abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 18:21:46 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72736094
Het vorige deel: Slank 849 De herfst in!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 september 2009 @ 18:22:07 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72736104
Lapo:

* Viking84 duimt ook voor DaD en feliciteert vooral niet.

Men, wat een saai college was dat zeg . En een chaotisch college ook. En dat moet ons leren hoe wij onze lessen moeten organiseren. Riiiiight . Ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van dat Windesheim, maar ja, ik heb ze nu eenmaal nodig om mijn papiertje te halen. Morgen nog en dan zit het er weer op voor deze week . En dan dodag naar mijn stageplek, want daar moet het tenslotte allemaal gebeuren . Even snel eten, opdrachtje maken en dan vanavond lekker bankhangen.
Niet meer actief op Fok!
pi_72736171
ja, ik ga DaD ook niet feliciteren

ik ga wel duimen!
Ja doei.
pi_72736270
Mag je ook in dit topic als je wilt aankomen
  maandag 14 september 2009 @ 18:29:51 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72736313
Oh schijnbaar had ik een klassiek geval van IBTL!

Jeuj voor de stage, Vik! En voor het bankhangen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72736373
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Gierigesloeber het volgende:
ja hoor
Ja doei.
pi_72736401
Ik heb een headhunter aan de telefoon die me probeert over te halen voor een nieuwe baan
  maandag 14 september 2009 @ 18:33:07 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72736422
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Gierigesloeber het volgende:
Tuurlijk! Welkom, wat is je doel, hoe wil je het bereiken??
Wat eet je nu?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72736507
D&D, ik duim voor je!
Natuurlijk vooral vanwege omdat een noordelijke slankmeet me leuk lijkt .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72736528
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een headhunter aan de telefoon die me probeert over te halen voor een nieuwe baan
Je hebt toch nét een nieuwe baan?

Laat je je wegkopen / verleiden?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72736592
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt toch nét een nieuwe baan?

Laat je je wegkopen / verleiden?
Ja ik heb net een nieuwe baan Ik heb haar even verteld dat ik net iets meer dan 2 maanden een nieuwe werkgever heb dus ze heeft niet verder gevraagd of ik interesse had in andere banen, maar er is schijnbaar iemand die mij aanbevolen heeft, waardoor ze mijn naam heeft gekregen..

Ik blijf lekker zitten waar ik zit hoor
pi_72736765
DaD, wat spannend! Leuk! Ik hoop op een goede afloop
Zelfde hoop ik overigens voor sigme

Lijst:
O: 2 eieren
T: eclair
L: gevulde paprika
T: restje uiensoep
D: curry-pompoenpuree met kikkererwten en spinazie en een lik zure room
T: appeltje
S: yoga, anderhalf uur
T: wodka
pi_72736769
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tuurlijk! Welkom, wat is je doel, hoe wil je het bereiken??
Wat eet je nu?
Ben nu 1.88, weeg 65 kilo , mijn doel is rond de 85 kilo. En dan niet chubby zegmaar, omdat ik 10 uur in de week in de sportschool ben. Ik wil dat bereiken dus door veel krachttraining te doen, en veel pasta te eten. Ik eet nu bar slecht
pi_72736808
Een naamtopic! . En eentje met goed karma! .
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef sigme het volgende:
D&D, ik duim voor je!
Natuurlijk vooral vanwege omdat een noordelijke slankmeet me leuk lijkt .
Die housewarming gaat er komen hoor, als we het huisje krijgen! Ik heb Do2 al gewaarschuwd dat 'ie dan weg moet zijn. Hij zou jou alleen ook best wel willen ontmoeten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72736933
niet gefeliciteerd DaD!

tvp
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72737037
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een naamtopic! . En eentje met goed karma! .
[..]

Die housewarming gaat er komen hoor, als we het huisje krijgen! Ik heb Do2 al gewaarschuwd dat 'ie dan weg moet zijn. Hij zou jou alleen ook best wel willen ontmoeten.
Dan ben ik bang door de mand te vallen . Doe mij maar een groep lawaaiïge meiden, dan zit ik wel ergens stilletjes in de hoek. Naast uniekhoorn ofzo - ook al zo'n held volgens mij .
pi_72737123
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan ben ik bang door de mand te vallen . Doe mij maar een groep lawaaiïge meiden, dan zit ik wel ergens stilletjes in de hoek. Naast uniekhoorn ofzo - ook al zo'n held volgens mij .
Oh, maar dan zit je naast Do2 hoor. . We zijn allebei niet zulke sociale wonderen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72737461
Ach ja. Ik ben een keer of vier ofzo naar POL-meets geweest. Ik vind dat toch altijd wel schattig, zo'n verzameling sociaal uitgedaagden die samen sociaal doen. Het heeft echt iets heel liefs - niemand doet naar . En dat met POL-ers notabene.
pi_72737684
tvp!
pi_72738151
Ik had mn opdrachten voor morgen al af, wat een moeite kost het dan opeens om toch maar verder te werken . Ik ga meteen op internet naar leuk speelgoed (lenzen/objectieven) zitten kijken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 14 september 2009 @ 19:41:54 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72738579
Whoehoe, ik ga noorder slankies ontmoeten

Maar eerst slapen

terusten mooie slankies!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72739936
Slaap lekker Uniekie!
Ik heb gestreken! Net ontdekt dat ik de strijkplank heel laag kan zetten en dus tegelijkertijd op de bank TV kan kijken. Awesome

En vandaag een heel slecht lijstje, dat post ik maar niet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72740143
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72740222
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
Slaap lekker Uniekie!
Ik heb gestreken! Net ontdekt dat ik de strijkplank heel laag kan zetten en dus tegelijkertijd op de bank TV kan kijken. Awesome
Dat hoort hier: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.
pi_72740253
tvp: net toch wezen wielrennen ondanks dat het net begon met regenen toen ik de deur uit wilde stappen! Lekker rondje gedaan!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')