Ja, dan gaat 'ie nooit meer rijden... (en het aanrecht is inmiddels leeg vrij van motoronderdelen).quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan natuurlijk ook een paar keer dat motorblok optillen.
Sja, keuzes keuzes!quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, dan gaat 'ie nooit meer rijden... (en het aanrecht is inmiddels leeg vrij van motoronderdelen).
Het enige wat eigenlijk nog roet in het eten kan gooien is als er iets dusdanig mis is met hun nieuwe huurcontract dat ze toch besluiten niet te verhuizen. We gaan er niet vanuit, maar ik durf écht nog niet te juichen voor ik ergens een handtekening heb gezet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus het gaat toch echt echt echt door?.
Ik kan je zeggen dat het teveel moeite is voor het resultaat dat het oplevertquote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook zo hard om die televisieopmerking gelachen..
Gelukkig wel, net 18 geworden dusquote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom! Voor dat je heel veel pasta gaat eten, kun je je beter eerst inlezen in sportvoeding. Koolhydraten heb je misschien wel nodig om het een en ander te kunnen verbranden, maar vergeet ook je eiwitten en vetten niet. Vooral met eiwitten kun je spierweefsel opbouwen.
Je bent zeker nog vrij jong? No worries, de kilo's komen vanzelf wel een keer
Nou en? Ook mannen die ouder zijn dan je vader kunnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
65,9 vanochtend!.
Patrick Swayze dood ja?. Jeugdsentiment!
Ik realiseer me eigenlijk nu pas dat 'ie gewoon ouder is dan m'n vader, trouwens..
Oh, dat ontken ik ook niet! Maar ik heb altijd gewoon gedacht dat 'ie een stuk jonger was. M'n vader = oud en Patrick Swayze = jong, zeg maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en? Ook mannen die ouder zijn dan je vader kunnenzijn (geweest)
.
Maar dan wel in zwart-wit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en? Ook mannen die ouder zijn dan je vader kunnenzijn (geweest)
.
Ik zeg: niet doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens belachelijk slecht geslapen, ik ben urenlang klaarwakker geweest. Het ging ongeveer zo:
Hmm, in de woonkamer kunnen we een mooi hoogpolig karpet neerleggen, dat lijkt me wel mooi... en waar zullen we de cd-kasten van lief allemaal neerzetten? Oh, en ik moet aan hem vragen wat 'ie vindt van een auberginekleurige muur in de slaapkamer. Mèn, het is kwart over 5, ik moet ergens anders aan denken en in slaap vallen! Laat ik maar aan m'n lieve nichtjes gaan denken. Oh oeh, die kunnen dan in dat huis komen logeren!
Dus toen was ik weer terug bij af.
't Plan is ook verworpen, we gaan waarschijnlijk weer gewoon voor een donkerbruine muur.quote:
Een slaapkamer moet rustig zijn en 'zacht', dus geen knalkleuren of donkere kleuren. Dan kom je veel makkelijker tot rust en in slaap. Maar da's mijn mening.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Plan is ook verworpen, we gaan waarschijnlijk weer gewoon voor een donkerbruine muur..
Waarom zeg je niet doen, trouwens?.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Een slaapkamer moet rustig zijn en 'zacht', dus geen knalkleuren of donkere kleuren. Dan kom je veel makkelijker tot rust en in slaap. Maar da's mijn mening.
Mijn hele slaapkamer is in die kleur omdat de vorige bewoner het zo gedaan had en ik nog geen tijd heb gehad om het wit te kalken (plus dat het vast niet in 1x dektquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat vind ik juist een heel warme kleur..
Maar goed, Do2 vindt het toch niets..
Ik vind het wel een mooie kleur verder, warm inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou 'm dan alleen achter het hoofdeinde van het bed willen hebben. Dat hebben we nu donkerbruin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Wat is retro? Ik denk dan gelijk hieraan...quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:45 schreef Syrena het volgende:
Ik heb retrobehang in de slaapkamerWel maar op 1 wand en het bed staat er met het hoofdeinde tegenaan. Ik ga binnenkort maar eens beginnen met moodmappen maken, zodat ik als ik ooit een huis koop weet wat ik wil
en ik niet hysterisch hoef te worden bij de keukenboer ofzo
![]()
omdat er teveel keus is.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Volgens mij had Syrena al eens een foto geplaatst met het behang, dacht dat het inderdaad zoiets was maar dan met meer roze. Ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is retro? Ik denk dan gelijk hieraan...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is retro? Ik denk dan gelijk hieraan...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |