abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72763998
Ik heb inmiddels wel een effen paarsroze dekbedovertrek (maar de hond kan nog steeds zo sjaggie kijken)

Mini, ik heb een collega (vrouw) die ook altijd van die kutopmerkingen maakt. Ik kan er nog altijd woedend om worden als ik er aan denk. Zo had ik de kasten opgeruimd op het werk, zegt ze doodleuk: "Wat een rommeltje in die kast. Weten we ook meteen hoe het er bij jou thuis uitziet." En zij is dus thuis echt een netheidsfreak, op het werk laat ze altijd een rotzooi achter

En toen mijn ex net in het buitenland zat ging ze een heel verhaal ophangen of ik dat nou niet erg vond en wat als hij vreemd zou gaan, ik zou daar dan toch nooit achter komen etc etc etc. En mijn andere collega (die dus wél het hele verhaal wist, dat ie voordat ie ging al was vreemdgegaan en de stress die ik daarvan had gehad enzo) die moest zich echt inhouden om d'r niet te gaan slaan

En nu het uit was, hele verhandeling hoe moeilijk het is om een nieuw iemand te vinden, en dat je wel bijna veroordeeld bent tot online daten, want tja, waar kom je nog mannen tegen, en als haar dochter zoiets zou overkomen, op die leeftijd, nee, ze zou echt niet weten wat ze daarmee aan moest. Op het eind had ze tranen in haar ogen, puur omdat ze aan haar arme dochter moest denken en dat die dat allemaal zou moeten doormaken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72764019
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind aubergine mooi, DaD.
En in combi met een licht dekbedovertrek lijkt me dat helemaal niet zo donker.

Ben je daar serieus dagen chagrijnig van Mini?
Nouja, dat en andere irritaties dit weekend (verhuizing + onpraktische mensen = heel vervelend) en het feit dat we er komend weekend alweer naartoe moeten en dat het derde weekend achter elkaar wordt met schoonfamilieverplichtingen, en het zesde weekend dat we niet zelf kunnen invullen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72764042
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja
[ afbeelding ]

Rest van de meubels is wit en de andere wanden heel lichtrozig. Dat waren ze al, ik heb ze niet overgeschilderd.
Dat ziet er wel leuk uit!
Droge blik van je hond trouwens.
pi_72764054
We gaan nu die kant op. Tot zo. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72764062
Wat een fijne collega.

Ging jij nou niet ook ander werk doen?
Of was je al met iets anders bezig?
Of was het nu gewoon ander werk, maar wel in de bieb?
Ik weet het niet meer.
pi_72764101
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nouja, dat en andere irritaties dit weekend (verhuizing + onpraktische mensen = heel vervelend) en het feit dat we er komend weekend alweer naartoe moeten en dat het derde weekend achter elkaar wordt met schoonfamilieverplichtingen, en het zesde weekend dat we niet zelf kunnen invullen.
Oh, ja, dat alles bij elkaar zou mij ook goed chagrijnig krijgen.
Sterkte dit weekend.
Heb je daarna wel weer vrije weekenden?

Veel plezier en succes DaD!
pi_72764167
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een fijne collega.

Ging jij nou niet ook ander werk doen?
Of was je al met iets anders bezig?
Of was het nu gewoon ander werk, maar wel in de bieb?
Ik weet het niet meer.
Ik blijf wel in de bieb, maar ga nu voor een deel van de tijd aan een project meedoen, dan moet ik af en toe naar een andere locatie (Heerlen) en in november start een project in Maastricht en dan ga ik daar een dag werken. 1 dag blijf ik vast waar ik nu ben en 1 oktober moet ik mijn opvolgster inwerken.

En elke donderdag naar m'n opleiding in Voorburg, dat duurt nog tot maart.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72764209
En dan moeten we ook nog ergens Endnote trainingen gaan geven voor docenten, ook in Heerlen
We krijgen de bezetting nu al niet meer rond
pi_72764264
Waar in Voorburg Syrena? Dan kan ik even naar je zwaaien....
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_72765553
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar in Voorburg Syrena? Dan kan ik even naar je zwaaien....
Westeinde, vlakbij het station!
pi_72766596
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh, ja, dat alles bij elkaar zou mij ook goed chagrijnig krijgen.
Sterkte dit weekend.
Heb je daarna wel weer vrije weekenden?

Veel plezier en succes DaD!
Thanks. Hierna hebben we als het goed is wel weer een weekend voor onszelf.
Sorry voor mijn gezeur, ik moest het even kwijt hoor.

Syrena: welke bieb in Heerlen, niet de OBH of wel?
pi_72766973
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Thanks. Hierna hebben we als het goed is wel weer een weekend voor onszelf.
Sorry voor mijn gezeur, ik moest het even kwijt hoor.

Syrena: welke bieb in Heerlen, niet de OBH of wel?
Nee die van de hogeschool
pi_72767507
hoera! mijn nieuwe laarzen zijn bezorgd (wel in de verkeerde straat, terwijl ik er voor moest tekenen! heb een klacht ingediend bij tnt) en ze zitten geweldig!!

heerlijk om een paar laarzen te hebben waar de schoen goed van past en die om de kuit zitten zoals dat hoort bij laarzen: zonder te knellen! I duoboots.com
Kwak
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:20:53 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72767571
Dat is fijn Kwakje

Ik voel me zo gelukkig, weet bij hemel niet waar het door komt?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:30:24 #115
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72767883
Kwak; foto!

ik moet studeren maar ik stel het steeds uit even een lijstje posten en dan toch maar ECHT beginnen...

O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: kom tomatengroentesoep (zelf gemaakt) en een volkoren tosti (kaas, lightsalami, ui) met twee koffie met halfv. melk
T: nectarine met yoghurt en muesli
D: broccolistamppot (ga mijn nieuwe aardappelpers testen ) met quorn kaasballetjes oid
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72768075
Ik ken het Blurred, ik moet nu ook echt aan de slag, want ik moet deze opdracht uitprinten in de bieb, en die sluit om 11 uur. En anders ben ik screwed en mag ik mijn tentamen niet maken. En dan toch nog niks doen nu he.

Lijstje dan maar!
O: 1 knäckebröd met eiersalade, een met gezouten boter, klein bakje magere bosvruchten yoghurt.
L: Pompoenbroodje met gezouten boter
T: Peer + klein bakje magere bosvruchten yoghurt
D: Pannenkoek met champignon en kaas.
T: Worteltjes.

En als ik nog tijd heb een uurtje hardlopen!
pi_72768295
We zijn weer terug en helemaal enthousiast! Echt een superlief knus huisje, de kamers zijn wel kleiner dan wat we nu hebben (vooral de slaapkamer), maar het is zo leuk allemaal!

Even wat foto's uploaden!
pi_72768305
Klacht: Spaarrekeningen die steeds hun rente verlagen
Klacht2: Mannen die te jong zijn en maar 1 vriend op Hyves hebben en niet te Googlen zijn zodat je niet weet of ze beschikbaar zijn Maar de hoofdklacht is toch TE JONG En ik dus te oud
Klacht3: Maandelijkse buikpijn
pi_72768320
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zijn weer terug en helemaal enthousiast! Echt een superlief knus huisje, de kamers zijn wel kleiner dan wat we nu hebben (vooral de slaapkamer), maar het is zo leuk allemaal!

Jaaaa leuk!!
pi_72768547
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

Wat leuk!

Syrena: wat is dat voor man dan?
pi_72768881
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat leuk!

Syrena: wat is dat voor man dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72768999
Hoe oud ben jij dan Syrena?
pi_72769084
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoe oud ben jij dan Syrena?
Bijna 33 We zijn wel allebei in oktober jarig
Op mijn Hyves ben ik 25
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:08:40 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72769173
Syrena!! vind je dat echt teveel verschil?? Je bent gek,, kan makkelijk!
Waarom lieg je op je hyves eigenlijk ?

Ik val op oud
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72769202
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bijna 33 We zijn wel allebei in oktober jarig
Op mijn Hyves ben ik 25
Och, als hij echt leuk is kan dat toch best?
pi_72769271
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Syrena!! vind je dat echt teveel verschil?? Je bent gek,, kan makkelijk!
Waarom lieg je op je hyves eigenlijk ?

Ik val op oud
Ik vond het al niks dat mijn ex een jaar jonger was
En dan nog het feit dat mannen langer onvolwassen zijn

En ik viel ook altijd op oud dacht ik. Whehehe
pi_72769309
Dat scheelt toch niks Syrena.

En over je leeftijd liegen op je hyves.
pi_72769376
Ik durf 'm toch niet aan te spreken duuuuuus
Mijn Hyvesleeftijd is mijn innerlijke leeftijd En de leeftijd die de meeste mensen mij schatten als ze me zien
pi_72769379
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik vond het al niks dat mijn ex een jaar jonger was
En dan nog het feit dat mannen langer onvolwassen zijn

En ik viel ook altijd op oud dacht ik. Whehehe
Misschien is hij wel een uitzondering op die regel, anders was hij ook vast niet aantrekkelijk.
Hoe goed ken je 'm eigenlijk? *aagje*
pi_72769395
En nu ga ik piesen & pauze
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:15:31 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72769428
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Syrena het volgende:
Mijn Hyvesleeftijd is mijn innerlijke leeftijd En de leeftijd die de meeste mensen mij schatten als ze me zien
Hahaha, je hebt iig humor..

Spreek hem nou aan man! Nee heb je, een goddelijk lijf in je bed kan je krijgen
pi_72769465
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Misschien is hij wel een uitzondering op die regel, anders was hij ook vast niet aantrekkelijk.
Hoe goed ken je 'm eigenlijk? *aagje*
Niet Hij komt heel af en toe iets lenen en kwam net iets vragen en toen dacht ik: hij studeert nog hier
pi_72769471
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Syrena het volgende:
Misschien liegt hij ook wel over zijn leeftijd en is 'ie tien jaar ouder.
pi_72769671
tsssk... ik val op jonger McEx was 3 jaar jonger...de jongen op wie ik t allerverliefdst ben geweest ooit is 4 jaar jonger en ik ben ook weleens gek geweest op iemand van 5 jaar jonger... en met 26 is dat verschil écht nog best groot...

maar t kan me geen rochel schelen een vriendinnetje van me viel op oud, en toen liep ze dr droomjongen tegen t lijf vlak voor ze 27 werd - hij is 21

boei0nd!
Kwak
pi_72769890
Foto's!

Het huisje is zoals ik al zei vrij klein, maar wel superlief en het ziet er allemaal heel netjes afgewerkt uit.

De woonkamer. Het is een hoekhuis. Rechts van de tv is nog een derde raam. Aan de kant waar ik nu sta is een schouw met een gaskachel en 2 geweldige inbouwkasten.

Eerste slaapkamer. Zij gebruiken deze kamer eigenlijk nauwelijks, alleen om dingen neer te zetten. Je moet hier doorheen om bij hun slaapkamer te komen. Wij willen van deze kamer onze slaapkamer maken, zodat m'n vriend de achterste kamer als schilderruimte kan gebruiken. Ook deze kamer heeft een inbouwkast, rechts van waar ik nu sta.

Slaapkamer, met yet again een inbouwkast. Links voor die witte hemel die je ziet zit een deur naar het plaatsje.

De keuken. Ze hebben nu de koelkast en oven in hun 'rommelkamer' staan, maar er is ook wel plek voor in de keuken, tegen de wand achter mij.

Dit is de complete badkamer. .

En tenslotte het schuurtje en plaatsje, waar je lekker kunt zitten (of de was te drogen hangen dus. ). Rechtsonderin zie je nog hun enorme konijnenhok.
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:30:49 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72769957
Leuk DaD!!!
Wel wat klein inderdaad Maar klein is knus en fijn vind ik zelf.
pi_72769981
Ik vind het knus en super leuk er uit zien DaD
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_72770036
Leuk huisje DaD!

Te jong/te oud ... ligt er vooral aan of je echt in een andere levensfase zit .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72770068
Wat een lief huisje.
Groot zat voor met z'n tweetjes toch?
pi_72770115
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een lief huisje.
Groot zat voor met z'n tweetjes toch?
Ja, zeker!

Er zijn 4 inbouwkasten en ook nog een meterkast met planken, en een keldertje met planken aan de wand. Sowieso opbergruimte zat dus!
pi_72770212
Een keldertje.
Nu moet je van alles in gaan wecken hoor.
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:51:38 #142
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72770667
leuk DaD, echt snoezig
pi_72770716

Wat een leuk huisje zie ik daar, gefi DaD!

Ik heb net 2 paar schoenen met hakken gekocht, nu er nog op leren lopen

Lijstje:

O: activia, banaan
S: hardlopen, min of 18 gelopen
L: 2 boterhammen met ei, tomaat, komkommer, tzatziki, beker optimel
T: eierkoek
T: activia
D: rijst met kip, wokgroente ,kruiden en wederom tzatziki
T: druiven
pi_72772166
wat leuk DaD!

hier even lekker bezig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu wil ik alleen maar naar bed
Ja doei.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:40:15 #145
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72772445
Druk zijn is geen excuus om niet te eten moblo! En al helemaal niet als je ook nog gaat sporten! Kun je niet tijdens de vergadering een boterham eten oid?

en verder kan ik je verhaal niet helemaal volgen maar ik hoop dat het allemaal goedkomt *steekt moblo een hart onder de riem* wat een rare uitdrukking eigenlijk
pi_72772549
mijn spoiler is een beetje een 'PF-je', een hoop geratel wat echt wel ergens op slaat, maar waar context voor nodig is maar bedankt ik ga nu al mijn agressie en verdriet eruit meppen op de tennisbaan met mijn eigenste tennisracket!!!! wat ik al 10 jaar niet gebruikt heb ofzo, en die mams zondag had meegenomen...

en ik heb Mr.Mo 2 boterhammen appelstroop mee laten nemen en eet om 10 uur vanavond nog wel iets groente-achtigs als ik thuis kom, tussen het schrijven van het beleidsplan door
Ja doei.
pi_72772555
Mootje, ik word al moe als ik het alleen maar allemaal lees. . Ik zou je geen advies weten te geven, maar trek je niet te veel van die zeurpieten aan en let een beetje op jezelf. .
pi_72772646
oh, en even een plus: ik had gisteren mijn opdrachten voor woensdag al gedaan, dus hoef niet meer te stressen vanavond om dat OOK nog te doen

ik kan wel een beetje plannen.. soms
Ja doei.
pi_72773094
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en even een plus: ik had gisteren mijn opdrachten voor woensdag al gedaan, dus hoef niet meer te stressen vanavond om dat OOK nog te doen

ik kan wel een beetje plannen.. soms
Goed zo . Wat erg trouwens, jij doet je best en mensen kunnen alleen maar zeuren ... pas je op dat je jezelf niet voorbij loopt omdat je graag wil laten zien dat je het wél kan en goed bedoeld? Daar heeft niemand iets aan .

Vanmorgen was ik blij en trots, huiswerkopdrachten af en hele dag vrij om aan een grote opdracht van maandag te werken. Heb ik hele middag niets gedaan, ben ik vreselijk moe geworden en voel ik me gewoon echt niet ok meer ondertussen. Bah . Ik had allerlei leuke dingen waar ik anders niet aan toe kom willen doen dit weekend, nu moet ik die opdracht maken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72773576
DaD wat een schattig huisje Leuk leuk!!

Knuffel voor Moblo En voor Chico

Hier even een kort berichtje van mijn kant met lijst:
O: cruesli met perzikyoghurt
T: twee zelfgebakken kleine zandkoekjes
L: bruine boterham met ossenworst, bruine boterham met grillham en 2 boterhammen met duo penotti ( )
T: bosvruchtenyoghurt
T: 3 kleine zelfgebakken zandkoekjes
T: op bed liggen en niet kunnen slapen terwijl ik bekaf ben
T: spa en fruit
D: taglietelle met vleessaus en champignons van de pizzatent hier

Ik heb geen zin in m'n D, m'n ouders hebben besloten dat we vanavond bestellen. Ik had trek in helemaal niks op die kaart (alleen in roti, maar dat hadden ze dus niet bij deze) dus dat wordt wat. Ik heb dit ook nog nooit geprobeerd dus ik hoop maar dat het lekker is

Kom net uit bed, kon niet slapen want had het vreselijk koud. Ik heb nu een maillot/legging aan met daaroverheen een dikke pyjamabroek, een hempje met een trui en een blouseje met korte mouwen en een vest en ik begin eindelijk warm te worden O joy!

Nu ga ik in de nieuwe IKEA gids bladeren voor innnnnspiratsion!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')