Ik neem aan dat je het niet aan had naar de uni maar gewoon in je vrije tijd? Dan kan het toch prima? We hoeven er niet allemaal doorgestyled bij te lopen, toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond het een heel leuk kort broekje
[ afbeelding ]
Toch zie je er in een motorpak een stuk sexier uitquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb ook 'bermuda's' die me heerlijk zitten
Gewoon doen hoor, petjes! Ik vind het leuk bij anderen vaak - alleen bij mezelf niet zo. Ik ben van de megazonnebrillen - en ook van de sjaals.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan geen hakken dragen, dus idd. platyte laarzen, en sowieso een grote tas. ik doe niet aan kleine tasjesen wel een petje, want ik heb een petjeshoofd. ik durf ze alleen steeds niet.
mijn goede voornemen voor de herfst is mn haar afknippen tot een rechte lange bob, en petjes kopen - een gebreid baretmutsje bedoel ik dan he? met ene lekkere sjaar erbij die je binnen om kan doen...
Om in te sporten? Of wanneer had je het aan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef motorbloempje het volgende:ik vond het een heel leuk kort broekje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Voor de geinteresseerden, dit heb ik gisteren besteld bij Esprit.nl:
- Geweldig mooi vest:
[ afbeelding ]
het is gewoon een H&M broekje van een soort linnenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Om in te sporten? Of wanneer had je het aan?
Gewoon doen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik heb 'm ook wel eens naar de uni aangehad
met 38 graden ga ik echt niet in een spijkerbroek zitten![]()
Ik hou ook van sweaterdresses.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt je huidige kledingstijl hier best wel op? Toen we wat gingen drinken droeg je ook een legging + overhemdjurkje + hakjes![]()
H&M... ik koop er niet veel. Maar heel soms zit er iets moois bij. Ik heb er een heel mooi bruin jurkje vandaan, dat ding was echt liefde op het eerste gezichtMexx en Esprit passen niet echt bij mijn figuur, Mango ook niet. Vanilia en Vila vind ik wel heel fijn. Ik vind trouwens wel dat Steps steeds leukere kleding krijgt.
Ik koop het meeste bij River Island, al heb ik tegenwoordig ook de Forecast ontdekt... die hebben ook erg leuke dingen! River Island past vooral heel goed bij mijn figuur, de shirtjes accentueren mijn taille mooi (die valt nog weleens weg) en het is fijn dat je de spijkerbroeken in verschillende lengtematen hebt.
Wat ik leuk vind? Nou, dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van sweaterdresses en van jurkjesPaar mooie hakken eronder, klaar
Vik, gefeliciteerd met je stageplek!
Het lijkt alsof het van joggingstof is gemaakt. Maar als het linnen is, dan lijkt het mij een gewone dagelijkse korte broek?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is gewoon een H&M broekje van een soort linnengewoon, wanneer ik zin heb om het te dragen en het warm is
Lijkt mij heel leuk, een sexy overall.. Maar ik ben er denk ik nog iets te jong voor/heb een te jeugdige uitstraling..quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon doen hoorIk loop in van die broeken met een hangend kruis en ben nog steeds op zoek naar een chique en sexy "overall", dus van mijn commentaar moet je je al helemaal niets aantrekken
Ik ben juist echt gek op accessoires, heb ladingen riemen/tassen/armbanden/lange kettingen/oorbellen/sjaaltjes enzovoort. Vind dat heerlijk, want niet al te duur, en het kan een outfit helemaal nieuw laten lijken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook laatst uitgezocht wat ik precies had. Resultaat is dat ik in korte tijd voor iets van 300,- aan kleding heb gekocht. Maar een hoop spullen passen niet meer goed. Mijn wasmachine eet mijn spijkerbroeken op ofzo, de rek is eruit.
Laatste score waren 3 tuniekjes/ wijde jurkjes, die draag ik dan met een riem in de taille.
Ik ben ook echt zo slecht met accessoires... ik draai nooit kettingen/sjaals ofzo... (oorbellen dan wel weer regelmatig, maar niet op mijn werk). Ik vind het al heel wat dat ik tegenwoordig een riem in mijn taille durf te dragen en dat ik een paar fatsoenlijke tassen heb![]()
Ik draag wel mooie schoenen als compensatie.
Laten prikken joh! Voel je echt niets van, alleen worden je oorlelletjes een beetje heet er naquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb niet eens gaatjesik durf niet... ik wilde het ooit doen als ik onder de 83 kwam. daar ben ik geweest, heb het toen niet gedaan. dus nu weer het voornemen om gaatjes te laten prikken als ik wéér onder de 83 kom.
@ tinkdankjewel
Eens. Sorry, moblo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Hm... Volgens mij kunnen korte broeken sowieso niet echt, tenzij je op het voetbal veld staat...
Je hebt er wel het figuur voor. Een beetje meer kinky modelletje zou jou best staan trouwens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Lijkt mij heel leuk, een sexy overall.. Maar ik ben er denk ik nog iets te jong voor/heb een te jeugdige uitstraling..
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dat vest lijkt op mijn H&M-vest, alleen heb ik hem dus in donkerblauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |