ja hoorquote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Gierigesloeber het volgende:
Mag je ook in dit topic als je wilt aankomen
Tuurlijk! Welkom, wat is je doel, hoe wil je het bereiken??quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Gierigesloeber het volgende:
Mag je ook in dit topic als je wilt aankomen
Je hebt toch nét een nieuwe baan?quote:Op maandag 14 september 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een headhunter aan de telefoon die me probeert over te halen voor een nieuwe baan
Ja ik heb net een nieuwe baanquote:Op maandag 14 september 2009 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt toch nét een nieuwe baan?
Laat je je wegkopen / verleiden?
Ben nu 1.88, weeg 65 kiloquote:Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tuurlijk! Welkom, wat is je doel, hoe wil je het bereiken??
Wat eet je nu?
Die housewarming gaat er komen hoor, als we het huisje krijgen! Ik heb Do2 al gewaarschuwd dat 'ie dan weg moet zijn. Hij zou jou alleen ook best wel willen ontmoeten.quote:Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef sigme het volgende:
D&D, ik duim voor je!
Natuurlijk vooral vanwege omdat een noordelijke slankmeet me leuk lijkt.
Dan ben ik bang door de mand te vallenquote:Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een naamtopic!. En eentje met goed karma!
.
[..]
Die housewarming gaat er komen hoor, als we het huisje krijgen! Ik heb Do2 al gewaarschuwd dat 'ie dan weg moet zijn. Hij zou jou alleen ook best wel willen ontmoeten.
Oh, maar dan zit je naast Do2 hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan ben ik bang door de mand te vallen![]()
. Doe mij maar een groep lawaaiďge meiden, dan zit ik wel ergens stilletjes in de hoek. Naast uniekhoorn ofzo - ook al zo'n held volgens mij
.
Dat hoort hier: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
Slaap lekker Uniekie!
Ik heb gestreken! Net ontdekt dat ik de strijkplank heel laag kan zetten en dus tegelijkertijd op de bank TV kan kijken. Awesome![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
Slaap lekker Uniekie!
Ik heb gestreken! Net ontdekt dat ik de strijkplank heel laag kan zetten en dus tegelijkertijd op de bank TV kan kijken. Awesome![]()
En vandaag een heel slecht lijstje, dat post ik maar niet
Zou 'ie nog vrijgezel zijn?quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Het meest vrijgezelle ding: Een motorblok van mijn Honda reviseren, op de keukentafel, en die daar weken laten liggen.
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
Ik heb ook zo hard om die televisieopmerking gelachen.quote:
Welkom! Voor dat je heel veel pasta gaat eten, kun je je beter eerst inlezen in sportvoeding. Koolhydraten heb je misschien wel nodig om het een en ander te kunnen verbranden, maar vergeet ook je eiwitten en vetten niet. Vooral met eiwitten kun je spierweefsel opbouwen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ben nu 1.88, weeg 65 kilo, mijn doel is rond de 85 kilo. En dan niet chubby zegmaar, omdat ik 10 uur in de week in de sportschool ben. Ik wil dat bereiken dus door veel krachttraining te doen, en veel pasta te eten. Ik eet nu bar slecht
In mijn huis ligt er niks wekenlang op de tafel, laat staan een motorblokquote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef sigme het volgende:
Ik voorzie een Grote Liefde. Hij op de hangende op de bank, kijkend naar de zijdelingse tv, zij op de andere bank, liggend strijken.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
In mijn huis ligt er niks wekenlang op de tafel, laat staan een motorblokOok niet als dat uit mijn auto komt om met liefde gemaakt te worden
![]()
Ik moest al aan jou denken bij die opmerking!quote:
Oeh leuk, proberen zou ik zeggen!quote:
Het lijkt me errugg leukquote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh leuk, proberen zou ik zeggen!
Nee, had er eigenlijk niet zo heel veel moeite mee! Tuurlijk, je bent een beetje moe, maar het kan altijd erger. Het is gewoon heel erg leuk om te doenquote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het lijkt me errugg leukIs het erg vermoeiend, die (eerste) les?
Je gaat je het rambam zwetenquote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het lijkt me errugg leukIs het erg vermoeiend, die (eerste) les?
Ik had het niet over zwetenquote:Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je gaat je het rambam zwetenMaar het is echt wel lekker
![]()
Nu moet ik zeggen dat ik niet bij een sportschool Zumba doe, maar bij een dansschool. Er was een demo van de sportschool afgelopen zondag en hun Zumba was een stuk tammer dan die van ons
Zonde! Zondag is juist zo'n fijne dag om te sporten vind ik.. Ze hebben alleen spinning ('s ochtends om 10 uur geloof ik) en Zumba op zondag, verder niksquote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het niet over zwetenDat doe ik inderdaad best wel erg
Maargoed, ik heb altijd zoooooo'n voldaan gevoel na de les!
Lekkere tijd inderdaad Daph! Mijn sportschool is dicht op zondag
Nee, hoef je niet op te rekenen, denk ik. Ik krijg altijd enorm veel spierpijn van Pilates, en dat is qua energieniveau véle malen rustiger dan Zumba (maar weer vermoeiend op een andere manier).quote:Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
Oh zweten vind ik niet zo erg, maar niet dat ik bekaf ben en 3 dagen moet bijkomen van een uurtje Zumba![]()
Ik ga vrijdag eerst maar weer eens een rondje hardlopen, moet alleen de afstand nog even bedenken. Ik wil van tevoren een rondje bedenken zodat ik niet te ver loop. Zal eens kijken of ik met de tip van PF wat kan (meerdere kleinere rondjes)
Dus het gaat toch echt echt echt door?quote:Op maandag 14 september 2009 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, op mijn housewarming mag iedereen komen hoor! Niet alleen de noorderlingen! En jeetje, wat rot toch, van die pijn in je lijf. Was het dan maar altijd zomer hč!
Die vriendin belde trouwens net nog even om het er over te hebben, en we hebben afgesproken dat we morgenmiddag komen kijken, zodat het meteen in orde kan worden gemaakt als zij woensdag het nieuwe contract hebben ondertekend en de huur bij de huidige huisbaas opzeggen.. Spannend! Camera ligt al klaar!
Ja, dan gaat 'ie nooit meer rijden... (en het aanrecht is inmiddels leeg vrij van motoronderdelen).quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan natuurlijk ook een paar keer dat motorblok optillen.
Sja, keuzes keuzes!quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, dan gaat 'ie nooit meer rijden... (en het aanrecht is inmiddels leeg vrij van motoronderdelen).
Het enige wat eigenlijk nog roet in het eten kan gooien is als er iets dusdanig mis is met hun nieuwe huurcontract dat ze toch besluiten niet te verhuizen. We gaan er niet vanuit, maar ik durf écht nog niet te juichen voor ik ergens een handtekening heb gezet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus het gaat toch echt echt echt door?.
Ik kan je zeggen dat het teveel moeite is voor het resultaat dat het oplevertquote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook zo hard om die televisieopmerking gelachen..
Gelukkig wel, net 18 geworden dusquote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom! Voor dat je heel veel pasta gaat eten, kun je je beter eerst inlezen in sportvoeding. Koolhydraten heb je misschien wel nodig om het een en ander te kunnen verbranden, maar vergeet ook je eiwitten en vetten niet. Vooral met eiwitten kun je spierweefsel opbouwen.
Je bent zeker nog vrij jong? No worries, de kilo's komen vanzelf wel een keer
Nou en? Ook mannen die ouder zijn dan je vader kunnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
65,9 vanochtend!.
Patrick Swayze dood ja?. Jeugdsentiment!
Ik realiseer me eigenlijk nu pas dat 'ie gewoon ouder is dan m'n vader, trouwens..
Oh, dat ontken ik ook niet! Maar ik heb altijd gewoon gedacht dat 'ie een stuk jonger was. M'n vader = oud en Patrick Swayze = jong, zeg maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en? Ook mannen die ouder zijn dan je vader kunnenzijn (geweest)
.
Maar dan wel in zwart-wit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en? Ook mannen die ouder zijn dan je vader kunnenzijn (geweest)
.
Ik zeg: niet doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens belachelijk slecht geslapen, ik ben urenlang klaarwakker geweest. Het ging ongeveer zo:
Hmm, in de woonkamer kunnen we een mooi hoogpolig karpet neerleggen, dat lijkt me wel mooi... en waar zullen we de cd-kasten van lief allemaal neerzetten? Oh, en ik moet aan hem vragen wat 'ie vindt van een auberginekleurige muur in de slaapkamer. Mčn, het is kwart over 5, ik moet ergens anders aan denken en in slaap vallen! Laat ik maar aan m'n lieve nichtjes gaan denken. Oh oeh, die kunnen dan in dat huis komen logeren!
Dus toen was ik weer terug bij af.
't Plan is ook verworpen, we gaan waarschijnlijk weer gewoon voor een donkerbruine muur.quote:
Een slaapkamer moet rustig zijn en 'zacht', dus geen knalkleuren of donkere kleuren. Dan kom je veel makkelijker tot rust en in slaap. Maar da's mijn mening.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Plan is ook verworpen, we gaan waarschijnlijk weer gewoon voor een donkerbruine muur..
Waarom zeg je niet doen, trouwens?.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Een slaapkamer moet rustig zijn en 'zacht', dus geen knalkleuren of donkere kleuren. Dan kom je veel makkelijker tot rust en in slaap. Maar da's mijn mening.
Mijn hele slaapkamer is in die kleur omdat de vorige bewoner het zo gedaan had en ik nog geen tijd heb gehad om het wit te kalken (plus dat het vast niet in 1x dektquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat vind ik juist een heel warme kleur..
Maar goed, Do2 vindt het toch niets..
Ik vind het wel een mooie kleur verder, warm inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou 'm dan alleen achter het hoofdeinde van het bed willen hebben. Dat hebben we nu donkerbruin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Wat is retro? Ik denk dan gelijk hieraan...quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:45 schreef Syrena het volgende:
Ik heb retrobehang in de slaapkamerWel maar op 1 wand en het bed staat er met het hoofdeinde tegenaan. Ik ga binnenkort maar eens beginnen met moodmappen maken, zodat ik als ik ooit een huis koop weet wat ik wil
en ik niet hysterisch hoef te worden bij de keukenboer ofzo
![]()
omdat er teveel keus is.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Volgens mij had Syrena al eens een foto geplaatst met het behang, dacht dat het inderdaad zoiets was maar dan met meer roze. Ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is retro? Ik denk dan gelijk hieraan...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is retro? Ik denk dan gelijk hieraan...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, dat en andere irritaties dit weekend (verhuizing + onpraktische mensen = heel vervelend) en het feit dat we er komend weekend alweer naartoe moeten en dat het derde weekend achter elkaar wordt met schoonfamilieverplichtingen, en het zesde weekend dat we niet zelf kunnen invullen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind aubergine mooi, DaD.![]()
En in combi met een licht dekbedovertrek lijkt me dat helemaal niet zo donker.
Ben je daar serieus dagen chagrijnig van Mini?
Dat ziet er wel leuk uit!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja![]()
[ afbeelding ]
Rest van de meubels is wit en de andere wanden heel lichtrozig. Dat waren ze al, ik heb ze niet overgeschilderd.
Oh, ja, dat alles bij elkaar zou mij ook goed chagrijnig krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, dat en andere irritaties dit weekend (verhuizing + onpraktische mensen = heel vervelend) en het feit dat we er komend weekend alweer naartoe moeten en dat het derde weekend achter elkaar wordt met schoonfamilieverplichtingen, en het zesde weekend dat we niet zelf kunnen invullen.
Ik blijf wel in de bieb, maar ga nu voor een deel van de tijd aan een project meedoen, dan moet ik af en toe naar een andere locatie (Heerlen) en in november start een project in Maastricht en dan ga ik daar een dag werken. 1 dag blijf ik vast waar ik nu ben en 1 oktober moet ik mijn opvolgster inwerken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een fijne collega.![]()
Ging jij nou niet ook ander werk doen?
Of was je al met iets anders bezig?
Of was het nu gewoon ander werk, maar wel in de bieb?
Ik weet het niet meer.
Westeinde, vlakbij het station!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar in Voorburg Syrena? Dan kan ik even naar je zwaaien....
Thanks.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat alles bij elkaar zou mij ook goed chagrijnig krijgen.![]()
Sterkte dit weekend.
Heb je daarna wel weer vrije weekenden?
Veel plezier en succes DaD!
Nee die van de hogeschoolquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Thanks.Hierna hebben we als het goed is wel weer een weekend voor onszelf.
Sorry voor mijn gezeur, ik moest het even kwijt hoor.
Syrena: welke bieb in Heerlen, niet de OBH of wel?
Jaaaa leuk!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zijn weer terug en helemaal enthousiast! Echt een superlief knus huisje, de kamers zijn wel kleiner dan wat we nu hebben (vooral de slaapkamer), maar het is zo leuk allemaal!
Even wat foto's uploaden!
Wat leuk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zijn weer terug en helemaal enthousiast! Echt een superlief knus huisje, de kamers zijn wel kleiner dan wat we nu hebben (vooral de slaapkamer), maar het is zo leuk allemaal!
Even wat foto's uploaden!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Syrena: wat is dat voor man dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Bijna 33quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoe oud ben jij dan Syrena?
Och, als hij echt leuk is kan dat toch best?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bijna 33We zijn wel allebei in oktober jarig
![]()
Op mijn Hyves ben ik 25![]()
Ik vond het al niks dat mijn ex een jaar jonger wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Syrena!! vind je dat echt teveel verschil?? Je bent gek,, kan makkelijk!
Waarom lieg je op je hyves eigenlijk ?
Ik val op oud
Misschien is hij wel een uitzondering op die regel, anders was hij ook vast niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vond het al niks dat mijn ex een jaar jonger was![]()
En dan nog het feit dat mannen langer onvolwassen zijn![]()
En ik viel ook altijd op ouddacht ik. Whehehe
Hahaha, je hebt iig humor..quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Syrena het volgende:
Ik durf 'm toch niet aan te spreken duuuuuus![]()
Mijn Hyvesleeftijd is mijn innerlijke leeftijdEn de leeftijd die de meeste mensen mij schatten als ze me zien
Nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een uitzondering op die regel, anders was hij ook vast niet aantrekkelijk.
Hoe goed ken je 'm eigenlijk? *aagje*
Misschien liegt hij ook wel over zijn leeftijd en is 'ie tien jaar ouder.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Syrena het volgende:
Ik durf 'm toch niet aan te spreken duuuuuus![]()
Mijn Hyvesleeftijd is mijn innerlijke leeftijdEn de leeftijd die de meeste mensen mij schatten als ze me zien
Ja, zeker!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een lief huisje.![]()
Groot zat voor met z'n tweetjes toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu wil ik alleen maar naar bed
Ja doei.
Goed zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en even een plus: ik had gisteren mijn opdrachten voor woensdag al gedaan, dus hoef niet meer te stressen vanavond om dat OOK nog te doen
ik kan wel een beetje plannen.. soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Syrena:
Dat scheelt toch niet zo veel, 5.5 jaar?
* Moblo:
Pff, ik word al moe als ik dat verhaal lees! Je moet je dagen echt wat rustiger plannen hoor. Ik heb er ook last van (en ben geen goed voorbeeld, want sla vandaag mn spinningles over omdat ik het gewoon niet haal), ben nu ook aan het knutselen met mn weekplanning om te zorgen dat ik iig wel aan mn studie enzo toe kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
We kunnen wel allemaal onze eigen spullen hebben en onze eigen spullen afwassen, maar de afwas van een ander staat wel altijd te stinken in de keuken. Bovendien spoelt de Duitse haar spullen nooit goed af, dus hangen er allemaal fruitvliegjes omheenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, waarom doet niet iedereen gewoon z'n eigen afwas?. Of begrijp ik het verkeerd?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Syrena het volgende:
We schelen 5 jaar en 7 dagenEen hele kleuter qua leeftijd mensen
![]()
Ik ga me eens op mijn huiswerk storten, nog niks aan gedaan deze week wegens half-half ziek zijn.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens belachelijk slecht geslapen, ik ben urenlang klaarwakker geweest. Het ging ongeveer zo:
Hmm, in de woonkamer kunnen we een mooi hoogpolig karpet neerleggen, dat lijkt me wel mooi... en waar zullen we de cd-kasten van lief allemaal neerzetten? Oh, en ik moet aan hem vragen wat 'ie vindt van een auberginekleurige muur in de slaapkamer. Mčn, het is kwart over 5, ik moet ergens anders aan denken en in slaap vallen! Laat ik maar aan m'n lieve nichtjes gaan denken. Oh oeh, die kunnen dan in dat huis komen logeren!
Dus toen was ik weer terug bij af.
Co waar is die eigs? liegt ook op d'r Hyves. Ze zegt dat ze 108 isquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat scheelt toch niks Syrena.![]()
En over je leeftijd liegen op je hyves.
Frankrijk toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Co waar is die eigs? liegt ook op d'r Hyves. Ze zegt dat ze 108 is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eten wasje zag het vet en de olie er gewoon vanaf druipen
![]()
109.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Co waar is die eigs? liegt ook op d'r Hyves. Ze zegt dat ze 108 is.
Ik kan me nog wel herinneren dat haar kamer zo stonk, toch? Is dat al opgelost?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We kunnen wel allemaal onze eigen spullen hebben en onze eigen spullen afwassen, maar de afwas van een ander staat wel altijd te stinken in de keuken. Bovendien spoelt de Duitse haar spullen nooit goed af, dus hangen er allemaal fruitvliegjes omheen. Bleh.
Nee, maar ze doucht zich wel vaker nu en dat is al heel watquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef shinydiscoball het volgende:
WB Co!![]()
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat haar kamer zo stonk, toch? Is dat al opgelost?![]()
Eens met klacht 1. In mei heb ik een spaarrekening geopend, voor toen 4%. Ondertussen is daar nog 2,25% van overquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:44 schreef Syrena het volgende:
Klacht: Spaarrekeningen die steeds hun rente verlagen![]()
Lijkt me idd verstandig om in te grijpen! Merken zijn bijvoorbeeld Asics, Nike, Saucony. Prijzen: minimaal 80 euro, tot, zeg, 150.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:59 schreef Bob. het volgende:
Hier lopen vrij veel mensen hard toch? Wat is een goed merk? En hoeveel kosten fatsoenlijke schoenen ongeveer?
Ah thnx! Ik was van plan gewoon een soort Intersport in te lopen ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lijkt me idd verstandig om in te grijpen! Merken zijn bijvoorbeeld Asics, Nike, Saucony. Prijzen: minimaal 80 euro, tot, zeg, 150.
Belangrijk is om je te laten adviseren door deskundigen. Dus niet in (het Deense equivalent van) de Intersport zelf wat passen, maar naar een echte hardloopwinkel
Ikzelf heb prima Saucony's uit de opruiming, gekocht bij Runnersworld, van 120 voor 75
DaD, wat een lief, genoeglijk huisjeJe bent vast helemaal hotel de botel! En een echte keuken voor jou alleen
Mogen we je nu al feliciteren?
Ik heb vandaag heel hard gewerkt! Zonder fok! aan krijg ik meer gedaan
Oké, n00b vraag.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
[CUL-SC] Tijd voor kardemomcake met zure room!
En het topic draagt de naam van mijn baksel van zaterdag
Ik dacht eerst dat je al op was, in plaats van nog!quote:Op woensdag 16 september 2009 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
ben 20 uur op nu... ben moe
Maar tis zo gezellig met mijn schat!
Ik ben inderdaad verliefd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, wat een lief, genoeglijk huisjeJe bent vast helemaal hotel de botel! En een echte keuken voor jou alleen
Mogen we je nu al feliciteren?
Wanneer wil je je scriptie af hebben? Misschien schop ik Mark er ook wel naartoe, want ik weet niet of ik dat wel goed zie komenquote:Op woensdag 16 september 2009 07:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag eerste keer scriptieversnellingsgroep. Het is een spannende week..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik dacht: Wat?quote:
Nah, ik vond dat spul dat je met dit recept maakt, weinig lijken op puddingbroodjes-spul; het is meer heel erg dikke mokka-vla. In die broodjes heb je vaak van die veel te stijve, melige zooiquote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Bob. het volgende:
Ah, ik heb het al gegoogled.Volgens google wel dus, maar puddingbroodjes smurrie en tompoucen binnenkant proeft heel erg anders vind ik!
Nouja, als het zoals puddingsbroodjes is ben ik veilig, het spul wat daar in zit lust ik niet.![]()
Al klinkt dat deeg voor soezen wel makkelijk, misschien ga ik wel gewoon zelf groot uitgevllen soesjes bouwen!
kun je niet heel eerlijk tegen hem zeggen dat hij zelf ook recht heeft op hulp en je vindt dat hij dat eerst zelf moet proberen te regelen? in t geval dat je schrijftolk het liever niet wil?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik weet niet wat het is, maar ik word steeds tyfusvroeg wakker. Steeds om half 6 al en vanochtend om 4 uur al. En mijn i-toets heeft kuren.
Ik krijg net een mailtje van een medestudent met dyslexie en een motorische beperking. Hij wil graag een afschrift van wat de schrijftolk voor mij typt. Ik vind dat prima, maar misschien vindt zij wel dat hij zelf maar een voorziening moet regelen. Nu ben ik bang dat zij het niet wil, want dan moet ik 'nee' zeggen tegen hem en dat vind ik zielig![]()
Ik ga zo na het ontbijt even stadwaarts om wat dingen te regelen en dan vanmiddag een lesje van 2 minuten ontwerpen die volgende week gefilmd wordt
.
*hand schudt*quote:Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaa, waarom kan ik niet goed geld uitgeven aan mezelfIk heb een nieuwe winterjas nodig maar ik zit het bestellen steeds uit te stellen
![]()
En ik vind een rode winterjas wel gaaf voor een keer, maar ben bang dat het stom staatEn van alle andere dingen die ik wil hebben vraag ik me af of ik ze moet bestellen of niet, etc.
Volgens mij had ik beter niet als weegschaal geboren kunnen worden
Oh god nee niet weerquote:Op woensdag 16 september 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor degenen die het '2x de helft' fenomeen kennen:
wat zal deze Microcar nog waard zijn
Okay!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Laat eens wat plaatjes zien dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk wou ik ook nog een jurkje, en wantjes, en etc.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okay!
Spoiler voor de ongeďnteresseerden!
Ok, dit is slecht voor je portemonnee dus misschien was het beter als we het niks vonden, maar ik vind ze allemaal leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk wou ik ook nog een jurkje, en wantjes, en etc.
Are you pondering what I'm pondering?
die jas in t rood en die laarsjes heb ik ook besteld! zijn onderwegquote:Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaaa datte! Ik ben ook een ontzettende oppotter, ik vind het een fijn idee als er redelijk wat op mn rekening staat, voor als het nodig is ofzoDat ik in principe een nieuwe winterjas nodig heb is dan iets wat ik vrijelijk over het hoofd zie
![]()
Ik heb nu in mn H&M shoppingbag:
- rode winterjas (of zal ik toch zwart nemen?)
- zwarte coltrui met brede hals (maar ik heb eigenlijk al coltruien... Maar hij is wel leuk!)
- zwarte laarsjes (heb ik ook al... Maar die zitten niet zo héél lekker en deze misschien wel)\
- blauwe broek uit de sale (whoop! goedkoop! Maar wat als ie niet zit?)
- mooie groene sjaal (staat groen me wel?)
Totaal: 165,25
Nu heb ik zin in zoenen én in chocola. aangezien het eerste niet voorhanden is momenteel, hoop ik maar dat ik niet in de buurt kom van een supermarkt vandaagquote:Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef loveli het volgende:
A clinical study has discovered that a passionate kiss may stir the loins and make the heart melt, but it does not compare to the sensation of chocolate melting on the tongue.
[..]
The study revealed that, at the point chocolate melts in the mouth, all regions of the brain receive a boost far more intense and longer lasting than the excitement produced by kissing. The chocolate also made the heart beat faster. For some of the 12 volunteers, the number of beats per minute more than doubled from a resting rate of 60 to as much as 140.
The study concluded that chocolate beats kissing hands down when it comes to providing a long-lasting body and brain buzz. Don’t you just love science?
geen camera bij de hand, die rode jas trouwensquote:Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto's van de nieuwe kleertjes van Fiets en Ek-Mei!Indien mogelijk
![]()
Ik heb ook zin in chocolaaaa. Er zijn chocovlokken. Ik moet nog lunchen. Hmmm.
De schrijftolk heeft hem gisteren naar mij verwezen, dus zij vindt het kennelijk wel goed. De vraag is alleen of hij er heel veel aan gaat hebben. Ga maar na: 2 á 3 uren uitgetikt geklets, daar ben je, zeker als dyslecticus, wel even mee bezig. Hij stelt het zich ws voor als 'aantekeningen', maar dat zijn het niet. Zonder de context te weten snap je er niks van. Ik lees de tekst zelf ook niet terug, behalve als ik iets specifieks zoek over hoe iets ook alweer moet. Maar voor de rest ga ik zelf aantekeningen maken. Lijkt mij op zich handiger als hij de aantekeningen van iemand anders (evt die van mij) kopieert. Maar goed, dat moet hij zelf maar bekijken dan, wat hij het prettigst vindtquote:Op woensdag 16 september 2009 10:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kun je niet heel eerlijk tegen hem zeggen dat hij zelf ook recht heeft op hulp en je vindt dat hij dat eerst zelf moet proberen te regelen? in t geval dat je schrijftolk het liever niet wil?
had ik net gedaan, hielp nietquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga fok weer wegklikken, ik heb nu een taak die ik woensdag af moet hebben, anders krijg ik een minnetje en bij drie minnetjes lig je eruit..
Wat vind je er dan niet goed aan?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
mijn lijstjes gaan nergens over
Gisteren:
O: 2 gekookte eitjes
T: banaan
L: 2 kleine volkorenbroodjes slankie
T: 2 boterhammen appelstroop
D: kop groentensoep
Vandaag:
O: 2 gekookte eitjes
T: appel
L: waldkornbol met filet americain (ga ik zo halen)
D: couscoussalade met veel groente en feta
kan rampzaliger, maar is niet wat ik voor ogen had
Whehe zoiets heb ik ook. Ik heb standaard 100+ op mn normale rekening staan. En als het minder dreigt te worden haal ik óf iets van mn spaarrekening (eigenlijk nooit, tenzij opeens zeer goede aanbieding of dingen die kapot gaan) óf wacht ik een paar dagen/weken tot er weer vanzelf genoeg op staat. Zo heb ik een paar dagen geleden 100 euro van mn spaarrekening gehaald omdat er anders maar 15 op zou staan en dat vond ik engquote:Op woensdag 16 september 2009 11:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
*hand schudt*
En het helpt niet echt dat ik deze maand het experiment "uitkomen met je loon" ben aangegaan![]()
Ik heb normaal aan het eind van de maand altijd geld over, dat heb ik vorige maand dus allemaal op de spaarrekening gezet. En nu heb ik nog 87 euro en nu krijg ik het benauwd![]()
Wat onzin is, want de 20e komt de toeslag, de 24e loon en volgende maand krijg ik mijn treinkaartjes weer vergoed die ik deze maand heb gekocht. En ik heb veel spaargelden ik kan rood staan.
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het nog wel een beetje weinig Mo, kan je niet wat T's inplannen zodat je stofwisseling doorgaat?
Ik ben een waardeloze shopper, wilde een spijkerbroek kopen maar naar 2 x gepast te hebben ben ik maar weer naar huis gegaan
Heb ik al! Maar dan is het kaartje duurder dan zonderquote:Op woensdag 16 september 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
@ Syreentje: kun je niet beter een voordeelurenabo kopen?
Of 1 retourtje vanaf Utrecht en 2 enkeltjes, dat deed ik altijd met mijn weekendretour naar Groningen en dat was goedkoper.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:10 schreef Syrena het volgende:
Heb ik al! Maar dan is het kaartje duurder dan zonder. Ik reis 's ochtens om 7.23 uur al, dus pas vanaf Utrecht korting. En op de terugweg. Dat zou dan drie keer enkele reis zijn en dat is bij elkaar duurder dan een retour zonder korting
![]()
Als je verder dan niks eet als avondeten behalve die pannenkoekjes kan 't bestquote:Op woensdag 16 september 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena, wat doe je! Ik heb nog een banaan, een ei, vanillesuiker en bloem!En ik ben thuis. Somebody stop me.
Bij het systeem dat ik gebruikte was dat inderdaad zo voor de meeste soorten groente en fruit maar er waren een paar uitzonderingen, waaronder dus bananen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als je verder dan niks eet als avondeten behalve die pannenkoekjes kan 't best![]()
Mini, ze hadden ook de regel dat je zoveel fruit mocht als je maar wil. Dus ik denk dat ze in België nog niks weten van fruitsuikers, laat staan dat je maar twee stuks op een dag mag, en dan geen bananen enzo.
Heb je een receptje voor die gevulde paprika? Ik heb paprika en couscousquote:Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef Blurred86 het volgende:
mijn lijstje is niet helemaal gelukt:
lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 3x allinson volk (1x tosti kaas, lightsalami, ui met mosterd, 1x geroosterd met gekookt ei en beetje extra light mayo) met 1 koffie met halfv melk
T: 2chocolademuffins van de ah (had echt een enorme chocoladecakecraving) +2 koffie halfv melk
D: meergranen macaroni met tomatengroentesaus en quorn kaasballetjes als ik straks nog honger krijg: gevulde paprika met couscous, rozijnen, tomaat, courgette en ui
T: magnetronappel met yoghurt en muesli en kaneel
Zij is mijn oren tijdens collegequote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef Blurred86 het volgende:
@vik: als je de tekst van je schrijftolk niet terug leest, wat heeft het dan voor nut dat ze het helemaal uitwerkt voor je? sorry als ik een hele domme vraag stel hoor, maar ik vroeg het me gewoon af
Ah zo, ik kon me al niet voorstellen dat je die arme vrouw heel het college voor niks zou laten typenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is mijn oren tijdens college. Ik probeer zelf zoveel mogelijk mee te krijgen, maar als ik iets mis of er zijn groepsdiscussies oid, dan loer ik even op het scherm. Het is dus de bedoeling dat ik tijdens het college mee lees ipv dat ik het later terug lees
.
Notquote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
leuk he, dingen regelen met van die op papier beluste bedrijven
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, ja, ik denk het wel! Ze hebben vandaag het nieuwe contract getekend en geven morgen onze gegevens door aan de huisbaas, als ze hun huur op gaan zeggen. Ik geloof niet dat er nu nog iets in de weg staat!
Oeh, ook spannend voor jou dus! Hou je ons op de hoogte?
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, ja, ik denk het wel! Ze hebben vandaag het nieuwe contract getekend en geven morgen onze gegevens door aan de huisbaas, als ze hun huur op gaan zeggen. Ik geloof niet dat er nu nog iets in de weg staat!
Oeh, ook spannend voor jou dus! Hou je ons op de hoogte?
Ja, is een tweejarige HBO-opleiding, geloof ik. Dus geen cursusquote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef Blurred86 het volgende:
lijkt me trouwens best leuk werk, schrijftolk zijn![]()
al zal je daar zeker wel een opleiding voor moeten doen?
Pff, we blijven niet bezig met de naamtopicsquote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgende TT: Waar we DaD feliciteren..
Maar bedankt, meiden!. Ik vind het zelf nog steeds een klein beetje eng om al te hard te juichen, ik zou zo vreselijk teleurgesteld zijn als het toch niet doorging. Maar een klein juichje mag wel al!
.
Ja het was leuk! Wel apart, maar wende snelquote:Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was het fijn, PFert?
Oe scheisse, ik zie dat mijn vorige post illegaal was mbt de TT! Nouja jammer dan
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
Mag ik DaD al feliciteren met haar nieuwe huisje?(geen tijd om terug te lezen nu)
Ze zus van een collega gaat verhuizen en woont in een leuk huisje in HoofddorpTweekamerappartementje met een kleine slaapkamer, maar wel met een zeer ruime woonkamer en nette keuken. Als ik goed heb nagedacht kan ik het betalen
! *enthousiast word*
thnxquote:Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, jas!![]()
Hij lijkt wat meer richting oranje-rood te gaan op de foto, klopt dat? Ik vind de onderkant tof! Ik hoopte al dat ie een beetje uitliep aan de onderkant, rok-effect![]()
Volgens mij kan je rood heel goed hebben, Kwak! Met je engelenblonde haartjes en blanke huid![]()
*duimt ook voor Daph*
10 minuten lopen van de Kruisweg dacht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |