abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72669668
Het vorige deel: Slank #848: Pronunciation, quests en Martha Steward: whoop!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 12-09-2009 12:24:05 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72669719
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ola! dit draag ik vandaag, met bmi 37 ik droeg vroeger ook alleen broeken met slobbertruien, of lange wijde dingen... maar sinds ik me vrouwelijker kleed vind ik mezelf ook mooier... ook al zie je best dat ik dik ben...

[ afbeelding ]
Ik denk en weet wel zeker dat je zelfs in een slobbertrui je figuur ziet, dus dan kun je er maar beter leuk uitzien !
pi_72669720
Na zes jaar inderdaad, sigme. Ik ben nogal van de zekerheid en zo - als ik straks afstudeer en ik kan geen werk vinden, heb ik in ieder geval dit nog. Zo ben ik ook opgevoed. M'n vader werkte vorige maand al 40 jaar bij hetzelfde bedrijf. En ik heb het ook wel naar m'n zin hoor, maar het is inderdaad niet wat ik voor altijd wil doen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72669746
Ik vond vanochtend dat ik er heel dun uitzag, maar op de weegschaal woog ik ±2 kilo zwaarder, al had ik wel een vest en een dunne broekk aan.. Rare dingen die weegschalen
pi_72669780
Ik vind je er mooi uitzien, kwakje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:32:48 #6
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72669999

woensdag ben ik weer in Europa, en ik ben ondertussen eindelijk weer veilig in Harare. Hoe gaat het met iedereen hier?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_72670114
Hai popjens, ik zie net dat Nynke uit Harare post, da's heel wat spannender dan Agde, maar ik heb het hier wel heerlijk. Zo'n 30 graden elke dag en strakblauw! (dit is natuurlijk niet om jullie jaloers te maken )

Zo, off to the beach!!

Laptop en paspoort waren er gewoon, dus er was niet ingebroken.
pi_72670119
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef P.F het volgende:
Ik vond vanochtend dat ik er heel dun uitzag, maar op de weegschaal woog ik ±2 kilo zwaarder, al had ik wel een vest en een dunne broekk aan.. Rare dingen die weegschalen
Kan toch gewoon van je vele gesport komen?
pi_72670284
Ik haat mijn woningbouw. Ik kreeg een paar maanden terug bericht dat ik 'even' 500 euro moest bijbetalen binnen een maand, afrekening servicekosten van het vorige jaar...

Ik heb begin juli bezwaar ingediend, dat ik eerst wilde weten of die rekening klopte, en nu ontvang ik ineens een herinnering... of ik even binnen een week wil betalen Mijn bezwaar is anderhalve maand geleden ontvangen, maar ik heb er nog niets van gehoord en dan nu ineens dit. Als ik niet binnen een week betaal komen er administratiekosten bij..

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72670418
Zo maar eens naar de stad met een vriendin, wat mensen zien .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72670431
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kan toch gewoon van je vele gesport komen?
Zou dat zo snel gaan dan?
pi_72670444
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat mijn woningbouw. Ik kreeg een paar maanden terug bericht dat ik 'even' 500 euro moest bijbetalen binnen een maand, afrekening servicekosten van het vorige jaar...

Ik heb begin juli bezwaar ingediend, dat ik eerst wilde weten of die rekening klopte, en nu ontvang ik ineens een herinnering... of ik even binnen een week wil betalen Mijn bezwaar is anderhalve maand geleden ontvangen, maar ik heb er nog niets van gehoord en dan nu ineens dit. Als ik niet binnen een week betaal komen er administratiekosten bij..

Wat irritant! Maar had je niet even kunnen bellen na 2-3 weken wat nu het plan was?
pi_72670449
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Volgens mij niet!

Mijn man roept nu dat het origineel toch echt veel mooier is.

En Kwak, ik vind het heel leuk wat je op die foto aan hebt! Ik vind het júist leuk als vollere mensen zich goed verzorgen (leuke kleren, make up eventueel, sieraadje wat er uit springt) ipv een jeans en een slobbertrui. Naar mijn idee stralen die mensen meestal ook wat meer zelfvertrouwen uit waardoor je een stuk minder gefocust bent op de omvang, zegmaar.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72670471
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:52 schreef P.F het volgende:

[..]

Zou dat zo snel gaan dan?
2 kilo aan extra spieren opbouwen in drie weken? Nee. Maar het kan toch best dat je je door dat gesport heel slank voelt?
pi_72670505
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat irritant! Maar had je niet even kunnen bellen na 2-3 weken wat nu het plan was?
Er stond bij (ik heb op 3 aug. ontvangstbevestiging gekregen) dat ze het binnen 3 weken afgehandeld hoopten te hebben. Nu kan dat wat uitlopen, dus vandaar dat ik nog niets heb gedaan (ik was beslist niet de enige die bezwaar heeft ingediend). Ik heb in mijn bezwaar ook vermeld dat ik niet zou betalen voordat ik een specificatie had gekregen van de kosten...

Overigens heb ik het bezwaar ook 2 x in moeten dienen, want de 1e keer waren ze ze kwijt. Bellen heeft niet heel veel zin, weet ik helaas uit ervaring
pi_72670526
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

2 kilo aan extra spieren opbouwen in drie weken? Nee. Maar het kan toch best dat je je door dat gesport heel slank voelt?
Ohja, dat heb ik ook altijd Heb deze week drie keer gesport en voel me dan ook gelijk slanker Ondanks de McFlurry van gister
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:58:00 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72670561
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:38 schreef conleche het volgende:
Hai popjens, ik zie net dat Nynke uit Harare post, da's heel wat spannender dan Agde, maar ik heb het hier wel heerlijk. Zo'n 30 graden elke dag en strakblauw! (dit is natuurlijk niet om jullie jaloers te maken )

Zo, off to the beach!!

Laptop en paspoort waren er gewoon, dus er was niet ingebroken.
oh, ik heb ook elke dag 30 graden en strakblauw, en heb in de afgelopen week talloze olifanten, giraffe's en zebra's gezien, en zelfs een leeuw en buffalo's!

Fotos volgen als ik weer in europa ben! Nu ga ik er weer vandoor!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_72670603
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het was eigenlijk in week 1: 1x sporten en in week 2 4x sporten

Maar misschien ben ik wel heel speciaal en word ik heel snel gespierd M'n broeken zitten ook wat strakker, maar ik ook wel slank
pi_72670622
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Er stond bij (ik heb op 3 aug. ontvangstbevestiging gekregen) dat ze het binnen 3 weken afgehandeld hoopten te hebben. Nu kan dat wat uitlopen, dus vandaar dat ik nog niets heb gedaan (ik was beslist niet de enige die bezwaar heeft ingediend). Ik heb in mijn bezwaar ook vermeld dat ik niet zou betalen voordat ik een specificatie had gekregen van de kosten...

Overigens heb ik het bezwaar ook 2 x in moeten dienen, want de 1e keer waren ze ze kwijt. Bellen heeft niet heel veel zin, weet ik helaas uit ervaring
Vaag.. Maar je moet het sowieso betalen? Het is geen fout of zo?
pi_72670626
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En Kwak, ik vind het heel leuk wat je op die foto aan hebt! Ik vind het júist leuk als vollere mensen zich goed verzorgen (leuke kleren, make up eventueel, sieraadje wat er uit springt) ipv een jeans en een slobbertrui. Naar mijn idee stralen die mensen meestal ook wat meer zelfvertrouwen uit waardoor je een stuk minder gefocust bent op de omvang, zegmaar.
't Is ook een kwestie van je vormen tonen. In jeans en dikke trui zie je er sowieso al snel uit als een hobbezak
pi_72670643
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ohja, dat heb ik ook altijd Heb deze week drie keer gesport en voel me dan ook gelijk slanker Ondanks de McFlurry van gister
Ik had gister een swirl

Ik heb nog >10 bonnen voor gratis swirls

pi_72670755
Tadada.

PF, misschien moet je dan even nogeens wegen, zonder kleren aan . Scheelt zomaar een kilo.
pi_72670774
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Vaag.. Maar je moet het sowieso betalen? Het is geen fout of zo?
Dat is het nou juist... dat weet ik dus niet! Ik vind de afrekening ronduit belachelijk- zo zou ik 3 x zoveel moeten betalen voor gemeenschappelijke energiekosten (voor gemeenschappelijke ruimten) in vergelijking met mijn persoonlijke verbruik (in mijn eigen woning dus) en krankzinnig hoge schoonmaakkosten. Ik denk dus dat er ergens een fout is gemaakt, zeker omdat er ook mensen in hetzelfde complex geld terug kregen. terwijl die toch hetzelfde zouden moeten betalen voor energie...

Ik heb ze dus gevraagd om dat uit te zoeken. Als zij alles niet kunnen aantonen, hoef ik niet te betalen, of kan er een deel kwijtgescholden worden. Het is dus nog maar de vraag wat de uiteindelijke som wordt.
pi_72671244
Wat irritant Ewelina, in mijn huis moeten we ook opeens het dubbele van onze energie kosten betalen zonder specificatie, dus ik herken het probleem.
Hopelijk gaan ze het nu dan toch snel naar kijken, en ik zou het inderdaad ook nog niet betalen hoor!
pi_72671266
@ CF: ja ik ben gek op Schotland! Maar ik heb daar dan ook mijn eerste hele grote liefde ontmoet

Lijstje gister:

B: 2 x boterham pindakaas light
S: Spinning en bodyshape
D: zalm met knof en cherrytomaatjes, krieltjes, spruitjes (en een lepel zaanse mayo)
T: chocokoekjes

Lijstje vandaag:

O: yoghurt en kwark met muesli
L: 2 x knackebrod met een gekookt eitje
T: appel
D: een verjaardag, wordt waarschijnlijk mosselen
T: ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')