gekocht met het plan om elke ochtend een paar squats te doen. Daarvoor zal ik 'em wel ergens midden in de kamer moeten leggen, zodat ik erover struikel voor ik 's ochtends naar de koelkast loop. Je moet iets over hebben voor een gespierde bips
crap in = crap out
pi_72742555
Ah okee, klinkt goed. Dan hoop ik maar dat ik niet te moe ben! Anders gaat het niet werken.

Maar sporten zal ik !

maandag 14 september 2009 @ 21:16:09 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72742556
Je kan natuurlijk ook een paar keer dat motorblok optillen .
pi_72742693
Loveli krijgt een keiharde gespierde bips!
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 21:21:01 #52
70532 loveli
N
pi_72742821
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan natuurlijk ook een paar keer dat motorblok optillen .
Ja, dan gaat 'ie nooit meer rijden... (en het aanrecht is inmiddels leeg vrij van motoronderdelen).
crap in = crap out
  maandag 14 september 2009 @ 21:22:33 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72742899
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, dan gaat 'ie nooit meer rijden... (en het aanrecht is inmiddels leeg vrij van motoronderdelen).
Sja, keuzes keuzes!
pi_72743387
Ik denk niet dat ik ooit een gespierde bips krijg *eet koekje*
pi_72744166
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus het gaat toch echt echt echt door? .
Het enige wat eigenlijk nog roet in het eten kan gooien is als er iets dusdanig mis is met hun nieuwe huurcontract dat ze toch besluiten niet te verhuizen. We gaan er niet vanuit, maar ik durf écht nog niet te juichen voor ik ergens een handtekening heb gezet. .
pi_72745796
Tvp.
pi_72746259
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb ook zo hard om die televisieopmerking gelachen. .
Ik kan je zeggen dat het teveel moeite is voor het resultaat dat het oplevert
pi_72746668
Ik lig wel altijd in bed met mijn laptop op zijn kant voor mijn neus, maar de tv heb ik nog nooit geprobeerd.
pi_72747313
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Welkom! Voor dat je heel veel pasta gaat eten, kun je je beter eerst inlezen in sportvoeding. Koolhydraten heb je misschien wel nodig om het een en ander te kunnen verbranden, maar vergeet ook je eiwitten en vetten niet. Vooral met eiwitten kun je spierweefsel opbouwen.

Je bent zeker nog vrij jong? No worries, de kilo's komen vanzelf wel een keer
Gelukkig wel, net 18 geworden dus , binnenkort begin met werken, en voor die tijd wil ik wel wat zwaarder zijn, omdat het fysiek best zwaar is
pi_72756049
Goeiemorgen .
  dinsdag 15 september 2009 @ 08:12:02 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72756384
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 07:24 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen .
Wat ^^ zegt .
Niet meer actief op Fok!
pi_72756606
goeiemorgen

ik ben zo moe! Echt, na 2 weken bikkelen stort ik even helemaal in geloof ik (lichamelijk) en dat wil ik echt niet
Ben om 10 uur gaan slapen, maar ben nog steeds ontzettend moe en was zelfs 'pas' om half 9 op mijn werk!

Lijstje voor vandaag wordt een rotzooitje, aangezien ik pas om 10 uur vanavond avondeten ga krijgen door vergaderingen en sporten..

O: 2 gekookte eitjes (kon ik mooi multi-tasken, dat koken, tijdens aankleden, opmaken, etc.)
T: banaan
L: waldkornbol met filet americain
T: kampioentje slankie
S: uurtje tennis
D: couscoussalade geloof ik

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 15-09-2009 09:48:28 ]
Ja doei.
  dinsdag 15 september 2009 @ 08:42:13 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72756785
Helleuh!

Wat een rotweer . En ik snap niet waarom de trams zijn versierd met vlaggetjes. Zo jubel ende juich is het allemaal niet wat de queen straks gaat vertellen.

Uw azijnpisser is ook weer gearriveerd .
  dinsdag 15 september 2009 @ 08:44:27 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72756819
O ja, Prinsjesdag .

En Patrick Swayze is overleden .
Niet meer actief op Fok!
pi_72757078
waar was die ookalweer van?

oh ja, Dirty Dancing enzo

[ Bericht 35% gewijzigd door motorbloempje op 15-09-2009 09:04:24 ]
Ja doei.
pi_72757544
65,9 vanochtend! .

Patrick Swayze dood ja? . Jeugdsentiment!

Ik realiseer me eigenlijk nu pas dat 'ie gewoon ouder is dan m'n vader, trouwens. .
pi_72757582
;w
pi_72757611
Morgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
L: veldsla, ovengedroogde kerstomaatjes, zwarte olijven, mozzarella en citroendressing
T: paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
D: spinazie, aerpels en een eitje

Planning voor vandaag:
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
D: iets winters denk ik
  dinsdag 15 september 2009 @ 09:37:23 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72757817
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
65,9 vanochtend! .

Patrick Swayze dood ja? . Jeugdsentiment!

Ik realiseer me eigenlijk nu pas dat 'ie gewoon ouder is dan m'n vader, trouwens. .
Nou en? Ook mannen die ouder zijn dan je vader kunnen zijn (geweest) .
Niet meer actief op Fok!
pi_72757890
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, dat ontken ik ook niet! Maar ik heb altijd gewoon gedacht dat 'ie een stuk jonger was. M'n vader = oud en Patrick Swayze = jong, zeg maar.
  Vis een optie? dinsdag 15 september 2009 @ 09:42:21 #71
70532 loveli
N
pi_72757924
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar dan wel in zwart-wit.
crap in = crap out
pi_72758936
Ik ben niet vooruit te branden vandaag
O: Koekje, thee

*zichzelf naar douche sleept*
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:27:04 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72759007
Ik heb net een moorkop op .
pi_72759012
douche dat zou echt fijn zijn
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 september 2009 @ 10:44:15 #75
70532 loveli
N
pi_72759484
Mo, je bent student. Die hebben geen douche nodig.
crap in = crap out
pi_72760067
op het werk hebben we geen douche
Ja doei.
pi_72760151
moggeh

ik duim voor je DaD, spannend hoor!

en verder niks te melden. dusch. doei!
Kwak
pi_72760287
Wisten deze slanke deernes al dat de AH weer hardloopkleding heeft?

Ik heb net de broek gekocht voor een tientje. Hij zit goed en heeft een handig mp3spelerzakje aan de voor-binnenkant en een zakje met rits aan de achterkant!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_72760298
nee, bedankt!
Ja doei.
pi_72760516
Bijlees-TVP! Goeiemorgen allemaal.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72760969
Ik heb trouwens belachelijk slecht geslapen, ik ben urenlang klaarwakker geweest. Het ging ongeveer zo:

Hmm, in de woonkamer kunnen we een mooi hoogpolig karpet neerleggen, dat lijkt me wel mooi... en waar zullen we de cd-kasten van lief allemaal neerzetten? Oh, en ik moet aan hem vragen wat 'ie vindt van een auberginekleurige muur in de slaapkamer. Mčn, het is kwart over 5, ik moet ergens anders aan denken en in slaap vallen! Laat ik maar aan m'n lieve nichtjes gaan denken. Oh oeh, die kunnen dan in dat huis komen logeren!

Dus toen was ik weer terug bij af.
  Vis een optie? dinsdag 15 september 2009 @ 11:45:39 #82
70532 loveli
N
pi_72761342
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens belachelijk slecht geslapen, ik ben urenlang klaarwakker geweest. Het ging ongeveer zo:

Hmm, in de woonkamer kunnen we een mooi hoogpolig karpet neerleggen, dat lijkt me wel mooi... en waar zullen we de cd-kasten van lief allemaal neerzetten? Oh, en ik moet aan hem vragen wat 'ie vindt van een auberginekleurige muur in de slaapkamer. Mčn, het is kwart over 5, ik moet ergens anders aan denken en in slaap vallen! Laat ik maar aan m'n lieve nichtjes gaan denken. Oh oeh, die kunnen dan in dat huis komen logeren!

Ik zeg: niet doen.
crap in = crap out
pi_72761465
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zeg: niet doen.
't Plan is ook verworpen, we gaan waarschijnlijk weer gewoon voor een donkerbruine muur. .

Waarom zeg je niet doen, trouwens? .
  Vis een optie? dinsdag 15 september 2009 @ 11:53:54 #84
70532 loveli
N
pi_72761571
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

't Plan is ook verworpen, we gaan waarschijnlijk weer gewoon voor een donkerbruine muur. .

Waarom zeg je niet doen, trouwens? .
Een slaapkamer moet rustig zijn en 'zacht', dus geen knalkleuren of donkere kleuren. Dan kom je veel makkelijker tot rust en in slaap. Maar da's mijn mening.
crap in = crap out
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:56:49 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72761656
Hoi, heb lekker een halve snipperdag genomen, nu hoef ik pas volgende week donderdag weer te beginnen
En dan stik ik nog in de uren

Lijst:
O: yoghurt met kwi
T: appel
T: peer
T: sneetje met kipfilet
L: zoute haring op 2 sneetjes licht meergranen
T: choco
D: Ik denk dat ik snert ga maken maar kan ook net zo goed kip uit de oven worden, weet nog niet.
pi_72761822
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Een slaapkamer moet rustig zijn en 'zacht', dus geen knalkleuren of donkere kleuren. Dan kom je veel makkelijker tot rust en in slaap. Maar da's mijn mening.

Maar dat vind ik juist een heel warme kleur. .

Maar goed, Do2 vindt het toch niets. .
pi_72761935
In een kleine kamer kan zo'n kleur wel erg druk worden, ik vind lichte kleuren altijd een stuk rustgevender. Maar goed, da's natuurlijk heel persoonlijk.

Ontopic met een lijstje!
O: brood met knoflooksaus
L: 2 sneetjes meergranenbrood met Milner
T: Activia
D: ovenschotel met aardappelschijfjes en veel prei, erbij rundergehaktballetjes
T: wijn, fruit

-edit- Vergeten, ik probeer ook nog te gaan fitnessen!
pi_72762041
Ik zou 'm dan alleen achter het hoofdeinde van het bed willen hebben. Dat hebben we nu donkerbruin.
pi_72762572
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar dat vind ik juist een heel warme kleur. .

Maar goed, Do2 vindt het toch niets. .
Mijn hele slaapkamer is in die kleur omdat de vorige bewoner het zo gedaan had en ik nog geen tijd heb gehad om het wit te kalken (plus dat het vast niet in 1x dekt )
Het is best wel heftig for the eyes zeg maar
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_72762653
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou 'm dan alleen achter het hoofdeinde van het bed willen hebben. Dat hebben we nu donkerbruin.
Ik vind het wel een mooie kleur verder, warm inderdaad. Het ligt gewoon aan de ruimte, of het daar past.
pi_72762863
Ik heb retrobehang in de slaapkamer Wel maar op 1 wand en het bed staat er met het hoofdeinde tegenaan. Ik ga binnenkort maar eens beginnen met moodmappen maken, zodat ik als ik ooit een huis koop weet wat ik wil en ik niet hysterisch hoef te worden bij de keukenboer ofzo omdat er teveel keus is.
pi_72762865
Over ruimte gesproken. Zeurverhaal, dus spoiler voor wie het niet wil lezen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72762984
Mini:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72762998
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:45 schreef Syrena het volgende:
Ik heb retrobehang in de slaapkamer Wel maar op 1 wand en het bed staat er met het hoofdeinde tegenaan. Ik ga binnenkort maar eens beginnen met moodmappen maken, zodat ik als ik ooit een huis koop weet wat ik wil en ik niet hysterisch hoef te worden bij de keukenboer ofzo omdat er teveel keus is.
Wat is retro? Ik denk dan gelijk hieraan...
pi_72763114
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini:
SPOILER
SPOILER
pi_72763734
Ik vind aubergine mooi, DaD.
En in combi met een licht dekbedovertrek lijkt me dat helemaal niet zo donker.

Ben je daar serieus dagen chagrijnig van Mini?
pi_72763766
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Volgens mij had Syrena al eens een foto geplaatst met het behang, dacht dat het inderdaad zoiets was maar dan met meer roze. Ofzo.
pi_72763786
Mini
SPOILER
The way you rock'n'roll
pi_72763813
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja

Rest van de meubels is wit en de andere wanden heel lichtrozig. Dat waren ze al, ik heb ze niet overgeschilderd.
pi_72763835
DaD zo zou ik het niet doen
Foto ten tijde van de vorige bewoner nog..
SPOILER
The way you rock'n'roll
pi_72763998
Ik heb inmiddels wel een effen paarsroze dekbedovertrek (maar de hond kan nog steeds zo sjaggie kijken)

Mini, ik heb een collega (vrouw) die ook altijd van die kutopmerkingen maakt. Ik kan er nog altijd woedend om worden als ik er aan denk. Zo had ik de kasten opgeruimd op het werk, zegt ze doodleuk: "Wat een rommeltje in die kast. Weten we ook meteen hoe het er bij jou thuis uitziet." En zij is dus thuis echt een netheidsfreak, op het werk laat ze altijd een rotzooi achter

En toen mijn ex net in het buitenland zat ging ze een heel verhaal ophangen of ik dat nou niet erg vond en wat als hij vreemd zou gaan, ik zou daar dan toch nooit achter komen etc etc etc. En mijn andere collega (die dus wél het hele verhaal wist, dat ie voordat ie ging al was vreemdgegaan en de stress die ik daarvan had gehad enzo) die moest zich echt inhouden om d'r niet te gaan slaan

En nu het uit was, hele verhandeling hoe moeilijk het is om een nieuw iemand te vinden, en dat je wel bijna veroordeeld bent tot online daten, want tja, waar kom je nog mannen tegen, en als haar dochter zoiets zou overkomen, op die leeftijd, nee, ze zou echt niet weten wat ze daarmee aan moest. Op het eind had ze tranen in haar ogen, puur omdat ze aan haar arme dochter moest denken en dat die dat allemaal zou moeten doormaken
pi_72764019
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind aubergine mooi, DaD.
En in combi met een licht dekbedovertrek lijkt me dat helemaal niet zo donker.

Ben je daar serieus dagen chagrijnig van Mini?
Nouja, dat en andere irritaties dit weekend (verhuizing + onpraktische mensen = heel vervelend) en het feit dat we er komend weekend alweer naartoe moeten en dat het derde weekend achter elkaar wordt met schoonfamilieverplichtingen, en het zesde weekend dat we niet zelf kunnen invullen.
pi_72764042
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja
[ afbeelding ]

Rest van de meubels is wit en de andere wanden heel lichtrozig. Dat waren ze al, ik heb ze niet overgeschilderd.
Dat ziet er wel leuk uit!
Droge blik van je hond trouwens.
pi_72764054
We gaan nu die kant op. Tot zo. .
pi_72764062
Wat een fijne collega.

Ging jij nou niet ook ander werk doen?
Of was je al met iets anders bezig?
Of was het nu gewoon ander werk, maar wel in de bieb?
Ik weet het niet meer.
pi_72764101
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nouja, dat en andere irritaties dit weekend (verhuizing + onpraktische mensen = heel vervelend) en het feit dat we er komend weekend alweer naartoe moeten en dat het derde weekend achter elkaar wordt met schoonfamilieverplichtingen, en het zesde weekend dat we niet zelf kunnen invullen.
Oh, ja, dat alles bij elkaar zou mij ook goed chagrijnig krijgen.
Sterkte dit weekend.
Heb je daarna wel weer vrije weekenden?

Veel plezier en succes DaD!
pi_72764167
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een fijne collega.

Ging jij nou niet ook ander werk doen?
Of was je al met iets anders bezig?
Of was het nu gewoon ander werk, maar wel in de bieb?
Ik weet het niet meer.
Ik blijf wel in de bieb, maar ga nu voor een deel van de tijd aan een project meedoen, dan moet ik af en toe naar een andere locatie (Heerlen) en in november start een project in Maastricht en dan ga ik daar een dag werken. 1 dag blijf ik vast waar ik nu ben en 1 oktober moet ik mijn opvolgster inwerken.

En elke donderdag naar m'n opleiding in Voorburg, dat duurt nog tot maart.
pi_72764209
En dan moeten we ook nog ergens Endnote trainingen gaan geven voor docenten, ook in Heerlen
We krijgen de bezetting nu al niet meer rond
pi_72764264
Waar in Voorburg Syrena? Dan kan ik even naar je zwaaien....
The way you rock'n'roll
pi_72765553
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar in Voorburg Syrena? Dan kan ik even naar je zwaaien....
Westeinde, vlakbij het station!
pi_72766596
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh, ja, dat alles bij elkaar zou mij ook goed chagrijnig krijgen.
Sterkte dit weekend.
Heb je daarna wel weer vrije weekenden?

Veel plezier en succes DaD!
Thanks. Hierna hebben we als het goed is wel weer een weekend voor onszelf.
Sorry voor mijn gezeur, ik moest het even kwijt hoor.

Syrena: welke bieb in Heerlen, niet de OBH of wel?
pi_72766973
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Thanks. Hierna hebben we als het goed is wel weer een weekend voor onszelf.
Sorry voor mijn gezeur, ik moest het even kwijt hoor.

Syrena: welke bieb in Heerlen, niet de OBH of wel?
Nee die van de hogeschool
pi_72767507
hoera! mijn nieuwe laarzen zijn bezorgd (wel in de verkeerde straat, terwijl ik er voor moest tekenen! heb een klacht ingediend bij tnt) en ze zitten geweldig!!

heerlijk om een paar laarzen te hebben waar de schoen goed van past en die om de kuit zitten zoals dat hoort bij laarzen: zonder te knellen! I duoboots.com
Kwak
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:20:53 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72767571
Dat is fijn Kwakje

Ik voel me zo gelukkig, weet bij hemel niet waar het door komt?
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:30:24 #115
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72767883
Kwak; foto!

ik moet studeren maar ik stel het steeds uit even een lijstje posten en dan toch maar ECHT beginnen...

O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: kom tomatengroentesoep (zelf gemaakt) en een volkoren tosti (kaas, lightsalami, ui) met twee koffie met halfv. melk
T: nectarine met yoghurt en muesli
D: broccolistamppot (ga mijn nieuwe aardappelpers testen ) met quorn kaasballetjes oid
pi_72768075
Ik ken het Blurred, ik moet nu ook echt aan de slag, want ik moet deze opdracht uitprinten in de bieb, en die sluit om 11 uur. En anders ben ik screwed en mag ik mijn tentamen niet maken. En dan toch nog niks doen nu he.

Lijstje dan maar!
O: 1 knäckebröd met eiersalade, een met gezouten boter, klein bakje magere bosvruchten yoghurt.
L: Pompoenbroodje met gezouten boter
T: Peer + klein bakje magere bosvruchten yoghurt
D: Pannenkoek met champignon en kaas.
T: Worteltjes.

En als ik nog tijd heb een uurtje hardlopen!
pi_72768295
We zijn weer terug en helemaal enthousiast! Echt een superlief knus huisje, de kamers zijn wel kleiner dan wat we nu hebben (vooral de slaapkamer), maar het is zo leuk allemaal!

Even wat foto's uploaden!
pi_72768305
Klacht: Spaarrekeningen die steeds hun rente verlagen
Klacht2: Mannen die te jong zijn en maar 1 vriend op Hyves hebben en niet te Googlen zijn zodat je niet weet of ze beschikbaar zijn Maar de hoofdklacht is toch TE JONG En ik dus te oud
Klacht3: Maandelijkse buikpijn
pi_72768320
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zijn weer terug en helemaal enthousiast! Echt een superlief knus huisje, de kamers zijn wel kleiner dan wat we nu hebben (vooral de slaapkamer), maar het is zo leuk allemaal!

Jaaaa leuk!!
pi_72768547
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

Wat leuk!

Syrena: wat is dat voor man dan?
pi_72768881
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat leuk!

Syrena: wat is dat voor man dan?
SPOILER
pi_72768999
Hoe oud ben jij dan Syrena?
pi_72769084
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoe oud ben jij dan Syrena?
Bijna 33 We zijn wel allebei in oktober jarig
Op mijn Hyves ben ik 25
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:08:40 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72769173
Syrena!! vind je dat echt teveel verschil?? Je bent gek,, kan makkelijk!
Waarom lieg je op je hyves eigenlijk ?

Ik val op oud
pi_72769202
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bijna 33 We zijn wel allebei in oktober jarig
Op mijn Hyves ben ik 25
Och, als hij echt leuk is kan dat toch best?
pi_72769271
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Syrena!! vind je dat echt teveel verschil?? Je bent gek,, kan makkelijk!
Waarom lieg je op je hyves eigenlijk ?

Ik val op oud
Ik vond het al niks dat mijn ex een jaar jonger was
En dan nog het feit dat mannen langer onvolwassen zijn

En ik viel ook altijd op oud dacht ik. Whehehe
pi_72769309
Dat scheelt toch niks Syrena.

En over je leeftijd liegen op je hyves.
pi_72769376
Ik durf 'm toch niet aan te spreken duuuuuus
Mijn Hyvesleeftijd is mijn innerlijke leeftijd En de leeftijd die de meeste mensen mij schatten als ze me zien
pi_72769379
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik vond het al niks dat mijn ex een jaar jonger was
En dan nog het feit dat mannen langer onvolwassen zijn

En ik viel ook altijd op oud dacht ik. Whehehe
Misschien is hij wel een uitzondering op die regel, anders was hij ook vast niet aantrekkelijk.
Hoe goed ken je 'm eigenlijk? *aagje*
pi_72769395
En nu ga ik piesen & pauze
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:15:31 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72769428
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Syrena het volgende:
Mijn Hyvesleeftijd is mijn innerlijke leeftijd En de leeftijd die de meeste mensen mij schatten als ze me zien
Hahaha, je hebt iig humor..

Spreek hem nou aan man! Nee heb je, een goddelijk lijf in je bed kan je krijgen
pi_72769465
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Misschien is hij wel een uitzondering op die regel, anders was hij ook vast niet aantrekkelijk.
Hoe goed ken je 'm eigenlijk? *aagje*
Niet Hij komt heel af en toe iets lenen en kwam net iets vragen en toen dacht ik: hij studeert nog hier
pi_72769471
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Syrena het volgende:
Misschien liegt hij ook wel over zijn leeftijd en is 'ie tien jaar ouder.
pi_72769671
tsssk... ik val op jonger McEx was 3 jaar jonger...de jongen op wie ik t allerverliefdst ben geweest ooit is 4 jaar jonger en ik ben ook weleens gek geweest op iemand van 5 jaar jonger... en met 26 is dat verschil écht nog best groot...

maar t kan me geen rochel schelen een vriendinnetje van me viel op oud, en toen liep ze dr droomjongen tegen t lijf vlak voor ze 27 werd - hij is 21

boei0nd!
Kwak
pi_72769890
Foto's!

Het huisje is zoals ik al zei vrij klein, maar wel superlief en het ziet er allemaal heel netjes afgewerkt uit.

De woonkamer. Het is een hoekhuis. Rechts van de tv is nog een derde raam. Aan de kant waar ik nu sta is een schouw met een gaskachel en 2 geweldige inbouwkasten.

Eerste slaapkamer. Zij gebruiken deze kamer eigenlijk nauwelijks, alleen om dingen neer te zetten. Je moet hier doorheen om bij hun slaapkamer te komen. Wij willen van deze kamer onze slaapkamer maken, zodat m'n vriend de achterste kamer als schilderruimte kan gebruiken. Ook deze kamer heeft een inbouwkast, rechts van waar ik nu sta.

Slaapkamer, met yet again een inbouwkast. Links voor die witte hemel die je ziet zit een deur naar het plaatsje.

De keuken. Ze hebben nu de koelkast en oven in hun 'rommelkamer' staan, maar er is ook wel plek voor in de keuken, tegen de wand achter mij.

Dit is de complete badkamer. .

En tenslotte het schuurtje en plaatsje, waar je lekker kunt zitten (of de was te drogen hangen dus. ). Rechtsonderin zie je nog hun enorme konijnenhok.
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:30:49 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72769957
Leuk DaD!!!
Wel wat klein inderdaad Maar klein is knus en fijn vind ik zelf.
pi_72769981
Ik vind het knus en super leuk er uit zien DaD
The way you rock'n'roll
pi_72770036
Leuk huisje DaD!

Te jong/te oud ... ligt er vooral aan of je echt in een andere levensfase zit .
pi_72770068
Wat een lief huisje.
Groot zat voor met z'n tweetjes toch?
pi_72770115
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een lief huisje.
Groot zat voor met z'n tweetjes toch?
Ja, zeker!

Er zijn 4 inbouwkasten en ook nog een meterkast met planken, en een keldertje met planken aan de wand. Sowieso opbergruimte zat dus!
pi_72770212
Een keldertje.
Nu moet je van alles in gaan wecken hoor.
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:51:38 #142
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72770667
leuk DaD, echt snoezig
pi_72770716

Wat een leuk huisje zie ik daar, gefi DaD!

Ik heb net 2 paar schoenen met hakken gekocht, nu er nog op leren lopen

Lijstje:

O: activia, banaan
S: hardlopen, min of 18 gelopen
L: 2 boterhammen met ei, tomaat, komkommer, tzatziki, beker optimel
T: eierkoek
T: activia
D: rijst met kip, wokgroente ,kruiden en wederom tzatziki
T: druiven
pi_72772166
wat leuk DaD!

hier even lekker bezig
SPOILER
en nu wil ik alleen maar naar bed
Ja doei.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:40:15 #145
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72772445
Druk zijn is geen excuus om niet te eten moblo! En al helemaal niet als je ook nog gaat sporten! Kun je niet tijdens de vergadering een boterham eten oid?

en verder kan ik je verhaal niet helemaal volgen maar ik hoop dat het allemaal goedkomt *steekt moblo een hart onder de riem* wat een rare uitdrukking eigenlijk
pi_72772549
mijn spoiler is een beetje een 'PF-je', een hoop geratel wat echt wel ergens op slaat, maar waar context voor nodig is maar bedankt ik ga nu al mijn agressie en verdriet eruit meppen op de tennisbaan met mijn eigenste tennisracket!!!! wat ik al 10 jaar niet gebruikt heb ofzo, en die mams zondag had meegenomen...

en ik heb Mr.Mo 2 boterhammen appelstroop mee laten nemen en eet om 10 uur vanavond nog wel iets groente-achtigs als ik thuis kom, tussen het schrijven van het beleidsplan door
Ja doei.
pi_72772555
Mootje, ik word al moe als ik het alleen maar allemaal lees. . Ik zou je geen advies weten te geven, maar trek je niet te veel van die zeurpieten aan en let een beetje op jezelf. .
pi_72772646
oh, en even een plus: ik had gisteren mijn opdrachten voor woensdag al gedaan, dus hoef niet meer te stressen vanavond om dat OOK nog te doen

ik kan wel een beetje plannen.. soms
Ja doei.
pi_72773094
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en even een plus: ik had gisteren mijn opdrachten voor woensdag al gedaan, dus hoef niet meer te stressen vanavond om dat OOK nog te doen

ik kan wel een beetje plannen.. soms
Goed zo . Wat erg trouwens, jij doet je best en mensen kunnen alleen maar zeuren ... pas je op dat je jezelf niet voorbij loopt omdat je graag wil laten zien dat je het wél kan en goed bedoeld? Daar heeft niemand iets aan .

Vanmorgen was ik blij en trots, huiswerkopdrachten af en hele dag vrij om aan een grote opdracht van maandag te werken. Heb ik hele middag niets gedaan, ben ik vreselijk moe geworden en voel ik me gewoon echt niet ok meer ondertussen. Bah . Ik had allerlei leuke dingen waar ik anders niet aan toe kom willen doen dit weekend, nu moet ik die opdracht maken.
pi_72773576
DaD wat een schattig huisje Leuk leuk!!

Knuffel voor Moblo En voor Chico

Hier even een kort berichtje van mijn kant met lijst:
O: cruesli met perzikyoghurt
T: twee zelfgebakken kleine zandkoekjes
L: bruine boterham met ossenworst, bruine boterham met grillham en 2 boterhammen met duo penotti ( )
T: bosvruchtenyoghurt
T: 3 kleine zelfgebakken zandkoekjes
T: op bed liggen en niet kunnen slapen terwijl ik bekaf ben
T: spa en fruit
D: taglietelle met vleessaus en champignons van de pizzatent hier

Ik heb geen zin in m'n D, m'n ouders hebben besloten dat we vanavond bestellen. Ik had trek in helemaal niks op die kaart (alleen in roti, maar dat hadden ze dus niet bij deze) dus dat wordt wat. Ik heb dit ook nog nooit geprobeerd dus ik hoop maar dat het lekker is

Kom net uit bed, kon niet slapen want had het vreselijk koud. Ik heb nu een maillot/legging aan met daaroverheen een dikke pyjamabroek, een hempje met een trui en een blouseje met korte mouwen en een vest en ik begin eindelijk warm te worden O joy!

Nu ga ik in de nieuwe IKEA gids bladeren voor innnnnspiratsion!
pi_72773883
Goedenavond!

Ben zo'n 36 uur niet online geweest - er was een storing hier, nu is het opgelost gelukkig. Even bijgelezen - en mijn commentaar op alles (deze keer wel in 1 post ):

* Belastingdienst:
Bah, die gooien elke keer alles door elkaar. Wij hebben per ongeluk 1800,- van ze teruggehad ipv 200.. en daarover hebben we zo'n 12 brieven gehad, die allemaal iets anders vermeldden. Nu hebben we het maar apart op een spaarrekening gezet, en we wachten wel tot we het terug moeten betalen - das makkelijker dan steeds bellen.

* Daph:
Klinkt leuk! Hoop voor je dat alles doorgaat! En niet-feli!

* Gierigesloeber (wat een naam ):
Welkom! 20 kilo, wel veel joh! Ik zou jezelf steeds kleine doelen stellen, en vooral gezond blijven eten. Mijn vriend probeert ook al tijden aan te komen (hij wordt nu ook in de gaten gehouden door de huisarts, en moet misschien naar een dietiste), t kan best lastig zijn!

* Bachelorproject:
Ik ben veranderd - begin nu niet in januari, maar volgende week al ! Vind het behoorlijk spannend, maar het lijkt me ook echt heel leuk (mag allemaal kinderen in groep 3 gaan testen op hun leesvaardigheden! Echt tof ! ). T gaat wel heel druk worden, ik ren nu al van het een naar het ander, en dan komen er zomaar 2/3 dagen fulltime in de week bij.

* Muren:
Ik vind die aubergine mooi! Wij hebben donkerrood in de slaapkamer (en nog op een paar andere muren, o.a. in de keuken). Gewoon drie van de vier wanden wit, en dan 1 rood (met een mooie ingelijste zwart/witte poster van Marilyn Monroe er op ).

* Mini:
SPOILER
* Syrena:
Dat scheelt toch niet zo veel, 5.5 jaar?

* Moblo:
Pff, ik word al moe als ik dat verhaal lees! Je moet je dagen echt wat rustiger plannen hoor. Ik heb er ook last van (en ben geen goed voorbeeld, want sla vandaag mn spinningles over omdat ik het gewoon niet haal ), ben nu ook aan het knutselen met mn weekplanning om te zorgen dat ik iig wel aan mn studie enzo toe kom.
pi_72773953
En mn lijstje voor vandaag:

O: vanilleyoghurt met quaker balans
L: vier boterhammen met filet A (ik had echt zin in brood, ook al had ik salade gepland eigenlijk, dat dan morgen maar)
D: pasta bolognese met tomaten, paprika en mager gehakt
T: moet naar een verjaardag, dus ik hoop dat ze gezonde snackjes hebben. als ik niet hoef te rijden (vriendje weet nog niet of hij mee gaat), dan misschien een glaasje wijn.
pi_72774400
Mo... chill...

Mini
SPOILER
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:39:31 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72774507
.

Leuke dag gehad . Organisatie is wel ruk, maar goed, daar moppert iedereen over, dus dat komt wel in orde . En nu is er weer eens ruzie over de afwas hier en we worden het ook niet eens over het schema dat er moet komen. Zucht. Naja, morgen dagje vrij, dan kan ik even wat dingen regelen en opdrachten maken . Lees later wel bij. Nu aan het koken.

Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: boterham smeerpaté
L: 2 boterhammen smeerpaté
T: boterham smeerpaté
D: 3 pannenkoeken
T: appel ofzo
Niet meer actief op Fok!
pi_72774565
Viking, waarom doet niet iedereen gewoon z'n eigen afwas? . Of begrijp ik het verkeerd?
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:43:35 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72774644
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, waarom doet niet iedereen gewoon z'n eigen afwas? . Of begrijp ik het verkeerd?
We kunnen wel allemaal onze eigen spullen hebben en onze eigen spullen afwassen, maar de afwas van een ander staat wel altijd te stinken in de keuken. Bovendien spoelt de Duitse haar spullen nooit goed af, dus hangen er allemaal fruitvliegjes omheen . Bleh.
Niet meer actief op Fok!
pi_72774652
We schelen 5 jaar en 7 dagen Een hele kleuter qua leeftijd mensen
Ik ga me eens op mijn huiswerk storten, nog niks aan gedaan deze week wegens half-half ziek zijn.
pi_72775147
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Syrena het volgende:
We schelen 5 jaar en 7 dagen Een hele kleuter qua leeftijd mensen
Ik ga me eens op mijn huiswerk storten, nog niks aan gedaan deze week wegens half-half ziek zijn.

Maar uiteindelijk maakt leeftijd niet zo veel uit vind ik, bij mij varieert de leeftijd van de jongens die ik leuk vind ook altijd tussen de 18 en 28.

Oh en ik moet mijn ouders toch maar eens lief gaan aankijken en vragen of ze me willen sponsoren. Want ik begin flinke pijn in mijn onderbeen te krijgen van het hardlopen en dat zou best eens door mijn oude slechte schoenen kunnen komen. En ik ben zelf echt te blut...
Hier lopen vrij veel mensen hard toch? Wat is een goed merk? En hoeveel kosten fatsoenlijke schoenen ongeveer?
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:01:25 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72775215
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:08:32 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72775476
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat scheelt toch niks Syrena.

En over je leeftijd liegen op je hyves.
Co waar is die eigs? liegt ook op d'r Hyves. Ze zegt dat ze 108 is .
Niet meer actief op Fok!
pi_72775528
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Frankrijk toch?
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:10:27 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72775552
Zo, bijgelezen.

Mo: chill eens even!
DaD: leuk huisje! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72776117
*oem!!!!!*

net heerlijk getennist! Ondanks dat ik natuurlijk (samen met een andere jongen) de beste was, heb ik me uitzonderlijk vermaakt en werkelijk elke slechte bal, al kwam hij niet eens over het net, geprobeerd terug te slaan, ookal was hij 3 meter uit aan linker-, rechter- of achterkant kreeg complimentjes van de tennisleraar en van Mr.Mo, dus heb in ieder geval nog iets goed gedaan vandaag, voor mijn gevoel.

*zucht*

• ik weet van mezelf dat ik snel dingen overplan, me snel verantwoordelijk voor iets voel en dan uiteindelijk toezeg en later spijt krijg.
  • ik weet ook dat ik dit jaar als bestuurslid dingen moet doen die ik niet leuk vind, maar die bij het pakket horen
  • ik weet daarbij ook, dat ik dingen hopelijk moet kunnen weigeren op het moment dat ik weet dat ik mezelf voorbijloop, en uiteindelijk ga ik ZELF nog altijd boven wat dan ook: bestuur, studie en sporten

ik heb vanmiddag een 'excuusmailtje' gestuurd met daarin de uitleg, ongeveer zoals eerder hier, waarom ik niet naar die vergadering ging, waarom ik vanavond eerder van de vergadering van straks weg wil, en dat ik zal proberen om beter naar mezelf te luisteren op het moment dat ik iets toezeg. Dat is voor allen (en de gelederen) beter.

Wel hoop ik dat ze respect willen hebben voor het feit dat ik ook aan mezelf als persoon moet blijven denken en dus niet 100% verenig met de vereniging en haar taken, want dat kan ik simpelweg niet.... moet ook echt goed gaan plannen, nee leren zeggen en dan vooral éérder nee leren zeggen, zodat ik niet op het laatst nog alsnog weer afzeg uit angst dat ik het allemaal niet ga trekken die angst moet er eerder zijn..

Dus.. ik hoop dat de persoon die het allemaal onredelijk van me vond genoegen neemt met mijn mailtje en vanavond ook echt gemeend zal zeggn dat we er ALLEMAAL hard aan moeten werken en dat niet alleen ik verplichtingen heb. Want ja.. zijn deel voor het beleidsplan heb ik ook pas vanmiddag mogen ontvangen dat zegt niet dat hij niets doet, en de rest ofzo, want we werken ALLEMAAL hard, maar het lijkt alsof mijn flaws het meest opvallen, terwijl ze heus niet 'erger' zijn dan die van de rest ofzo ...

dus!

*oooooeeeeeeem!!!!*

Nu nog even wat chillen en over een kwartiertje maar naar die vergadering.. ik hoop niet dat we in pak hadden moeten komen
  • Ja doei.
    pi_72776524
    Hehe, ik heb het juist andersom, ik bler altijd eerst NEE en ga dan pas kijken of het wel echt zo is dat ik niet kan of geen tijd heb Ik zit namelijk altijd graag ruim in mijn tijd en heb ook veel tijd nodig om tot mezelf te komen Veel en lang in gezelschap van anderen verkeren trek ik gewoon niet.
    pi_72777088
    SPOILER
    Mijn eten was je zag het vet en de olie er gewoon vanaf druipen
    pi_72777236
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

109. En ik ben weer terug! Tenminste: nog even in Belgie, morgen weer naar A'dam. Lijntechnisch was het niet zo'n bijzonder goede vakantie. Op de voedselvergiftiging na dan.

Syrena: als hij leuk is, wat maakt die 5 jaar dan uit?

Voor de rest heb ik niet bijgelezen, ik zag nog een heel gezellig huisje voorbijkomen van DaD, gaan jullie daarheen?

Voor belangrijke updates houd ik me aanbevolen.
    pi_72778820
    WB Co!
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

We kunnen wel allemaal onze eigen spullen hebben en onze eigen spullen afwassen, maar de afwas van een ander staat wel altijd te stinken in de keuken. Bovendien spoelt de Duitse haar spullen nooit goed af, dus hangen er allemaal fruitvliegjes omheen . Bleh.
    Ik kan me nog wel herinneren dat haar kamer zo stonk, toch? Is dat al opgelost?

Verder niet zo veel te melden, ja ik ben heel braaf aan het studeren en vergeet daarbij af en toe te eten, ik vind het wel heel toevallig dat ik gisteren nog dacht: ''wat was Patrick Swayze vroeger toch knap'' en op ''the time of my life'' aan het dansen was en ik vandaag hoor dat ie overleden is, en ik ben officieel blut en leef nu even op cornflakes, pizza en thee tot mijn stufi/salaris gestort is.

dinsdag 15 september 2009 @ 20:26:31 #168
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72779130
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef shinydiscoball het volgende:
    WB Co!
    [..]

Ik kan me nog wel herinneren dat haar kamer zo stonk, toch? Is dat al opgelost?
    Nee, maar ze doucht zich wel vaker nu en dat is al heel wat .

Wb Cootje .

Ik heb net alweer een boterham gegeten . Ik krijg wel een normaal eetritme zo, nu ik weer studeer, maar ik hoop niet dat de kilo's er nu weer aan vliegen . Beetje jammer dat ik vaak een half uur moet wachten op het perron waar zo'n verdomde Kiosk staat .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72779329
    Welkom terug Co! Heb je het fijn gehad in Frankrijk?

Dat huisje hebben we vandaag bekeken. Het stel wat er nu woont gaat morgen hun nieuwe huurcontract tekenen voor een ander huis, en als dat gewoon volgens plan gaat, kunnen wij per 1 november in het huisje van de foto's! .
    pi_72779612
    D&D! Bijna gefeliciteerd!

Mooi huisje hoor (wel tweemaal zo groot als het mijne ).
      dinsdag 15 september 2009 @ 20:47:04 #171
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72780155
    Hooi! Tvp en zulks!

Ik was zo moe aan het eind van de dag (9.00-17.00 actief met les en voorbereidingen van presentatie, en daarvoor en daarna treinen, waarvan terugweg een stuk om moest ivm een levensmoeie machinistentraumatiseerder) dat ik er gewoon misselijk, hoofdpijnig en mieperig van was

Het hangt een beetje in de lucht, zo te lezen hier Oh en mn chipknip deed stom dus kon ik niet op normale tijden eten kopen. Dus lijstje is kudt.

O: pakje minder-suiker-koekies van Liga
    L: bruin bolletje met rosbief
    T: bagel met smeerkaas
    D: anderhalve kom erwtensoep-uit-zak

En nu voel ik me belabberd dus ga ik zo maffen denk ik
    pi_72784139
    Ik ben om 18.00 in slaap gevallen, voelde me zo beroerd en werd nét te laat wakker voor de eerste training. Toch maar mezelf opgepept en naar wedstrijdtraining gegaan. En dat was goed . Ok, ik was misselijk en had bij iedere trap die me raakte het idee dat ik ging kotsen, maar toen ik er eenmaal goed in zat ... en kreeg nog een complimentje van iemand en en . Ik ben weer happy.

Aaahw Maria ook al belabberd . Zit in de lucht ja, of zou het net zoals ongesteldheid in een groep werken: na een tijdje wordt iedereen het ongeveer gelijktijdig .
    pi_72785238
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 15:44 schreef Syrena het volgende:
    Klacht: Spaarrekeningen die steeds hun rente verlagen
    Eens met klacht 1. In mei heb ik een spaarrekening geopend, voor toen 4%. Ondertussen is daar nog 2,25% van over . De rekening die ik daarvoor had, staat nu op 1% (+1% bonus als je genoeg spaart). En dat durven ze een 'aantrekkelijke basisrente' te noemen, die 1% .
    pi_72786050
    tof huisje DaD! Ik hoop dat t allemaal doorgaat

voor Mo. Besturen en studeren en werken is gewoon een zware combi, zeker als niet iedereen even veel verantwoording voelt... ik deed vaak precies hetzelfde als wat jij beschrijft, mezelf compleet vastwerken door me overaql verantwoordelijk voor te voelen. Gelukkig begin ik het een beetje af te leren. Ik roep nu vaak van te voren dat mensen me moeten tegenhouden, en die vragen dan ook als ik zeg "doe ik wel"-- "oh ja joh? weet je t zeker?" en dan heb ik mn bedenk moment.

doe nog steeds te veel hoor...zit ook gewoon in je karakter soms.... denk ook vaak dat ik t toch beter kan
    Kwak
    pi_72787124
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 18:59 schreef Bob. het volgende:
    Hier lopen vrij veel mensen hard toch? Wat is een goed merk? En hoeveel kosten fatsoenlijke schoenen ongeveer?
    Lijkt me idd verstandig om in te grijpen! Merken zijn bijvoorbeeld Asics, Nike, Saucony. Prijzen: minimaal 80 euro, tot, zeg, 150.

Belangrijk is om je te laten adviseren door deskundigen. Dus niet in (het Deense equivalent van) de Intersport zelf wat passen, maar naar een echte hardloopwinkel

Ikzelf heb prima Saucony's uit de opruiming, gekocht bij Runnersworld, van 120 voor 75

DaD, wat een lief, genoeglijk huisje Je bent vast helemaal hotel de botel! En een echte keuken voor jou alleen Mogen we je nu al feliciteren?

Ik heb vandaag heel hard gewerkt! Zonder fok! aan krijg ik meer gedaan
    pi_72788025
    Dolgezellige boel hier!

Gooi ik er nog even een lijst tegenaan, een vrij magere, vandaag.

O: 2 eiers
    T: eclair met mokkaroom en witte choco (de laatste)
    L: restje pompoenpuree met kikkererwten en spinazie
    T: 2 appels
    D: salade met appel, walnoot, parmezaan, uitgebakken pancetta en frambozendressing, erbij paar volkoren stokbroodjes met Normandische boter.
    S: pilates, uur
    T: wodka, twee winterwortels

Morgen een restje salade mee als lunch en een pecan & toffee brownie. Oh, en ik heb vast buckwheat pancakes gebakken als ontbijt. Wat is het toch fijn om mij te zijn

Hoe gaat het trouwens met Belana?
    pi_72788028
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Lijkt me idd verstandig om in te grijpen! Merken zijn bijvoorbeeld Asics, Nike, Saucony. Prijzen: minimaal 80 euro, tot, zeg, 150.

Belangrijk is om je te laten adviseren door deskundigen. Dus niet in (het Deense equivalent van) de Intersport zelf wat passen, maar naar een echte hardloopwinkel

Ikzelf heb prima Saucony's uit de opruiming, gekocht bij Runnersworld, van 120 voor 75

DaD, wat een lief, genoeglijk huisje Je bent vast helemaal hotel de botel! En een echte keuken voor jou alleen Mogen we je nu al feliciteren?

Ik heb vandaag heel hard gewerkt! Zonder fok! aan krijg ik meer gedaan
    Ah thnx! Ik was van plan gewoon een soort Intersport in te lopen ja. Maar nu heb ik het adres gegoogled van een waar zelfs een fysiotherapeut en sportarts zouden moeten rond lopen en ze verkopen er al de merken die jij noemde

En schokkend dat je zonder fok! meer gedaan krijgt.
    pi_72788061
    Oeh, en heb je nog foto's van de eclairs?
    pi_72788116
    Straal vergeten! Maar ik heb wel het recept uitgetikt, dat ook goed?
    pi_72788309
    Nee, dat is gevaarlijk.

Maar doe toch maar.
    pi_72788630
    [CUL-SC] Tijd voor kardemomcake met zure room!

En het topic draagt de naam van mijn baksel van zaterdag
    pi_72789025
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
    [CUL-SC] Tijd voor kardemomcake met zure room!

En het topic draagt de naam van mijn baksel van zaterdag
    Oké, n00b vraag. Is banketbakkersroom dat spul wat in puddingbroodjes zit? En zit in tompoucen hetzelfde?
    pi_72789435
    Ah, ik heb het al gegoogled. Volgens google wel dus, maar puddingbroodjes smurrie en tompoucen binnenkant proeft heel erg anders vind ik!

Nouja, als het zoals puddingsbroodjes is ben ik veilig, het spul wat daar in zit lust ik niet.
    Al klinkt dat deeg voor soezen wel makkelijk, misschien ga ik wel gewoon zelf groot uitgevllen soesjes bouwen!
      woensdag 16 september 2009 @ 01:56:59 #184
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72791425
    ben 20 uur op nu... ben moe
    Maar tis zo gezellig met mijn schat!
    pi_72791793
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
    ben 20 uur op nu... ben moe
    Maar tis zo gezellig met mijn schat!
    Ik dacht eerst dat je al op was, in plaats van nog!
    Ben weer eens klaarwakker, handig is dat midden in de nacht
    pi_72792047
    Zo mijn zelfgebakken brood is iets té compact geworden. Kan nu met moeite een sneetje op . En eerlijk is eerlijk, ik vind het ook niet zo lekker als het zo droog is . Maarja, de melk was halverwege opeens op .
    pi_72792133
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik ben inderdaad verliefd. . Een keuken, inderdaad! Maar ook een schilderruimte voor m'n vriend! Dat is vooral zo fijn, hij heeft er zoveel zin in. En je mag bijna echt feliciteren - als die vrienden vandaag hun nieuwe huurcontract hebben getekend, staat eigenlijk niets ons nog in de weg!

Vandaag eerste keer scriptieversnellingsgroep. Het is een spannende week. .
    pi_72792181
    dan ga ik je vanmiddag pas feliciteren

goedemorgen

weer niets eraf nog steeds 70,5, maaaaaaaaaaaaar, ik heb de broek aan die niet meer pastte 3 weken geleden dus er is wel iets gebeurd

Nu naar LIteratuur College en daarna werken

Gisteren Beleidsplan afgekregen net voor 12 uur en ben zeer trots

@kwak: moeilijk hé, nee zeggen.... of op zijn minst nadenken of je wel écht kunt/wilt
    Ja doei.
      woensdag 16 september 2009 @ 08:33:59 #189
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72792449
    Goedemorgen .

Ik weet niet wat het is, maar ik word steeds tyfusvroeg wakker. Steeds om half 6 al en vanochtend om 4 uur al . En mijn i-toets heeft kuren.

Ik krijg net een mailtje van een medestudent met dyslexie en een motorische beperking. Hij wil graag een afschrift van wat de schrijftolk voor mij typt. Ik vind dat prima, maar misschien vindt zij wel dat hij zelf maar een voorziening moet regelen. Nu ben ik bang dat zij het niet wil, want dan moet ik 'nee' zeggen tegen hem en dat vind ik zielig Ik ga zo na het ontbijt even stadwaarts om wat dingen te regelen en dan vanmiddag een lesje van 2 minuten ontwerpen die volgende week gefilmd wordt .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 16 september 2009 @ 08:44:56 #190
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72792593
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 07:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Vandaag eerste keer scriptieversnellingsgroep. Het is een spannende week. .
    Wanneer wil je je scriptie af hebben? Misschien schop ik Mark er ook wel naartoe, want ik weet niet of ik dat wel goed zie komen .
    Die roept de hele week: "O ik heb zo'n leuk onderwerp en ik ga dit en dat en dat doen" en vervolgens gaat 'ie pas op dodag (vrijdag heeft 'ie overleg) een keer bezig .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 16 september 2009 @ 08:45:42 #191
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72792606
    Eten en werken / studeren is een lastige combi. Ik eet veel meer ineens . Gisteren 5 boterhammen op!
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 16 september 2009 @ 09:00:34 #192
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72792824
    Ola!

Wat een poezelig huisje DaD! Wel klein! Ik ga even gemeen zijn en je op je hart drukken dat je niet alleen door je roze-huizen-bril naar het huisje moet kijken, maar ook even met je verstand . En dat is heel erg moeilijk.

Ik ben gister om 21:00 gaan slapen en compleet comateus geweest tot er om 04:00 een eend een kwartier lang helemaal uit z'n dak ging in het slootje achter ons huis. Męn! Als ik een geweer had gehad, was ie eraan gegaan . Maar goed, dat is (gelukkig voor de eend) niet het geval .
    pi_72792914
    Morgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
    L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
    D: iets winters denk ik broccoli en rosevalaerpels

Planning voor vandaag: Bentocredits voor manlief
    O: twee gekookt ei
    L: gegrilde paprika, courgette en champs
    T: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
    D: onbekend

Hoe kom je zo gelukkig ineens Uniekhoorn?
    pi_72793415
    Ik wil een taser Xcuzme Dan had ik die nu net al losgelaten op dat brutaal stuk vreten van een student wat hier net stond Wilde lekker met drie verplichte boeken naar buiten "want dat doe ik al de hele week". Nou niet als de hele bieb compleet LEEG is, dan kom je mooi hier zitten.

Dus die stampte pissig weg (en dan mag je er ook nog niks er van zeggen, want dan ben je niet klantvriendelijk ) en laat z'n meuk op de balie liggen. Echt
    pi_72793628
    Murgh, as. dinsdag moet ik naar de garage met de auto. Hij wordt wel gratis gefixt maar ik moet daar wachten omdat ik geen vervoer heb anders En ook geen bushalte in de buurt natuurlijk en ik hoop dat ze me niet meer kennen
    SPOILER
      woensdag 16 september 2009 @ 10:06:20 #196
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72794211
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 09:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:

rosevalaerpels

Ik dacht: Wat? .

Pff ik heb de halve ochtend verkletst op MSN, dus nu maar eens opschieten.
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 16 september 2009 @ 10:12:42 #197
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72794393
    Haai
    Uitgeslapen

O ik zag net DaD's huisje wat tof! Bijna gefelie

Er komt een verstandskies door geloof ik!
    pi_72794509
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Bob. het volgende:
    Ah, ik heb het al gegoogled. Volgens google wel dus, maar puddingbroodjes smurrie en tompoucen binnenkant proeft heel erg anders vind ik!

Nouja, als het zoals puddingsbroodjes is ben ik veilig, het spul wat daar in zit lust ik niet.
    Al klinkt dat deeg voor soezen wel makkelijk, misschien ga ik wel gewoon zelf groot uitgevllen soesjes bouwen!
    Nah, ik vond dat spul dat je met dit recept maakt, weinig lijken op puddingbroodjes-spul; het is meer heel erg dikke mokka-vla. In die broodjes heb je vaak van die veel te stijve, melige zooi
    Niet om je aan te moedigen verder

Soezendeeg is idd een eitje! En het deeg is neutraal, niet zoet, dus je kunt ze met vanalles vullen. Niet de oven doen terwijl je ze bakt.
    pi_72794724
    Goedemorgen!

Ook even uitgeslapen, ik had gisternacht tot 3 uur de mannenfinale van de US open gekeken, en moest daarna om 8 uur op, dus vond dat ik vanochtend wel even mocht uitslapen.

Ga zo weer aan de studie, en vanmiddag college Geschiedenis v/d Psychologie volgen, en vanavond naar bodybalance. Het begint écht druk te worden nu, en maandag begin ik met mn bachelorproject, dus dan vinden jullie me waarschijnlijk helemaal weinig hier..

Lijstje:
    O: vanilleyoghurt met quaker balans (heb nergens anders zin in 's ochtends deze week?)
    L: vier boterhammen met filet A
    D: nasi met veel verse groenten
    T: iets rauwkosterigs
    S: bodybalance
    pi_72794981
    Eet je zo vroeg, of is je lesje zo laat, PPP?

Ik gooi er ook even een lijst tussendoor.
    O: boekweit-pancakes met maple syrup
    T: 2 appels
    L: salade appel/walnoot/parmezaan/pancetta/frambozendressing
    T: kleine brownie
    T: knackebrodje ofzo?
    S: zwemmen, 60 baantjes
    D: nog bedenken, iets met veel groente iig
    T: winterwortel
    pi_72795029
    Mijn lesje is laat - om 21:00 pas.

Die T komt er voor of na, ligt er aan wanneer ik er zin in heb .
    pi_72795151
    Hoi! Uitslapen is fijn . Uitgebreid douchen ook! Vanmiddag weer werken en daarvoor nog even naar de winkel en wat opruimen...

Lijstje van gister:
    O: vanillekwark met muesli
    T: 2 cappuccino
    L: 2 boterhammen met houmous
    T: banaan en handje maltezers
    D: wokgroenten, biefstukreepjes, rijst en saus
    T: bonbonbloc
    Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_72795634
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 08:33 schreef Viking84 het volgende:
    Goedemorgen .

Ik weet niet wat het is, maar ik word steeds tyfusvroeg wakker. Steeds om half 6 al en vanochtend om 4 uur al . En mijn i-toets heeft kuren.

Ik krijg net een mailtje van een medestudent met dyslexie en een motorische beperking. Hij wil graag een afschrift van wat de schrijftolk voor mij typt. Ik vind dat prima, maar misschien vindt zij wel dat hij zelf maar een voorziening moet regelen. Nu ben ik bang dat zij het niet wil, want dan moet ik 'nee' zeggen tegen hem en dat vind ik zielig Ik ga zo na het ontbijt even stadwaarts om wat dingen te regelen en dan vanmiddag een lesje van 2 minuten ontwerpen die volgende week gefilmd wordt .
    kun je niet heel eerlijk tegen hem zeggen dat hij zelf ook recht heeft op hulp en je vindt dat hij dat eerst zelf moet proberen te regelen? in t geval dat je schrijftolk het liever niet wil?
    Kwak
    pi_72795643
    oh en goeiemorgen enzo!
    Kwak
      woensdag 16 september 2009 @ 11:17:06 #205
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72796324
    Voor degenen die het '2x de helft' fenomeen kennen:

wat zal deze Microcar nog waard zijn

pi_72796481
    hoi!!!

Literature is zo gaaf! En ze was heel trots op ons. Ze had bij haar collega's zitten opscheppen over dat we echt super goed zijn in het analyseren van teksten enzo, en dat is volgens mij ook zo, het is echt een hele goede meedenkende intelligente groep en toen ging ik nog wat vragen over het tentamen en de herkansing die ik moet maken omdat ik bij de eeste poging in Rome zit, en toen zei ze 'maar dat ga je gewoon halen dat kan niet anders'

en nu werken
    Ja doei.
      woensdag 16 september 2009 @ 11:23:34 #207
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72796535
    Bwaa, waarom kan ik niet goed geld uitgeven aan mezelf Ik heb een nieuwe winterjas nodig maar ik zit het bestellen steeds uit te stellen
    En ik vind een rode winterjas wel gaaf voor een keer, maar ben bang dat het stom staat En van alle andere dingen die ik wil hebben vraag ik me af of ik ze moet bestellen of niet, etc.

Volgens mij had ik beter niet als weegschaal geboren kunnen worden
    pi_72796724
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Bwaa, waarom kan ik niet goed geld uitgeven aan mezelf Ik heb een nieuwe winterjas nodig maar ik zit het bestellen steeds uit te stellen
    En ik vind een rode winterjas wel gaaf voor een keer, maar ben bang dat het stom staat En van alle andere dingen die ik wil hebben vraag ik me af of ik ze moet bestellen of niet, etc.

Volgens mij had ik beter niet als weegschaal geboren kunnen worden
    *hand schudt*
    En het helpt niet echt dat ik deze maand het experiment "uitkomen met je loon" ben aangegaan
    Ik heb normaal aan het eind van de maand altijd geld over, dat heb ik vorige maand dus allemaal op de spaarrekening gezet. En nu heb ik nog 87 euro en nu krijg ik het benauwd

Wat onzin is, want de 20e komt de toeslag, de 24e loon en volgende maand krijg ik mijn treinkaartjes weer vergoed die ik deze maand heb gekocht. En ik heb veel spaargeld en ik kan rood staan.

En ik wil dus ook een nieuwe winterjas, maar ik heb er nog twee En ik zit dagelijks te kwijlen op de H&M site. Want ik wil zo'n lange blouse maar ik wil ze niet allemaal bestellen. En ik wil nog schoenen...en en en.

Oja, een huis
    pi_72797083
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Voor degenen die het '2x de helft' fenomeen kennen:

wat zal deze Microcar nog waard zijn

Oh god nee niet weer

Rode winterjassen zijn leuk! Ik draag nu al jaren een vintage wollen exemplaar en krijg er altijd wel complimentjes over
    pi_72797084
    Goeiemorgen.

Syrena: ik heb hetzelfde gedaan en ik heb nog 31 euro.
    Ook weer iets teruggekregen van de Belastingdienst waar ik volgens mij geen recht op had, maar goed. Het staat op de spaarrekening en ik hoor wel wanneer ze het terug willen.
      woensdag 16 september 2009 @ 11:42:06 #211
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72797166
    Jaaa datte! Ik ben ook een ontzettende oppotter, ik vind het een fijn idee als er redelijk wat op mn rekening staat, voor als het nodig is ofzo Dat ik in principe een nieuwe winterjas nodig heb is dan iets wat ik vrijelijk over het hoofd zie

Ik heb nu in mn H&M shoppingbag:
    - rode winterjas (of zal ik toch zwart nemen?)
    - zwarte coltrui met brede hals (maar ik heb eigenlijk al coltruien... Maar hij is wel leuk!)
    - zwarte laarsjes (heb ik ook al... Maar die zitten niet zo héél lekker en deze misschien wel )\
    - blauwe broek uit de sale (whoop! goedkoop! Maar wat als ie niet zit? )
    - mooie groene sjaal (staat groen me wel? )

Totaal: 165,25
    pi_72797233
    Laat eens wat plaatjes zien dan?
      woensdag 16 september 2009 @ 11:49:57 #213
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72797392
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 11:44 schreef shinydiscoball het volgende:
    Laat eens wat plaatjes zien dan?
    Okay!
    Spoiler voor de ongeďnteresseerden!
    SPOILER
    En eigenlijk wou ik ook nog een jurkje, en wantjes, en etc.
    pi_72797562
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Okay!
    Spoiler voor de ongeďnteresseerden!
    SPOILER
    En eigenlijk wou ik ook nog een jurkje, en wantjes, en etc.
    Ok, dit is slecht voor je portemonnee dus misschien was het beter als we het niks vonden, maar ik vind ze allemaal leuk!
    pi_72797647
    Ik vind vooral de jas en de laarsjes leuk, maar die jas wel in het rood nemen, imho lijkt ie me in het zwart wat saai!
    pi_72797809
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Jaaa datte! Ik ben ook een ontzettende oppotter, ik vind het een fijn idee als er redelijk wat op mn rekening staat, voor als het nodig is ofzo Dat ik in principe een nieuwe winterjas nodig heb is dan iets wat ik vrijelijk over het hoofd zie

Ik heb nu in mn H&M shoppingbag:
    - rode winterjas (of zal ik toch zwart nemen?)
    - zwarte coltrui met brede hals (maar ik heb eigenlijk al coltruien... Maar hij is wel leuk!)
    - zwarte laarsjes (heb ik ook al... Maar die zitten niet zo héél lekker en deze misschien wel )\
    - blauwe broek uit de sale (whoop! goedkoop! Maar wat als ie niet zit? )
    - mooie groene sjaal (staat groen me wel? )

Totaal: 165,25
    die jas in t rood en die laarsjes heb ik ook besteld! zijn onderweg

ik zeg: bestellen, als de broek niet lekker zit dan stuur je m gewoon terug... das supermakkelijk met H&M. zelfde met de sjaal. je kan zelfs de jas in twee kleuren bestellen en dan de kleur die je niet leuk vindt terugsturen...

ik bestel altijd meerdere maten van dingen als ik t niet zeker weet. stuur meestal bijna mn hele bestelling terug.
    Kwak
      Vis een optie? woensdag 16 september 2009 @ 12:03:23 #217
    70532 loveli
    N
    pi_72797847
    A clinical study has discovered that a passionate kiss may stir the loins and make the heart melt, but it does not compare to the sensation of chocolate melting on the tongue.
    [..]
    The study revealed that, at the point chocolate melts in the mouth, all regions of the brain receive a boost far more intense and longer lasting than the excitement produced by kissing. The chocolate also made the heart beat faster. For some of the 12 volunteers, the number of beats per minute more than doubled from a resting rate of 60 to as much as 140.

The study concluded that chocolate beats kissing hands down when it comes to providing a long-lasting body and brain buzz. Don’t you just love science?
    crap in = crap out
      woensdag 16 september 2009 @ 12:05:05 #218
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72797906
    Bedankt voor het meedenken! Ik ga gewoon bestellen Zo. Ha. En de jas in het rood. Want rood is tof. Zwart leek me idd ook wat saai, maar wel de veilige optie

*held zoekt sokken*
    pi_72797935
    leuk Maria! Nu nog foto's met jou erin!
    Ja doei.
    pi_72798210
    rood is goed!! ik krijg na een volledig seizoen met mn rode zomerjas nog steeds de vraag "goh, nieuwe jas? leuk!"
    Kwak
      Vis een optie? woensdag 16 september 2009 @ 12:16:33 #221
    70532 loveli
    N
    pi_72798324
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef kwakz0r het volgende:
    rood is goed!!
    crap in = crap out
      woensdag 16 september 2009 @ 12:23:05 #222
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72798552
    Foto's zullen komen als H&M opschiet in een paar dagen!

Rood = loveli
      woensdag 16 september 2009 @ 12:26:58 #223
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72798672
    Rood

Ook mijn kleur . Heb een KNALrode zomerjas van Steps

En ik geef eerder teveel uit . Als er aan het eind van de maand nog 80 euro op mn rekening staat, heb ik zoiets van 'Oeh! Wat kan ik nog kopen ' .
    pi_72799005
    Ik ben meer zoals XM, geef ook teveel geld uit

en je kleding is leuk Maria, vooral de jas in het rood doen!!
    Ik moet overigens ook nog een nieuwe winterjas geen idee wat voor en geen geld meer voor

Wel een jurkje en vestje bij de h&m gekocht gister
    pi_72799040
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef loveli het volgende:
    A clinical study has discovered that a passionate kiss may stir the loins and make the heart melt, but it does not compare to the sensation of chocolate melting on the tongue.
    [..]
    The study revealed that, at the point chocolate melts in the mouth, all regions of the brain receive a boost far more intense and longer lasting than the excitement produced by kissing. The chocolate also made the heart beat faster. For some of the 12 volunteers, the number of beats per minute more than doubled from a resting rate of 60 to as much as 140.

The study concluded that chocolate beats kissing hands down when it comes to providing a long-lasting body and brain buzz. Don’t you just love science?
    Nu heb ik zin in zoenen én in chocola. aangezien het eerste niet voorhanden is momenteel, hoop ik maar dat ik niet in de buurt kom van een supermarkt vandaag
    pi_72799152
    Hallo!

Ah kleding; ik heb gisteren 2 paar schoenen en een legging gekocht en vandaag 2 vesten, een truitje een jeanslegging en een panty

Lijstje:

O: activia
    T: yoghurt met beetje honing
    L: 2 boterhammen sandwichspread/tomaat, beker optimel
    T: banaan en/of appel
    D: andijviestampot met rookworst en appelmoes
    T:?
      woensdag 16 september 2009 @ 12:46:13 #227
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72799288
    Foto's van de nieuwe kleertjes van Fiets en Ek-Mei! Indien mogelijk

Ik heb ook zin in chocolaaaa. Er zijn chocovlokken. Ik moet nog lunchen. Hmmm.
    pi_72799409
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Foto's van de nieuwe kleertjes van Fiets en Ek-Mei! Indien mogelijk

Ik heb ook zin in chocolaaaa. Er zijn chocovlokken. Ik moet nog lunchen. Hmmm.
    geen camera bij de hand, die rode jas trouwens
    pi_72799419
    ik heb al de hele dag trek in eten. Heb me al vergrepen aan een stel mueslirepen, dus honger heb ik echt niet meer, maar toch blijf ik die drang houden om alles wat ik tegen kom in mijn mond te stoppen. Iemand enig idee wat ik kan doen zodat ik me op mijn studeerwerk kan concentreren en niet steeds aan eten hoef te denken
      woensdag 16 september 2009 @ 12:51:19 #230
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72799434
    Kauwgom?
      woensdag 16 september 2009 @ 12:51:31 #231
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72799439
    En anders ff je tanden poetsen.
    pi_72799456
    Leuk, Maria! . Ik heb een rode zomerjas, en stiekem kan ik niet wachten tot ik m'n zwarte winterjas weer aan mag, want ik heb altijd het gevoel dat ik met die rooie zo opval. En daar hou ik niet van. .

En XM, je hebt gelijk hoor, dat je dat zegt over ook met je verstand denken. M'n vriend en ik hadden een paar punten waar een potentieel nieuw huisje aan moest voldoen, en this one ticks all the boxes. Ik denk dat we het er heel goed naar ons zin gaan hebben. .
      woensdag 16 september 2009 @ 12:53:00 #233
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72799483
    Dan is het goed DaD
    pi_72799488
    Leuke kleren Maria! die sjaal wat kost die?

zo.. na een lange ochtend nu eindelijk lunchpauze, straks nog even college en dan vanavond lekker the reader kijken en bankhangen..

lijstje:
    L: 3x allinson volk (1x tosti kaas, lightsalami, ui met mosterd, 1x geroosterd met gekookt ei en beetje extra light mayo) met 1 koffie met halfv melk
    D: meergranen macaroni met tomatengroentesaus en quorn kaasballetjes
    T: magnetronappel met yoghurt en muesli en kaneel
      woensdag 16 september 2009 @ 12:55:25 #235
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72799567
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 10:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

kun je niet heel eerlijk tegen hem zeggen dat hij zelf ook recht heeft op hulp en je vindt dat hij dat eerst zelf moet proberen te regelen? in t geval dat je schrijftolk het liever niet wil?
    De schrijftolk heeft hem gisteren naar mij verwezen, dus zij vindt het kennelijk wel goed. De vraag is alleen of hij er heel veel aan gaat hebben. Ga maar na: 2 á 3 uren uitgetikt geklets, daar ben je, zeker als dyslecticus, wel even mee bezig. Hij stelt het zich ws voor als 'aantekeningen', maar dat zijn het niet. Zonder de context te weten snap je er niks van. Ik lees de tekst zelf ook niet terug, behalve als ik iets specifieks zoek over hoe iets ook alweer moet. Maar voor de rest ga ik zelf aantekeningen maken. Lijkt mij op zich handiger als hij de aantekeningen van iemand anders (evt die van mij) kopieert. Maar goed, dat moet hij zelf maar bekijken dan, wat hij het prettigst vindt .

Ik heb al mijn dingetjes weer geregeld. Nu even lekker eten en ff pauze en dan ga ik een minilesje maken om volgende week aan mijn medestudenten te geven . Zo maar even mijn boeken van Malmberg openslaan op zoek naar een leuk onderwerp .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 16 september 2009 @ 12:55:53 #236
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72799584
    DaD: dat was ook mijn bezwaar Maar we gaan het zien! Yay voor het huisje En tof dat je vriend daar alle ruimte heeft om 'zn ding' te doen!

Blurred: tenk joe! De sjaal is 12,95 geloof ik! 12 nogwat iig. Is er ook in meerdere kleuren!

Fiets: wat XM zegt! Wat mij soms ook helpt: een sabbelsnoepje. Met iets van een hopje oids kan ik HEEL lang doen (ik kauw er ook nooit op) en dan heb je toch iets lekkers
      woensdag 16 september 2009 @ 12:56:43 #237
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72799608
    Oh, met van die sabbelsnoepjes gaat het bij mij hetzelfde als met geld: het is snel op .
      woensdag 16 september 2009 @ 12:58:15 #238
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72799661
    Oeh, sjaal en trui zijn leuk, Maria! .

* Viking84 wil ook een leuke nieuwe sjaal voor binnenshuis.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72799671
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
    En anders ff je tanden poetsen.
    had ik net gedaan, hielp niet zit nu aan een halve paprika en daarna ga ik aan de kauwgom en zin of geen zin, ik ga er niet aan toegeven vandaag!
      woensdag 16 september 2009 @ 13:00:03 #240
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72799723
    El lijstio:

O: yoghurt met frambozen (ik kan m'n O wel weglaten voortaan, wordt zo voorspelbaar )
    T: twee kleine boterhammen met paté (dat spul is zó lekker )
    L: twee normale boterhammen met paté, 500 ml aardbeienyoghurtsmoothie
    T: half bakje citroensorbetijs
    D: volkoren penne met tomaten, groene olijven, basilicum en een kaasburger

Ik ga morgenochtend ook weer eens op de weegschaal staan, denk ik.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72799793
    Ik ga fok weer wegklikken, ik heb nu een taak die ik woensdag af moet hebben, anders krijg ik een minnetje en bij drie minnetjes lig je eruit. .
    pi_72799813
    mijn lijstjes gaan nergens over

Gisteren:

O: 2 gekookte eitjes
    L: 2 kleine volkorenbroodjes slankie
    T: 2 boterhammen appelstroop
    D: kop groentensoep

Vandaag:

L: waldkornbol met filet americain (ga ik zo halen)
    D: couscoussalade met veel groente en feta

kan rampzaliger, maar is niet wat ik voor ogen had
    Ja doei.
      woensdag 16 september 2009 @ 13:02:53 #243
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72799817
    *ook lijstje*

O: volkorenbroodtosti
    T: beker melk
    L: twee sneetjes met chocovlokken denk ik
    T: perzik
    S: even door de kamer Zumbaën (Body Jam lerares is er niet en gebruikelijke invalmeisje ook niet en de andere die invalt geeft niet zo'n leuke les vinnik )
    T: bakje kwark
    D: kipspareribs in honingdressing met sperziebonen
      woensdag 16 september 2009 @ 13:03:48 #244
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72799848
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ik ga fok weer wegklikken, ik heb nu een taak die ik woensdag af moet hebben, anders krijg ik een minnetje en bij drie minnetjes lig je eruit. .
    Beetje lullig als je nu meteen al één minnetje krijgt .
    Mark wil niks weten van die scriptiegroep. "Komt wel goed," zegt 'ie .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72800394
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
    mijn lijstjes gaan nergens over

Gisteren:

L: 2 kleine volkorenbroodjes slankie
    T: 2 boterhammen appelstroop
    D: kop groentensoep

Vandaag:

L: waldkornbol met filet americain (ga ik zo halen)
    D: couscoussalade met veel groente en feta

kan rampzaliger, maar is niet wat ik voor ogen had
    Wat vind je er dan niet goed aan?
    pi_72801429
    Inmiddels wel echt trek vanuit mijn buik ipv hoofd en ik ga 2 crackers filet a. eten

Ik vraag me ook af wat Moblo niet goed aan dr lijstjes vindt?
      woensdag 16 september 2009 @ 14:01:42 #247
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72801715
    Ik ben nu een les over volksverhalen aan het voorbereiden. Zo leuk! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72801840
    er zat gisteren ook nog een uur intensief tennissen bij en mijn kopje soep was vooral water en spaghetti en pas om 10 uur 's avonds...

vandaag had ik vanmiddag ook wat couscoussalade willen eten (had het dan gisteren al gemaakt), maar door tijdgebrek niet gelukt.. meer groente, minder brood..
    Ja doei.
      woensdag 16 september 2009 @ 14:07:43 #249
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72801923
    Lijst:
    O: 2 boterhammen kipfilet, 2 beschuit met halvajam en met smeerkaas, gekookt ei
    T: paar worteltjes
    L: (net gehaald) een gegrild kippetje bij de poelier vandaan
    T: peer
    T: tomaat
    D: weer snert met roggebrood

57.8 vannochtend

Het weekend wordt helemaal rampzalig:
    vrijdag, zaterdag en zondag uit eten: 1 x grieks, 1 x mexicaans, 1 x thais
      woensdag 16 september 2009 @ 14:15:13 #250
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72802165
    Vind het nog wel een beetje weinig Mo, kan je niet wat T's inplannen zodat je stofwisseling doorgaat?

Ik ben een waardeloze shopper, wilde een spijkerbroek kopen maar naar 2 x gepast te hebben ben ik maar weer naar huis gegaan
    pi_72803148
    Ik zag net bij de kunstenaarsmaterialenwinkel een mooie ezel. Die ga ik denk ik kopen voor de verjaardag van m'n vriendje. .
    pi_72803384
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 11:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

*hand schudt*
    En het helpt niet echt dat ik deze maand het experiment "uitkomen met je loon" ben aangegaan
    Ik heb normaal aan het eind van de maand altijd geld over, dat heb ik vorige maand dus allemaal op de spaarrekening gezet. En nu heb ik nog 87 euro en nu krijg ik het benauwd

Wat onzin is, want de 20e komt de toeslag, de 24e loon en volgende maand krijg ik mijn treinkaartjes weer vergoed die ik deze maand heb gekocht. En ik heb veel spaargeld en ik kan rood staan.
    Whehe zoiets heb ik ook. Ik heb standaard 100+ op mn normale rekening staan. En als het minder dreigt te worden haal ik óf iets van mn spaarrekening (eigenlijk nooit, tenzij opeens zeer goede aanbieding of dingen die kapot gaan) óf wacht ik een paar dagen/weken tot er weer vanzelf genoeg op staat. Zo heb ik een paar dagen geleden 100 euro van mn spaarrekening gehaald omdat er anders maar 15 op zou staan en dat vond ik eng . Dat terwijl ik komende week niets ga uitgeven van mn rekening (heb nog contanten liggen) en daarna de stufi al komt .

Maria, rode jas . Jassen in opvallende kleuren zijn juist leuk! Als iemand nog een felgroen snowboardjack tegenkomt .

Voel me niet zo 100%, heel erg moe (en misselijk), dus college overgeslagen en wat maf lijstje:

O: 1 zelfgebakken boterham met kipfilet, 3 hapjes zelfgebakken brood met speculoospasta
    L: 2 boterhammen kipfilet
    T: 1 gevulde truffel
    T: Slapen
    S: Uurtje taekwondo (als misselijkheid weg is)
    D: Witte koolsalade met gebakken aardappeltjes + (water)ijsje
    T: Tandarts
    T: Geen idee
    pi_72803684
    Ik moet zo weer een treinkaartje kopen van 42 euro Maar ik ga volhouden en niks afboeken van de spaar

Vanavond wilde ik witloftaart maken, had ik eindelijk een recept zonder eieren gevonden (=niet in huis), zonder bladerdeedg (=niet in huis en te vet), moet het deeg een uur rusten Nou ja, dan maar roerbakken
      woensdag 16 september 2009 @ 15:05:00 #254
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72803775
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:
    Vind het nog wel een beetje weinig Mo, kan je niet wat T's inplannen zodat je stofwisseling doorgaat?

Ik ben een waardeloze shopper, wilde een spijkerbroek kopen maar naar 2 x gepast te hebben ben ik maar weer naar huis gegaan
    Herkenbaar.
    Soms sta ik in de winkel en denk ik: wat doe ik hier eigs? en dan ga ik weer naar huis .

Ik heb een boterham met paté-fetish momenteel . Gelukkig zit ik morgen de hele dag op de stageschool dus moet ik het dan doen met wat ik bij me heb.
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 16 september 2009 @ 15:05:28 #255
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72803783
    @ Syreentje: kun je niet beter een voordeelurenabo kopen?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72803931
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
    @ Syreentje: kun je niet beter een voordeelurenabo kopen?
    Heb ik al! Maar dan is het kaartje duurder dan zonder . Ik reis 's ochtens om 7.23 uur al, dus pas vanaf Utrecht korting. En op de terugweg. Dat zou dan drie keer enkele reis zijn en dat is bij elkaar duurder dan een retour zonder korting

Maar ik krijg mijn kaartjes volledig vergoed door mijn werkgever Ik dien ze per maand in, dus volgende maand krijg ik dat bedrag weer terug. En kan het dan meteen weer uitgeven aan... treinkaartjes
    pi_72804040
    Oh, ik had van mijn collegaatje nog een recept gekregen dat zij weer had van haar Belgische Weightwatchersbegeleidster. Bananenpanne(n)koekje(s).

1 banaan, pletten, mengen met 1 ei, zakje vanillesuiker en 1 eetlepel bloem. Dat leek mij wat droog dus ik heb er nog een guts melk bij gedaan. Ik kon er twee pannenkoekjes van bakken. En kennelijk is dat dan maar 2 punten oid? Want de banaan telt daar niet en er telde nog iets niet Nou ja, ik heb alleen het recept onthouden dus haha

En ze waren lekker. Er kon best nog veel stroop op
    pi_72804599
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 15:10 schreef Syrena het volgende:
    Heb ik al! Maar dan is het kaartje duurder dan zonder . Ik reis 's ochtens om 7.23 uur al, dus pas vanaf Utrecht korting. En op de terugweg. Dat zou dan drie keer enkele reis zijn en dat is bij elkaar duurder dan een retour zonder korting
    Of 1 retourtje vanaf Utrecht en 2 enkeltjes, dat deed ik altijd met mijn weekendretour naar Groningen en dat was goedkoper.
    Maar als je baas betaalt is al die kaartjes veel te veel gedoe.
      woensdag 16 september 2009 @ 15:42:49 #259
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72805135
    Syrena, wat doe je! Ik heb nog een banaan, een ei, vanillesuiker en bloem! En ik ben thuis. Somebody stop me.
    pi_72805288
    Toen ik Weight Watchers deed telden al die dingen wel hoor. Punten of niet, in de echte wereld zitten er natuurlijk wel degelijk calorieën in een banaan.
    Maar goed, het klinkt wel lekker.
    pi_72805553
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Syrena, wat doe je! Ik heb nog een banaan, een ei, vanillesuiker en bloem! En ik ben thuis. Somebody stop me.
    Als je verder dan niks eet als avondeten behalve die pannenkoekjes kan 't best

Mini, ze hadden ook de regel dat je zoveel fruit mocht als je maar wil. Dus ik denk dat ze in België nog niks weten van fruitsuikers, laat staan dat je maar twee stuks op een dag mag, en dan geen bananen enzo.
    pi_72805631
    Mijn collegaatje is trouwens Italiaanse, getrouwd met een Griek. We praten eigenlijk best wel veel over eten tijdens onze treinreizen Ik kreeg ook nog een recept voor een dichte appeltaart
    pi_72805895
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Als je verder dan niks eet als avondeten behalve die pannenkoekjes kan 't best

Mini, ze hadden ook de regel dat je zoveel fruit mocht als je maar wil. Dus ik denk dat ze in België nog niks weten van fruitsuikers, laat staan dat je maar twee stuks op een dag mag, en dan geen bananen enzo.
    Bij het systeem dat ik gebruikte was dat inderdaad zo voor de meeste soorten groente en fruit maar er waren een paar uitzonderingen, waaronder dus bananen.
    Maar goed, er bestaan geloof ik twee verschillende WW-systemen.
    pi_72807924
    Whoohoo, de Hunkemoller heeft m'n geld teruggestort! Nu heb ik 96 euro en het treinkaartje al betaald.

En ik heb HONGERRRRR.

O: Brinta
    T: Volkoren snee met kaas
    L: Twee volkoren snee met kaas, peer, opkikker Groentefit (fiess)
    D: Witlof met 'n Valess en aardappels denk ik

Beetje te weinig meegenomen naar 't werk.
    pi_72808288
    mijn lijstje is niet helemaal gelukt:

lijstje:
    L: 3x allinson volk (1x tosti kaas, lightsalami, ui met mosterd, 1x geroosterd met gekookt ei en beetje extra light mayo) met 1 koffie met halfv melk
    T: 2 chocolademuffins van de ah (had echt een enorme chocoladecakecraving) +2 koffie halfv melk
    D: meergranen macaroni met tomatengroentesaus en quorn kaasballetjes als ik straks nog honger krijg: gevulde paprika met couscous, rozijnen, tomaat, courgette en ui
    pi_72808400
    @vik: als je de tekst van je schrijftolk niet terug leest, wat heeft het dan voor nut dat ze het helemaal uitwerkt voor je? sorry als ik een hele domme vraag stel hoor, maar ik vroeg het me gewoon af
    pi_72808428
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef Blurred86 het volgende:
    mijn lijstje is niet helemaal gelukt:

lijstje:
    T: 2 chocolademuffins van de ah (had echt een enorme chocoladecakecraving) +2 koffie halfv melk
    D: meergranen macaroni met tomatengroentesaus en quorn kaasballetjes als ik straks nog honger krijg: gevulde paprika met couscous, rozijnen, tomaat, courgette en ui
    Heb je een receptje voor die gevulde paprika? Ik heb paprika en couscous
      woensdag 16 september 2009 @ 16:57:32 #268
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72808497
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef Blurred86 het volgende:
    @vik: als je de tekst van je schrijftolk niet terug leest, wat heeft het dan voor nut dat ze het helemaal uitwerkt voor je? sorry als ik een hele domme vraag stel hoor, maar ik vroeg het me gewoon af
    Zij is mijn oren tijdens college . Ik probeer zelf zoveel mogelijk mee te krijgen, maar als ik iets mis of er zijn groepsdiscussies oid, dan loer ik even op het scherm. Het is dus de bedoeling dat ik tijdens het college mee lees ipv dat ik het later terug lees .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72808834
    Ik kwam er net achter dat ik door alle spanningen deze week helemaal vergeten was dat ik vanavond moet werken, dus ik ben heel snel naar de supermarkt gerend voor een kantenklaarmaaltijd. .
    pi_72808991
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:
    [..]
    Zij is mijn oren tijdens college . Ik probeer zelf zoveel mogelijk mee te krijgen, maar als ik iets mis of er zijn groepsdiscussies oid, dan loer ik even op het scherm. Het is dus de bedoeling dat ik tijdens het college mee lees ipv dat ik het later terug lees .
    Ah zo, ik kon me al niet voorstellen dat je die arme vrouw heel het college voor niks zou laten typen

@Syrena; nee geen recept helaas, ik werd hierdoor (sorry ik weet niet hoe je naar de precieze post kan linken, ff naar beneden scrollen ) geďnspireerd en moet zelf ook nog even bedenken hoe ik het ga aanpakken, maar het kan toch niet zo moeilijk zijn denk ik?
    edit: ik ga het ongeveer zo doen denk ik, lekker makkelijk

edit2: spellingsfout verbeterd

[ Bericht 3% gewijzigd door Blurred86 op 16-09-2009 17:14:33 ]
    pi_72809078
    Mag ik DaD al feliciteren met haar nieuwe huisje? (geen tijd om terug te lezen nu)

Ze zus van een collega gaat verhuizen en woont in een leuk huisje in Hoofddorp Tweekamerappartementje met een kleine slaapkamer, maar wel met een zeer ruime woonkamer en nette keuken. Als ik goed heb nagedacht kan ik het betalen ! *enthousiast word*

Lijst:
    O: cruesli met perzikyoghurt, beker optimel
    T: 2 kiwi's
    L: 2 bruine boterhammen, 1 x gekookt ei met mayo, 1 x boter met gebraden gehakt, bakje yoghurt met crueslibrokken
    T: 2 x chocolat chip cookie , glas spa en fruit
    D: geeeen idee

Heb net de versafgeleverde Fatboyzitzak naar boven getakeld (wat een werk! Ik kwam steeds vast te zitten in het trapgat ) dus toen was ik fijn aan het hijgen Hij is wel HEUL groot! Er ligt ook nog een legpuzzel op de grond, waardoor je eigenlijk amper meer door m'n kamer heen kunt lopen het is maar goed dat we van het weekend bij vriendje zijn!

Misschien kan ik nog even een half uurtje gaan liggen, maar eigenlijk moet ik ook m'n administratie doen..
    pi_72809212
    zo: en nu nog maar eens een uurtje studeren voor ik eten ga maken, ik ben trots op mezelf!
      woensdag 16 september 2009 @ 17:13:12 #273
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72809236
    Ik had ook een tolkurenvergoeding aangevraagd bij het UWV. Op het formulier stond dat ik een bewijs moest meesturen dat ik die voorziening nodig had. Dus ik stuurde een briefje van de huisarts mee. Kwam ik gisteren thuis, had ik een brief van het UWV: "Wij kunnen uw aanvraag niet in behandeling nemen, want er ontbreken gegevens, namelijk bla bla bla". Oh, daar werd ik meteen zó pissig van . ZET DAN OP HET FORMULIER WAT IK MEE MOET STUREN! . Vanochtend ben ik ernaartoe gegaan, gezegd dat ik iemand van die afdeling wilde spreken en heb gezegd dat ze op het formulier moeten aangeven wat ze nodig hebben. En zij was het wel met me eens, maar die formulieren werden gecentraliseerd vervaardigd en daar had zij verder geen invloed op blablablaaah . Maar als ze alles eenmaal hebben, dan is het wel binnen een week rond. Dat is wel puik, want ik hoorde van anderen dat het echt wel 3 maanden kon duren en zolang zou de tolk dan geen geld krijgen. Niet leuk voor de tolk .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72809291
    Daph, ja, ik denk het wel! Ze hebben vandaag het nieuwe contract getekend en geven morgen onze gegevens door aan de huisbaas, als ze hun huur op gaan zeggen. Ik geloof niet dat er nu nog iets in de weg staat!

Oeh, ook spannend voor jou dus! Hou je ons op de hoogte?
    pi_72809354
    leuk he, dingen regelen met van die op papier beluste bedrijven

Ja doei.
      woensdag 16 september 2009 @ 17:17:05 #276
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72809414
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
    leuk he, dingen regelen met van die op papier beluste bedrijven

Not .

En het stomme is dat ze al een superdik dossier van me hebben waarin ze kunnen zien dat ik haske doof ben, maar toch moet ik elke keer als ik iets wil regelen weer een bewijsje meesturen .

Bureaucratie .

De IB-groep wist zogenaamd ook niet dat ik een WO-master heb gehaald. Ja hallo, dat staat allemaal in jullie systeem! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72809527
    lijkt me trouwens best leuk werk, schrijftolk zijn
    al zal je daar zeker wel een opleiding voor moeten doen?

eeh.. ik laat me afleiden, ik ga studeren!
    pi_72809569
    oh en zo'n veyboard lijkt me ook handig! Heeft jouw schrijftolk dat ook vik?
    er gaat een hele wereld voor me open!
    pi_72809571
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Daph, ja, ik denk het wel! Ze hebben vandaag het nieuwe contract getekend en geven morgen onze gegevens door aan de huisbaas, als ze hun huur op gaan zeggen. Ik geloof niet dat er nu nog iets in de weg staat!

Oooh wat ontzettend gaaf! Gefeliciteeeeerd

Will do Ze heeft nog geen makelaar ingeschakeld dus dat zou ook kunnen schelen in de koopprijs, alleen moet ik dan wel alles zelf regelen wss Maar de huisjes zitten op 10 minuten van het centrum lopen af en er is op denk ik 7 minuten fietsen een atletiekbaan !
    pi_72809587
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

puik!
    Ja doei.
      woensdag 16 september 2009 @ 17:21:34 #281
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72809643
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef Blurred86 het volgende:
    lijkt me trouwens best leuk werk, schrijftolk zijn
    al zal je daar zeker wel een opleiding voor moeten doen?

Ja, is een tweejarige HBO-opleiding, geloof ik. Dus geen cursus .

Maar het schijnt wel lekker te verdienen .

En de tolk heeft een Veyboard idd .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 16 september 2009 @ 17:27:33 #282
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72809900
    DaD! Gefeliciteerd voor jou en je vriendje!

Yaaaaay!
    pi_72809977
    Hai !
    Ik was gister naar de sauna !
      woensdag 16 september 2009 @ 17:32:11 #284
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72810103
    Was het fijn, PFert?

Oe scheisse, ik zie dat mijn vorige post illegaal was mbt de TT! Nouja jammer dan
    pi_72810291
    Volgende TT: Waar we DaD feliciteren. .

Maar bedankt, meiden! . Ik vind het zelf nog steeds een klein beetje eng om al te hard te juichen, ik zou zo vreselijk teleurgesteld zijn als het toch niet doorging. Maar een klein juichje mag wel al! .
      woensdag 16 september 2009 @ 17:37:00 #286
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72810329
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Volgende TT: Waar we DaD feliciteren. .

Maar bedankt, meiden! . Ik vind het zelf nog steeds een klein beetje eng om al te hard te juichen, ik zou zo vreselijk teleurgesteld zijn als het toch niet doorging. Maar een klein juichje mag wel al! .
    Pff, we blijven niet bezig met de naamtopics .

Het gaat vast goed komen. Ik duim voor je! En ook voor Daph_ .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72810409
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Was het fijn, PFert?

Oe scheisse, ik zie dat mijn vorige post illegaal was mbt de TT! Nouja jammer dan
    Ja het was leuk! Wel apart, maar wende snel !
    pi_72811461
    Zo nu ben ik bijgelezen

Waar is Merel eigenlijk?
    pi_72812959
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
    Mag ik DaD al feliciteren met haar nieuwe huisje? (geen tijd om terug te lezen nu)

Ze zus van een collega gaat verhuizen en woont in een leuk huisje in Hoofddorp Tweekamerappartementje met een kleine slaapkamer, maar wel met een zeer ruime woonkamer en nette keuken. Als ik goed heb nagedacht kan ik het betalen ! *enthousiast word*

Waar dan??
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_72813057
    DaD, dan ga ik je nu voorzichtigjes feliciteren! Een huisje voor jullie alleen!! En op de foto's ziet het er echt heel leuk uit!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_72813118
    hoooi! ik ben weer thuis. heel hard gewerkt vandaag, en toen met de bus naar een winkelcentrum in een of andere buitenwijk om mn h en m pakket op te halen (per ongeluk naar kiala punt gegaan ipv naar mijn huis). het was minder groot dan ik dacht dus vanaf t station lukte t wel weer op de fiets.

jammer genoeg is t jurkje te klein (wel heel leuk) maar de schoenen en de jas hou ik! jeej!

speciaal voor maria: zo zit ie in t echt

en voor de oplettende lezer ook een glimp van mijn nieuwe laarzen
    en ja.. de mouwen zijn te lang, maar dat zijn mouwen altijd van jassen bij mij...dus ik let er niet eens meer op...
    Kwak
      woensdag 16 september 2009 @ 18:53:28 #292
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72813621
    Yay, jas!
    Hij lijkt wat meer richting oranje-rood te gaan op de foto, klopt dat? Ik vind de onderkant tof! Ik hoopte al dat ie een beetje uitliep aan de onderkant, rok-effect
    Volgens mij kan je rood heel goed hebben, Kwak! Met je engelenblonde haartjes en blanke huid

*duimt ook voor Daph*
    pi_72813769
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Yay, jas!
    Hij lijkt wat meer richting oranje-rood te gaan op de foto, klopt dat? Ik vind de onderkant tof! Ik hoopte al dat ie een beetje uitliep aan de onderkant, rok-effect
    Volgens mij kan je rood heel goed hebben, Kwak! Met je engelenblonde haartjes en blanke huid

*duimt ook voor Daph*
    thnx

hij is wel rood rood... mijn telefoon heeft beetje crappe kleuren op camera.

t is zoiets maar dan misshcien net iets donkerder...ik zout eerder rozenrood (niet roserood, maar rozenrood) noemen
    Kwak
      woensdag 16 september 2009 @ 19:42:02 #294
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72815565
    Mooi jasje kwek!

En yay voor DaD en een pré-yay voor Daph!
      woensdag 16 september 2009 @ 19:54:32 #295
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72816088
    Yay, groepsgenootjes die fijn meewerken en heel slim zijn Alles liep gesmeerd, en ik ben nu alle hand-outs aan het printen en dan is de presentatie gewoon KLAAR voor morgen!
    Goede ervaringen met groepswerk morgen ook wel eens vermeld worden

Ik ben erg benieuwd hoe het rood van de jas mij staat! Dieprood is mooi
    pi_72816948
    Zumbaaa Het was weer leuk vanavond, weer wat nieuws geleerd, dus dat is altijd leuk. Had wel errrrrrrg veel moeite met de buikspieroefeningen, aangezien ik die gister in de les al zoveel had gedaan Maargoed, ik zat vandaag voor het eerst sinds mijn vakantie wel weer onder de 60!
    pi_72818215
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 18:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Waar dan??
    10 minuten lopen van de Kruisweg dacht ik Woon jij in Hoofddorp?

Oh en ga nou nog niet lopen Yay-en allemaal, tis heel lief maar straks gaat het niet door of is het in het echt minder leuk
    pi_72821462
    Maar je bent nu dus wel semi-actief huizen aan het zoeken, Daph? Dat vind ik al wel een kleine jubel waard
    pi_72821744
    Wat is het hier tegenwoordig rustig 's avonds! Overdag als ik op mijn werk zit kletsen jullie meer En dan kan ik alleen heel af en toe even een stukje meelezen, haha.
    pi_72821966
    ik ga morgen voor het eerst maar eens klagen over het boek dat we hebben bij Culture and History.. ik houd van lezen, ik houd van geschiedenis, maar met het lezen van dit boek ontgaat de liefde voor beide zaken mij al na 5 zinnen..

wat een rommeligheid en gare opbouw-structuur

da's tot nu toe eigenlijk het enige minpunt dat ik heb kunnen ontdekken, dát boek
    Ja doei.
    pi_72822151
    M'n huisgenootjes hebben ingebroken in m'n kamer (om m'n wekker uit te zetten)
    dat vind ik op zich al heel vervelend maar nog vervelender vind ik dat iedereen dat dus kan doen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')