abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72662417
oh, en ik heb ook 'bermuda's' die me heerlijk zitten
Ja doei.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:44:35 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72662422
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond het een heel leuk kort broekje

[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je het niet aan had naar de uni maar gewoon in je vrije tijd? Dan kan het toch prima? We hoeven er niet allemaal doorgestyled bij te lopen, toch?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72662443
Ja ik schijn wel een aparte smaak te hebben Maar ik weet alleen leuke kleding voor in de zomer, voor in de winter ben ik zo...... inspiratieloos.

Ik vind eigenlijk dat ik er heel normaal uit zie Maar ik zou nooit iets aandoen wat iedereen al heeft. Of bjorn borg. Of birckenstocks. Brrrr.

Volgens m'n vriendje ben ik alternatief Maar dat was juist leuk. Hij schijnt ook alternatief te zijn met z'n haar en piercing, zijn we samen alternatief (Al vind ik alternatief een naar woord, het doet mij denken aan: the offspring, stay okay hostels, AEGEE, Lowlands, dreadlocks)
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:45:45 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72662454
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb ook 'bermuda's' die me heerlijk zitten
Toch zie je er in een motorpak een stuk sexier uit Of met een strak t-shirt en een goede broek.
pi_72662455
oh, ik heb 'm ook wel eens naar de uni aangehad

met 38 graden ga ik echt niet in een spijkerbroek zitten
Ja doei.
pi_72662471
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik kan geen hakken dragen, dus idd. platyte laarzen, en sowieso een grote tas. ik doe niet aan kleine tasjes en wel een petje, want ik heb een petjeshoofd. ik durf ze alleen steeds niet.

mijn goede voornemen voor de herfst is mn haar afknippen tot een rechte lange bob, en petjes kopen - een gebreid baretmutsje bedoel ik dan he? met ene lekkere sjaar erbij die je binnen om kan doen...
Gewoon doen hoor, petjes! Ik vind het leuk bij anderen vaak - alleen bij mezelf niet zo. Ik ben van de megazonnebrillen - en ook van de sjaals.

Grote tassen zijn fab, zo lekker nonchalant over je onderarm laten hangen met een hoop troep er in.
pi_72662478
Koket zag ik net nog niet staan

Maar ik ben net altijd "koket", soms ben ik ook heel erg "straat". Als ik een slechte dag heb. Maar ik ben liever koket.
pi_72662487
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond het een heel leuk kort broekje

[ afbeelding ]
Om in te sporten? Of wanneer had je het aan?
pi_72662497
ik merk het al, ik ben het kledingstijl-mongooltje van het topic

ach... ben iig wel herkenbaar
Ja doei.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:47:31 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72662507
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Voor de geinteresseerden, dit heb ik gisteren besteld bij Esprit.nl:

- Geweldig mooi vest :

[ afbeelding ]

Dat vest lijkt op mijn H&M-vest, alleen heb ik hem dus in donkerblauw.
Niet meer actief op Fok!
pi_72662510
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Om in te sporten? Of wanneer had je het aan?
het is gewoon een H&M broekje van een soort linnen gewoon, wanneer ik zin heb om het te dragen en het warm is
Ja doei.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:47:57 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72662517
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik heb 'm ook wel eens naar de uni aangehad

met 38 graden ga ik echt niet in een spijkerbroek zitten
Gewoon doen hoor Ik loop in van die broeken met een hangend kruis en ben nog steeds op zoek naar een chique en sexy "overall", dus van mijn commentaar moet je je al helemaal niets aantrekken
pi_72662530
Misschien vindt kwak het een belediging, maar dat meisje van eh.. the Osbournes? Zij is volgens mij voller dan kwak, en heeft ook een heel net stijltje soms, met grote zonnebrillen en tassen. Soms ziet ze er ook verschrikkelijk uit, maar soms, heel per ongeluk, ziet ze er leuk uit. Dus dat soort outfits, met acessoires kunnen sowieso wel!
pi_72662540
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of lijkt je huidige kledingstijl hier best wel op? Toen we wat gingen drinken droeg je ook een legging + overhemdjurkje + hakjes

H&M... ik koop er niet veel. Maar heel soms zit er iets moois bij. Ik heb er een heel mooi bruin jurkje vandaan, dat ding was echt liefde op het eerste gezicht Mexx en Esprit passen niet echt bij mijn figuur, Mango ook niet. Vanilia en Vila vind ik wel heel fijn. Ik vind trouwens wel dat Steps steeds leukere kleding krijgt.

Ik koop het meeste bij River Island, al heb ik tegenwoordig ook de Forecast ontdekt... die hebben ook erg leuke dingen! River Island past vooral heel goed bij mijn figuur, de shirtjes accentueren mijn taille mooi (die valt nog weleens weg) en het is fijn dat je de spijkerbroeken in verschillende lengtematen hebt.

Wat ik leuk vind? Nou, dit:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik hou van sweaterdresses en van jurkjes Paar mooie hakken eronder, klaar

Vik, gefeliciteerd met je stageplek!
Ik hou ook van sweaterdresses.

Forecast heb ik een tijdje ook veel gedragen, maar de laatste tijd vind ik het minder worden. River Island is errug leuk, maar die nieuwe in Rotterdam is helemaal niets - die heeft echt alleen crap.

Steps vind ik ook steeds leuker worden - ze hebben daar echt mijn chanel-lookalike droomjas .
pi_72662571
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het is gewoon een H&M broekje van een soort linnen gewoon, wanneer ik zin heb om het te dragen en het warm is
Het lijkt alsof het van joggingstof is gemaakt. Maar als het linnen is, dan lijkt het mij een gewone dagelijkse korte broek?
pi_72662574
ik vind eigenlijk alle kleding afgrijselijk zeg maar...

tenminste, ik doe wel enigszins mn best om mezelf aan te kleden, maar het liefst zo goedkoop en simpel en flatterend mogelijk, maar wel duurzaam zodat ik niet te vaak hoef te winkelen.. kortom, ik ben een regelrechte kledingramp
Ja doei.
pi_72662597
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gewoon doen hoor Ik loop in van die broeken met een hangend kruis en ben nog steeds op zoek naar een chique en sexy "overall", dus van mijn commentaar moet je je al helemaal niets aantrekken
Lijkt mij heel leuk, een sexy overall.. Maar ik ben er denk ik nog iets te jong voor/heb een te jeugdige uitstraling..
pi_72662617
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Haha, ik heb ook laatst uitgezocht wat ik precies had. Resultaat is dat ik in korte tijd voor iets van 300,- aan kleding heb gekocht. Maar een hoop spullen passen niet meer goed. Mijn wasmachine eet mijn spijkerbroeken op ofzo, de rek is eruit.

Laatste score waren 3 tuniekjes/ wijde jurkjes, die draag ik dan met een riem in de taille.

Ik ben ook echt zo slecht met accessoires... ik draai nooit kettingen/sjaals ofzo... (oorbellen dan wel weer regelmatig, maar niet op mijn werk). Ik vind het al heel wat dat ik tegenwoordig een riem in mijn taille durf te dragen en dat ik een paar fatsoenlijke tassen heb

Ik draag wel mooie schoenen als compensatie.
Ik ben juist echt gek op accessoires, heb ladingen riemen/tassen/armbanden/lange kettingen/oorbellen/sjaaltjes enzovoort. Vind dat heerlijk, want niet al te duur, en het kan een outfit helemaal nieuw laten lijken.

Heb laatst echt een super tasje gekocht (Esprit weer , klein en wit in enveloppe-model, met een schuine platte strik erop .
pi_72662638
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb niet eens gaatjes ik durf niet... ik wilde het ooit doen als ik onder de 83 kwam. daar ben ik geweest, heb het toen niet gedaan. dus nu weer het voornemen om gaatjes te laten prikken als ik wéér onder de 83 kom.

@ tink dankjewel
Laten prikken joh! Voel je echt niets van, alleen worden je oorlelletjes een beetje heet er na . Is hartstikke leuk, oorbellen!
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:52:52 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72662647
Ik begin kleding juist steeds leuker te vinden. Helaas wordt mijn smaak ook steeds duurder Als ik iets moois zie kost het al snel ¤ 400 en dat betaal ik dus niet voor kleding
pi_72662663
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Hm... Volgens mij kunnen korte broeken sowieso niet echt, tenzij je op het voetbal veld staat...
Eens. Sorry, moblo.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:53:56 #247
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72662666
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Lijkt mij heel leuk, een sexy overall.. Maar ik ben er denk ik nog iets te jong voor/heb een te jeugdige uitstraling..
Je hebt er wel het figuur voor. Een beetje meer kinky modelletje zou jou best staan trouwens.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:55:26 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72662705
*kijkt op klok
*schrikt
*schopt zichzelf naar bed

Doei!
pi_72662709
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat vest lijkt op mijn H&M-vest, alleen heb ik hem dus in donkerblauw.
.

Ik wilde echt graag een mooi dik lang vest, is heerlijk overal mee te combineren en het zit zo lekker.
pi_72662713
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Eens. Sorry, moblo.
nou, ik vind het onzin dat iets 'niet kan', laat iedereen lekker dragen waar hij/zij zich comfortabel iin voelt
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')