abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72664433
SDB! Je bent in Edinburgh geweest! Geweldige stad

En verder wil ik nog even mededelen dat ik bij BMI 31 alleen maar lompe spijkerbroeken en grote truien droeg, maar dat ik tegenwoordig allemaal jurkjes heb
pi_72666296
Goedemorgen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72666306
Mogge D&D. Zaterdag werkdag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72666446
Ja. Ik begin het behoorlijk zat te worden, dat werken op zaterdag. Ik wil ook gewoon weekend samen met m'n vriend en zo. .
pi_72666471
Maar ik ga wel vanavond gezellig met een groep vriendinnen eten.
pi_72666503
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 08:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja. Ik begin het behoorlijk zat te worden, dat werken op zaterdag. Ik wil ook gewoon weekend samen met m'n vriend en zo. .
Na zes jaar?

Je zou sowieso eens een ander baantje moeten zoeken, lijkt me. Gordijnen lijken me niet jouw grootste liefde.

Mijn geliefde werkt overigens al eeuwen op zaterdag, ik eis daarom de maandag vrij (hij werkt alleen vrijdag & zaterdag). Eerder heb ik ook wel eens de woensdag vrij gehad, maar dat werkt niet goed. We moeten twee aaneengesloten vrije dagen samen hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72666539
Goeiemorgen!

Mijn prachtige ( ) lijstje van gister:

O: yoghurt met muesli en een kiwi
T: speculaasje
L: 2 pistoletjes, 1 met gerookte zalm, 1 met oude kaas, tomatensoep en een beetje salade
T: speculaasje
D: kaasfondue met stokbrood, salade
T: McFlurry kitkat
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zaterdag 12 september 2009 @ 08:55:23 #283
70532 loveli
N
pi_72666548
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 08:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja. Ik begin het behoorlijk zat te worden, dat werken op zaterdag.
Same here.
crap in = crap out
pi_72666578
Dat kan ik begrijpen, werken op zaterdag is echt vervelend. Ga het ook nooit meer doen! Hoogstens bij grote uitzondering een keertje. Gelukkig heb ik geen baan of beoog ik geen baan waarbij dat nodig zal zijn
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72667018
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Niet zo vrolijk, wel zo mooi:

Hee, jij bent toch niet mijn beste vriendin? Die houdt ook heel erg van 'mannenmuziek', en precies dit nummer moest ze een tijd lang iedere dag horen (en ik dus ook)! Het zit in duistere tijden dus vaak in mijn hoofd. Ken je ook het origineel, van Bonnie Prince Billy? Een artiest voor als je ècht naar the Dark Side over wil gaan
pi_72667271
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb je dat echt laten meten? Ik dacht ook dat ik 75a had..

Maar toen ging ik naar de Triumph en daar vertelde zo een vrouw mij dat ik 70C had, en dat was logisch, want bijna niemand had a/b op oudere leeftijd?!!!! Alleen als je 16 oid was? Maar dat geloof ik niet zo... Vond het maar een vaag verhaal.. Die BH's zitten wel echt beter, maar m'n borsten zien er niet groter uit of zo

Maar de maat zegt eigenlijk ook niet alles... En anders is er altijd nog gelvulling
Ja, laten meten en alles, ik heb écht kleine borsten . Maar er is nog hoop: sinds mijn moeder in de overgang is, groeien ze bij haar ineens als een bezetene.
pi_72667283
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef P.F het volgende:
@ Mo

Natuurlijk doet je haar niet wat jij wil. Daarvoor heb je je beste vrienden haarlak & fohn. Maar je moet ze wel even goed leren kennen...

En je lippen, ik vind ze prachtig vol en groot. En het staat mooi bij je blanke huid, blonde haar en blauwe ogen (denk aan scarlett??) Wil je toch een kleurtje, dan heb je een soort lippenstift van bourjois. Echt een stift. Ik heb geloof ik een nog wat donkerder kleurtje over, nieuw en niet gebruikt. Je proeft het niet, je voelt het niet. Als je even je adres PMt stuur ik hem naar je op. Ik zou je graag mijn favoriete kleur sturen maar die heb ik helaas zelf in gebruik, al zou hij je vrij goed staan...

En je neus... Het is mij niet opgevallen en volgens mij vind iedereen zijn neus groot.. Zelfs ik !

En ik denk dat je er heel leuk uit kunt zien in kleren waarin je je op je gemakt voelt en die ook nog eens leuk staan. Echt!

Net als chico, je hebt gelukkig nu door dat strakke shirtjes je echt heel goed staan !
wat een lieve post PF!

Mo praat precies zo over zichzelf als een vriendinnetje van mij. Prachtig meisje, maar ze vindt dr lijf te lang dr benen te kort, dr buik te dik, dr tieten te klein, dr haar te slap en dr hoofd niet leuk. tsja. wij vinden allemaal dat dat niet waar is, en Mo, voor jou geldt het ook: je bent prachtig! ook met je benen en je buik....
Kwak
pi_72667321
Ik ben zó blij dat ik niet meer werk op zaterdag. Heb jarenlang alle mogelijke rotbaantjes gehad, en altijd in de weekends gewerkt. vond dat zo vervelend worden. Nu werk ik vrijwel alleen doordeweeks, veel beter.

En even een lijstje:
O: twee croissantjes uit de oven
L: schaaltje vanilleyoghurt met quaker balans
D: bbq bij vriendin (daarom dus een nogal sobere O/L)
T: wijn

Redelijk weinig overdag, maar das om vast rekening te houden met de bbq vanavond.
pi_72667325
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
SDB! Je bent in Edinburgh geweest! Geweldige stad

En verder wil ik nog even mededelen dat ik bij BMI 31 alleen maar lompe spijkerbroeken en grote truien droeg, maar dat ik tegenwoordig allemaal jurkjes heb
ola! dit draag ik vandaag, met bmi 37 ik droeg vroeger ook alleen broeken met slobbertruien, of lange wijde dingen... maar sinds ik me vrouwelijker kleed vind ik mezelf ook mooier... ook al zie je best dat ik dik ben...

Kwak
pi_72667352
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
Misschien vindt kwak het een belediging, maar dat meisje van eh.. the Osbournes? Zij is volgens mij voller dan kwak, en heeft ook een heel net stijltje soms, met grote zonnebrillen en tassen. Soms ziet ze er ook verschrikkelijk uit, maar soms, heel per ongeluk, ziet ze er leuk uit. Dus dat soort outfits, met acessoires kunnen sowieso wel!
geen belediging! kelly osbourne is dunner dan ik maar ze draagt naar mijn smaak te worsterige dingen... ik hou niet van strak op heupen (behalve broeken) en niet van glimstofjes...
Kwak
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:15:24 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72667375
O hai!

Ik draag eigenlijk van alles.. H&M, We, Esprit, enz. Maar ben ook nog wat zoekende qua kledingstijl.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72667388
Op de rechter foto hieronder vind ik Kelly Osbourne er echt leuk uit zien (heel Jackie Kennedy ):

(mocht je het verband zoeken tussen de foto's, het gaat om de fendi-tas )

pi_72667661
Bijna niemand vind zijn neus mooi. Ik vind de mijne ook niet mooi Mo, je bent een mooi vrouwtje hoor, zeker als je lacht!

Overigens, ik word er juist onzeker van als ik lelijke kleding aanheb. Dus doe ik mijn best om mezelf maar zo leuk mogelijk aan te kleden
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72667698
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Op de rechter foto hieronder vind ik Kelly Osbourne er echt leuk uit zien (heel Jackie Kennedy ):

(mocht je het verband zoeken tussen de foto's, het gaat om de fendi-tas )

[ afbeelding ]
Ik wil dat middelste jurkje!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72667863
Ik vind mijn neus wel mooi . Hij is klein en recht, en een héél klein beetje een wipneusje.

Maar ik heb sowieso geen problemen met mijn gezicht, alleen vind ik het een beetje te breed soms - heb ook hele hoge jukbeenderen (wat er toe leidt dat mensen vaak denken dat ik uit bosnië/servië etc kom, terwijl mijn familie geheel uit Friesland komt ).

En dat middelste jurkje vind ik ook leuk, Ewelina!

Maar de rechter outfit zou echt iets voor mij zijn, alleen vind ik de ketting iets té, en zou ik mn haar er anders bij doen. Maar bij Kelly Osbourne staat het superleuk .
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:52:06 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72667975
In before the lock! *rolt binnen*

Es zien.
Mo is wel heet, daar komt ze ooit nog wel achter Die lach he En dan dat stemgeluid! Ik wil ook klinken als een Disneyprinsesje Maar ik dwaal af

Ik vind mn neus enerzijds wel geinig en anderzijds te groot. Maar dat komt dus door die indianenknobbel op de helft

Ik heb een nogal wisselende kledingstijl - meestal wijde broek / cargobroek + shirtje/trui, heel soms jurkje/rokje. Gisteren sloeg alles, toen had ik: topje, adidasvestje, kort blauw ribrokje, zwarte leggings, multicolour hoge wollen sokken met lama's erop, gympies. Maar het zat wel lekker

En nu douchen want ik ben viesj! Zumba was weer awesome
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72668057
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hee, jij bent toch niet mijn beste vriendin? Die houdt ook heel erg van 'mannenmuziek', en precies dit nummer moest ze een tijd lang iedere dag horen (en ik dus ook)! Het zit in duistere tijden dus vaak in mijn hoofd. Ken je ook het origineel, van Bonnie Prince Billy? Een artiest voor als je ècht naar the Dark Side over wil gaan
Volgens mij niet!

Mijn man roept nu dat het origineel toch echt veel mooier is.
Bonnie Prince Billy (en al zijn andere artiestennamen) mag ik op mijn werk niet meer draaien omdat mijn baas vindt dat hij vals zingt.
Dat is natuurlijk ook zo.
Niet echt heel vrolijke muziek nee.
pi_72668104
Goedemorgen trouwens.

En sorry Coldfeet voor het insinueren van een kookblunder!
pi_72668348
Zo, weer geZumbaad De les was verdorie veel korter als anders Ik had echt zoiets van: ? Is het nu al afgelopen?!

Dat heb ik echt nog NOOIT gehad bij wat dan ook van bewegen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72669009
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ola! dit draag ik vandaag, met bmi 37 ik droeg vroeger ook alleen broeken met slobbertruien, of lange wijde dingen... maar sinds ik me vrouwelijker kleed vind ik mezelf ook mooier... ook al zie je best dat ik dik ben...

[ afbeelding ]
Oh, ik bedoel niet dat je geen jurkjes zou mogen dragen als je wat dikker bent Ho, nee, dat bedoelde ik zelfs absoluut niet Ik voelde me toen zo onzeker over mezelf dat ik me het liefste saai&onopvallend kleedde. Ik probeerde echt mezelf te verstoppen. Maar mooie kleedjes zijn natuurlijk ook juist met overgewicht een veel fijnere keuze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')