Ik denk en weet wel zeker dat je zelfs in een slobbertrui je figuur ziet, dus dan kun je er maar beter leuk uitzienquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ola! dit draag ik vandaag, met bmi 37ik droeg vroeger ook alleen broeken met slobbertruien, of lange wijde dingen... maar sinds ik me vrouwelijker kleed vind ik mezelf ook mooier... ook al zie je best dat ik dik ben...
[ afbeelding ]
Kan toch gewoon van je vele gesport komen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef P.F het volgende:
Ik vond vanochtend dat ik er heel dun uitzag, maar op de weegschaal woog ik ±2 kilo zwaarder, al had ik wel een vest en een dunne broekk aan.. Rare dingen die weegschalen
Zou dat zo snel gaan dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan toch gewoon van je vele gesport komen?
Wat irritant! Maar had je niet even kunnen bellen na 2-3 weken wat nu het plan was?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat mijn woningbouw. Ik kreeg een paar maanden terug bericht dat ik 'even' 500 euro moest bijbetalen binnen een maand, afrekening servicekosten van het vorige jaar...
Ik heb begin juli bezwaar ingediend, dat ik eerst wilde weten of die rekening klopte, en nu ontvang ik ineens een herinnering... of ik even binnen een week wil betalenMijn bezwaar is anderhalve maand geleden ontvangen, maar ik heb er nog niets van gehoord en dan nu ineens dit. Als ik niet binnen een week betaal komen er administratiekosten bij..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij niet!![]()
Mijn man roept nu dat het origineel toch echt veel mooier is.![]()
2 kilo aan extra spieren opbouwen in drie weken? Nee. Maar het kan toch best dat je je door dat gesport heel slank voelt?quote:
Er stond bij (ik heb op 3 aug. ontvangstbevestiging gekregen) dat ze het binnen 3 weken afgehandeld hoopten te hebben. Nu kan dat wat uitlopen, dus vandaar dat ik nog niets heb gedaan (ik was beslist niet de enige die bezwaar heeft ingediend). Ik heb in mijn bezwaar ook vermeld dat ik niet zou betalen voordat ik een specificatie had gekregen van de kosten...quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat irritant! Maar had je niet even kunnen bellen na 2-3 weken wat nu het plan was?
Ohja, dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
2 kilo aan extra spieren opbouwen in drie weken? Nee. Maar het kan toch best dat je je door dat gesport heel slank voelt?
oh, ik heb ook elke dag 30 graden en strakblauw, en heb in de afgelopen week talloze olifanten, giraffe's en zebra's gezien, en zelfs een leeuw en buffalo's!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:38 schreef conleche het volgende:
Hai popjens, ik zie net dat Nynke uit Harare post, da's heel wat spannender dan Agde, maar ik heb het hier wel heerlijk. Zo'n 30 graden elke dag en strakblauw! (dit is natuurlijk niet om jullie jaloers te maken)
Zo, off to the beach!!![]()
Laptop en paspoort waren er gewoon, dus er was niet ingebroken.![]()
Het was eigenlijk in week 1: 1x sporten en in week 2 4x sportenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
2 kilo aan extra spieren opbouwen in drie weken? Nee. Maar het kan toch best dat je je door dat gesport heel slank voelt?
Vaag.. Maar je moet het sowieso betalen? Het is geen fout of zo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er stond bij (ik heb op 3 aug. ontvangstbevestiging gekregen) dat ze het binnen 3 weken afgehandeld hoopten te hebben. Nu kan dat wat uitlopen, dus vandaar dat ik nog niets heb gedaan (ik was beslist niet de enige die bezwaar heeft ingediend). Ik heb in mijn bezwaar ook vermeld dat ik niet zou betalen voordat ik een specificatie had gekregen van de kosten...
Overigens heb ik het bezwaar ook 2 x in moeten dienen, want de 1e keer waren ze ze kwijt. Bellen heeft niet heel veel zin, weet ik helaas uit ervaring![]()
't Is ook een kwestie van je vormen tonen. In jeans en dikke trui zie je er sowieso al snel uit als een hobbezakquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
En Kwak, ik vind het heel leuk wat je op die foto aan hebt! Ik vind het júist leuk als vollere mensen zich goed verzorgen (leuke kleren, make up eventueel, sieraadje wat er uit springt) ipv een jeans en een slobbertrui. Naar mijn idee stralen die mensen meestal ook wat meer zelfvertrouwen uit waardoor je een stuk minder gefocust bent op de omvang, zegmaar.
Ik had gister een swirlquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik ook altijdHeb deze week drie keer gesport en voel me dan ook gelijk slanker
Ondanks de McFlurry van gister
Dat is het nou juist... dat weet ik dus niet! Ik vind de afrekening ronduit belachelijk- zo zou ik 3 x zoveel moeten betalen voor gemeenschappelijke energiekosten (voor gemeenschappelijke ruimten) in vergelijking met mijn persoonlijke verbruik (in mijn eigen woning dus) en krankzinnig hoge schoonmaakkosten. Ik denk dus dat er ergens een fout is gemaakt, zeker omdat er ook mensen in hetzelfde complex geld terug kregen. terwijl die toch hetzelfde zouden moeten betalen voor energie...quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Vaag.. Maar je moet het sowieso betalen? Het is geen fout of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |