ja hoorquote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Gierigesloeber het volgende:
Mag je ook in dit topic als je wilt aankomen
Tuurlijk! Welkom, wat is je doel, hoe wil je het bereiken??quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Gierigesloeber het volgende:
Mag je ook in dit topic als je wilt aankomen
Je hebt toch nét een nieuwe baan?quote:Op maandag 14 september 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een headhunter aan de telefoon die me probeert over te halen voor een nieuwe baan
Ja ik heb net een nieuwe baanquote:Op maandag 14 september 2009 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt toch nét een nieuwe baan?
Laat je je wegkopen / verleiden?
Ben nu 1.88, weeg 65 kiloquote:Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tuurlijk! Welkom, wat is je doel, hoe wil je het bereiken??
Wat eet je nu?
Die housewarming gaat er komen hoor, als we het huisje krijgen! Ik heb Do2 al gewaarschuwd dat 'ie dan weg moet zijn. Hij zou jou alleen ook best wel willen ontmoeten.quote:Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef sigme het volgende:
D&D, ik duim voor je!
Natuurlijk vooral vanwege omdat een noordelijke slankmeet me leuk lijkt.
Dan ben ik bang door de mand te vallenquote:Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een naamtopic!. En eentje met goed karma!
.
[..]
Die housewarming gaat er komen hoor, als we het huisje krijgen! Ik heb Do2 al gewaarschuwd dat 'ie dan weg moet zijn. Hij zou jou alleen ook best wel willen ontmoeten.
Oh, maar dan zit je naast Do2 hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan ben ik bang door de mand te vallen![]()
. Doe mij maar een groep lawaaiïge meiden, dan zit ik wel ergens stilletjes in de hoek. Naast uniekhoorn ofzo - ook al zo'n held volgens mij
.
Dat hoort hier: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
Slaap lekker Uniekie!
Ik heb gestreken! Net ontdekt dat ik de strijkplank heel laag kan zetten en dus tegelijkertijd op de bank TV kan kijken. Awesome![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
Slaap lekker Uniekie!
Ik heb gestreken! Net ontdekt dat ik de strijkplank heel laag kan zetten en dus tegelijkertijd op de bank TV kan kijken. Awesome![]()
En vandaag een heel slecht lijstje, dat post ik maar niet
Zou 'ie nog vrijgezel zijn?quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Het meest vrijgezelle ding: Een motorblok van mijn Honda reviseren, op de keukentafel, en die daar weken laten liggen.
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
Ik heb ook zo hard om die televisieopmerking gelachen.quote:
Welkom! Voor dat je heel veel pasta gaat eten, kun je je beter eerst inlezen in sportvoeding. Koolhydraten heb je misschien wel nodig om het een en ander te kunnen verbranden, maar vergeet ook je eiwitten en vetten niet. Vooral met eiwitten kun je spierweefsel opbouwen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ben nu 1.88, weeg 65 kilo, mijn doel is rond de 85 kilo. En dan niet chubby zegmaar, omdat ik 10 uur in de week in de sportschool ben. Ik wil dat bereiken dus door veel krachttraining te doen, en veel pasta te eten. Ik eet nu bar slecht
In mijn huis ligt er niks wekenlang op de tafel, laat staan een motorblokquote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef sigme het volgende:
Ik voorzie een Grote Liefde. Hij op de hangende op de bank, kijkend naar de zijdelingse tv, zij op de andere bank, liggend strijken.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
In mijn huis ligt er niks wekenlang op de tafel, laat staan een motorblokOok niet als dat uit mijn auto komt om met liefde gemaakt te worden
![]()
Ik moest al aan jou denken bij die opmerking!quote:
Oeh leuk, proberen zou ik zeggen!quote:
Het lijkt me errugg leukquote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh leuk, proberen zou ik zeggen!
Nee, had er eigenlijk niet zo heel veel moeite mee! Tuurlijk, je bent een beetje moe, maar het kan altijd erger. Het is gewoon heel erg leuk om te doenquote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het lijkt me errugg leukIs het erg vermoeiend, die (eerste) les?
Je gaat je het rambam zwetenquote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het lijkt me errugg leukIs het erg vermoeiend, die (eerste) les?
Ik had het niet over zwetenquote:Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je gaat je het rambam zwetenMaar het is echt wel lekker
![]()
Nu moet ik zeggen dat ik niet bij een sportschool Zumba doe, maar bij een dansschool. Er was een demo van de sportschool afgelopen zondag en hun Zumba was een stuk tammer dan die van ons
Zonde! Zondag is juist zo'n fijne dag om te sporten vind ik.. Ze hebben alleen spinning ('s ochtends om 10 uur geloof ik) en Zumba op zondag, verder niksquote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het niet over zwetenDat doe ik inderdaad best wel erg
Maargoed, ik heb altijd zoooooo'n voldaan gevoel na de les!
Lekkere tijd inderdaad Daph! Mijn sportschool is dicht op zondag
Nee, hoef je niet op te rekenen, denk ik. Ik krijg altijd enorm veel spierpijn van Pilates, en dat is qua energieniveau véle malen rustiger dan Zumba (maar weer vermoeiend op een andere manier).quote:Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
Oh zweten vind ik niet zo erg, maar niet dat ik bekaf ben en 3 dagen moet bijkomen van een uurtje Zumba![]()
Ik ga vrijdag eerst maar weer eens een rondje hardlopen, moet alleen de afstand nog even bedenken. Ik wil van tevoren een rondje bedenken zodat ik niet te ver loop. Zal eens kijken of ik met de tip van PF wat kan (meerdere kleinere rondjes)
Dus het gaat toch echt echt echt door?quote:Op maandag 14 september 2009 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, op mijn housewarming mag iedereen komen hoor! Niet alleen de noorderlingen! En jeetje, wat rot toch, van die pijn in je lijf. Was het dan maar altijd zomer hè!
Die vriendin belde trouwens net nog even om het er over te hebben, en we hebben afgesproken dat we morgenmiddag komen kijken, zodat het meteen in orde kan worden gemaakt als zij woensdag het nieuwe contract hebben ondertekend en de huur bij de huidige huisbaas opzeggen.. Spannend! Camera ligt al klaar!
Ja, dan gaat 'ie nooit meer rijden... (en het aanrecht is inmiddels leeg vrij van motoronderdelen).quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan natuurlijk ook een paar keer dat motorblok optillen.
Sja, keuzes keuzes!quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, dan gaat 'ie nooit meer rijden... (en het aanrecht is inmiddels leeg vrij van motoronderdelen).
Het enige wat eigenlijk nog roet in het eten kan gooien is als er iets dusdanig mis is met hun nieuwe huurcontract dat ze toch besluiten niet te verhuizen. We gaan er niet vanuit, maar ik durf écht nog niet te juichen voor ik ergens een handtekening heb gezet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus het gaat toch echt echt echt door?.
Ik kan je zeggen dat het teveel moeite is voor het resultaat dat het oplevertquote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook zo hard om die televisieopmerking gelachen..
Gelukkig wel, net 18 geworden dusquote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom! Voor dat je heel veel pasta gaat eten, kun je je beter eerst inlezen in sportvoeding. Koolhydraten heb je misschien wel nodig om het een en ander te kunnen verbranden, maar vergeet ook je eiwitten en vetten niet. Vooral met eiwitten kun je spierweefsel opbouwen.
Je bent zeker nog vrij jong? No worries, de kilo's komen vanzelf wel een keer
Nou en? Ook mannen die ouder zijn dan je vader kunnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
65,9 vanochtend!.
Patrick Swayze dood ja?. Jeugdsentiment!
Ik realiseer me eigenlijk nu pas dat 'ie gewoon ouder is dan m'n vader, trouwens..
Oh, dat ontken ik ook niet! Maar ik heb altijd gewoon gedacht dat 'ie een stuk jonger was. M'n vader = oud en Patrick Swayze = jong, zeg maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en? Ook mannen die ouder zijn dan je vader kunnenzijn (geweest)
.
Maar dan wel in zwart-wit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en? Ook mannen die ouder zijn dan je vader kunnenzijn (geweest)
.
Ik zeg: niet doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens belachelijk slecht geslapen, ik ben urenlang klaarwakker geweest. Het ging ongeveer zo:
Hmm, in de woonkamer kunnen we een mooi hoogpolig karpet neerleggen, dat lijkt me wel mooi... en waar zullen we de cd-kasten van lief allemaal neerzetten? Oh, en ik moet aan hem vragen wat 'ie vindt van een auberginekleurige muur in de slaapkamer. Mèn, het is kwart over 5, ik moet ergens anders aan denken en in slaap vallen! Laat ik maar aan m'n lieve nichtjes gaan denken. Oh oeh, die kunnen dan in dat huis komen logeren!
Dus toen was ik weer terug bij af.
't Plan is ook verworpen, we gaan waarschijnlijk weer gewoon voor een donkerbruine muur.quote:
Een slaapkamer moet rustig zijn en 'zacht', dus geen knalkleuren of donkere kleuren. Dan kom je veel makkelijker tot rust en in slaap. Maar da's mijn mening.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Plan is ook verworpen, we gaan waarschijnlijk weer gewoon voor een donkerbruine muur..
Waarom zeg je niet doen, trouwens?.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Een slaapkamer moet rustig zijn en 'zacht', dus geen knalkleuren of donkere kleuren. Dan kom je veel makkelijker tot rust en in slaap. Maar da's mijn mening.
Mijn hele slaapkamer is in die kleur omdat de vorige bewoner het zo gedaan had en ik nog geen tijd heb gehad om het wit te kalken (plus dat het vast niet in 1x dektquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat vind ik juist een heel warme kleur..
Maar goed, Do2 vindt het toch niets..
Ik vind het wel een mooie kleur verder, warm inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou 'm dan alleen achter het hoofdeinde van het bed willen hebben. Dat hebben we nu donkerbruin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Wat is retro? Ik denk dan gelijk hieraan...quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:45 schreef Syrena het volgende:
Ik heb retrobehang in de slaapkamerWel maar op 1 wand en het bed staat er met het hoofdeinde tegenaan. Ik ga binnenkort maar eens beginnen met moodmappen maken, zodat ik als ik ooit een huis koop weet wat ik wil
en ik niet hysterisch hoef te worden bij de keukenboer ofzo
![]()
omdat er teveel keus is.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Volgens mij had Syrena al eens een foto geplaatst met het behang, dacht dat het inderdaad zoiets was maar dan met meer roze. Ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is retro? Ik denk dan gelijk hieraan...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is retro? Ik denk dan gelijk hieraan...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |