Na zes jaar?quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja. Ik begin het behoorlijk zat te worden, dat werken op zaterdag. Ik wil ook gewoon weekend samen met m'n vriend en zo..
Same here.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja. Ik begin het behoorlijk zat te worden, dat werken op zaterdag.
Hee, jij bent toch niet mijn beste vriendin? Die houdt ook heel erg van 'mannenmuziek', en precies dit nummer moest ze een tijd lang iedere dag horen (en ik dus ook)! Het zit in duistere tijden dus vaak in mijn hoofd. Ken je ook het origineel, van Bonnie Prince Billy? Een artiest voor als je ècht naar the Dark Side over wil gaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Niet zo vrolijk, wel zo mooi:![]()
Ja, laten meten en alles, ik heb écht kleine borstenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je dat echt laten meten? Ik dacht ook dat ik 75a had..
Maar toen ging ik naar de Triumph en daar vertelde zo een vrouw mij dat ik 70C had, en dat was logisch, want bijna niemand had a/b op oudere leeftijd?!!!! Alleen als je 16 oid was? Maar dat geloof ik niet zo... Vond het maar een vaag verhaal.. Die BH's zitten wel echt beter, maar m'n borsten zien er niet groter uit of zo
Maar de maat zegt eigenlijk ook niet alles... En anders is er altijd nog gelvulling
wat een lieve post PF!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef P.F het volgende:
@ Mo
Natuurlijk doet je haar niet wat jij wil. Daarvoor heb je je beste vrienden haarlak & fohn. Maar je moet ze wel even goed leren kennen...
En je lippen, ik vind ze prachtig vol en groot. En het staat mooi bij je blanke huid, blonde haar en blauwe ogen (denk aan scarlett??) Wil je toch een kleurtje, dan heb je een soort lippenstift van bourjois. Echt een stift. Ik heb geloof ik een nog wat donkerder kleurtje over, nieuw en niet gebruikt. Je proeft het niet, je voelt het niet. Als je even je adres PMt stuur ik hem naar je op. Ik zou je graag mijn favoriete kleur sturen maar die heb ik helaas zelf in gebruik, al zou hij je vrij goed staan...
En je neus... Het is mij niet opgevallen en volgens mij vind iedereen zijn neus groot.. Zelfs ik!
En ik denk dat je er heel leuk uit kunt zien in kleren waarin je je op je gemakt voelt en die ook nog eens leuk staan. Echt!
Net als chico, je hebt gelukkig nu door dat strakke shirtjes je echt heel goed staan!
ola! dit draag ik vandaag, met bmi 37quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
SDB! Je bent in Edinburgh geweest! Geweldige stad
En verder wil ik nog even mededelen dat ik bij BMI 31 alleen maar lompe spijkerbroeken en grote truien droeg, maar dat ik tegenwoordig allemaal jurkjes heb
geen belediging! kelly osbourne is dunner dan ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
Misschien vindt kwak het een belediging, maar dat meisje van eh.. the Osbournes? Zij is volgens mij voller dan kwak, en heeft ook een heel net stijltje soms, met grote zonnebrillen en tassen. Soms ziet ze er ook verschrikkelijk uit, maar soms, heel per ongeluk, ziet ze er leuk uit. Dus dat soort outfits, met acessoires kunnen sowieso wel!
Ik wil dat middelste jurkje!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Op de rechter foto hieronder vind ik Kelly Osbourne er echt leuk uit zien (heel Jackie Kennedy):
(mocht je het verband zoeken tussen de foto's, het gaat om de fendi-tas)
[ afbeelding ]
Volgens mij niet!quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, jij bent toch niet mijn beste vriendin? Die houdt ook heel erg van 'mannenmuziek', en precies dit nummer moest ze een tijd lang iedere dag horen (en ik dus ook)! Het zit in duistere tijden dus vaak in mijn hoofd. Ken je ook het origineel, van Bonnie Prince Billy? Een artiest voor als je ècht naar the Dark Side over wil gaan
Oh, ik bedoel niet dat je geen jurkjes zou mogen dragen als je wat dikker bentquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ola! dit draag ik vandaag, met bmi 37ik droeg vroeger ook alleen broeken met slobbertruien, of lange wijde dingen... maar sinds ik me vrouwelijker kleed vind ik mezelf ook mooier... ook al zie je best dat ik dik ben...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |