Nouja, dat en andere irritaties dit weekend (verhuizing + onpraktische mensen = heel vervelend) en het feit dat we er komend weekend alweer naartoe moeten en dat het derde weekend achter elkaar wordt met schoonfamilieverplichtingen, en het zesde weekend dat we niet zelf kunnen invullen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind aubergine mooi, DaD.![]()
En in combi met een licht dekbedovertrek lijkt me dat helemaal niet zo donker.
Ben je daar serieus dagen chagrijnig van Mini?
Dat ziet er wel leuk uit!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja![]()
[ afbeelding ]
Rest van de meubels is wit en de andere wanden heel lichtrozig. Dat waren ze al, ik heb ze niet overgeschilderd.
Oh, ja, dat alles bij elkaar zou mij ook goed chagrijnig krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, dat en andere irritaties dit weekend (verhuizing + onpraktische mensen = heel vervelend) en het feit dat we er komend weekend alweer naartoe moeten en dat het derde weekend achter elkaar wordt met schoonfamilieverplichtingen, en het zesde weekend dat we niet zelf kunnen invullen.
Ik blijf wel in de bieb, maar ga nu voor een deel van de tijd aan een project meedoen, dan moet ik af en toe naar een andere locatie (Heerlen) en in november start een project in Maastricht en dan ga ik daar een dag werken. 1 dag blijf ik vast waar ik nu ben en 1 oktober moet ik mijn opvolgster inwerken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een fijne collega.![]()
Ging jij nou niet ook ander werk doen?
Of was je al met iets anders bezig?
Of was het nu gewoon ander werk, maar wel in de bieb?
Ik weet het niet meer.
Westeinde, vlakbij het station!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar in Voorburg Syrena? Dan kan ik even naar je zwaaien....
Thanks.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat alles bij elkaar zou mij ook goed chagrijnig krijgen.![]()
Sterkte dit weekend.
Heb je daarna wel weer vrije weekenden?
Veel plezier en succes DaD!
Nee die van de hogeschoolquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Thanks.Hierna hebben we als het goed is wel weer een weekend voor onszelf.
Sorry voor mijn gezeur, ik moest het even kwijt hoor.
Syrena: welke bieb in Heerlen, niet de OBH of wel?
Jaaaa leuk!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zijn weer terug en helemaal enthousiast! Echt een superlief knus huisje, de kamers zijn wel kleiner dan wat we nu hebben (vooral de slaapkamer), maar het is zo leuk allemaal!
Even wat foto's uploaden!
Wat leuk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zijn weer terug en helemaal enthousiast! Echt een superlief knus huisje, de kamers zijn wel kleiner dan wat we nu hebben (vooral de slaapkamer), maar het is zo leuk allemaal!
Even wat foto's uploaden!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Syrena: wat is dat voor man dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Bijna 33quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoe oud ben jij dan Syrena?
Och, als hij echt leuk is kan dat toch best?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bijna 33We zijn wel allebei in oktober jarig
![]()
Op mijn Hyves ben ik 25![]()
Ik vond het al niks dat mijn ex een jaar jonger wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Syrena!! vind je dat echt teveel verschil?? Je bent gek,, kan makkelijk!
Waarom lieg je op je hyves eigenlijk ?
Ik val op oud
Misschien is hij wel een uitzondering op die regel, anders was hij ook vast niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vond het al niks dat mijn ex een jaar jonger was![]()
En dan nog het feit dat mannen langer onvolwassen zijn![]()
En ik viel ook altijd op ouddacht ik. Whehehe
Hahaha, je hebt iig humor..quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Syrena het volgende:
Ik durf 'm toch niet aan te spreken duuuuuus![]()
Mijn Hyvesleeftijd is mijn innerlijke leeftijdEn de leeftijd die de meeste mensen mij schatten als ze me zien
Nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een uitzondering op die regel, anders was hij ook vast niet aantrekkelijk.
Hoe goed ken je 'm eigenlijk? *aagje*
Misschien liegt hij ook wel over zijn leeftijd en is 'ie tien jaar ouder.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Syrena het volgende:
Ik durf 'm toch niet aan te spreken duuuuuus![]()
Mijn Hyvesleeftijd is mijn innerlijke leeftijdEn de leeftijd die de meeste mensen mij schatten als ze me zien
Ja, zeker!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een lief huisje.![]()
Groot zat voor met z'n tweetjes toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu wil ik alleen maar naar bed
Ja doei.
Goed zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en even een plus: ik had gisteren mijn opdrachten voor woensdag al gedaan, dus hoef niet meer te stressen vanavond om dat OOK nog te doen
ik kan wel een beetje plannen.. soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |