abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:17:03 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72657377
Heb best veel H&M in mijn kast hangen,maar ik begin er steeds meer van terug te komen: veel artikelen zijn van slechte kwaliteit. En ook al let ik goed op wát ik koop, soms zit er toch nog een miskoop tussen Daarnaast herken je H&M-kleding op de één of andere manier al van verre. Met de Zara kan ik nog minder trouwens. De pasvorm van Zara-kleding past zo-niet bij mijn figuur.

Bij de WE heb ik over het algemeen wél geluk. Mijn beste pakken komen daar vandaan. En Vanilla vind ik ook een fijne keten, maar dat is wel wat duurder.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72657379
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
H&M ziet er vaak leuk uit, maar het is zulke slechte kwaliteit.. na 2 keer wassen zijn de kleuren vaak al vervaagd, en er zit altijd wel ergens een naadje los.

Het is wel goedkoop idd, maar uiteindelijk blijkt het bij mij altijd een miskoop te zijn - dan geef ik liever iets meer uit (Esprit, Mexx, Mango etc), voor betere kwaliteit (en in mijn geval ook voor betere pasvorm).

Ik kom wel bij H&M voor oorbellen/riemen enzo.
gelukkig verschillen smaken
ik pas niks van Mango, helaas.
Esprit vind ik doorgaans echt niet leuk... ik vind bijna niks van esprit leuik voor mezelf (het is lijkt het wel ook gemaakt voor rehctere types, en langere vrouwen, en het voelt allemaal zo...hollands en degelijk...) al vind ik esprit vaak leuk staan bij andere mensen wel...
Mexx kan ik nooit slagen... t valt nooit goed...

ik heb daarentegen nog nooit echt miskopen gehad bij H&M (de dingen van Divided zijn doorgaans wel crap kwaliteit, maar ook daar pas ik niet in)
Kwak
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:19:56 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72657496
Eens met kwak wat betreft Esprit en Mexx. Die kleding is vaak zo... saai ofzo. Nietszeggend. Bij mij tenminste. Raar is dat toch hè? Dat kleding bij de één niets doet en bij de ander geweldig staat.
pi_72657519
Voor de geinteresseerden, dit heb ik gisteren besteld bij Esprit.nl:

- Geweldig mooi vest :

- Deze trui, in het paars en in het rood (de rode staat niet meer online, maar het is dezelfde):

- Longshirt, zwart:

Best wel basic allemaal, maar dat vind ik wel prettig nu. En tis allemaal lekker combineerbaar.
pi_72657655
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Eens met kwak wat betreft Esprit en Mexx. Die kleding is vaak zo... saai ofzo. Nietszeggend. Bij mij tenminste. Raar is dat toch hè? Dat kleding bij de één niets doet en bij de ander geweldig staat.
Ik ben ook klassiek wat dat betreft hoor - niet zo van de wilde kleding dingen. Ik hou van simpel&stijlvol. Dat staat mij ook het beste overigens, al zeg ik het zelf .
pi_72657676
Esprit is ook vaak zo Esprit. Je herkent het vaak al van verre. Nu heb ik ook wel wat dingen van Esprit hoor - ik heb er vorige week nog een heel fijne broek gekocht. Maar een blousje onder een truitje gaat me te ver. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72657738
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

gelukkig verschillen smaken
ik pas niks van Mango, helaas.
Esprit vind ik doorgaans echt niet leuk... ik vind bijna niks van esprit leuik voor mezelf (het is lijkt het wel ook gemaakt voor rehctere types, en langere vrouwen, en het voelt allemaal zo...hollands en degelijk...) al vind ik esprit vaak leuk staan bij andere mensen wel...
Mexx kan ik nooit slagen... t valt nooit goed...

ik heb daarentegen nog nooit echt miskopen gehad bij H&M (de dingen van Divided zijn doorgaans wel crap kwaliteit, maar ook daar pas ik niet in)
Grappig dat dat zo verschilt, hè. Ik heb bij H&M nog bijna nooit een goede aankoop gedaan - op 1 spijkerbroek na. Heb er meestal binnen een week alweer spijt van.

Van Esprit daarentegen heb ik sommige kledingstukken al jaren in mijn kast hangen, en ze zien er nog net zo goed uit als toen ik ze kocht. Het is ook echt mijn stijl/smaak. Ik kwam er een keer met mijn moeder, zij was er voor het eerst. Ze liep die winkel binnen, en na 10 seconden: 'PPP, jouw hele kledingkast hangt hier!!'.
pi_72657782
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Esprit is ook vaak zo Esprit. Je herkent het vaak al van verre. Nu heb ik ook wel wat dingen van Esprit hoor - ik heb er vorige week nog een heel fijne broek gekocht. Maar een blousje onder een truitje gaat me te ver. .
Brr, dat doe ik ook nooit - dat vind ik zo student. (Ik ben ook student, maar zie er liever niet zo uit ).
pi_72658803
ik heb heel lang erg "neutrale" basics gedragen, maar sinds ik mezlef leuker vind draag ik meer frivole dingen.

frivool óf juist heel veel in 1 kleur (grijs of zwart) en dan lekkere felle lippenstift ofzo...
ik ben bekeerd tot de jurkjes en de fladderigheid. niet al te romantisch. draag mn gebloemde jurkje (die jij ook op je lijstje hebt denk ik, maria) dus wel met n zwart vestje een legging en stoere laarzen...

de dingen die PPP net post vind ik op zich wel mooi, maar ze passen idd. totaal níet bij mij, qua pasvom en qua stijl idd.

ik heb ook ernstig zin om mn haar weer in een lange bob te laten knippen (zonder laagjes), mn bril vaker te gaan dragen, en me eens te buiten te gaan aan leuke mutsjes en sjaals enzo...

als ik slanker was zou dit denk ik mijn stijl zijn (maar dan wel met een langer vallend jurkje)

[ Bericht 12% gewijzigd door kwakz0r op 11-09-2009 21:59:49 ]
Kwak
pi_72659096
Ik ben wel blij met de H&M, ik pas de jeans en hou wel van basic/sportieve shirts en vesten. Maar stiekem wil ik er vanaf, ik hou er niet van om mensen tegen te komen in dezelfde kleren . Esprit/Mexx vind ik eigenlijk altijd te duur, en zie nooit iets waarvan ik denk JA! dat moet ik hebben.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72659124
Dat zou ook iets voor mij zijn kwak, alleen zou ik er dan lekker hoge pumps onder doen, geen petje, en een hele grote tas.
pi_72659261
WE, H&M, Steps, Mango, af en toe Zara I love it!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72659342
dit vind ik ook leuke stijlen: (spiler want anders staat de pagina vol plaatjes...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_72659434
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Dat zou ook iets voor mij zijn kwak, alleen zou ik er dan lekker hoge pumps onder doen, geen petje, en een hele grote tas.
ik kan geen hakken dragen, dus idd. platyte laarzen, en sowieso een grote tas. ik doe niet aan kleine tasjes en wel een petje, want ik heb een petjeshoofd. ik durf ze alleen steeds niet.

mijn goede voornemen voor de herfst is mn haar afknippen tot een rechte lange bob, en petjes kopen - een gebreid baretmutsje bedoel ik dan he? met ene lekkere sjaar erbij die je binnen om kan doen...
Kwak
pi_72659513

Dit vind ik op zich ook nog best wel een leuke stijl! (niet de specifieke kledingstukken, maar het totaalplaatje) Maarja, ik heb daar zó het figuur niet voor
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72659588
Ik ben heel erg van de jurkjes, omdat het bij me past maar ook vooral omdat ik gewoon niet zo'n goed figuur heb voor broeken helaas, door mijn heupen (volgens mij kan ik makkelijk 20 kinderen baren). Dus ja. En veel bloemetjes, al doe ik daar dan wel deze onder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72659681
Ahhh, ik hou van allemaal niet. Esprit is wel degelijk van kwaliteit, maar vrij saai inderdaad. Ik heb er een paar bloesjes en truien van. Verder koop ik veel op vakantie - heb je lekker iets wat anderen niet hebben
Nieuw & hip Spaans: Dolores Promesas. Net zo leuk als Desigual, maar minder uitgekauwd En dat heeft niemand hier nog
Xandres/Hampton Bays draag ik ook wel, Fee Maraboutee, Rene Derhy... Allemaal niet onbeschoft duur maar je ziet het niet zo vaak.

Ik ben overigens absoluut niet hip
pi_72660422
Topickiller
  vrijdag 11 september 2009 @ 22:44:41 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72660504
Misschien heb ik het gemist en is het in Slank al voorbij gekomen, maar hebben jullie gelezen dat je met dijen waarvan de omtrek <60 cm een grotere kans op hart- en vaatziekten zou hebben? Dat vind ik toch zo'n raar bericht. Kan het me gewoon niet voorstellen.
pi_72660515
*pruttel*
Ja doei.
pi_72660621
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien heb ik het gemist en is het in Slank al voorbij gekomen, maar hebben jullie gelezen dat je met dijen waarvan de omtrek <60 cm een grotere kans op hart- en vaatziekten zou hebben? Dat vind ik toch zo'n raar bericht. Kan het me gewoon niet voorstellen.
hm, misschien omdat als je dijen zo dik zijn je ook wel vet op andere plekken hebt? die van mij zijn echt 74 cm ofzo volgens mij...
Kwak
  vrijdag 11 september 2009 @ 22:49:18 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72660662
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hm, misschien omdat als je dijen zo dik zijn je ook wel vet op andere plekken hebt? die van mij zijn echt 74 cm ofzo volgens mij...
Nee, het ging juist om slanke dijen die een groot risico zouden vormen.
pi_72660695
ik zit op 63cm ben veilig
Ja doei.
pi_72660700
Tink, volgens mij was het <55. En de dikte van je dijen was een goede maat voor de hoeveelheid beweging die je krijgt, omdat je er makkelijk spieren opbouwt.
pi_72660701
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb heel lang erg "neutrale" basics gedragen, maar sinds ik mezlef leuker vind draag ik meer frivole dingen.

frivool óf juist heel veel in 1 kleur (grijs of zwart) en dan lekkere felle lippenstift ofzo...
ik ben bekeerd tot de jurkjes en de fladderigheid. niet al te romantisch. draag mn gebloemde jurkje (die jij ook op je lijstje hebt denk ik, maria) dus wel met n zwart vestje een legging en stoere laarzen...

de dingen die PPP net post vind ik op zich wel mooi, maar ze passen idd. totaal níet bij mij, qua pasvom en qua stijl idd.

ik heb ook ernstig zin om mn haar weer in een lange bob te laten knippen (zonder laagjes), mn bril vaker te gaan dragen, en me eens te buiten te gaan aan leuke mutsjes en sjaals enzo...

als ik slanker was zou dit denk ik mijn stijl zijn (maar dan wel met een langer vallend jurkje)
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of lijkt je huidige kledingstijl hier best wel op? Toen we wat gingen drinken droeg je ook een legging + overhemdjurkje + hakjes

H&M... ik koop er niet veel. Maar heel soms zit er iets moois bij. Ik heb er een heel mooi bruin jurkje vandaan, dat ding was echt liefde op het eerste gezicht Mexx en Esprit passen niet echt bij mijn figuur, Mango ook niet. Vanilia en Vila vind ik wel heel fijn. Ik vind trouwens wel dat Steps steeds leukere kleding krijgt.

Ik koop het meeste bij River Island, al heb ik tegenwoordig ook de Forecast ontdekt... die hebben ook erg leuke dingen! River Island past vooral heel goed bij mijn figuur, de shirtjes accentueren mijn taille mooi (die valt nog weleens weg) en het is fijn dat je de spijkerbroeken in verschillende lengtematen hebt.

Wat ik leuk vind? Nou, dit:

Ik hou van sweaterdresses en van jurkjes Paar mooie hakken eronder, klaar

Vik, gefeliciteerd met je stageplek!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')