gelukkig verschillen smakenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
H&M ziet er vaak leuk uit, maar het is zulke slechte kwaliteit.. na 2 keer wassen zijn de kleuren vaak al vervaagd, en er zit altijd wel ergens een naadje los.
Het is wel goedkoop idd, maar uiteindelijk blijkt het bij mij altijd een miskoop te zijn - dan geef ik liever iets meer uit (Esprit, Mexx, Mango etc), voor betere kwaliteit (en in mijn geval ook voor betere pasvorm).
Ik kom wel bij H&M voor oorbellen/riemen enzo.
Ik ben ook klassiek wat dat betreft hoor - niet zo van de wilde kleding dingen. Ik hou van simpel&stijlvol. Dat staat mij ook het beste overigens, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Eens met kwak wat betreft Esprit en Mexx. Die kleding is vaak zo... saai ofzo. Nietszeggend. Bij mij tenminste. Raar is dat toch hè? Dat kleding bij de één niets doet en bij de ander geweldig staat.
Grappig dat dat zo verschilt, hè. Ik heb bij H&M nog bijna nooit een goede aankoop gedaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gelukkig verschillen smaken
ik pas niks van Mango, helaas.
Esprit vind ik doorgaans echt niet leuk... ik vind bijna niks van esprit leuik voor mezelf (het is lijkt het wel ook gemaakt voor rehctere types, en langere vrouwen, en het voelt allemaal zo...hollands en degelijk...) al vind ik esprit vaak leuk staan bij andere mensen wel...
Mexx kan ik nooit slagen... t valt nooit goed...
ik heb daarentegen nog nooit echt miskopen gehad bij H&M (de dingen van Divided zijn doorgaans wel crap kwaliteit, maar ook daar pas ik niet in)
Brr, dat doe ik ook nooit - dat vind ik zo student. (Ik ben ook student, maar zie er liever niet zo uitquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Esprit is ook vaak zo Esprit. Je herkent het vaak al van verre. Nu heb ik ook wel wat dingen van Esprit hoor - ik heb er vorige week nog een heel fijne broek gekocht. Maar een blousje onder een truitje gaat me te ver..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
ik kan geen hakken dragen, dus idd. platyte laarzen, en sowieso een grote tas. ik doe niet aan kleine tasjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Dat zou ook iets voor mij zijn kwak, alleen zou ik er dan lekker hoge pumps onder doen, geen petje, en een hele grote tas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hm, misschien omdat als je dijen zo dik zijn je ook wel vet op andere plekken hebt? die van mij zijn echt 74 cm ofzo volgens mij...quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien heb ik het gemist en is het in Slank al voorbij gekomen, maar hebben jullie gelezen dat je met dijen waarvan de omtrek <60 cm een grotere kans op hart- en vaatziekten zou hebben? Dat vind ik toch zo'n raar bericht. Kan het me gewoon niet voorstellen.
Nee, het ging juist om slanke dijen die een groot risico zouden vormen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, misschien omdat als je dijen zo dik zijn je ook wel vet op andere plekken hebt? die van mij zijn echt 74 cm ofzo volgens mij...
Ligt het aan mij of lijkt je huidige kledingstijl hier best wel op? Toen we wat gingen drinken droeg je ook een legging + overhemdjurkje + hakjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb heel lang erg "neutrale" basics gedragen, maar sinds ik mezlef leuker vind draag ik meer frivole dingen.
frivool óf juist heel veel in 1 kleur (grijs of zwart) en dan lekkere felle lippenstift ofzo...
ik ben bekeerd tot de jurkjes en de fladderigheid. niet al te romantisch. draag mn gebloemde jurkje (die jij ook op je lijstje hebt denk ik, maria) dus wel met n zwart vestje een legging en stoere laarzen...
de dingen die PPP net post vind ik op zich wel mooi, maar ze passen idd. totaal níet bij mij, qua pasvom en qua stijl idd.
ik heb ook ernstig zin om mn haar weer in een lange bob te laten knippen (zonder laagjes), mn bril vaker te gaan dragen, en me eens te buiten te gaan aan leuke mutsjes en sjaals enzo...
als ik slanker was zou dit denk ik mijn stijl zijn (maar dan wel met een langer vallend jurkje)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |